Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 11:50 Belisa ![]() | We hebben het er al een tijdje over en denk dat we na de zomer er echt eens even aan gaan denken.... Liefs Belisa |
| 23/07/2008 @ 01:50 Mir | Geloof dat het intekenen niet meer gaat lukken. Het is al beetje heel erg laat ...toch nog effe reactie. Dacht even kort nadat Lotje was geboren doen we snel nog eens maar moet eerlijk bekennen dat ik het nog maar even uitstel. We zijn echt superblij met ons kleine kaboutertje maar zou even niet weten hoe het allemaal te doen met 2 of meer, op dit moment. Kom nu al tijd te kort ! slaap lekker, doei, mir |
| 23/07/2008 @ 13:10 kaatje ![]() | Wat mij betreft lijkt het me erg leuk dat uitje! groetjes Kaatje |
| 05/08/2008 @ 11:14 Belisa ![]() | Leuk he als ze gaan kletsen, Martijn kan alleen nog papa en mama en wuf als er een hondje langs komt maar kan verder verdomd goed duidelijk maken wat hij wil ![]() |
| 05/08/2008 @ 18:34 Belisa ![]() | Wanneer heb je 20 weken echo Noena? WIl je het weer weten? |
| 10/08/2008 @ 18:18 Deb ![]() | Hoi Noena, 20 weken, goed zeg dat je nu al op de helft bent!! en ook goed dat Sydney nu loopt, zo mooi hè de eerste stapjes?! Liefs, Deb |
| 10/08/2008 @ 20:35 moniek ![]() | O en Belisa, jullie gaan ook voor een 2e!!! Leuk og 10 dagen en dan je nod. Ik ![]() moniek |
| 25/08/2008 @ 10:32 Els ![]() | Hee Noena, fijn dat alles goed was op de echo. En leuk joh, een jongen erbij! Helemaal geweldig toch, van allebei 1 ![]() Els |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod juni 2006

Nee, ik moet zeggen dat ik het mee vind vallen hoor, die buik. Ziet er mooi uit. En een tweede gaat nou eenmaal sneller zeggen ze he. Kan me wat bij voorstellen, mijn buik is nooit meer strak geworden tot nu toe...
Els !! Nog van harte gefeliciteerd met Chris
. Ook alweer 1 jaar, super hoor! Sorry dat ik niet eerder gefeliciteerd heb.