< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie is er nog in behandeling in UZ Leuve
29/07/2008 @ 21:39
Jule

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

muis, mijn gyn heeft niks gezegd over platte rust, heb nadien wel naar de fertiliteit gebeld van gasthuisberg en daar vroegen ze mij of ik het nodig had, maar ben ook niet graag een profiteur, en als ik me echt niet ziek voel zou ik thuis vanalles beginnen doen en das dan ook niet echt rusten hé, ik doe bureauwerk, dus ik denk dat ik daar meer stilzit dan dat ik thuis zou stilzitten

mag volgende vrijdag (8 augustus) wel teruggaan op controle

ondertussen merk ik wel dat het bloeden toch stilletjesaan aan het minderen is, oef!!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:35
Jule

vant weekend kayley haar eerste verjaardag gevierd met bijhorende taart, ze heeft er wel beetje van gesmuld, maar was niet echt haar ding, nochthans de taart was mjammmie keilekkere chocolade, achteraf hebben we leuk bbq'tje gehouden en we hebben geluk gehad met het weer alhoewel ze wel iets heel anders hadden voorspeld en gisteren heeft ze haar inentingen van een jaar gekregen en ook daar is alles vlot verlopen, maar zou kunnen dat ze er over een weekje nog wel ziekjes van wordt, hopen van niet, en voor haar verjaardag zijn we nadien dan maar naar planckendael geweest, amai daar was het wel puffen en blazen gisteren hoor, maar het was leuk ook al heeft zij daar nog niet echt veel aan, wij hebben in alle geval ons plezier gehad

groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:46
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoi,
Jule, de dokters gaan wel weten wat ze doen hé. En idd.thuis kan ik ook niet stilzitten. Ik zie altijd vanalles om te doen. Mijn ventje vraagt soms wanneer we eindelijk es samen in de zetel gaan zitten...

Nina vh, geniet nog van je rust. heb je een idee wanneer je weer gaat starten?

Nina, hoe lukt dat met de baby? Ook warm zeker voor dat kleintje?

Petra, kan je alweer van je nachtrust genieten?

groetjes Muis

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:58
Petra

Jule, Kayley al een jaar,goh het gaat toch snel hé, alsnog een dikke kus voor het feestvarken

Muis, hier genieten we van de nachtrust. Momenteel zijn de kinderen voor enkele dagen bij mijn ouders. De kribbe is twee weken dicht en we kunnen beiden geen verlof nemen die periode en vermits mijn ouders te ver van ons wonen om ze dagelijks te brengen en te halen was dit de enige oplossing. De kinderen amuseren zich ginder, dat hoor ik aan de telefoon, alleen ik mis ze verschrikkelijk. Nog enkele dagen en ze zijn in het weekend terug thuis en dan vertrekken ze met de schoonouders voor een weekje zee.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 08:18
Petra

Oei het is hier stil geworden.

Jule, veel succes vandaag bij je echo en hopelijk kom je hier snel goed nieuws vertellen.

Muis ik zie aan je banner dat je binnen enkele dagen gaat starten met een derde poging, alvast heel veel succes.

Nina, hoe is het met de meiden?

Nina vh, alles goed met je?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 19:35
Neela

Hoi allemaal,

Heel lang geleden dat ik komen schrijven ben, maar trouw blijf ik elke week wel een keertje lezen.
Muis, jij kent me niet, maar ik wens je veel succes met je derde poging. Ikzelf start met decapeptyl op 11 aug, 1 dag later dan jij. Wij gaan voor een 2de kindje en het zal mijn 4de poging zijn.
Is mijn 1ste keer decapeptyl, vroeger heb ik steeds moeten suprefacten.
Ik ben best nerveus, ook voor een 'nog drukker' leven met 2 kids. Maar ja, ben 36, t'is nu of nooit.
Petra en co, hoe loopt het met 2 kids ? Is het haalbaar, is het zoals verwacht?

Jules, je hebt echo las ik net .... leuk leuk !

Groetjes en tot nog eens

Neela

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:28
Nina

Hoi,

Wel, over mijn bevalling: Gioia lag (net als daria toen trouwens) dwars in de baarmoeder, waardoor een gewone bevalling niet kon. De keizersnede was gepland op de 14de omdat mijn gyn op maandag haar 'operatiedag' heeft. De week erna was nl de 21ste en een feestdag waardoor en niks gepland werd en de week daarna vond de gyn te kort op de bevallingsdatum. Ik vond het ook een beetje vroeg, maarja... De 10de had de gyn nog een echo gedaan om de ligging te bepalen enzo en toen schatte dat apparaat dat de baby 2,8kg zou zijn. Daar was ik aangenaam verrast over dus maakte ik mij ook geen zorgen over het feit dat ze 2,5 week te vroeg zou komen. Alleen toen ze er effectief uit kwam bleek ze een beetje kleiner uitgevallen te zijn! Gelukkig was alles in orde en moest ze niet in de couveuse of zo. Volgens de kinderdokter was het een 'dysmatuurtje'; een babytje met een te laag gewicht tov het aantal zwangerschapsweken.
Ze is na een paar dagen wel een chineeske geworden (geel dus door de bilrubine) en is vrij lang onder de lamp moeten gaan. Maar uiteindelijk is ook dat in orde gekomen.

Ondertussen weegt ze 3,020kg, dus ze zal haar schade vlug inhalen als ze zo doordoet!

Daria vind het allemaal nog steeds leuk; ze is een bezorgde, lieve grote zus! Als ik haar moet geloven mag Gioia niet in haar parkje liggen maar moet ik haar heel de dag op de arm houden!!

Jule, hopelijk een mooie echo...

Petra, hoe is het met de kids?

Neela en Muis, nog effe en jullie starten weer!! Spannend... En dan kunnen we weer gaan

Nina VH, aan het aftellen tot september? Dan terug studente hé!

Cynthia; hoe is het? Geen nieuwtjes?

Groetjes aan iedereen
Nina

[Laatst gewijzigd door Nina - 08/08/2008 @ 21:29] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:40
Jule

hallo

woensdag nog eens serieuze bloeding gehad met dikke klonter bij, het was serieuze paniek, men eerste dag in men 4/5de werken had ik me anders voorgesteld dan op spoed te zitten, allez spoed heb naar fertiliteit gebeld en mocht direct langskomen vind ze voor de rest daar wel vriendelijk en gedienstig in leuven, maar allez alles was nog in orde, van waar de bloeding kwam geen flauw idee, belangrijkste is dat het met het beebje nog in orde is, het is ondertussen bijna 2 cm groot en alles zit nog op schema, voor mijn eigen gemoedsrust mag ik over twee weken nog eens op controle gaan, op 21 augustus en volgende echo voor nekplooimeting is op 12 september, dit dan wel terug in bonheiden, eerst volgende bij delattin en daarna gewoon weer bij bosteels
voor de rest qua kwaaltjes, mag ik niet echt klagen, heb wel ganse dag door zo mottig gevoel, maar moet niet overgeven, en als ik iets kan eten is het wel over, maar ga geen ganse dag door eten hoor, en sinds terugplaatsing van embryo ben ik toch twee kilo kwijt, hoe dat komt weet ik niet, maar het lijkt nu vanzelf te gaan, wat eigenlijk wel de bedoeling niet is, maarja tis mooi meegenomen, beebje groeit in alle geval, dus de rest is dan niet van belang hé

tot de volgende

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 21:45
Muis

dag allemaal

jule: de moed erin houden hé meid! het is een beenke die nu al met je voeten speelt, dus dat beloofd. Bij ons Noortje was da ook zo in het begin van mijn zwangerschap. En nu is het een 'dulle tante' zeggen ze bij ons. maar wel lief...

Nina, je was niet rouwig zeker toen de gyn zei dat het eruit moest. die paar laatste weken zijn er echt teveel aan, vind ik persoonlijk.
En grote zus is fier, da's fijn.

Neela, allez, we gaan samen aftellen. uit ervaring weet ik dat ik traag reageer. Dus jij kan nog vlugger zijn dan ikzelf!
Succes!

Petra, je had goed gezien. Ik ben onmiddellijk de dag van het gesprek mogen stoppen met de pil en dan 10 aug.starten met menopur en decapeptyl. Woe 13/08 moet ik voor FM en bloed.
Het is raar voor ons dat we nu elders gaan. alles is nieuw. En elke gyn werkt op zijn eigen manier. Maar in een klein centra maken ze daar minder rompslomp rond. Mijn ventje heeft geen spermastaal moeten geven, ik geen bloed of echo moeten laten nemen. Niks, direct starten. Des te beter voor ons.

groetjes allen
Muis

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 21:06
Nina Van Herck

Hallo,

sorry dat ik niet veel reageer, maar ik lees jullie verhalen wel hoor.
Met mij is alles in orde, ben aan het aftellen naar september!!!!
Moet nog 10 dagen werken en dan ben ik een hele tijd thuis!!!
Dus dat begint te korten hé, en wie weet dat als ik niet meer ga werken dat het dan wel gaat lukken in Antwerpen.
Wanneer ik terug start met onze pogingen dat weet ik nog niet, maar ik hou jullie zeker hiervan op de hoogte.

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 23:12
Petra

Hallo allemaal,

Nina, dus weer een dwarsliggertje. Toch wel raar dat elke gyne er anders over denkt. Mijn gyne liet ze zo lang mogelijk zitten, Jolien is vijf dagen voor de uitgerekende dag gehaald en Siska twee dagen ervoor.
Wel leuk hé om de zusterliefde te zien en die wordt nog groter naarmate ze ouder worden. Hier is het zelfs zo erg dat Jolien bijna niets meer doet zonder Siska en Siska die lacht het luidst met Jolien.

Jule, toch nog altijd goed nieuws over je babytje, we blijven hopen dat het zo verder mag gaan.

Muis hoe was de FM van woensdag?

Neela, leuk je nog eens terug te zien, alles goed met Fleur? en ook bezig voor een tweede. Om te antwoorden op je vraag hoe het is met een tweede, het is drukker maar zo superleuk. Door het kleine leeftijdsverschil had ik het me heel druk voorgesteld, ik was op het ergste voorbereid. Maar Siska is net zo een gemakkelijke baby als Jolien is geweest, goed slapen, goed eten, steeds goed gezind. Het voordeel hier is natuurlijk wel dat ze beiden nog een middagdutje doen, dus dan wordt hier nog veel in het huishouden gedaan. En hoe ouder Siska wordt, hoe makkelijker het ook wordt. De eerste twee maand, als ze nog niet doorsliep vond ik het zwaarst daarna werd het alsmaar makkelijker.

Nina vh, zal wel raar doen zeker om terug te gaan studeren, maar kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. is dit in dagonderwijs of op avondschool?

Cynthia alles goed met jullie?

Hier zijn de kinderen terug thuis en hebben we twee weken verlof, dat wordt genieten van elkaar.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:14
Muis

hoi,

ik heb niet veel tijd, maar wil gewoon es zeggen dat ik vandaag terugmoest op FM
Ik had woe vele kleintjes, nu zitten er al enkele grotere bij.
Ik heb veel eitjes. Hopelijk lukt het en zijn ze van goede kwaliteit want je bent soms beter af met wat minder en dan wel goede. Een lichaam is raar hé. je weet niet hoe het zal reageren...

Maandag terug en dan gaan we stillaan meer weten zeker over de PU en de TP... Dan zit ik op dag 10.

grtjs
Muis

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:32
Nina Van Herck

Hallo,

Petra, het is volwassenonderwijs dat ik ga doen en is maar 1 dag in de week dat ik naar school moet.
Alleen op een vrijdag en dan per module ook nog 160 uur stage doen.
Dus ik zal mijn werk wel hebben met de voorbereidingen.
En in september gaan we in onze living behangen en eind september begin oktober komen ze onze nieuwe keuken plaatsen.
Dus ik zal me de eerste maanden zeker niet vervelen denk ik.

Voor de rest is het hier nog rustig, ben nu aan het wachten op mijn zodat we eventueel kunnen starten, maar we zien wel wanneer we kunnen starten.

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:22
Muis

hoi,
N v H: het worden lastige maanden, met veel opkuis...

Zoals jullie kunnen zien aan mijn banner, mag ik dond.voor de PU.

groetjes muis

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:34
Jule

ha muis, succes donderdag hé hopelijk de laatste keer

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:11
Jule

pff weer helse dag geweest, dacht dat de bloedingen gestopt waren, daarstrak op het werk, kmoest niezen, dus ja je doet dat dan, ik voelde wel iets in men onderbroek, maar dacht aan licht urineverlies, heb ik wel vaker voor als ik moet niezen, ga even later naar het toilet, blijkt dikke veeg bloed op men inlegkruisje, zet me neer op het toilet en voelde zo iets uit men vagina glijden met nen hoop bloed erachter, heb niet gezien wat het was want het was al in de wcpot verdwenen, dus ik dacht ohnee!!!! tampon gestoken, gelukkig heb ik dat altijd bij, geen halfuur en die was overvol, het sijpelde er gewoon terug uit, dusja dan maar is gebeld naar gynaecologie, ja kom maar zo rap je kunt, maar, met den beeb is alles nog in orde, hartje klopte is CM gegroeid tov van twee weken terug, heb armen en benen zien bewegen, ben gewoon heel gevoelig aan het springen van bloedvaten blijkbaar, dus bij de kracht van het niezen tegelijkertijd een bloedvat gesprongen en vandaar de vloed, komende dagen wel in het oog houden, komt er nog veel veel bloed, wel teruggaan, tis niet 100 % gezegd dat het van het niezen komt, moet er verder onderzocht worden vanwaar dit bloedverlies komt, want ze vond het zelf ook wel enorm veel, ochja was wel effe stressy moment, had normaal morgen wel afspraak, heb ik nu wel afgezegd, al men vragen die ik dan ging stellen zal ik dan maar voor binnen drie weken houden, want heb er daarstrak eerlijk gezegd niet aan gedacht, was al blij dat alles nog in orde was, en dan is die rugpijn en mottig gevoel bijzaak hé

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:16
Muis

hoi,
jule, da's schrikken hé. Gelukkig blijft alles goed.

Ik ben nerveus vo morgen!!

Muis

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:55
Nina

Hoi allemaal,

Hier gaat alles goed, maar het is wel druk met mijn twee meiden! Gioia weent veel als ze wakker is, gelukkig slaapt ze wel goed en veel En Daria wil natuurlijk ook haar portie aandacht... en als ze beiden slapen dan schreeuwt het huishouden voor wat aandacht

Muis, hoe is de terugplaatsing verlopen? En nu dus weer spannend afwachten? Ik

Jule, met jou nog alles goed? Jij hebt ook spannende momenten gehad lees ik! Gelukkig was alles prima met de baby hé!

Nina VH, bijna terug scholier Kijk je er naar uit? En ook in huis allerlei veranderingen op til? Zo zal je je idd niet vervelen!
Heb je al een idee wanneer je terug gaat starten?

Hoe is het met de rest? Geen nieuws? Of allemaal nog van de vakantie aan het genieten?

Groetjes
Nina

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:06
Muis

hoi,
alles ok verlopen. Nu rustig zijn en de bloedtest afwachten.

groetjes
Muis

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:46
Nina Van Herck

Hallo,

Jaja bijna terug studente!!!
Het doet wel raar dat ik vrijdag mijn laatste dag ga werken en de laatste dag met de vroege moet werken.
Maar ik kijk er enorm naar uit om naar school te gaan ja!
Wanneer ik terug ga starten, dat hangt van mijn cyclus vanaf, maar zo te zien is het weer niet perfect.
Heb onze laatste poging in juli gehad (10de resultaat) en heb ze nog altijd niet.
Dus we zijn weer aan het wachten hé, en wat duurt dat toch weer lang!!!!
En veranderingen in huis ook ja, vanaf half september is het een werf bij ons.
Keuken uitbreken, andere keuken plaatsen, behangen in de living.
Dus vervelen zal ik me zeker niet doen.

Muis, ik zal voor jou dat het lekker warm blijft zitten hé!

Groetjes Nina VH

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >