< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Lekker kletsen over zwanger worden!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Lekker kletsen over zwanger worden!
16/05/2008 @ 13:41
sonja

Online Status Stuur bericht
hoi meiden

ik ben nog altijd niet bevallen loop nog vrolijk rond haha
dus het kan nu voor elk moment zijn natuurlijk

Ilse wat leuk om je weer te zien , en druk zo te lezen

gefeliciteerd met de jarige meid

ik ben er weer vandoor

tot gauw

veel liefs sonja shayenna en

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:20
Aliza

Hallo allemaal,
ik denk dat je nu wel je baby in je armen hebt,Sonja
Ben nieuwsgierig hoe het nu met je.jullie gaat.

Aliza

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:22
sonja

hoi meiden

ik ben 21 mei 2008 bevallen van een prachtige zoon met de naam Ryan
alles is super snel gegaan

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 15:25
sonja

test

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:31
Ilse

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Sonja, proficiat met jullie zoontje, wat een leuke naam, hij past zeer goed bij z'n zusjes naam, hihi
Enne, met de mama ook alles goed? Hoe reageerde de grote zus op hem?

Kom nog eens piepen en direct goed nieuws hier zeg, leuk!

Hier was het weer maar eens hectisch druk, onze onthaalmoeder stopte er van de ene op de andere dag mee wegens omstandigheden en dus stonden wij met onze Wannes op 'straat' ttz mijn ouders hebben hem deze week opgevangen en vandaag zijn we al met een andere onthaalmoeder gaan kennismaken. Onze eerste indruk was maar zozo, maar vrienden van ons hun zoontje heeft daar ook gezeten en die waren zeer tevreden dus misschien reageren we nu zo omdat het allemaal zo snel is moeten gaan en we dit niet voorzien hadden?! Dit week-end gaan we er nog eens naartoe en dan start hij maandag al bij zijn nieuwe onthaalmoeder. Dus duimen in de lucht dat hij het daar naar zijn zin heeft.

Verder was onze douche stuk, hij lekte dus hebben we 'm uitgebroken en weggedaan, nu terug in bad tot we een nieuwe gaan halen (maar tot hiertoe nog geen tijd gehad). Steven heeft veel last van zijn allergie en is gisteren en vandaag niet naar school geweest, maar nu lijkt het weeral veel beter te gaan.
't Ventje had een tekenbeet opgelopen enkele weken geleden en kreeg een rode, grote kring op zijn been, en is vandaag naar de dokter geweest, hij moet nu drie weken antibiotica innemen en het bloed is binnen voor onderzoek (op de ziekte van lyme, héél bekend waarschijnlijk voor iedereen)
Vanmorgen is zijn tante gestorven (maar dit wisten we al, ze had nog maar max twee maanden te leven)

't Was dus weer veel te veel op korte tijd, maar zelfs met al die opgelukjes enzo zijn we zeer tevreden met ons leven, onze kids en met wat we bezig zijn, meer moet dat niet zijn hé?...

Dat is hier precies een hele klaagzang van mij maar zo bedoel ik het niet hoor, gewoon ter info is dit allemaal.

Ok, ga er weer vandoor nu, hou jullie allemaal goed en tot binnenkort.

groetjes,Ilse

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 00:45
Chrissy

Hallo!

Sonja, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Wat een mooie naam ook! Kom maar snel je verhaal vertellen, mooi dat het allemaal snel is gegaan.

Ilse, ook leuk jou weer te "zien". Weer allemaal dingen gebeurd daar zeg! Hier is het ook druk, we hebben een tijdje thuis geen internet gehad, dus ik kon hier ook niet op (ik kan op mijn werk niet echt persoonlijk internetten). Maar nu is alles weer gemaakt en zijn we er weer . Wat vervelend van de onthaalmoeder, vooral omdat het zo onverwacht was. Ik hoop dat die andere onthaalmoeder goed is en dat Wannes het er naar z'n zin heeft.

Hier alles verder goed. Nog geen (het is vandaag mijn NOD), maar al wel duidelijke tekenen, dus het zal deze maand niet raak zijn, ben ik bang. Oh well, we gaan er volgende maand met goede moed weer tegenaan.

Met David is alles goed. Net toen ik dat opschreef, ging David opeens enorm hoesten en gaf hij bijna over , maar hij is nu weer ok. Hij is lekker met zijn auto's aan het spelen (zijn favoriete speelgoed!). Morgen gaan we naar familie van Mark, die hebben een boerderij met kuikentjes en baby konijnen en zelfs een veulentje, dus dat gaat David echt leuk vinden. Hij is gek op dieren.

Ik moet 'm nu in bed stoppen, hij is vervelend en moe aan het worden.

Tot snel!
Liefs,
Chrissy

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 21:25
Aliza

Sonja,van harte
Meer details over de bevalling.
Je zal het wel druk hebben ,ik heb nog steeds druk.
Ben benieuwd hoe je dochtertje reageerde.
De mijne,is best wel jaloers geweest,en is het nog steeds.
Krijg op een dag wel minstens 1 keer naar mijn hoofd ,dat we meer van de baby houden.

Ilse,de dagen gaan snel.
DE schooljaar is weer bijna voorbij.

Chrissy,

Oja ,jullie hebben het al gezien,het is me toch nog gelukt om de banners te maken.

groetjes,
Aliza

Aliza

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 21:12
suzan

hoi

als eerste, Sonja GEFELICITEERD!!!!
en inderdaad een hele mooie naam!!
gelukkig is ook jouw tweede bevalling snel gegaan. ben benieuwd naar je verhaal.

aliza, is je dochter nog zo jaloers of gaat het al wat beter?
en voel je je al wat opgeknapt?

ilse, hoe bevalt de nieuwe onthaalmoeder?
dat is toch altijd wel een gedoe, die opvang. ik ben echt blij dat mijn moeder die twee dagen naar mij komt.
alleen als er een derde zou komen, dan stopt ze ermee. dat wordt haar teveel. ze heeft ook een aantal uur mijn neefje erbij en m'n zusje is ook weer zwanger van de tweede.
het is nooit rustig bij jullie. hopelijk is het gesukkel met jullie gezondheid nu afgelopen. een beetje rust kunnen jullie wel gebruiken denk ik!
kleine kinderen worden groot, 15 jaar alweer!! dat is eigenlijk al geen kind meer, maar een jong volwassene. zo oud was ik toen ik Jurgen leerde kennen! merk je dat al, dat hij volwassener wordt?

chrissy, leuk dat david het zo naar z'n zin heeft op het kinderdagverblijf. ook leuk dat hij twetalig wordt opgevoed. altijd makkelijk voor later. gezellig dat hij al zo lekker kletst.

hier gaat als z'n gangetje. ook Maren begint al lekker te kletsen. een paar maanden geleden begon hij voorzichtig met z'n eerste woordjes, nu leert hij elke dag weer een nieuw woord erbij. onvoorstelbaar hoe snel dat gaat. hij begint nu ook langzaam zinnetjes met 2 woorden te maken. ik vind het een stuk langzamer gaan dan bij Nica, maar dat is natuurlijk ook een meid. zij maakte met 1,5 jaar al zinnen met 3 woorden.
Maren eet nog steeds erg goed, alles gaat er zonder problemen in. in tegenstelling tot z'n zus, een matige eter!! zelfs het drinken moet we haar opdringen. ze heeft nog steeds zoveel problemen met haar onlasting. daarom ga ik nu ook met haar naar een osteopaat. misschien dat dit wel helpt. we hebben nu 1 behandeling gehad en hij denkt er nog 4 nodig te hebben.

ook het slapen gaat nog steeds geweldig. om 20.00 uur samen naar bed (nog steeds op 1 kamer) en om 6.30 of 7.00 uur weer wakker.

Nica gaat nog steeds met veel plezier 2 halve dagen naar de peuterspeelzaal. ze staat nu ingeschreven voor de basisschool, ze wordt echt groot.

verder hebben we het wel druk met verbouwen, maar we doen het gewoon lekker op ons gemak.

groetjes suzan

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:42
Aliza

Hallo allemaal

De oudste is niet meer zoo jaloers(gelukkig maar).
Alleen wil ze de kleine hele tijd in haar armen,doet ze ook elke keer als ik de kamer uit ben.
Ben ook bang dat ze haar een keertje laat vallen.

Suzan,ik voel me nog niet 100%.
Morgen naar de huisarts ,voor de uitslag van bloedonderzoek.

Verder alles oke met iedereen.

Aliza

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 21:15
Ilse

Hoi dames,

Hier gaat alles goed hoor, Wannes heeft het zeer goed naar zijn zin bij de nieuwe onthaalmoeder. Hij eet er goed, slaapt er goed, speelt flink met de andere kindjes en is zoals gewoonlijk zijn vrolijke zelf. Dus dat is gelukkig goed afgelopen. Al moet ik zeggen dat het toch wel ff spannend was voor onszelf dan.
Steven en Jochen hebben beiden examen, de laatste dit schooljaar en ze zien het allebei toch nog 'zitten' dus dat is ook ok.
Jochen heeft wel een keelontsteking gehad begin deze week, maar na één dagje wat minder te zijn geweest is hij terug vanouds goed vinnig en zijn studies lijden er niet onder.
Ik ben aan mijn laatste weekjes bezig voor dit schooljaar en het gaat me goed af, ben wel toe aan vakantie (wie niet hé) maar niet te moe om alles nog vlotjes af te krijgen en te verwerken. (we zijn reeds bezig met de plannen voor volgend schooljaar, volgende week nog een laatste vergadering) Eind deze maand zijn we dan weeral 5 jaar getrouwd wat we ook gaan vieren natuurlijk, ik weet alleen nog niet hoe, heeft er iemand hier een ideetje?

Chrissy, Wannes die speelt graag met de blokken, alles wat je maar enigzins kan stapelen is goed, ook echte dieren vind hij reuze.
Ik zie dat je groene dagen er weer zijn, dus gaan de duimen de lucht in hier.

Sonja, nog niets gehoord van jou, maar ik ga ervan uit dat geen nieuws goed nieuws is hé!
Heb je al een aardig ritme gevonden met twee kleintjes in huis?

Suzan, ja hoor, ik vind Steven best wel wijs voor zijn leeftijd, echte gesprekken voeren we nu, en zijn eerste scheerapparaat heeft hij enkele weekjes geleden gekregen, zo fier dat hij was.
Alleen kan ik hem nog niet voorstellen met een meid(serieuze relatie bedoel ik dan hé)Maar dat zal zo ook wel komen, de ouders weten dat altijd 't laatst, niet?!
Waw, Nica al opgeschreven in school, de tijd blijft niet stilstaan zeg, ik weet nog dat ze best wel klein was toen we elkaar via dit forum leerde kennen, nu bijna drie jaar geleden...
En bij jullie blijft het eigenlijk ook nog een vraagteken of er al dan geen derde beebje komt, kon ik uitmaken uit je vorige berichtje.
Tja, daar kan ik je niet bij helpen, hier zijn het drie kids geworden maar de leeftijd tussen de drie is wel enorm groot, dus die vergelijking gaat voor jullie niet op.

Aliza, hoe is je doktersbezoekje afgelopen vandaag?
Gelukkig is je dochtertje niet meer zo jaloers, alleen dat helpen is op zich wel leuk maar soms ook riskant kan ik me voorstellen.
Zijn de eerste prikjes al achter de rug of nog niet?

't Ventje ligt op de zetel, ik zal eens bij hem gaan hangen, tot gauw allemaal...

Liefs, Ilse

p.s. ik heb weer wat fotookes op mijn profiel gezet, tja, het werd tijd, ik weet het.

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 23:41
Aliza

Hallo allemaal,

Ilse,volgende week krijgt ze haar 2 de prikje,wat gaat de tijd snel.
Ik kom later in week nog.

Verder alles oke met iedereen.

Aliza

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:12
sonja

hoi meiden

na een lange tijd kom ik ook nog eens spieken

hier gaat alles goed , shayenna en ryan doen het uitstekend

hoe gaat het met jullie allemaal ?

ik heb nu niet zoveel tijd om op iedereen te reageren maar wil wel even mijn verhaal vertellen van mijn bevalling van ryan
----------------------------------------------------------------------

meiden ik wil jullie heel graag mijn bevallingsverhaal vertellen van ryan

18 mei
s`nachts word ik wakker met weeèn , best wel onregelmatig maar wel best heftig , ben op dat moment 39,1 weken zwanger . de verloskunde gebelt en we mogen naar het ziekenhuis komen , daar aangekomen , word er door de verloskunde gevoeld hoeveel ontsluiting ik heb , 1 tot 1,5 cm ontsluiting , ze heeft me gestript , maar zonder resultaat , dus we mogen weer naar huis .

19 mei , 39,2 weken zwanger
ik verlies heel veel taai slijm met wat oud bloed erbij , de verloskunde gebelt , ik ben dus de slijmprop aan het verliezen , ze vertelde me dat het nog wel even kon duren , ik ben best een beetje teleurgesteld , want voor mij mag het nu echt gaan gebeuren
wel heb ik veel last van buikpijn en rugpijn

20 mei , 39,3 weken zwanger
ik ben nog steeds taai slijm aan het verliezen
s`morgens ga ik op controlle bij de verloskunde , ze zegt tegen me dat het nu wel elk moment mag komen , nou dat mag voor mij ook wel , want ik kan me amper nog bewegen
ze vertelde me als de bevalling in gang zou komen , dat het dan ook zo gepiept was
s`avonds heb ik weer heel veel last van buikpijn en rugpijn , maar toch heb ik nog steeds niks door !!!
die dag heb ik het bedje van ryan opgemaakt en nog alles grondig gestofzuigd en gedweild , want mijn gedachten waren van , het kan nu voor elk moment zijn
s`avonds zijn we nog op bezoek geweest bij mijn ouders en weer die vervelende buikpijn en rugpijn
zouden het weeèn kunnen zijn waren mijn gedachten , maar ik had ook al veel last van voorweeèn dus ik dacht dat het voorweeèn waren , en blijkbaar achteraf gezien waren het al echte weeèn waar ik al twee dagen mee rond liep zonder ik iets in de gaten had

21 mei 39,4 weken zwanger

s`nachts word ik om 2 uur wakker met weeer onregelmatige weeèn , blijven liggen tot 3 uur , toen uit mijn bed want ik had nodige drang om te gaan poepen , ik begon een beetje licht bloedverlies te krijgen , op eens kreeg ik echt weeèn om de minuut , om 4 uur mijn vriend wakker gemaakt en hem gezegt dat het nu dus wel eens kon gaan komen , hij de verloskunde gebelt want ik kon nog amper praten omdat ik de weeèn moest opvangen
we konden dan ook naar het ziekenhuis komen .
schoonouders gebelt en ze zijn hier heen gekomen om bij shayenna te blijven die lekker lag te slapen
toen we aan het wachten waren op mijn schoonouders , was ik naar buiten aan het kijken en er stond een dikke volle maan aan de hemel , ik had echt zoiets van , hij gaat nu komen , shayenna is ook met volle maan geboren

onderweg naar het ziekenhuis had ik echt het gevoel dat hij er elk moment uit kon vallen want ik had zo`n druk van onder .
in het ziekenhuis aan gekomen om 4.30 uur mocht ik gaan liggen op het bed , de verloskunde voelde hoeveel ontsluiting ik had , nou ik had 7 cm en het zou dus nu elk moment kunnen gebeuren , de verloskunde heeft de vliezen door geprikt en ik moest op mijn zij gaan liggen omdat ryan een sterrenkijkertje was
na een aantal minuten hield ik het echt niet meer vol , ik zei dat ik moest poepen alleen een ander woord , tegen de verloskunde en ik mocht terug op mijn rug gaan liggen , ze heeft de laatste centimeter of halve centimeter weg gemasseerd en ik mocht gaan persen . na 5 minuten lag ryan op mijn buik
hij is om 4.57 uur geboren .
hij is als een sterrenkijkertje geboren , ik was een beetje gescheurd

de nageboorte wou er niet direct uitkomen , na 27 minuten liet hij dan eindelijk los . want ik was echt bang dat de nageboorte er operatief uitgehaald moest worden

ik moest gehecht worden en ik moet zeggen , toen ze er soort tampon of zoiets in stopte ( mijn vriend vertelde dat het een heel groot ding was ) toen dacht ik echt dat ik tegen het plafond aan vloog

na er een twee uur gelegen te hebben moest ik onder de douche , nou dat was dus niet echt een succes want onder de douche ben ik flauwgevallen , ik werd dan ook op een bedje gelegd en na de kamer terug gereden , mijn vriend had echt zoiets van ojeeeee!!!!!

om 9 uur mochten we dan naar huis

ik heb twee super zwangerschappen gehad en twee ontzettende snelle bevallingen

ryan is zijn naam en is geboren op 21 mei 2008 om 4.57 uur

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 02:04
Chrissy

Hallo!

Ik kom ook weer eens een keer, het is druk geweest op het werk. Nu weer lekker 4 dagen werken tot het eind van het jaar. Ik neem de vrijdagen lekker vrij. Ik ben echt goed ziek ook helaas, heb een vrij serieuze bijholteontsteking, niet echt prettig. Ik heb enorm veel medicijnen ervoor en het moet misschien operatief geholpen worden, dus helaas wachten we deze maand eventjes met proberen. Mijn lichaam is nu niet echt een goede omgeving voor een klein baby'tje.

Ilse, hoe hebben je jongens het gedaan met het examen? En hoe heb je uiteindelijk je 5-jarig huwelijk gevierd? Ik kan het me niet meer herinneren hoe wij ons 5-jarig hebben gevierd, we hebben laatst al onze 7-jarig gevierd, de tijd gaat snel! Hopelijk hebben jullie er een leuk feestje van gemaakt!

Wat worden kinderen snel groot, he? Steven al een scheerapparaat, dat gaat echt snel! Ook wel leuk om te zien, vind ik tenminste wel met David. Die is zo wijs en leert zoveel! Hij gebruikt echt al zinnen, zowel in het Engels als in het Nederlands - zo slim! Ik sta er echt versteld van hoe snel hij dingen leert en nadoet en -zegt.

Hier is de zomer lekker aangebroken. Het weer is superwarm en we zijn afgelopen weekend wezen kamperen - heerlijk! David vond het ook super, alleen de muggen waren niet zo'n succes. Hij sliep gewoon naast ons op zijn matrasje in de tent en hij werd alleen 's nachts even bang wakker (omdat hij niet wist waar hij was). We hopen nog een keer een weekend te kamperen voor we naar Nederland gaan, maar we gaan gewoon al over 7 weken! En ik ga over een paar weken naar Boston voor een cursus voor een paar dagen en mijn beste vriendin gaat lekker mee. Dat wordt heerlijk shoppen .

Goed, ik ga er vandoor. Ik zal proberen weer wat vaker te komen nu het minder druk is op mijn werk.

Liefs,
Chrissy

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 12:56
Ilse

Hey dames,

Ik heb nog eens wat fotookes op mijn profiel gezet van de laatste reis naar het Gardameer.
Momenteel zijn onze twee grootste kids op kamp met de jeugdbeweging (die zullen wel uitgeregend zijn) en ik ga nu eerst Wannes in zijn bedje leggen.Die is moe aan 't worden...

'k Kom later weer wat meer vertellen maar wilde alvast de fotookes laten zien.

Tot gauw,Ilse

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 04:28
Chrissy

Hoi Ilse,

Leuke foto's op je profiel, Wannes is echt al groot, zeg! Hier niet veel te melden, druk op het werk en ik kijk uit naar onze reis naar Nederland. Nog 3 weken wachten... Ik ben nog steeds niet zwanger en eind October moet ik weer naar de gyne om te bespreken of (waarschijnlijk wel) en wanneer ik geopereerd moet worden. Hopelijk hebben we daarna meer succes.

Liefs,
Chrissy

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 16:53
Aliza

Hallo allemaal,

Eerst een knuffel voor Chrissy ,j gezondheid is toch het belangrijkste.
Wens je veel sterkte en beterschap,ziek n is voor niemnd leuk.

Ik heb ook afgelopen 2 dgn met koorts op bed gelegen.
Ik heb wel de kleine verzorgd ,maar met moeite.
Mijn oudste is alweer 8 jaar, daar hgeen omkijken naar.
Soms voel ik me wel heel schuldig,ze krijgt bijna geen aandacht meer

Ilse,nog 2 wkjes ,dan begint de school weer.
D weer is ook niet echt mooi.

greotjes,

Aliza

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 05:46
Chrissy

Even snel een krabbel van mij. Weer niet zwanger deze maand , dus maar weer op naar de volgende ronde. Het zal volgende maand ook wel niet veel worden, want dan zijn we in Nederland (we gaan er zaterdag naar toe!). Ik heb daar wel erg veel zin in. Ik schreef in mijn eerdere berichtje dat ik eind October naar de gyne moet, maar dat is eigenlijk eind September. Ik hoop dat hij de operatie snel kan doen... Deze keer was mijn menstruatie ook weer zo pijnlijk...

Aliza, ik kan het me voorstellen dat je dochtertje wat minder aandacht krijgt. Maar ze heeft natuurlijk ook minder nodig dan je baby natuurlijk. Helpt ze veel met de baby? Hoe gaat ze met haar overweg? Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt.

Tot horens maar weer.
Chrissy

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 04:20
Chrissy

Hey, het is hier wel erg stilletjes... Hoe is het met iedereen? Sonja en Aliza - jullie zullen wel druk zijn met jullie kleintjes. Hier nog steeds niets :-(. Ik word op 26 november geopereerd tenzij ik eerder zwanger word, maar dat zal er wel niet in zitten.

Tot snel hopelijk!

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 23:33
Chrissy

Hallo dames,

Ik heb een beetje het gevoel dat dit topic aan het doodbloeden is, maar voor degenen die hier nog even komen spieken: ik ben zwanger! Ik heb vandaag positief getest!! Ik voelde me al sinds mijn NOD zwanger, maar wilde wachten met testen. Hopelijk gaat alles goed... Ik ben er echt supergelukkig mee!

Trouwens...ik ben op precies dezelfde datum uitgerekend als bij David, al zal ik wel eerder bevallen omdat het een geplande keizersnee zal worden...

Liefs!

[Laatst gewijzigd door Chrissy - 28/10/2008 @ 23:35] - Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 19:45
Sonja

hallo

chrissy van harte gefeliciteerd meid echt super nieuws om te lezen meid

en wat leuk dat je precies op de uitgerekende datum van david uitgerekend bent

meid ik wens je een hele mooie zwangerschap toe

veel liefs van ons
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >