[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 11:02 sterretje ![]() | ik heb er goeie ervaringen mee hoor! neem anders die van clearblue of nog beter quid van gb/carrefour laat iets weten hé |
| 08/08/2008 @ 11:19 Mona ![]() | Die kruidvattest hoef je niet in een potje te houden hoor. Ik was er bij beide zwangerschappen wel tevreden over. Ze deden wat er van ze verwacht werd :-) |
| 08/08/2008 @ 11:35 lila ![]() | Hier ook testen van het Kruidvat gebruikt en geen klachten over. Maar als je niet zeker bent, misschien ook eens een ander merk proberen ![]() |
| 08/08/2008 @ 11:38 Joke ![]() | Bedankt, meiden. Mss goed om twee testen te kopen vanavond... ![]() |
| 08/08/2008 @ 13:31 Liz | Hoi! Ik ben toch echt heeeel tevreden over de Kruidvat testen. Ik heb wel eens een ander merk gebruikt maar kwam toch telkens terug op het kruidvat-huismerk. Je moet alleen niet die supergoedkope hebben, maar die waar Kruidvat opstaat in zo'n roze-paars doosje. En je hoeft de urine ook niet perse op te vangen hoor! Je kunt er ook overheen plassen. Wat betreft een streep als je niet zwanger bent: dat doen ze echt niet. Ik heb er heel wat keren mee getest en als er een vaag streepje komt is het toch echt zo (gelooof me; ik heb 2x een vaag streepje gehad: de ene ligt boven te slapen en de ander schopt me van binnenuit!) En voor het geld van 1 cleurblue digital koop je heel wat Kruidvattesten! Succes ermee! Groetjes Liz ![]() |
| 08/08/2008 @ 15:58 | test kruidvat Hoi ik heb bij mijn eerste zwangerschap een test gekocht van carrefour daar was ik ook tevreden over maar voor de zelfde prijs heb je er bij het kruidvat 2 en dat is net zo handig want dan kun je al 1 gebruiken als je niet lang wil wachten en na een paar dagen doe je de 2de test voor de zekerheid, ik ben van de testen van het kruidvat ook zeer tevreden. veel succes Ann |
| 11/08/2008 @ 08:36 sterretje ![]() | veeel plezier Joke!! ik mag 19 aug naar de gyné...dan ben ik 6weken en een paar dagen normaal... tot binnen 14 daagjes. tataaa sterretje |
[Reageer]

ervaringen met testen van kruidvat

...
- vermoedelijk ook door de pregnyl).
ben veel te open en extravert ...

pfff...dit is zo onmogelijk...