[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/06/2008 @ 14:17 Karin | Hallo. Ik ben vorig jaar gescheiden toen mijn dochter 8 maanden oud was, Nu hebben we het gezamelijk gezag, Ik heb de hoofdverzorger en ze woont officieel bij mij. Nu heb ik wel een omgangsregeling met haar vader, maar nu heeft hij achter mijn rug om onze dochter op een kinderopvang geplaatst, ik ben daar pas net achter gekomen maar ze zit daar al vanaf begin februari. Ik ben hier ontzettend van geschrokken en boos om geworden, want wat het allerergste is is toen ik het wist ik mijn ex heb gevraagd of ik uberhuopt wel als moeder op papier stond en de opvang mijn telefoonnummer had voor noodgevallen. Hij zei hierop dat dit zeker wel het geval was. Toch heb ik er heen gebeld en kreeg van de leiding van de opvang te horen dat mijn ex de eerste was die gebeld zou worden, zijn nieuwe vriendin als tweede, en zijn moeder (die notabene 2 uur rijden hiervandaan woont) als derde. en tot mijn grote schrik stond ik dus niet eens op papier als zijnde haar moeder. Hoeft een kinderopvang dit niet te controleren? horen er niet twee handtekeningen te komen voor het plaatsen van een kind op de opvang? Hij houd zich dus niet aan de regels want hij zou voor dit soort dingen ook mijn toestemming moeten hebben, kan ik hier wat aan doen? of moet ik dit gewoon maar over mijn kant laten gaan... Ik wil de omgang niet verbieden maar ik wil absoluut niet dat hij nog beslissingen kan nemen achter mijn rug om. Iemand ook zoiets mee gemaakt of tips? (ps kom uit NL) groetjes Karin |
| 11/08/2008 @ 10:07 kristin | als je kindje tijdens de week dat het bij de papa is, naar de kinderopvang gaat, kan dit toch geen kwaad; Als de kinderen bij mij zijn, ga ik toch ook geen toestemming vragen of mijn kinderen in de opvang mogen blijven ofzo. |
| 12/08/2008 @ 13:45 yess ![]() | lijkt me toch ook dat je wilt weten waaaaar je kind is mocht er wat zijn van de andere kant ![]() |
[Reageer]

gezamelijk gezag, maar ex beslist alleen