< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » omgeving steenokkerzeel om een klapke te doen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
omgeving steenokkerzeel om een klapke te doen
28/07/2008 @ 20:09

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik heb vroeger ook in Steenokkerzeel gewoond (17 jaar). Daarna zijn we naar Sint-Lambrechts-Woluwe verhuisd wegens mijn vader zijn nieuwe job. Daar in Sint-Lambrechts-Woluwe heb ik 5 jaar samengewoond. En nu woon ik in Peutie. Ik heb veel familie wonen in Steenokkerzeel (Nieuwstraat, Billaststraat, Lemmenstraat). Ook zijn we lid van de voetbal. Mijn man is trainer van 12-jarigen.
Verder hebben we een dochter van 20 maanden oud. Ook een deugniet!!!

Groetjes Brenneke

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 08:00
sylvie

Goede morgend iedereen

Ik zie dat her een paar nieuwkes bij zijn.

Erika: wat een mooie kindjes. Vanwaar in Steenokkerzeel ben je ergens? Ik woon tegen de kerk van Humelgem.

Brenneke: Hey ik heb ook even in Peutie gewoont omdat mijn man vandaar is. Je zal waarschijnlijk mijn zoontje al gezien hebben want de opa gaat de hele dag met hem wandelen heel Peutie door.

Ik werk inderdaad nog. Ik werk bij de Inter Vilvoordse Maatschappij voor Huisvesting (verhuring sociale woningen). Ik doe daar de administratie. Ik neem in september 3 weken verlof en ga dan nog werken tot eind oktober. Vanaf november neem ik de rest van mijn verlof op en dan is het aftellen voor de bevalling.

Voor de rest alles ok hier?

Groetjes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 08:23

Goede morgen

@Sylvie , De lambrechtsstraat ( maar das wel net al melsbroek )

@Abke , amai idd warm ... deze nacht was het me wat teveel van het goeie
Ocharme Senne die vervelende muggen ...
en supper zitje

@Brenneke , welkom

we zijn terug aan het werk sinds gisteren ... nu ja aan alle goeie dingen komt een eind zeggen ze dan

De kids die vonden het niet erg zenne want die gaan heel graag naar de omi .
Daarnet zei ik tegen Ina " alé tot sebiet poppemie " en zei dadelijk " nee mama tot straks " Ja blijkt dat sebiet vlugger is dan straks

Alleen het opstaan gaat niet zo vlot ze zijn gewoon van te slapen tot 8u soms 08u30 en nu om 06u30 er terug uit .

alé ga wat aan het werk

Erika

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 08:42
ABke

Vannacht was het zelfs 31°... dusja raam blijft dan openstaan. Wij wonen op de haachtsesteenweg, met ramen naar voorkant en eigenlijk doet Senne dat heel goed. Want hij slaapt nét hetzelfde als anders!
Ben wel blij dat we Senne dat geleerd hebben om in lawaai te kunnen slapen. Met ons trouwfeest heeft hij ook ergens achter een hoekje geslapen en nu vrijdag is 't trouwfeest van mijn moeder, dus overdag moet hij ook af en toe nog een slaapje doen en stilletjes zal het daar niet zijn.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:38
sylvie

Abke: erg hé die warmte. Op de kleine zijn kamer was het 29° om 22.30 wou hij nog niet slapen door de warmte. Ik heb hem tussen ons gelegd met den blazer op en hij is uiteindelijk in slaap gevallen.
De venster open zetten had niet echt veel zin er was gene wind.
Ja daar aan de Haachtsesteenweg dat is daar supper druk met al dat verkeer.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 13:07

Hallo,

Het is hier zo stil. Iedereen op vakantie?

Groetjes Brenneke

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:05

Hey

We hebben een druk weekend achter de rug ... Kermis

De kids vonden het super . Ina was zo fier als ne gieter met haar zusje naast haar in het molentje en ja ja margo vond het fijn .

Eendjes vangen deden ze ook graag . Margo die smeet ze wel liever terug

De papa heeft een gans weekend hamburgers en pensen gebakken dus wij zijn ook is gaan proeven .

En Ik heb nieuwe melk gevonden voor Margo .... eentje die er niet dadelijk uitkomt . Groeimelk van alpro soja ...

ga weer aan het werk

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 09:09
sylvie

Hallo

Hier ook super druk geweest pfff.
Nu hebben ik en mijn klein ventje nog is een zwaar verkoudheid. Deze nacht maar 2 uur geslapen omdat hij altijd maar aan het wenen was ocharme.
En voor de rest alles ok hier ?

Groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 16:26

Beterchap voor Yoran

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]