[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/08/2007 @ 17:36 anoniempje | Hoi, ik moet dringend een afspraak maken bij een gynaecoloog in Kortrijk (AZ groeninge) voor een eerste echo. Aangezien ik hier nog maar pas woon en er nog geen vrienden of kenissen heb weet ik niet welke te nemen. Kan iemand mij iemand aanbevelen? Alvast bedankt! |
| 19/08/2008 @ 12:03 | hallo ik moet bevallen 22 januari en door omstandigheden kan ik niet meer naar mijn gyneacoloog van mijn eerste kindje(dr Vantendeloo). Zeer goede dokter!! Ben dan veranderd naar Geerinckx, niet zo tevreden over, hij praat veel en veel blabla erond, dan naar Dekeersmaecker waar ze allemaal zo over boffen, maar ik niet! Ik voel me een beest in een kudde, alles moet zo snel gaan en hij neemt echt geen tijd voor u. Geen bloeddruk geen gewicht (hij heeft zelfs geen weegschaal) Dus zal ik nu nog eens veranderen naar Thijs, dus derde keer goede keer hoop ik. Dus ik hoop dat ik u heb kunnen helpen, en laat iets weten wie je hebt gekozen. |
| 06/09/2008 @ 14:01 aga | Nou, 'een beul' ... niet erg netjes om iemand op een openbaar forum zo te noemen. Ik ben zelf patiënt bij dokter Thys en ik vind hem super! Heel erg duidelijk, geen 'blabla' maar duidelijk de feiten op een rijtje. Je kan ook altijd snel bij hem terecht, je hoeft niet lang te wachten in de wachtzaal, en als je vragen hebt, maakt hij er tijd voor. Voor resultaten van onderzoeken, mag je hem de volgende dag al terugbellen. Zelf heb ik dus alleen maar positieve ervaringen met deze dokter. Aga |
| 02/10/2008 @ 16:41 Lien | Zijn er vrouwelijke gynaecologen in Kortrijk? Alvast bedankt! |
| 04/10/2008 @ 08:45 Leen | hallo, dr Staelens is een vrouwelijke gyn. Maar ik vind ze nogal bruut. Ik ging vroeger bij haar maar ga nu naar Waregem naar een vrouwelijke gyn. Ze is veel zachter en ze legt alles beter uit. Vind ik é. Groetjes |
| 18/11/2008 @ 15:54 gsi'tje | hey De eerste keer was ik in augustus zwanger. Ik had een afspraak met dr.Staelens begin oktober. Begin september had ik licht-bruin verlies, ik belde naar haar kantoor en ik moest er niet mee inzitten (oud bloed). Helaas na 4 dagen was er een miskraam. Toch is mijn afspraak doorgegaan en ik vond ze inderdaad ook wel wat 'kort' Nu ben ik dus 8 weken en ben terug naar haar gegaan. Mijn man had graag een vrouwelijke gyn.gehad. Ze heeft een echo genomen en wist me op een heel vriendelijke manier te vertellen dat alles super was. Heb foto's meegekregen en ze heeft gezegd wat ze moest zeggen (foliumzuur, ik ben enorm misselijk: medicijn voorgeschreven) Ik had nog een bijkomende vraag ivm sauna en ze wist mij daar ook een kort maar duidelijk antwoord op te geven. Ik denk dat het iemand is die nergens geen doekjes om wind en voor mij hoeft het ook niet. Ik ben niet op zoek naar iemand waar ik heel mijn levensverhaal kan aan kwijtraken maar iemand die de feiten geeft. Sommige zijn tevreden, anderen niet, das bij zoveel dingen hetzelfde. |
[Reageer]

gynaecoloog Kortrijk