Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/08/2008 @ 17:06 Nele ![]() | belle super zeg , en inderdaad na 1 week was het hier al een roze invatie, allemaal roze kaartjes kregen we. En roze kleedjes, niet te doen ... en ik maar felle kleurtjes kopen![]() |
| 03/08/2008 @ 15:43 Isabelle ![]() | oja voor de liefhebbers, 2 nieuwe buikfoto's op mijn profiel ![]() |
| 06/08/2008 @ 21:58 Liesje ![]() | Hey meisjes, Hier de link naar de foto's van ons bezoekje aan Planckendael + vakantie in Haspengouw! http://picasaweb.google...008?authkey=4N9itDhdwL0 Ben weer weg, doei! Liesje |
| 07/08/2008 @ 10:27 Isabelle ![]() | Zeer mooie foto's Liesje! Vooral die van Lotte in de afwasbak vind ik geweldig ![]() |
| 07/08/2008 @ 12:50 els | Liesje, heel leuke fotootjes van een heel leuke vakantie duidelijk ![]() Belle, koningswens in vervulling Niet te veel last bij het warme weer? Leen, housewarming heeft heel wat opgeleverd duidelijk en inspiratie voor nog meer feestjes ![]() Nele, alles goed met grote broer en kleine zus? Nancy, nog wat aan't bekomen va de vakantie? WIj tellen af, woensdag zijn we weg, maar ik moet jullie teleurstellen, onze koffers zullen volztten ![]() Momenteel zijn onze dagen ook goed gevuld, veel vriendjes over de vloer, morgen rustdag, oef! (vakantie heet dat dan he) groetjes aan iedereen! Els |
| 11/08/2008 @ 14:53 Isabelle ![]() | Ter info: Ilse heeft de datum in haar agenda gezet en komt dus ook! ![]() |
| 12/08/2008 @ 20:11 els ![]() | tot over een week ;-) (morgenvroeg zijn we weg, hopelijk met bagage) |
| 12/08/2008 @ 20:28 Isabelle ![]() | Prettige vakantie Els! 'k Zou niet teveel op die bagage rekenen Neem maar een paar verse onderbroeken mee in jullie handbagage ![]() ![]() |
| 16/08/2008 @ 20:03 els | even vanuit kreta (op een grieks toetsenbord) we zijn vlotjes hier geraakt MET bagage (een dikke pluim voor jetair waar het personeel zelf de bagage afhandeling deed, we hebben andere taferelen gezien!) Verder alles TOP, nog geen wolkje gezien,... tot ergens volgende week ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

belle en de beesten (part iii)

Alleen een paar hevige onweders 's nachts... 

... en ik maar felle kleurtjes kopen

Misschien volgt er nu wel regelmatig een feestje in de buurt! 

Valt het een beetje mee, niet teveel mails? Ik weet anders een hele snelle en efficiënte manier: alles in één keer deleten 

Mijn broer is laatst naar Mexico gegaan, en kreeg zijn bagage ook met een dag vertraging. Bleek dat de Amerikanen zijn bagage doorzocht hadden!