< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Opa/oma zijn/worden » Bezoekrecht

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/06/2008 @ 23:56
piekeraar

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Proficiat Teeske!!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 13:39
ikke

Ik kom net per toeval op dit onderwerp. Eigenlijk zou ik mijn mond moeten houden, maar het is zeer makkelijk om je gelijk hier op dit forum te krijgen, je hoort immers maar 1 kant van het verhaal.

Waar je schoonmoeder het recht vandaan haalt om jouw kind te willen zien teekske?? Omdat ze verdorie jouw vent op de wereld heeft gezet!

Stel jezelf nu eens voor dat door omstandigheden je later niet met je schoondochter overweg kan en zij niet met jou. Je doet alles wat je zelf denkt dat goed is en ze wil niets aanvaarden dan jah.. je zou het zelf wel eens kunnen voorhebben.

Als mijn schoondochter me later zoiets zou lappen zou ik net hetzelfde doen!
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:24

een zeer dikke proficiat meid. ben blij dat jullie die zaak hebben gewonnen.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:43
Susanne

Ikke, je spreekt jezelf nu tegen. Je geeft de schoonmoeder gelijk terwijl je maar 1 kant weet. Of ben jij die zogenaamde schoonmoeder. Ik begrijp niet waar al die haat vandaan komt! Praat gewoon eens met elkaar, want daar is het gewoon misgelopen. En tuurlijk kunnen we ons vingertje steeds naar de ander wijzen. Dat is nu eenmaal het makkelijkste TOCH!!

Teeske gefeliciteerd, als je verhaal precies is zoalsin je eerste postje, dan ben ik blij dat je gewonnnen hebt. Proficiat!

Susanne

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:27
anno

IKKE het lijkt wel of je teeske's schoonmoeder bent zo val je haar aan. Hoe zou je zelf reageren als jou schoonmoeder zo iets zou flikken. Ik denk dat als het bij mij zou gebeuren ik niet voor mezelf zou instaan. Desnoods ga ik er een paar jaar voor zitten in de gevangenis maar van mijn kinderen blijven ze af!!!!!!!!

Teeske gefeliciteerd meid met je overwinning. En nu maar hopen dat ze geen beroep heeft aantekend. Dat moet overigens binnen 2 weken gedaan worden anders kan het niet meer! Dus als je nu nog niks hebt gehoord kan ze ook geen beroep meer aantekenen. (een vriendin van mij werkt bij een rechtbank vandaar dat ik het weet)
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 21:18
Dinja

Ikke : volgens mij ben je hier inderdaad niet toevallig even op gekomen....

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 20:57
Teekske

Online Status
Antwoord aan ikke
Ikke,
Ik weet wat de waarheid is!! En dat heb ik ook verteld in mijn eerste post. Dat je me zo aanvalt vind ik heel bizar... Net of ik jou persoonlijk iets gedaan heb? Toch wel raar dat de rechter dan zo beslist heeft hé. En dit forum is er toch om ans hart te luchten of niet soms? Hoop voor jou dat je hart nu gelucht is en dat je voor de rest twee keer nadenkt vooraleer je nog zoiets post.

Greetz

Teekske

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:12
Teekske

Online Status
Vraag aan ikke
Hey ikke,

Je zegt in je bericht: als mijn schhondachter mij zoiets zou lappen...
Wat heb ik mijn schoonmoeder eigenlijk gelapt? Mijn man gesteunt, moeder zijn, mij niet laten doen , ....

Ik ben eens benieuwd !

Teekske

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 14:14

Ikke, mijn schoonmoeder heeft mij nooit kunnen luchten omdat ik haar enige zoon kwam 'weghalen'. Ik kon en kan nooit iets goed doen. Ze heeft me al veel pijn gedaan en veel steken onder water gegeven en dikwijls ook heel expliciet.
Mag ze dat omdat ze mijn vent op de wereld heeft gezet? Hoe kortzichtig is dat zeg om je daarop te beroepen.
Sinds ik mama ben van 2, is het nog erger, want zij is supermama die alles beter kan en weet. Ze gedraagt zich als de mama van hen.
Mocht het ooit zover komen, dan zou ik ook niet graag hebben dat mijn kinderen bij hen blijven. Ze mogen dan wel hier komen om hen te zien, maar hen meegeven, liefst niet.

Je hebt gelijk dat een verhaal 2 kanten heeft, maar het is dikwijls zo dat schoonmoeders zich heel hatelijk opstellen naar hun schoondochter toe, zeker als ze maar 1 zoon hebben of als die zoon hun fifi is. Moeten schoondochters dat dan allemaal maar zo tolereren? Wij zijn wezens met gevoelens, geen schotelvodden!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:56
Teekske

Online Status
Bedankt hei !!! Zo denk ik er dus ook over. Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn als ze te weten komt dat ik (overigens medisch zogezegd onmogelijk) terug zwanger ben....

Groetjes

Teekske

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 17:27

Teeske, ik zag gisteren dat ikke op het forum aanwezig was, maar zonder een reactie te geven.

Ik zou niets zeggen ivm die zwangerschap, wacht daar maar zolang mogelijk mee hoor.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 15:21

Teeske, probeer je niet teveel op te winden, want je zwangerschap gaat voor alles. Het is het allemaal niet waard, jullie gezin en jullie geluk gaat voor hoor.

Veel succes nog met je zwangerschap!!

Aan ikke, ik ken je niet en kan je ook niet inschatten als schoonmoeder. Er zijn er ook hele goede bij. Ik heb ervoor een andere relatie gehad en mijn toenmalige schoonmoeder was een bijouke. Ik kom nog altijd goed met haar overeen. Ik hoop alleen maar dat je je niet zo agressief opstelt naar je schoondochter toe als in je mail en dat alles tussen jullie wel snor zit.

[Laatst gewijzigd door hei - 13/08/2008 @ 15:23] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]