Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 15:09 geetje (bij ouders) | Gelukkig maar, dat je het niet erg vind. Ik kon niets persoonlijks zien. Je hebt je profiel afgeschermd. Alleen de foto en daarop herkende ik Jesse. En een kleine baby (Errit). Kon dus bijna niet missen. Ik denk niet dat we elkaar zullen tegenkomen.Ik ken Marcel echt niet.Dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Wel positief toch dat ik in je droom niet kon geloven dat jij die verschrikkelijke schoonzus bent. (schoon) familie kan inderdaad erg lastig zijn. Je kunt ze helaas niet kiezen he.. Mijn eerste dag viel wel mee. Was even weer alles doornemen voor het nieuwe jaar. Maar wel even weer wennen. Heb ook nog niet weer heel veel zin. Ik werk straks op maandag, woensdag en vrijdag. Maar op maandag heb ik ouderschapsverlof. Dus heel relaxed eigenlijk. Ik ga wel proberen om de borstvoeding vol te houden. Ik mag het kamertje van de voormalig bovenschools kamertje gebruiken om te kolven. Andere collega's moesten het met veel minder doen. Ben ik blij dat hij vertrokken is... Er begint dus ietsiepietsie meer rust te komen bij jullie. Wel heftig hoor. Knap dat je dan ook nog tijd vindt om te rageren op het forum. En hoe gaat het nu 's nachts? En hoeveel voedingen krijgt hij nu en om de hoeveel tijd? Heb jij toevallig enig idee wanneer je over mag gaan op 4 voedingen? Die vijfde voeding van Judith is zo moeilijk in te passen. Maar ik dacht dat ze nog te klein is om nog maar 4 voedingen te krijgen... Anders moet ik dat volgende week op het consultatiebureau maar eens vragen. Hoewel ik het niet altijd met ze eens ben. Zo moest ik Judith van hen een speentje geven. Ze zuigt op haar duimpje. Nu weet ik wel dat dat misschien moeilijker is om weer af te leren, maar het is toch mijn dochter.. En Judith lachte heel bewust met 2 weken al. Maar dat kon niet volgens hen. Dat stond niet in het boekje. Ook toen ze het ter plekke deed, zei die mevrouw, dat zal wel toeval zijn. Ja hoor! Bij 1 of 2 keer kan ik dat nog geloven, maar wel 10 keer op een dag. Volgens mij ken ik mijn eigen kind het beste. Ook bij Pascal is het een en ander voorgevallen. Dus ik ga maar op mijn eigen gevoel af met heel veel dingen. Liefs Gerda |
| 28/08/2008 @ 09:42 Geetje ![]() | Gaan jullie binnenkort nog met vakantie?? Ik zag dat je een vorige keer schreef dat je op zoek was naar een vakantiebestemming. Groejes Gerda |
| 03/10/2008 @ 20:11 whoessy ![]() | gerda, alles goed? |
< vorige pagina | volgende pagina >

zo ongerust