< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 7 weken en 4 dagen zwanger wie nog meer

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
7 weken en 4 dagen zwanger wie nog meer
03/06/2008 @ 18:31
Sandra

Online Status Stuur bericht
Hoi Tamara,

Nou hier nog een die een week voor op schema ligt .
Ik denk ook steeds, ik moet die tas gaan klaarmaken en steeds komt het er niet van, maar ik moet m inderdaad binnenkort eens gaan klaar zetten.

Vandaag weer naar de gyn geweest en deze zag weer geen problemen voor de bevalling. Nou ja ik laat het maar over me heen komen dan en zie het wel. Ze gaat in ieder geval medische gegevens opvragen over mijn hernia die ik heb gehad en over 2 weken moet ik terug komen. Als zij dan nog geen problemen ziet dan beval ik gewoon lekker met de verloskundige in het ziekenhuis.

Vind jij het ook zo spannend worden nu . Ik moet nog 2,5 week werken en dan eindelijk verlof waar ik heel erg naar uit kijk. Ik denk dat ik dan pas echt ga genieten van mn zwangerschap.

Ik heb wel af en toe indalingsweeen tenminste het zijn van die scherpe steken onder mn schaambeen zeg maar. Ik had het opgezocht en lees overal dat het indalingsweeen zijn.

Ik kan echt niet wachten op ons .

De babykamer is zo goed als klaar, meubeltjes staan er, moet nog even een lamp ophangen. Alles is gewassen met Neutral dat moest van t kraamcentrum dus dan doen we dat maar.

Nou we horen van elkaar.

Groetjes

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 15:29
Sandra

Hoi Tamara,
Hoe gaat t met je?

Hier echt de laatste weekjes. Ik moet deze en volgende week nog werken en dan heb ik eindelijk verlof. Vandaag ben ik thuis gebleven. Had vanmiddag cursus maar sinds zaterdag voelt ik me echt beroerd. zaterdag even boodschappen doen met mn man en ik werd echt niet goed in de winkel, duizelig, misselijk en enorm moe. Ik dacht even t gaat beginnen, gelukkig niet.

Vanmorgen voelde ik me weer niet echt lekker. Ook heb ik af en toe steken in mn onderbuik. T kindje is erg druk af en toe en de schoppen worden nu echt harder.

Om heel eerlijk te zijn ben ik het wel een beetje zat als die kwaaltjes. T is hier ook behoorlijk warm 30 a 35 graden in de schaduw dus t is echt afzien.

Ben benieuwd hoe t met je is.

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 15:01
Tamara

Online Status
Hoi Sandra,

Ik heb het nu ook erg zwaar hoor! Komt waarschijnlijk ook door de warmte inderdaad. Als ik me teveel beweeg voel ik me inderdaad ook erg moe en misselijk maar ik probeer gewoon rustig aan te doen. Ik had gisternacht erg pijn aan mijn buik wat meer naar de rechterkant toe, maar het was zo pijnlijk dat ik tranen kreeg. Ik weet eigenlijk nou niet of de tranen nou door de pijn kwamen of doordat ik bang was dat de weeen waren begonnen. Volgens de verloskundige is de pijn die ik heb bandenpijn. Het was toen ik me wilde draaien in bed, dus het kan ook zijn dat ik me verkeerd heb bewogen in mijn slaap. Ook heb ik aan de verloskundige doorgegeven dat ik menstruatiepijn heb onder in mijn buik en steken. Ze vertelde mij dat de steken indalingssteken kunnen zijn en voor die menstruatiepijn moest ik even mijn urine naar de huisarts brengen of ik blaasontsteking had of niet, maar de urine was schoon. Nu weet ik dus nog steeds niet waarom ik dat af en toe heb. Ja ja, we voelen de baby's nu inderdaad erg veel en ze inderdaad goed schoppen. Nou meid nog even volhouden en dan kunnen we onze baby's eindelijk in onze arm hebben.

Groetjes
Tamara

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 10:25
Tamara

Online Status
Hoi Sandra,

Gaat het nog met je? Ik begin me een beetje zorgen om je te maken!!!

Groetjes,
Tamara

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 17:24
Sandra

Hoi Tamara,

Ik loop nog steeds rond hoor

Ik vind het alleen loodzwaar worden, mn buik is echt mega en heel zwaar. T kindje lag al voor op schema nou ik heb het idee dat t twee weken is pffff. Ik moet morgen en woensdagochtend nog werken en heb dan eindelijk verlof.

Ik kan de hele dag wel slapen, ben zo ontzettend uitgeput. Aan het einde van de dag kan ik nog nauwelijks lopen door de pijn in mn bekken. Ik heb last van hele scherpe steken in mn onderbuik af en toe en heb last van duizeligheid. Kortom mn lichaam is een beetje aan het opgeven. Vanmorgen draaide ik mn nek en nu heb ik een spier die vastzit bij mn schouderblad, kan bijna mn hoofd niet meer draaien of voorover krijgen.

Nee mn lichaam is echt op heb ik het idee. Als ik even moet staan voel ik de energie via mn tenen weglopen en kan ik zo als een pudding in elkaar storten .

Morgen moet ik weer naar t ziekenhuis, nou ik ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft maar die zal me ook wel weer naar huis sturen met t verhaal dat ik "gewoon" kan bevallen niks geen meer risico op complicaties. Nou ja ik ga dan ook gewoon lekker bij de verloskundige bevallen en ben inmiddels zover dat ik het wel zie hoe het komt maar vertrouwen heb ik er niet in helaas.
Woensdag weer voor controle naar de gyn.

De eerst van onze zwschapscursus is bevallen met 28 weken, t kindje ligt aan de beademing en heeft een darmperforatie dus wat dat betreft ben ik heel blij dat ik nog steeds rondloop hoe zwaar het ook is. Maar bij 37 weken mogen ze het van mij opwekken

Hoe gaat t met jou dan, werk je nog steeds?

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 13:34
Tamara

Online Status
Hoi hoi,

Ik begon me echt zorgen om je te maken! Met mij gaat het ook goed. Ik heb erg pijn bij het lopen in mijn bekken en met het omdraaien in bed. Ik krijg soms echt tranen in mijn ogen van de pijn. Ik heb af en toe ook last van steken in mijn bekken en nog steeds die menstruatiepijn in mijn buik. Ik heb a.s donderdag een afspraak bij de verloskundige. Als het goed is gaan we over de bevalling hebben.

Heb jij ook het gevoel dat de baby aan je buik zit te krabben? Volgens mij komt het doordat ze steeds krap komt te zitten in mijn buik. Maar het is een super gevoel dat ze op mijn stem reageerd en heel erg grappig dat je buik heen en weer gaat!!! Ik hoop dat ik op 38 week ga bevallen zonder enige complicatie!! Ha ha ha ik heb er zin in!!!

Gr.
Tamara

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 20:55
Sandra

Hoi,
Ooooh 38 weken nou van mij mag het kom maar op met ons kindje .

Ik heb hetzelfde als jij hoor, omdraaien in bed doet echt heel erg zeer en ook bij t lopen doet t pijn. Als ik iets te veel heb gedaan kan ik echt niet meer lopen door de pijn.

Ook heb ik de laatste tijd last van mn ribben aan de rechter kant. Vandaag naar de vk geweest, alles was goed. Waarschijnlijk ligt t kindje tegen mn ribben aan en komt de pijn daar vandaan. Ik moet in de gaten houden of het ook gaat uitstralen naar de rug want dan zou de lever in de verdrukking kunnen zitten. Verder alles goed ons meissie is niet te groot en niet te klein precies goed. Ik was in drie weken weer een kilo aangekomen. Tot nu toe totaal 11 kilo, nou netjes toch.

T is nu wel veel zwaarder merk ik mn buik wordt zwaarder en ik ben eerder buiten adem en moe.

Vandaag is mijn verlof ingegaan echt heerlijk. Wat zal ik daar van genieten ik hoef helemaal niks meer kan gewoon doen wat ik zelf wil.

Wanneer gaat jou verlof in?

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 19:09
Sandra

Hi hi,
Nou gister was het even paniek bij mij hoor. Ik had al een tijdje last van mn rechter ribben en ik had die nacht slecht geslapen omdat de pijn opeens veel erger werd.

Ik had thuis mn bloeddruk een paar keer gemeten en de onderdruk kwam boven de 90. Ik voelde het kindje wat minder bewegen dus toch maar even gebeld. Urine nagekeken en ja hoor eiwit in de urine, Binnen drie kwartier was ik in het ziekenhuis bij de gyn. Daar is weer de urine en bloeddruk getest, zij konden alleen geen eiwit vinden maar de bloeddruk was wat hoog maar ja logisch ik was doodsbang dat ik moest blijven. De gyn, een heel aardige man, heeft even een echo gedaan en gekeken naar witte vlekjes op de placenta enz. Alles zag er prima uit. T koppie lag mooi in het bekken en was als 8,8 cm .

Hij heeft nog even gekeken naar het ruggetje of die mooi dicht was, hadden ze natuurlijk bij de 20 wk echo ook gedaan hoor maar hij heeft nog even gekeken en ook dat zag er mooi uit. We waren nu in het ziekenhuis waar ik waarschijnlijk ga bevallen dus hier waren we nog nooit geweest.

T was even schrikken maar gelukkig alles goed. Ik moet meer rusten en mn bloeddruk 3 x daags controleren en opschrijven. Als hij steeds boven de 90 is moet ik weer komen en anders niet natuurlijk. Hij was vandaag weer heel netjes gelukkig. Ik merk wel dat ik bijna niks meer kan doen want ik ben zo maar bekaf.

Hoe ist met jou?

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 10:32
Sandra

Hoi Tamara,
Alles goed met jou? tijdje niks gehoord.
Ik heb inmiddels twee dagen in het ziekenhuis gelogeerd vanwege de bloeddruk. Gelukkig waren steeds de uitslagen van het bloed en urine goed en ook de hartfilmpjes van de baby waren goed. Ik mocht dus weer naar huis. Moet vanmiddag weer voor controle dus hopen dat alles nog steeds goed is.

Groetjes

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 22:20
Tamara

Hoi Sandra,

sorry day ik een tijdje niets van me hebt laten horen maar ik had geen internet verbinding thuis!!!Ben nu ongeveer 2 weken thuis. Maar ik heb het erg druk met van alles en nog wat regelen. Hoe is het met jouw? Ben je al helemaal klaar om te bevallen:) Nou ik wel hoor, hoor ook van iedereen om mijn heen dat mensen eerder bevallen dan dat ze uitgerekend zijn nou wil ik ook wel hoor:)

Groetjes,
Tamara
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 13:47
Sandra

Hoi Tamara,
Oh gelukkig je loopt nog steeds goed rond.
T gaat niet zo goed met mij helaas, met t kindje wel. Ik ben twee x opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege een hoge bloeddruk en andere klachten. Heb nu een medische indicatie en moet dinsdag en vrijdags voor controle van het bloed en urine. De gyn maakt dan ook altijd een echo en soms een CTG. Deze week week 37 en ik ben het goed zat. Heb medicijnen tegen de hoge bloeddruk en die hebben de nodige bijwerkingen. Ik word er ontzettend moe van en heb totaal geen energie meer. Vandaag moet ik naar de cardioloog omdat ik veel last heb van hartoverslagen. Ik heb met een kastje gelopen 24 uur die mn hartritme heeft geregistreerd. Daarna weer naar de gyn. Ik hoop zo dat t niet meer te lang duurt want ik hou t niet meer vol eigenlijk.

Ik ben vaak misselijk, duizelig en ga zomaar tegen de vlakte als ik niet op tijd ga liggen. Door de zwangerschap en medicatie ben ik heel er moe en heb veel last van hartoverslagen. Verder doen mn ribben heel erg pijn met uitstraling naar mn rug.

Kortom deze laatste weken zijn enorm zwaar en ik maak dan ook best wel zorgen over hoe ik die bevalling ga doen en daarna, ik heb nu al geen energie meer.

Ik had mn verlof heel anders voorgesteld, lekker alles schoonmaken en klaar zetten voor de komst van de kleine maar de eerste dag van mn verlof zat ik al in het ziekenhuis helaas.

Ben blij dat t met jou goed gaat.

Groetjes

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:33
Tamara

Hoi Sandra,

Ik ben afgelopen zaterdag bevallen van ons dochtertje! Hoe is het met jouw?

Gr.
Tamara
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:35
Sandra

He Tamara,
Gefeliciteerd man! super.

Helaas loop ik nog steeds rond en ik voel me echt vreselijk vandaag. Ik heb hoofdpijn, ben misselijk en voel me echt lamlendig. Ik hoop zo dat de bevalling bijna begint. Morgen weer controle en als het er maandag nog niet is dan inleiden. Ik nog steeds geen rijping van de baarmoedermond en t kindje is niet ingedaald. Hopen da hier morgen verandering in zit.

Hoe is de bevalling gegaan bij jou?

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 21:03
Tamara

Hoi,

bij mij is het begonnen met menstruatiepijn met bruin bloed verlies om 20:00 en de volgende dag om 06:00 ben ik bevallen. Ik kon ook niets meer eten en drinken, alles moest eruit. Daarna heb ik het slijnprop verloren. Volgens de verloskundige was dat een goed teken. Het is een pijnlijke ervaring maar zodra de baby op je borst ligt is het afgelopen met alles. Je denkt niet meer aan de pijn die je hebt gehad. Moederkoek was bij mij ook vrij snel eruit en ik hoefde gelukkig geen hechtingen. In het begin vond ik het niet erg om te persen maar na een tijdje heb je er geen enerjie meer voor en je denkt dat je het niet meer kunt en dat op moment heb ik veel aan mij man en verloskundigie gehad. Ik hoop dat je ook gauw gaat bevallen en je kleintje in armen mag ontvangen.

Gr.
Tamara
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:53
Sandra

Hoi Tamara,
Nou zo t horen is het dan allemaal heel mooi verlopen ondanks alle pijn.

Hier nog steeds niks. Gister de hele dag in het zh geweest. Ze hebben geprobeerd met gel de baarmoedermond rijp te maken. Om 11 uur gegeven maar om 17 uur helemaal geen verandering, de gel heeft helemaal niks gedaan. Enorm balen moet ik zeggen. We hebben steeds andere gynaecologen gehad en die we de laatste keren steeds hadden heeft ons een beetje op het verkeerde been gezet. Bij 38 weken heeft mn schoonmoeder gevraagd of ik ook moest overlopen, nee zei de gyn dat zou gemeen zijn omdat ik al zo veel klachten heb. Met 40 weken is het lichaam er klaar voor en dan kan het kindje komen. Ik heb nog gevraagd of de kans van slagen dan groot is bij 40 weken, ja zei ze want dan is het lichaam er klaar voor. Nou niet dus!!! mijn man heeft deze week vakantie gekregen voor drie weken maar gister in het zh hoorden we dus dat t nu snel kan komen maar ook nog wel twee weken kan duren.

We balen hier enorm van tenminste ik, ik kom dan zometeen thuis met t kindje en dan moet mn man weer aan het werk. Als de gyn nu direct had gezegd dat die gel soms ook helemaal niet aanslaat als de baarmoedermond niet rijp is, dan hadden we daar rekening mee kunnen houden, nu is min of meer toegezegd dat t kindje zeker in week 40 zou gaan komen. Nou ik ben er niet meer van overtuigd helaas. Tja voor ons is dit de eerste keer dus weten wij veel. Als de gyn zegt dat die gel t op gang brengt dan gaan wij daar vanuit.

T is dus nu gewoon afwachten, morgen moet ik weer voor controle in de hoop dat de baarmoedermond dan iets rijper is geworden.

Ik zie wel tegen de bevalling op hoor, best behoorlijk. Gister een gesprek gehad met een verpleegkundige van de kraamafdeling en die zei dat ik me geen zorgen moest maken, vooral met de remifentanyl als pijnstilling zou ik het allemaal best aan kunnen. Nou daar gaan we dan maar vanuit he.

He geniet van je kindje en als het hier zover is dan hoor je het wel.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:33
Sandra

Hoi Tamara,
Ik weet niet of je af en toe nog kijkt, maar hier nog steeds niks. Ik baal er enorm van moet ik zeggen. Ben het helemaal zat en begin steeds meer tegen de bevalling op te zien.

We hopen echt dat het nu snel gaat komen.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 16:08
Sandra

Nog steeds niks

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:50
Tamara

Hoi Sandra,

ik lees inderdaad nog steeds mee maar kan niet altijd schrijven. Onze baby heeft 2 dgn last van krampjes waardoor ze niet kan slapen. Het is zo erg dat je als ouder er niets aan kan doen! Hoe is het met jouw? Nog steeds niets? Kunnen ze de weeen niet opwekken? Ik wacht met spanning af!

Groetjes
Tamara
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:16
Sandra

Hoi Tamara,
Ik ben uiteindelijk op 13 aug. bevallen om 17.37. Zelf ben ik ook geboren op 13 aug. heel bijzonder.
De bevalling was echt vreselijk. Ik heb 16 uren in de weeen gezeten en op zich viel dat mee omdat ik een infuus met pijnstilling had. Het nadeel is alleen dat je dan de pijn niet goed voelt, dus ook de pijn die niet normaal is. Om drie uur die middag had ik 8 cm ontsluiting en heeft de gyn de vliezen gebroken. Die laatste 2 cm zou dan snel komen. De pijnstilling is toen stop gezet omdat je zonder moet persen. Toen werd de bevalling echt een regelrechte hel. Ik had enorm pijn in mn bekken en rug echt onhoudbaar. T hoofdje van Marit lag niet goed en kon niet langs mijn rug is later gebleken tijdens de keizersnede.

Ik heb dus de hele bevalling meegemaakt tot 10 cm ontsluiting en toen nog persen maar dat had dus geen zin. Onder narcose en toch een keizersnede. Voor dat ik onder narcose was duurde voor mn gevoel enorm lang en ik het het dan ook uitgeschreeuwd van de pijn. T was vreselijk.

Nu ben ik enorm moe van de bevalling en de operatie. Gelukkig mocht ik op dag 4 naar huis. Ik herstel nu echt heel langzaam en de verloskundige zei ook al dat ik er nog lang niet ben. Nou ik geloof het graag want alles doet zeer en mn bloeddruk is nog veel te hoog.

Maar goed ons meisje is er in ieder geval en daar ben ik heel blij mee.

Ze was 3730 gram dus een mooi gewicht. Ze lust haar flesjes ook heel goed dus we zijn enorm gelukkig.

Groetjes
Sandra

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]