Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 18:41 jolena | hey meisjes het was nu wel heel lang geleden he maar het is idd druk ik hou bijna geen tijd voor mezelf over laat staan eens serieus te kuisen of te koken. nu hebben ze in het ziekenhuis tegen mijn man hebben gezegd dat ik de eerste zes weken niets zwaarder dan vier vijf kilo mag dragen en zeker niet kuisen zelf geen maxi cosi dragen zodat het litteken van mijn keizersnede goed kan genezen. dus dat is een goed uitvlucht soms. want als je alleen thuis bent doe je dat toch allemaal. mijn litteken staat op twee plaatsen nog wat open volgens mij moest dat al dicht zijn nu maar ben vorige week bij mijn huisarts geweest en die zei dat alles er prima uitzag. Ellen hoe lang heeft dat bij jou geduurd ? en die pijn of dat trekkerig gevoel binnen in je buik van de hechtingen daar heb je daar nog last van? vandaag zijn onze kindjes juist 1 maand oud, en ze doen het prima het zijn twee schatjes ik wil ze gewoon heel de tijd knuffelen! Jalisa weegt nu 3 kilo 800 ongeveer en Jade 3 kilo 500 ze zal haar zusje nog inhalen ik geef alleen nog maar flesjes nu het is gewoon te vermoeiend anders zeker omdat de melkproductie niet genoeg is voor twee en als ik ze dan borstvoeding geef dan hebben ze een uur of twee uur daarna al terug honger en dat met twee dan zit je haast de hele dag etemn te geven. dus flesjes s nachts slapen ze vijf uur door soms meer soms minder ik moet ze nu wel overdag meer wakker houden want na de voeding s nachts zijn ze klaarwakker terwijl ik dan graag wil slapen. ohh en ik geef ze tegelijkertijd eten elk in een relax en twee flesjes maar ze drinken heel traag dus zit ik al gauw een uur bezig. we zijn dinsdag voor het eerst gaan wandelen naar de markt het was leuk voor mij eens buiten te kunnen nu moet ik eens een tripje maken langs de winkels om te zien of ik overal binnen kan onze wandelwagen valt eigenlijk goed mee hij bolt goed maar er is wel weinig plaats voor boodschappen. ik zou ook graag op vakantie gaan mijn man zou ook direct vertrekken maar ik heb er zo wat schrik voor ze zijn nog zo klein he volgende week worden ze gedoopt en is het de babyborrel daar heb ik veel werk mee want ik moet heel de mis viering in elkaar steken en das niet zo simpel met twee babytjes ik zal blij zijn als het achter de rug is. Saske eens over 37 weken vond ik ineens echt alles plots moeilijker gaan misschien ook omdat je verwacht dat je elk moment kan bevallen en elke dag meer steekt tegen ale zo was dat bij mij wel maar eens ze er zijn is alles zo vergeten ik weeg ook terug even veel als voor de zwangerschap ik was zelf nog 3 kilo meer kwijt maar die zijn er al terug bij aan gebrek aan tijd eet ik soms al eens een koekje ofzo om de rappe honger te stillen niet echt slim maar wel snel en morgen ga ik eens met mijn baas praten over wanneer ik terug moet beginnen met werken normaal moet ik 9 september beginnen w zullen is zien of ik er iets kan aan veranderen want ik heb nog geen opvang pas in maart!! hoe zit dat met jullie hebben jullie al snel opvang?? ale ik ga iets eten tot binnenkort en hou jullie goed xxx |
| 06/08/2008 @ 20:01 jolena | Saske een dikke proficiat met je dochtertjes ook bedankt voor de fototjes ze zien er prachtig uit. en goed van jou dat je de beide kindjes mee naar huis kreeg en een natuurlijke bevalling en nog zo goed verlopen je mag fier zijn op jezelf. en je dochters ons Jalisa haar meter noemt ook Jenna en jill leuke namen hier gaat alles ook goedde kindjes zijn zondag gedoopt en de babyborrel is dus ook achter de rug. ik zal blij zijn als het een beetje frisser weer gaat worden de kindjes weten daarvan gistern naar de dokter geweest jalisa heeft last van reflux en de kindjes wogen 4.200gr en 3.940gr ze groeien als kool ale kaya nu wachten we nog op jou ben benieuwd wat het bij jou gaat worden ik heb met jou te doen zo warm overal op het einde van je zwangerschap ik heb het ook meegemaakt al denk ik dat het nu warmer is doe dat nog goed en ik hoop dat het bij jou ook nog is voor deze week saske jouw meisjes waren niet eeneiig he xxx tot snel |
| 11/08/2008 @ 18:36 jolena | hey hier zijn we weer eens door het slechte weer hebben we weer wat meer tijd ellen leuk te horen dat kaya ook bevallen is ik hoop dat alles goed is gegaan amaai wat een verschil toch tussen de kindjes he ik merk het bij onze meisjes al zo goed als ik ze pak en dat is maar een paar honderd gram deze voormiddag hadden we een afspraak bij kind en gezin ze zijn op een weeg zo goed bijgekomen en gegroeid ik vraag me af of de dokter vorige wek geen fout heeft gemaakt al stond ik naast haar toch maar raar ze zouden beide 500gr zijn bijgekomen en jade zou 4cm zijn gegroeid op een week en jalisa 2cm. nu woog jalisa 4660kg en 54cm en jadeke 4320kg en 53cm dit was wel maar een half uurtje na hun voeding ze eten nu nog steeds 6 voedingen per dag, 's nachts geeft een baby aan wanneer ze honger heeft en dan maak ik de zus wakker. maar ik ga nu eens proberen om te wachten want ik denk dat ik ze zo misschien wel tegenhou om door te slapen 't zal voor mij wel vermoeiender zijn maar het is het proberen waard denk ik ik laat wel weten hoe het verloopt vorige week waren ze een hele week zo aanhankelijk en hadden heel de tijd honger sliepen slecht ik werd er gek van sinds gisteren is daar niets meer van te merken ze zijn zo stil zitten nu langer wakker rond te kijken en te spelen slapen beter en zijn beter gezind het zal een groei spurtje geweest zijn maar ben toch blij dat het over is wij hebben ook ontzettend veel was deze week alles wat laten samen komen met gevold dit weekend 6 maal gewassen gelukkig zijn er veel handdoeken en bavetjes die we niet moeten strijken Ellen ik snap heel goed wat je wil zeggen soms als ze slapen en er gaat een oogje open zou ik ze al pakken en willen knuffelen maar meestal vallen ze dan terug in slaap dus dan heb ik een probleem ale ik ga jullie laten veel plezier met de babies ![]() |
14/08/2008 @ 16:52 ![]() | Ellen, Vraagje, hoe verander ik mijn banner, wil ook een banner met mijn 2 schatjes! Saske |
| 17/08/2008 @ 21:59 Barbara ![]() | Sas, Babyclub (links bovenaan), 9maand-banners, leeftijdsbanner en dan instructies volgen... |
| 20/08/2008 @ 13:21 Barbara ![]() | Ellen op welk meerlingenforum schreef Kaya nog? |
| 20/08/2008 @ 13:45 | geboortekaartjes Liefste tweelingmoedertjes, Mag ik jullie van harte proficiat wensen met jullie baby'tjes. Mijn naam is Ria, ik ben 40 jaar en verzamel al 20 jaar geboortekaartjes. Zelf heb ik geen kinderen. Vandaar mijn hobby. Hebben jullie soms nog een geboortekaartje over van jullie kindjes ? Mocht dit zo zijn dan zouden jullie mij een enorm groot plezier doen er mij eentje op te sturen. Alvast bedankt, Ria Scholliers Ria Tuinlaan 6 9200 Grembergen - Dendermonde België scholliers.r@skynet.be |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in juni & juli 2008

Ik wil ook mijn kindjes in mijn armen houden 

Maar ik troost me met de gedachte dat ze 1 jaar worden op 07/08/09, das ook mooi hé