< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
11/07/2008 @ 10:46
sandy

Hoi dames,

voor haar ni zo leuk nee,di moet ze voor een dichte plaaster en nog een 2 a drie weken en dan is ze er vanaf en da vakantie al over de helft,ma niks aan te doen is haar re kant en ze is rechts zo liever tegoei genezen.
Verder,Robbe geraakte op zijn eigen slimme doordacht manier uit zijn reisbedje,in de week stond die ineens beneden.Ok we waren wel van plan om hem in het kort in een groter bed te legen,zo een meegroei bedje uit ikea,hadden we nog nieuw staan van de dochter,wou daar niet in slapen ook al had ze het zelf mogen kiezen.Maar nu slaap zoonlief erin,sinds gisteren.
Was bang dat als het uit het reisbedje kroop en verkeerd zou vallen hij ook iets zou breken.Nu kan hij er makkelijker uit.En hij is trots op zijn nieuwe bedje en hij heeft er super in geslapen.
Ik ben eergisteren mijn theorie examen voor mijn rijbewijs gaan doen,aan de inschrijfbalie zonk de moed me wel in de schoenen als ik hoorde hoe vaak die voor mij al geweest was en die achter mij ook al.Wist wel dat het moeilijker geworden was maar toch ni vorr 2 3 keer terug te komen.
Was er dus door, van de eerste keer en mag di mijn voorlopig gaan halen en de straten terug onveilig gaan maken.ja heb 10 jaar geleden ook is gedaan maar mijn bankrekening wa
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 10:51
sandy

Hoi dames,

keybord heeft kuren ,zal ff verder gaan.Mijn rekening was toen niet genoeg aangevuld,toen was ik een arme student en kon geen rijschool betalen en ben ermee gestopt en nu na lang zagen van zowat iedereen dat dat toch zo gemakkelijk is als ge er een hebt ben ik er maar terug aan begonnen,we zullen wel zien.
robbe zijn verjaardags kadootjes zijn aangekomen,zijn fervente internetshoppers,vooral manlief dan.Nog een automoblox,een houten design auto dat je volledig uit elkaar kan halen en zelf terug kan ontwerpen als je verschillende modellen hebt.En een loopfietsje,heeft hij al gekregen was nogal groot om te verstoppen en in te pakken.Maar hij vindt het erg leuk,heeft er gisteren al op gereden.
Dames ga ontbijten.
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 15:02
Cathy137

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo dames,

Het is hier stilletjes. Hier alles ok, behalve het weer dan, een mens wordt er bijna depressief van.

Hier wordt de wens naar een 2de groter, alleen heb ik bang om eraan te beginnen, weer bang om maand na maand een teleurstelling te verwerken te krijgen.

Ik denk dat ik eens ga beginnen met temperaturen om een idee van mijn cyclus te krijgen. Dus laat de ongi's nu maar komen.

Onze Jonas is ondertussen 2 geworden. We hebben dit gevierd met een leuk feest. 1 foto vinden jullie alvast terug op mijn profiel.

Allée, nu ga ik nog even genieten van mijn laatste dag als twintiger, morgen spring ik op tram 3.

vele groetjes
Cathy

[Laatst gewijzigd door Cathy137 - 20/07/2008 @ 15:03] - Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 10:36
marian

Cathy, proficiat met je verjaardag! Geniet van je dertiger-jaren! Die van mij komen er volgend jaar ook aan, en ik zie er wel wat tegenop. Heb een beetje het gevoel dat ik dan écht volwassen moet worden, hihi. Stom he?

Sandy, proficiat met je voorlopig rijbewijs! En nu maar de wegen onveilig maken, haha. Laat je wel even weten wanneer je gaat rijden? Zodat ik niet in de weg rijd dan. Flauw grapje hoor, maar ik kon het niet laten. Veel succes in ieder geval! En je zal zien, als je het eenmaal onder de knie hebt, is het niet eens zo moeilijk. En superhandig!

Wendy, hoe gaat het met de verkleinbril en zindelijkheid? Dries had dat indertijd ook, dat hij schrik had. Denk ik tenminste, want hij brulde alles bijeen als hij op het potje of de wc moest. Uiteindelijk is hij mét pamperbroekje naar school gegaan, maar dat hielp ook niet. In de paasvakantie heb ik me dan eens heel kwaad gemaakt (hij was toen al 3) en blijkbaar heeft dat indruk gemaakt want sinds toen gaat hij gewoon op de wc, en zonder verkleinbril of zo. Met Mare ga ik er morgen echt aan beginnen. Ben al een paar keer begonnen en dan weer laten verwateren. Ach, ik ben daar gewoon zo laks in. Maar nu moet het echt, en ik heb me ook voorgenomen haar geen pamper meer aan te doen (alleen 's nachts natuurlijk).

En verder hier, het gaat zijn gangetje. Wilfried heeft er net zo'n 3 weken verlof op zitten, die begint morgen terug te werken. We zijn met zijn allen een week in Denemarken geweest, en hebben daar prachtig weer gehad en ons enorm geamuseerd. We hadden een huisje met een binnenzwembad, jacuzzi en sauna, en vooral Dries vond het heerlijk. En verder hebben we een hoop uitstapjes gemaakt: speeltuin, speelgoedmuseum, technopolis, een dagje naar zee, museum Kortrijk 1302, centraal station Antwerpen, dagje shoppen,... Ik denk dat we elke dag wel weggeweest zijn! Vanaf morgen zal het dus gedaan zijn. Maar ik heb me voorgenomen om sowieso 2 keer per week met de kinderen weg te gaan. Donderdag rijd ik met ze naar mijn zusje, en dan gaan we samen in Maastricht winkelen. En verder staan nog een bezoekje aan de kapper op het programma (niet zo leuk maar wel nodig), een babybezoekje bij een vriendin, een keertje Tivoli als het weer beter is, en nog wat van die dingetjes.

Zo, meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. Tot gauw en geniet nog wat van de vakantie!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:23
logan

Online Status Bekijk profiel
hey

word zot hier hij word maar niet proper ik weet niet hoe het komt

hrb hem nu de hele week zonder pamper late lope ma nat of ni hij doe gene kik ik zit met mijne hande in het haar hij gaat in september naar school
en weet ni dat hij daar tege proper zal zijn ik denk het zelfs niet
heb zo'nzitje met een trapje gekocht hij ga er op zitte ma dat is het ook al

tips altijd welkom

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 09:53
marian

Wendy, en als je hem helemaal bloot laat rondlopen? Ons Mare plast goed op het potje zolang ze niks aanheeft van onderen. Maar als ze een broekje draagt, is het er ook in hoor. Kaka doen op het potje is hier nog een beetje moeilijk: dat bewaart ze voor als de pamper of het broekje aan gaan. Ik laat haar nu dus thuis in haar blote billen lopen, en als we weggaan krijgt ze nog een pamper aan. Hopelijk gaat het over een weekje of zo beter, want Mare zou ook in september naar school gaan.
Debby, hoe lukt dat met Ryan? Die zou in september toch ook naar school kunnen? Is die al fatsoenlijk droog?

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:25
Sandy Gullentops

Hoi dames,

wat een zindelijkheidsproblemen zeg,hier is hij er nog niet aan toe,had van de week als het mooi weer was ff zijn pamper uit gedaan en ff later was zijn broek nat.als je merkt dat hij kaka doet en soms zegt hij ook dat hij kaka moet maar wil niet op toilet gaan.Heb van de week wel zo een brilletje gaan kopen in lidl,wordt ni slecht en hebbben we het in huis voor over een paar maanden.
Zou me echt niet teveel zorgen maken hoor Wendy,kan je niet dwingen,is een rijpingsproces en zolang ze er niet klaar voor zijn en niet voelen wanneer ze moeten plassen gebeurd het gewoon en bij een jongen durft het al is wat langer duren.
Hier waren er geen problemen met de oudtste maar elk kind is anders.
Cathy ook nog een beetje een late gelukkige verjaardag,ook ik stap volgend jaar in tram 3 en zie er niet echt tegenop,komen doet die toch en ik voel me nog op en top 20ger en dat is het belangrijkste.
Normaal ga ik maandag voor de eerste keer terug achter het stuur zitten maar ni op de baan hoor dat is voor over enkele weken denk ik,eerst buiten het verkeer terug gewoon worden.10 jaar gelden heb ik het ook allemaal al is gedaan hoor.
Verder,sinds maandag is Zoey van haar gips af en kan ze weer vrij spelen.Ik ga 2 korte werkweken tegemoet en er staan zelfs enkele uitstapjes op het programma en verschillende verjaardagen te beginnen met mijn petekindje morgen,2 alweer.
Zo dames ga me klaar maken,nog is en dan gaan we naar antwerpen met de trein.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 17:34
Cathy137

Hallo dames,

Hier start de zindelijkheidstraining waarschijnlijk morgen. Morgen gaat de crèche terug open en vanaf 2 jaar starten ze er daar mee. Dit weekend onderbroekjes en hemdjes gekocht, gedaan met de bodykes dus.

Op 26 augustus heb ik een afpsraak bij de gyne. Momenteel aan het temperaturen. Dan gaat die mijn cyclus eens bekijken en gaan we bespreken of ik terug met clomid moet proberen zwanger te geraken of zonder. Duimen jullie mee dat het deze keer sneller lukt.

Bah, morgen weer gaan werken, ik heb er geen zin in.

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 18:27
Debby

Hallo iedereen.

Cathy, ik duim er voor meid. Ik zou niet willen dat je mij weer achterna moet. Veel succes alvast!!!

Sandy, geniet van je korte werkweken en de uitstapjes.

Marie, hoe gaat het met jou? Nog niet te zwaar aan't aftellen?

Marian, jullie hebben er precies een drukke vakantie opzitten. Das afkicken nu Wilfried weer gaan werken is zeker?

Wendy, lukt het al wat beter met de zindelijkheid?

Thuis was Ryan al zindelijk van voor zijn 2de verjaardag, zolang hij in zijn blote kont mocht lopen. Maar als je hem een broek of pamper aandeed, ging het mis. 2 weken geleden hebben we de 'echte' sprong dan gemaakt en is hij heel de dag door zindelijk waar we ook gaan. Wel met een ongelukje af en toe, maar kom. Ik denk dat hij het vooral moeilijk had met het verschil thuis en op stap, dus hebben we gezegd dat hij geen pamper meer aankreeg op uitstapjes. En buiten alle verwachtingen om, gaat dat heel goed. Hij moet geregeld van ons 'op commando' plassen en zo lukt het héééél goed. Ryan is dus helemaal klaar om naar school te gaan.

Met de zwangerschap gaat ook alles goed. Nog steeds met de nodige kwaaltjes en ik zie erger af dan bij Ryan, maar we bijten nog effe door hè. Voor ik er erg in heb, is ze er al. De tijd gaat heel snel vooruit deze keer.

Dikke kus,
Debby

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 09:59
logan

hey allemaal
ja denk het dat ook is die pamper maar wee zitte met een erhuis dus en nog daar bij hebbe we tapijt liggen hier gisteren heeft logan wel 3keer geplast en weet je waar op de wc goed he
en savonds riep hij op mij en ging kijken en hij zei kaka doen en laat zijn poep zien dus ik heb hem weeer uit zijn bed gepakt om op de wc te gaan
en heeft kaka gedaan op de wc heb moeten huilen van geluk zal het toch lukken ?
ik hoop van wel hij draagd geen pamper meer want zou dat wel zijn geweest dan

en onder tussen is mijn petekindje 1 jaar geworden
hooooo waar is dan tijd ,vorige jaar was het ni zeker dat hij het zal halen en zie nu een flinke jongen ben een fiere meter

ja we duimen voor jou !!dat herken ik zooooooo
hoop voor jou dat het rap zwanger zal zijn

groetjes wendy

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 22:35
Marie

Hoi dames,

Hier ook nog snel even een reactie van mij. Ben momenteel in mijn laatste week vakantie (heb er 3 weken opzitten) en moet nog 3 weekjes gaan werken en vanaf 1/9 in bevallingsrust. Hopelijk haal ik die datum, want ben echt op hoor, zeker als je er al eentje hebt rondlopen. En ik weet het, ik mag niet klagen op het weer, nu het hier voor één keer is goed is, maar momenteel gaat het mij echt ni af hoor die warmte, het mag van mij wat minder. Morgen geven ze dan weer veel regen, da hoeft dan ook wel weer ni. Hier in België kan het toch ni normaal zijn hé.

Verder alles oké, maar enorm aan't aftellen! Heb veel last van harde buiken. Ons meisje doet het prima, ze zit mooi op schema en ik had nog geen opening, dus das ook al oké. Enkel mijne bloeddruk, die blijft enorm laag, 9 over 5 terwijl ik meestal 13 over 7 heb ofzo. Dus soms zie je mij hier rondlopen met een pakje zoute chips.

Ik hoor dat jullie allemaal zwaar potjestraining aan't doen zijn, een hele klus hé. Ben blij dat ik daar door ben met onze Rayan, maar moet wel zeggen, één keer ze naar't school gaan, zijn ze er zeker rap mee weg. Onze Rayan is 's nachts ook zindelijk ondertussen. Momenteel is hij enorm ziek, hij heeft een angine (of hoe schrijft ge da), hoge koorts, keelpijn en amandalen vol etter, zijn mondje ruikt enorm vies. Als hij genezen is moet ik van mijn huisarts een afspraak maken bij een neus-keel-oor arts en daar zijn amandelen en polippen laten nakijken, kan goed zijn dat ze moeten verwijderd worden, maar dat zullen we moeten afwachten.

Debby, de 30 weken komen bij jou ook in zicht hé. Raar eigenlijk hoe ne mens uitkijkt naar zwanger worden en tegen het einde maar zagen dat het lang genoeg geduurd heeft... Allé, hier toch, ben het echt beu, mijn buik zit gewoon in mijn weg en het heeft ook wel met dat warme weer te maken hoor. Soit, als ik een gezond dochtertje wil, zal ik nog even moeten afzien. En dat hebben we ervoor over hé.

Cathy, hopelijk positief nieuws bij de gyn!

Ik ga mijn bedje in!
Tot later
Marie

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:11
sandy

Hoi dames,

nu ik eindelijk een weekje thuis bent gaat het heel de week regenen,bah.Zouden donderdag naar zee gaan voor Robbe zijn 2de verjaardag maar vrees dat deze zal uitregenen.De efteling hebben we wegens slecht weer ook al moeten veranderen naar plop indoor en moet zeggen niet echt zo direct voor herhaling vatbaar,veel te klein voor zoveel geld.
Potje kan hier nog wachten,is er nog niet echt klaar voor.Robbe is momenteel ook ziek,zijn longen,moet nu 3 maal puffen en is niet echt een pretje.
Volgende week moeten we met hem naar de uroloog,dokter Mast,waarschijnlijk moet zijn voorhuidje verwijdert worden wat deze is nogal smal.Langs de ene kant zal ik blij zijn als het gebeurt is maar zie er ook enorm tegenop,is aan een redelijk belangrijk stuk dat ze gaan snijden en de pijn misschien,mijn klein manneke mag ni afzien.Maar daar volgende week meer over.
Morgen ga ik eindelijk naar de gyne en is vragen of hij weet waarom mijn borsten zo pijnlijk zijn en nog altijd melk maken na 2 jaar is maar een druppel maar een teveel;laat die zitten en mijn borst doet nog meer pijn.Verder zou ik graag 3 kilo afvallen maar het lukt me niet,ben bijgekomen zo zonder reden en nu moeten die er terug af.
Zoey heeft haar nieuwe boekentas gekregen daarstraks,eentje van tinkelbel.Hier tellen we af naar 1 september,ze is zo druk soms niet te doen.Als je ermee weg gaat is ze braaf hoor en in de tuin kan ze haar ook uitleven maar als ze moe wordt kan je er niks mee aanvangen.
Autorijlessen heb ik momenteel geen tijd,gelukkig telt het rijbewijs nu 3 jaar ergens vrees ik dat dat aan dit tempo nodig zal zijn.
Zo dames,ga nog een beetje tv kijken en kruip vandaag lekker vroeg onder de wol.
Groetjes,
Sandy
juliie mee voor een beetje beter weer dond,voor mijn kleine man zijn verjaardag.
Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 10:17
sandy

Hoi dames,

gisteren is mijn kleine man 2 jaar geworden,alleen al zijn slingers vond hij super.Met moeke en vake zijn ze een beetje voor ons naar zee vertrokken en iets na de middag als manlief wakker was na zijn nachtshift zijn ook wij richting Blankenberge gereden en ja hoor daar was er zon.We zijn naar sea life center geweest,daar was het veel te druk maar vonden de kids het wel mooi.De zandsculpturen waren prachtig en vooral Robbe heeft ervan genoten en mijn ouders zijn er nog een oude bekende tegengekomen waar ze terug adressen mee hadden uitgewisseld.Verder nog een beetje op de dijk gewandeld en dan iets gaan eten om rond 21u richting auto en huis te keren.Robbe was ondertussen al in dromenland.Spijtig brengt zo een goed gevulde dag een onrustige nacht met zich mee bij Robbe en heb ik bijna niks geslapen en onze toekomstige geburen zijn nogal vroeg beginnen boren en kloppen op deze feestdag.Dus vroeg op vandaag,ben moe.
Verder ga ik me sewens aan plattekaastaart wagen,hopelijk lukt het.Ga de koude versie maken denk ik,moet dan alleen de bodem bakken.
Verder niks bijzonders.
Dames,
groetjes en geniet van deze precies mooie dag.
Sandy
Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:35
Cathy137

Hey ladies,

Hoe gaat het met jullie? Hier alles ok. Onze Jonas wordt groot hé, binnenkort inschrijven in het school. Ik dacht 'm in te schrijven hier in het schooltje te Haacht, maar ................... we hebben deze week een huis gekocht. We gaan in Schriek wonen, net op de grens met Keerbergen en Tremelo. Dus zal ons ventje te Tremelo naar school gaan. We hebben een huis van 2005 gekocht, met een grote tuin en 3 ruime slaapkamers (dus nog plaats voor een brusje hé). Normaal hebben we binnen 2 maand de sleutel. Dan nog enkele kleine afwerkingetjes doen en dan kunnen we erin.

Nu is de vraag, gaan we verder voor een 2de of wachten we toch nog even. We zullen wel zien hé.

Onze Jonas gaat al soms op het potje. Maar soms heeft die echt geen zin om te gaan zitten (hij is altijd zo actief, dus stilzitten is niet echt aan hem besteedt).

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:40
marian

Hey meisjes,

Het is alweer effe geleden, dus ik dacht: laat ik nog maar eens mijn best doen om een stukje te typen. Hier is alles in orde. We zijn net een verlengd weekend naar zee geweest (mijn schoonzus, haar man en hun kinderen waren daar op vakantie en hadden ons uitgenodigd). En de kinderen hebben genoten. Dries en Mare hebben het hele weekend lekker op het strand gespeeld met hun nichtje en neefje, we zijn met de tram gaan rijden en hebben zo'n go-cart gehuurd. En gelukkig schitterend weer gehad!

En nu is de vakantie alweer bijna voorbij... Over een paar weekjes gaan ze hier allebei naar school, en ik zie er echt tegenop. De hele dag hier alleen zitten, brrr. Van mij mag Mare nog gerust een paar maanden thuis blijven, maar ja... Ze is zo erg aan school toe, dus dan moet het maar. Op korte tijd is ze ook helemaal zindelijk, dus dat is eigenlijk heel vlot gegaan. Ik weet nog toen ik er op 22 juli aan begon, dat ik dacht dat ik haar nooit droog zou krijgen voor september, afgaande op mijn ervaring met Dries indertijd. Maar niks hoor, ons madam gaat prima op het potje, geeft zelf aan wanneer ze moet, en is zelfs 's nachts zo goed als droog (laat ons zeggen dat één keer per week de pamper nat is 's morgens, dat valt heel goed mee toch?) Ach ja, mijn kleine meisje wordt groot! We zijn nu volop bezig met de nodige schoolaankopen. Een rugzakje van Iejoor staat hier al te blinken op de gang, oma heeft in de Aldi een boterhammendoos van Winnie the Pooh gescoord en zaterdag zijn de turnpantoffels aan de beurt. En dan is ze er helemaal klaar voor, helaas. Aan de andere kant ben ik natuurlijk enorm trots op haar, en zal ik op 1 september net als alle andere moeders staan te glimmen van trots als mijn meisje de klas uitkomt. Ach ja, ik ben ook een beetje een emotionele trut...

Cathy, proficiat met jullie huis! Dat klinkt in ieder geval heel goed. En Jonas op het potje, dat is wel heel vlot he! Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. En nu maar hopen dat er snel een 2de op komst zal zijn. Ik zou in ieder geval niet meer wachten. Verhuizen gaat prima als je zwanger bent (hebben wij ook gedaan).

Sandy, nog proficiat met Robbe zijn verjaardag. Gelukkig hebben jullie een beetje kunnen genieten aan zee! Hoe was je plattekaastaart gelukt? Kan je het recept eens neerzetten, dan probeer ik hem ook eens. Klinkt erg lekker!

Marie, je bent er bijna meid! Nog een paar weekjes en dan is de baby er! Ben erg benieuwd naar de naam trouwens. Heb je er gemakkelijk eentje kunnen kiezen die toegelaten was?

Wendy, hoe lukt het nu verder met Logan op het potje? Het ging toch ineens de goede kant uit las ik?

Debby, voor jou is het aftellen ook begonnen he. Nu ja, over een paar weekjes als Ryan naar school gaat, kan je lekker rustig aan doen. Ik zag van Mare ook meer af dan van Dries, maar da's normaal als je een meisje krijgt zeggen ze. Ik denk eerder dat het met een tweede zwangerschap te maken heeft hoor, en het feit dat je minder rustig aan kan doen, maar goed, dat ben ik dan weer. Grappig eigenlijk wel, straks hebben we allemaal een jongen en een meisje (Cathy, je weet dus al bij voorbaat wat het moet worden bij jou he).

Zo, ik ga er maar eens vandoor. Ik ga seffes het glas eens wegbrengen, want straks moet ik naar de Colruyt en dan heb ik die kratten nodig. Tja, ik heb eigenlijk nog een hoop werk. Moet mijn kaarten voor mijn uitkering nog binnenbrengen, vervallen medicatie naar de apotheek brengen, poetsen (het is hier een zandbak)... Dus ik ga maar snel doordoen.

Tot binnenkort!
Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:32
Cathy137

Hey dames,

Effe iets neerpennen hé. Ik voel me ni lekker. Allée, het is te zeggen, soms denk ik dat ik zwanger ben.

Heb sinds mijn eisprong last van de darmen, ben moe, heb lage rugpijn en last van van constipatie. En, heb een verkoudheid, had ik vorige keer ook toen ik net zwanger was.
Nu waarschijnlijk zal het niet zijn hoor, maar een mens mag toch eens dromen hé.

Ik verlang echt naar een 2de kind. Robin wou het eigenlijk nu even op "hold" zetten, maar dat zie ik echt niet zitten. Hopelijk wil die di toch nog mee naar de gyné, dan gaan we weten of het terug met clomid en pregnyl moet of niet.

Sorry voor dit ego-berichtje, maar moet dadelijk nog gaan werken.

vele groeten
Cathy

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 16:55
sandy

Hoi dames,

Marian,ik heb nog een jaartje eer mijn huisje leeg zal zijn en ik 2 schoolgangers heb,ik kijk er ook niet bepaald naar uit maar als ze er klaar voor zijn kan je ze moeilijk thuis houden en dan begint er zowel voor mama als voor kindjes een nieuwe periode,voordeel is wel dat je terug meer tijd krijgt om je huisje aan kant te krijgen en meer tijd voor jezelf,kan je misschien een nieuwe hobby beginnen.
Verder,als ik de plattekaastaart effectief gemaakt heb laat ik zeker weten hoe ze was,als je wil geef ik het receptje wel door hoor en kan jij het misschien eerder proberen,wou beginnen maar had niet alles in huis en daar het een fesstdag was kon ik niet echt gaan winkelen en verder is het er niet meer van gekomen.
Cathy,niet erg hoor,hopelijk is het snel raak en kom je ons goed nieuws vertellen binnekort we duimen alvast mee .
Hier in de familie is er ook eenjte op komst voor maart,bij een neef van mij,die wou eigenlijk geen,je ziet hoe snel ze veranderen he.
Gisteren is ons klein venteke besneden,mama met een erg klein hartje naar het ziekenhuis en om 13 u was het aan hem,zou geweend hebben als ze hem de ok binnenreden,mijn klein ventje zo gescheiden zonder iemand dat hij kent bij zich zou nog wenen bij het gedacht alleen al.
Een veel te lange tijd later,15u mag ik hem mee gaan halen en hij is rustig.heeft wel pijn,niet aan zijn piemeltje zoals je zou verwachten,nee hoor zijn infuus zat niet goed,onder zijn duimpje en dan met stokjes erin vastgeuwd en ook zijn naambandje zat ertegen.Spijtig mocht het niet direct af,nee hij moest eerst drinken en iets eten maar dat mocht nog niet.Ben blijven aandringen en na een hels uur van je kleintje te zien afzien,hebben samen potje gejankt,mocht het infuus eruit en heeft hij een beetje pijnstiller gehad .Enkele minuten later is mijn vrolijke jongen terug.Verder geen last meer gehad,heeft er kennelijk niet veel pijn aan.Alleen mama heeft nachtmeriies van de verzorging van de kroonjuwelen.
Hopelijk staat er niet direct weer een operatie gepland,hoe klein ook,ni echt plezant.
Zoey is nu naar een verjaardagsfeestje,alle manlief is ze la terug gaan hale, een namiddag is toch snel om hoor.
Heb al eten gemaakt,moet allen nog de zalm stomen en dan de wortel en broccolipuree maken.
Strak gaan we op maanrock ff een kijkje nemen en morgennamiddag waarschijnlijk ook en dan is het weekend ook weeral passe en beginnen we aan de laatste week grote vakantie.
Zo dames ga de vis stomen.Hoe is het eigenlijk met onze zwngere dames,alles goed?
Groetjes,
Sandy
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:23
Debby

Kom later wel eens reageren, maar wilde Cathy effe veel succes wensen bij de gyn vandaag. Hopelijk goed nieuws meid!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:03
Cathy137

Hey dames,

Ik ben niet veel wijzer geworden. Heb blijkbaar 9 dagen terug maar mijn eisprong gehad, dus kunnen ze nu nog ni zijn of ik zwanger ben. Kans is klein want we hebben te weinig geklust (lees niet om de dag).

Mijn curve zag er goed uit, dus heb wel een goeie eisprong gehad. Best nog een 3-tal maanden zo proberen en als het dan nog niet gelukt is, zal het met clomid worden. Ik had het direct willen nemen, maar ja, de gyné zal het wel beter weten zeker. Ik heb zo weinig geduld hé.

Mijn bloed is al wel getrokken om te kijken of ik tegen toxo recist ben of niet.

Allée, nog enkele dagen geduld hebben dus, hopelijk blijft de temp hoog.

Ik ben nu eigenlijk effe down .

groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 14:20
Debby

Hoi dames.

Cathy, dikke knuffel meid! Ik snap maar al te goed wat je voelt nu, maar hou nog effe vol. Mss heb je die Clomid toch helemaal niet nodig. Ik duim alvast voor deze ronde. Je weet maar nooit.

Marie, het begint wel heel erg te korten nu hè. Lukt het nog een beetje?

Sandy, das ni echt om vrolijk van te worden hè zo'n besnijdenis, maar nu is hij natuurlijk wel van verder leed gespaard. Want als ze dat als volwassen man moeten laten doen... Vraag maar aan mijn ventje.

Marian en Wendy, klaar voor de eerste schooldag van onze kleintjes? Ikke ni zenne!!!

Wij mochten gisteren nog eens naar de gyn. Was wel een beetje bang want op de 3d echo van de week ervoor lag ze nog steeds in stuit. Gisteren dus niet. Joepie! Ze is al een beetje ingedaald en ligt in de goeie richting. Ze werd geschat op 1,8kg dus al een flinke meid.
Ik heb wel héél veel last van harde buiken (deze nacht werd hij enkel zacht om haar effe te laten dansen), dus de gyn zou er niet van schrikken als ik mijn tijd niet uit doe. We hebben hier trouwens al een lijstje met vermoedelijke bevallingsdatums. Ik ben eens benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.

Dikke zoen,
Debby

[Laatst gewijzigd door Debby - 27/08/2008 @ 14:20] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >