< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
06/08/2008 @ 23:29

Online Status Bekijk profiel
Kim1975,

Was nog vergeten, soms helpt de voetjes en buik te masseren ook wel... Wel zachtjes aan...

Vind dit ook zo zielig... komen beelden terug van met ons Marieke . Als het zo blijft kan je misschien een bindmiddel van nutrilon bij de pap geven. Dit zou ook darmregelend zijn... Johannes broodpitmeel heet dat... Maar moet je maar eerst aan de arts vragen...

Hoop dat de mama snel een 'pakje' heeft...

Dikke kus,
Sofie (mama van Marie)
Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:46
Kim 1975

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bedankt hoor sofie .. voor al je tips .. Het is wel zo dat het geen harde stoelgang is bij ons Lilli. Ze gaat gewoon heel weinig en dan doet het pijn op de duur vermoed ik.. Het is eigenlijk nog steeds waterige gelige ontlasting zoals men dat zegt bij borstvoeding he..

Gisteren heeft ze haar eerste flesje kunstvoeding gekregen .. ik ga stilletjes afbouwen en zou graag eerste en laatste voeding borstvoeding willen geven en tussenin dus flesvoedingen. Dat iets beter haalbaar omdat ik terug moet gaan werken. ZE lustte haar voeding wel maar heeft wel wat weinig gedronken. Ze had denk ik maar 60ml binnen maar was wel bekaf ... ze is als een blok in slaap g"evallen achteraf ...

welkom hier trouwens sofie :-):-)

snuitje ....

marloes??

zijn jullie er ook nog?

hoe gaat het met jullie???

knufjes
kim en lilli ..

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 11:44
snuitje

sorry ik ben laatste tijd heel erg weinig op het forum... zo weinig tijd... en zo druk op het werk ook, wat niet erg is, maar daarom kom ik hier nog weinig...

ik ben wel al een paar weken misselijk, deze week veel erger. maar vind het helemaal niet erg hoor, als dat erbij hoort...graag dan

Ben zo content dat mijn zwangerschapsbanner er nog altijd mag staan

Ben jij nu zwanger Kim?

[Laatst gewijzigd door snuitje - 12/08/2008 @ 11:45] - Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 08:28
Kim 1975

hey snuitje .. tjah als we het druk hebben zijn we hier allemaal een beetje minder .. tis wel fijn om te weten dat alles nog goed gaat daar met jou ... met misselijkheid en alles erop en eraan hihihi .

wanneer mag je weer op controle? Krijgen jullie meer controles omdat je met clomid enz enz zwanger geraakt bent?

ik heb nog geen tests gedaan maar ik denk niet dat ik zwanger ben hoor ..

vele knufjes
kim en lilli

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 14/08/2008 @ 08:28] - Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 23:46
Kim 1975

marloes even een vraagje .. hoe laat gaat jullie ukje slapen en wanneer krijgen ze hun badje?

vandaag dus voor de eerste keer twee flesjes voor lilli ..
deze namiddag en nu net nog eentje .. ze dronk het allereerste flesje drie dagen geleden maar 60ml . dag 2 dronk ze 90ml dag drie 150ml haar hele flesje leeg dus. EN vandaag de middagvoeding ongeveer 90ml en nu 110ml. Ik hoop dat ze snel haar flesje leegdrinkt of toch zeker naar haar 150ml gaat anders vrees ik dat ze niet genoeg gaat binnenkrijgen. Ik ben nu wel benieuwd of ze langer gaat slapen met zo'n flesje... alhoewel ze maar 110ml binnen heeft ...

duimen dus .

knufjes en tips zijn welkom hoor!

kim en lilli

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:51
snuitje

nee ik krijg niet meer controles... (denk ik) 1 keer per maand ongeveer... of iets meer misschien? heb ze zo niet geteld...

wij zijn gister bij de gynae geweest, bloedafnames en gekozen om de triple test te laten doen.

Ons prutske deed het goed denk ik, want we zijn toch weer terug uitgeteld voor 13/03/2008 (en niet voor 18/03/2009 - en dus vandaag exact 10 weken, precies zoals mijn banner het zei).
We zagen het hartje weer kloppen (horen gaat niet met haar echotoestel, op 12 weken andere gynae die mijn 3 terugbetaalde echo's doet...en die heeft wel geluid, we kijken er al naar uit, nog een kleine 3 weken ! )

En we zagen ook 1 armpje en 1 beentje en het hoofdje en het knipperende hartje dus... onze pruts is nu 2.70 cm. Vorige keer 6.6mm.

Ben zo verliefd erop al , maar ik moet toegeven dat het nog steeds onwerkelijk aanvoelt... zo gek dat dit in mijn buik groeit, en zo vreemd dat na al die miserie nu alles zo goed gaat... ik straal echt zegt mijn mama

op 1 sept hebben we onze 1e terugbetaalde 'grote' echo... want de 2 echo's die ik nu gehad heb zijn op een kleiner toestel waar je geen geluid op kan zetten...vandaar dat ik nog nooit het hartje heb horen kloppen, wel zien knipperen.
Dus 1 september, een goei dikke 2 weken hé... gaat toch snel, maar dat vind ik fijn ! Liever elke dag kijken, maar dat gaat niet hé

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 14:52
Kim 1975

heyyy snuitje nu moest ik toch even gauw reageren hoor ..

wat goeeeeedddd dat alles goed gaat :-). Ik vind het wel een beetje raar dat je praat van terugbetaalde en niet terugbetaalde echo's. Bij mij waren alle echo's terugbetaald en ik heb er toch wel bijna elke maand een gehad en vaak een uitgebreide. Maar misschien was dat omdat ze bij ons van een risicozwangerschap spraken natuurlijk ?..?
Leuk he dat hartje .. en ja dat onwezelijke gevoel en gevoel van ongeloof dat ken ik ook hoor :-) Alsof alles nu gewoon mooi en goed gaat in het leven he ... :-) Zo'n klein prutske dat ge nog niet kunt voelen blijft nog even onwezelijk zelfs als je de echo's ziet .. maar wacht tot je hem of haar begint te voelen ... dat is fantastisch .. dat is natuurlijk nog wel even wachten he ... :-) Ik ben zooooo blij voor jullie echt waar !!!!

@marloes .. hoe was het nu bij de dokter? hoe is het met je buik? Alles toch ok hoop ik? Je bent al even weg nu? Of ging jij op vakantie?

dikke knuffels
kim en lilli

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 14:56
snuitje

die andere zijn tijdens de raadpleging, met een verouderd toestel (zonder geluid en kan ze niet zo nauwkeurig dingen mee bekijken als met de nieuwe).... en die raadplegingen moet je toch voor betalen hé... dat bedoel ik er gewoon mee.

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 21:47
Kim 1975

aaah ok zo ....

tjah ik ging altijd in het ziekenhuis ... en dan zijn er altijd goeie machines blijkbaar ...

behalve toen ik aan de monitor moest voor mijn bevalling .. met die dingen raak ik niet goed overweg lol.. die willen maar niet tegoei registeren hier .. pffff :-) ///

ik word een beetje ongerust over ons marloes .. ik hoop dat alles ok is ...

knufje
kim en lilli

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:11

hoi meiden!

No worries. Met mij gaat alles goed. Zit nu wel op de uitslag van mijn echo af te wachten. De huisarts kan me elk moment terug bellen. Hoorde de assistente wel iets zeggen over een galblaasontstekking. Nouja ik zal het straks wel horen.

Ik heb het gewoon ontzettend druk gehad. Weer aan het werk natuurlijk en we gaan regelmatig in het weekend naar de camping, waar Peter zijn familie bijna allemaal een huisje hebben. En nu hebben wij sinds gisteren ook een huisje daar gekocht. JOEPIE. Ben er helemaal verliefd op. Kan niet wachten tot wij de sleutel hebben gekregen.

Nikki krijgt euhmmm om een uurtje of 22.00 uur of 23.00 uur haar laatste flesje. Eigenlijk ligt het eraan hoelaat ik ga slapen. Dan geef ik haar nog een laatste flesje. Het badje heeft bij mij geen vaste tijd. Ik doe het wanneer het voor mij het beste uitkomt. Soms is dat in de ochtend omdat ik dan 's middags en 's avonds plannen heb en soms is het in de middag of in de avond.

SNUITJE!!!!! WAT GOED NIEUWS en wat ben je al ver zeg. Het gaat echt reuze hard. Voor jou misschien niet hard genoeg. hihihi. maar ik vind wel dat je snel gaat hoor. Maar dat komt misschien ook omdat ik het zo ontzettend druk heb.

Kim: wat een leuke foto's op die facebook.

Ik zal weer eens een paar nieuwe foto's maken. (schaam) bij een tweede maak je toch echt minder foto's.

Ik zit zelf nog steeds mee in mijn maag dat ik een ontzettend groot verlangen heb naar een derde kindje, maar ik weet dat het gewoon niet kan, maar ik kan het heel moeilijk naast me neerleggen zeg. Ik hoop dat ik het uiteindelijk wel kan.

Dikke knuffel aan jullie allebei!

Liefs,

Marloes, Anouk en Nikki

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 14:33

Ik heb de uitslag van de dokter. Ik heb gewoon galstenen. En nu kan ik kiezen, of afwachten of ik weer last krijg van aanvallen of dat ik ze misschien niet meer krijg of mijn galblaas laten verwijderen. Dus ik wacht maar even af. Om nu gelijk onder het mes te gaan vind ik ook weer zo drastisch. Ik hoop alleen dat ik geen aanval meer krijg

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 15:50
snuitje

oh daar ben je toch, dacht wel dat ge t druk had...

hmz ik zou me ook niet gelijk laten opereren... hopelijk gaat dat vanzelf weg hé?

En heb je daar geen pijn van nu dan?

Ik vind ook dat het snel gaat met mijn zwangerschap hoor !

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:58
Kim 1975

hey marloes ... neen direct je galblaas laten verwijderen moet je inderdaad niet doen .. Bij mij hebben ze die weggehaald en dat is geen pretje moet ik zeggen. Nu .. het is NIET zo erg als bevallen natuurlijk hihihi .. Maar gewoon de lucht die ze in je buik doen is zeer lastig.
MAAR vraagje .. hebben ze niet gezegd op je eten te letten om aanvallen te vermijden? Ik kon bv geen rozijnen verteren en moest voorzichtig omspringen met boter... enz ...

blij dat je terug bent hoor ... :-)

als ons huisje in orde is hoop ik trouwens ook dat wij een huisje of caravan kunnen aanschaffen en ergens op een camping kunnen gaan staan. Liefst aan de zee maar dat is natuurlijk ver rijden zo elk weekend .. het zal ergens aan een meer ofzo worden dan hihihi .. En in de zomer naar zee misschien :-) Ik heb dat heel mijn kindertijd gedaan en vond dat echt superleuk!

hmz .; die drang voor een derde kindje .. misschien komt dat er ooit toch nog wel he .. wie weet. Je vriend .. oeps je man .. :-) kan toch nog van gedachte veranderen met de tijd? Geniet nu maar even van deze twee spruitjes en zie maar wat de toekomst brengt ..

Morgen ga ik voor de zekerheid een testje kopen. Ik verwacht dat deze negatief gaat zijn .. maar .. het zou altijd kunnen met die rare buien die ik nu heb enz .. pffff vapeurs .. en emotioneel.. en nog steeds geen regels te zien .. Terwijl ik toch al drie flesjes geef nu en drie keer borstvoeding .. Soit we zien wel..

GISTERENNACHT ... een mirakel ... ons meisje sliep rond half negen .. (zoals vandaag) ik heb haar om 0u nog een flesje gegeven maar heel veel heeft ze er niet van gedronken .. maar ze heeft geslapen tot 7.30 JAAAA u leest het goed tot half acht .. Ik was natuurlijk regelmatig wakker .. en maar gaan kijken of alles nog goed was enz .. amaaaai .. ik hoop dat ze haar regeldagen had en dat ze nu stilletjes begint op dreef te komen om snachts door te slapen. Dat zou zalig zijn tegen dat ik moet gaan werken weet je. Ze heeft vandaag ook voor de eerste keer bijna 140ml gedronken. Ik zal dus iets geduldiger moeten leren zijn als ze nieuwe dingen leert .. ik werd al beetje ongerust voor het nodig was blijkbaar :-) . Grote boodschap doet ze nog niet alle dagen maar ze heeft toch drie dagen achter elkaar gedaan ... en nu ik venkeldruppels bij haar flesjes doe .. heeft ze toch ook beduidend minder last van krampjes. Ze heeft er nog wel maar veel minder ..

ja snuitje .. tien weken en half al ... bijna aan de drie maanden .. wat leuk wat superleuk en wat spannend :-) ... we leven weer mee naar de volgende echo. En gaat het een beetje met het overgeven en de andere kwaaltjes enz...? EN weten al wat mensen ervan ondertussen? Weten ze het al op je werk?

Voila nu zijn we weer even bijgekletst .. hopelijk lezen we jullie snel weer dames ... Ik weet dat jullie het druk hebben maar ik mis onze babbeltjes hier hoor :-):-)

knufjeessss
kim en lilli

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 18/08/2008 @ 21:02] - Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:59
Kim 1975

snuitje heb jij mijn mail gekregen van facebook? dat is echt iets tofs hoor ... als je eens tijd hebt om je lid te maken en te gaan verkennen daar :-)

knufje
kim

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:53

snuitje: als je straks een buikje begint te krijgen ga je dan foto's maken? Ben wel benieuwd naar je buikje hoor!

Ik heb nu geen pijn. Maar als er een steentje in de uitgang van de galblaas komt te zitten dan doet het behoorlijk veel pijn. Heb de vorige keer ook zitten te huilen aan de rand van een straat met Anouk zittend op een stoep en nikki in de kinderwagen er naast. Geen pretje dus en ook zoooooo niet handig. Maarja ik wacht maar even af of deze steentjes mij gaan plagen. Ik hoop het niet.

kim: nee het lijkt mij ook geen pretje om je galblaas te laten verwijderen. Zit er ook niet echt op te wachten. Kwa eten heeft de huisarts echt helemaal niks gezegd. Dus ikeet gewoon braaf door. Als ik weer pijn krijg ga ik gewoon weer langs de huisarts. Ik dacht eigenlijk dat ze die steentjes gewoon zouden laten vergruizen.

Wauw dat ze zo doorslaapt zeg. Wat goed! Last van krampjes had Nikki eerst ook toen we aan de flesvoeding waren begonnen. Is toch even wennen voor zo'n kleintje. Maar nu heeft ze geen last meer.

en heb je een test gedaan?

Ik ben nog niet getrouwd. hihi dus het is mijn vriend hoor. maar ik zie hem wel als mijn mannetje. Ik hoop wel dat we ooit voor een derde mogen gaan. Ik hoop het echt echt echt.

OOooh het is zo leuk voor kinderen om op zo'n camping te staan. Ze kunnen zo lekker spelen met andere kinderen enzo. Wij hebben eigenlijk nu niet echt het geld ervoor, maar het was zo'n mooi aanbod voor dat huisje dat we het niet konden laten gaan. Dus dat betekend zuinig aan doen en zeker verder niet op vakantie. Behalve dan die vakantie die we in januari al hebben geboekt

Toen ik Anouk borstvoeding heb gegeven en na 4 maanden was gestopt was ik pas na 4 maanden na het stoppen ongesteld geworden volgens mij.

knuffel

Marloes, Anouk en Nikki

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:32

ik heb een nieuwtje: ik ga trouwen ik heb mijn mannetje ten huwelijk gevraagd. ik had een spandoek opgehangen over de weg voor ons huis met de tekst: pappa wil jij met mamma trouwen? en hij heeft ja gezegd. hihihi.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 20:48

O en mijn vriend zegt toch gelukkig niet definitief nee tegen een derde kindje. Als we straks wat ruimer in ons geld zitten en Nikki is al iets groter gegroeid dan gaan we misschien proberen voor een derde wonder.

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:02
Kim 1975

heeeyyy jaaaa goed zo!

wat leuk nieuws allemaal ... en wat leuk nieuws erbovenop :-)

zie je wel dat je niet direct het ergste moet denken .. :-) geniet nu maar eerst van je twee schatten en van de voorbereiding van jullie liefdeshuwelijk :-) I wish I could be there :-)

hier gaat het allemaal z'n gang .. Ik heb zware weken achter de rug .. en er komen er nog zware bij. Volgende week laatste week thuis dus... amaaaai .; woensdag half dagje probeerdagje bij de creche.. en donderdag half dagje naar de oma .. net om te proberen en mij een beetje voor te bereiden. EN om te zien hoeveel tijd het mij allemaal kost enz .. Ik ben benieuwd .. Daarna is het dus terug voor echt. Dinsdag 2 sept begin ik terug te werken en ga ik voor het eerst mijn grote schat moeten achterlaten voor meer dan vier uur... ai ai ai caramba dat gaat wat worden .. pfffff :-s ..Tjah we moeten erdoor he!

Verder wat slapen en eten betreft ... er begint zeker en vast een zekere regelmaat in te zitten ondertussen. Ik heb zo'n mijn eigen trucjes en maniertjes ontdekt dus ... laat ons hopen dat het even vlotjes blijft gaan bij de creche en de oma. Ik weet niet of ze mijn trukjes ook gaan kunnen volhouden. Vooral wat het flesje betreft is ons meisje niet helemaal happig .. Ze eet meestal een beetje en stopt dan... ze moet echt een beetje ... het lijkt wel gepusht worden om verder te eten maar eens je dat doet eet ze wel flink nog verder. Stoppen als zij de eerste keer stopt zou dus willen zeggen dat ze niet genoeg binnenkrijgt dan natuurlijk. Ik zal het in haar heen en weer schriftje allemaal duidelijk proberen op te schrijven en dan zien we wel he ...

Verder zal zijn in de loop van volgende week ook in haar bedje gaan slapen. Tot nu toe sliep zij in een wieg maar die wordt een beetje klein voor haar. We zullen dus stilaan plaats moeten maken voor dat bedje.. en voor de weeral nieuwe stapjes.

Ze is zo'n vrolijk kindje .. echt niet te doen. Zalig gewoon. Wat nu niet meer kan is haar alleen laten liggen spelen in haar box. Vroeger kon ik even gaan afwassen ofzo .. maar nu moet ik haar in haar relax zetten en naast me aan de afwas. Mevrouw wil overal bij zijn en alles meemaken hihihi .. Wel leuk he ..

Gisteren zijn we samen met mijn ouders naar mijn zus en schoonbroer aan zee geweest. Het was echt zaaaaaaaaaaaalig. Het was het eerste en enige uitstapje dat we dit jaar gemaakt hebben. Ja we waren wel op bezoek hier en daar maar dit was echt genieten.... lekker aan zee .. ons Lilli voor de eerste keer met haar voetjes in het zand hihih kijk maar op facebook daar zie je onze mooie foto's ... :-)

Snuitje .. alles nog goed daar met alle kwaaltjes en pijntjes en alles erbij? Kan je nog lekker genieten hihihi :-)

Marloes .. nog is .. superproficiat !! ik ben zo blij mee in jouw plaats ! Hoe gaat het met jouw twee superdochters trouwens? En vooral met de kleinste? Wat zijn haar nieuwe trucjes en kunstjes?

Dikke knuffels dames
tot gauw ... hopelijk .. als we allemaal wat tijd vinden :-)

Kim en Lilli

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 24/08/2008 @ 21:03] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:19
snuitje

sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens)

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:21

snuitje: geeft niet hoor. Als alles maar goed met je gaat en met de kleine

Kim: hoe is het gegaan een halve dag op de opvang met Lilli? Wel goed toch?

Vervelend is dat he? Als je weer moet gaan werken Ik vond het toen ook echt niet leuk. Maar nu ben ik alweer gewend en vind ik het ook wel weer leuk hoor!

Pffft ik moet er nog niet aan denken dat ze in haar eigen kamer moet gaan slapen, maar straks moet het met Nikki ook hoor. Ze begint ook al zo groot te worden

Nikki drinkt soms ook slecht. maar ik geloof dat ze nu last heeft van haar mondje van de tandjes denk ik.

Ach wat lief dat ze er overal bij wilt zijn. Ik kan over het algemeen Nikki nog wel eens in de box leggen als ik bezig ben. Maar dat werkt ook niet altijd meer. Ik zet haar vaak ook in een wipstoeltje erbij. Of soms bij haar zus in haar kamer als ik toch boven ben. Dan kan ze naar haar grote zus kijken. Dat vindt ze ook erg mooi

Met mijn superdochters gaat het goed. Ze zijn nog steeds lief. Anouk kan niet wachten tot we gaan trouwen, want zij gaat dan ook een beetje trouwen. Ze krijgt dan ook een mooie jurk aan en een ringentje. Ben heel benieuwd.

Vrees wel dat het niet volgend jaar zal worden dat we gaan trouwen, omdat we net ook een vakantiehuisje hebben gekocht en tja....het geld groeit ons niet op ons rug. Dus ik denk dat we een datum prikken in 2010.....alleen duurt dat nog zo lang!

X-jes Marloes Anouk en Nikki

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >