Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2008 @ 13:53 peggy ![]() | Waar haal je die papieren voor die studiebeurs miss LIesbeth of Petra? Liesbeth idd goed rusten meid!! :) Kom later nog wel eens terug! |
| 15/08/2008 @ 19:25 Petra ![]() | ik heb ze gevonden via http://www.studietoelagen.be Er is een electronische versie of je kan een papieren versie downloaden om in te vullen |
| 16/08/2008 @ 22:25 peggy ![]() | Djeezes wat een rotgyne zeg! Kzou hem ook niet meer moeten amai! Ben blij dat je je toch wat beter voelt , goed rusten meid!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

staat ook vol met zijn spullen en kon het niet meer aanzien, proper wel maar rommelig grrr.
.
.
. Maar het was wel heel fijn. Mijn oude fiets heb ik als stationsfiets of studentenfiets verkocht op Kapaza voor 20 euro. Die was echt op. En nu heb ik een supermodel gekocht waar ik de rest van mijn leven mee toe kom
.

In welk ZH was dat en hoe noemde hij? Allemaal wegblijven hier dan zenne
Hopelijk nu op naar een succesverhaal hoor!
mensen ik heb zitten huilen van zeer. gisteren voelde ik me beter en nu gaat het precies bergaf terug. de huisdokter komt langs voor controle gelukkig.zoiets heb ik nog noiit gehad.