< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Zwanger omgeving Brugge?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Zwanger omgeving Brugge?
12/08/2008 @ 13:32
Wizzytje

Online Status Stuur bericht
wat is het hier stil!

hoe gaat het met jullie? Op reis geweest?

Hier alles goed, niet op reis geweest, mijn congé is pas in december. Ik werk wel maar part-time voor de moment, het werd een beetje te zwaar.
Lara doet het goed, ze steekt haarzelf voorbij als ze loopt :-)
Ze begrijpt ook steeds meer en "nee" begint ook te werken. Het is een deugnietje maar ook een enorme keppe, vooral bij mij dan. Ze is wel een stuk rustiger al geworden (vergleken met haar 2 nichtjes van haar leeftijd)

laat nog eesn iets van jullie horen hé!

groetjes

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:31
ellenvt

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo

Hier ook alles rustig. Samme heeft een oortonsteking en is al twee weken koortsig.
Hij loopt ook zijn zelf voorbij maar het woord 'nee' verstaat hij wanneer het in zijn kraampke past.
Het is anders een braafke maar hij kan soms wel trunterig zijn.
Ik werk ook halftijds al heb ik nu wel verlof.
Full-time zou ik ook niet goed zien zitten.
We zijn niet op reis geweest met de verhuis.
Vele groetjes

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:31
eefje

Hey!!
Leuk jullie nog eens te horen!
Blij dat alles goed gaat met de kindjes.
Ik ben volgende donderdag in verlof tot 9 september.
In november nog een week verlof en dan gaan we nog eens naar center parcs. Kijk er nu al naar uit
Met de kindjes alles goed, Silke en Wouter verlangen alweer naar school, 2 maanden is toch lang hoor voor kleuters!
Lisa is ook heel flink, kruipen lukt nog niet, al doet ze wel veel pogingen maar ze beland altijd op haar buik en dat vind ze nie leuk!

Vele groetjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:51
Keppie

Online Status
Hallo iedereen!

Hier ben ik ook nog eens.
Na 4weken verlof terug aan het werk...jammergenoeg.
Ik mis mijn meisje nu al!
Ze is heel braaf geweest, maar het kruipen lukt haar ook nog niet hoor.
Als ik met haar in de zetel zit, lukt het haar wel om een beetje achteruit te kruipen.
Blijkbaar is het eerst achteruit, en dan volle vitesse vooruit
Het is hier inderdaad heeeel stil, maar ja, zal ook deels mijn fout zijn natuurlijk!
Hopelijk begint dit forum terug een beetje te leven.
Tot gauw!
Mieke

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:51
Keppie

Online Status
Dag dames!!!

Ik zal maar terug eens een poging doen om onze topic bovenaan te plaatsen.
Jammer dat het zo stilligt...
Hoe gaat het met jullie, en jullie sloeberkes?
Vele groetjes,
Mieke & Alaïs xxx

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:27
eefje

Hey hey
Hier gaat alles goed , de kindjes terug naar school, ze verlangden er echt achter en gaan alle 2 graag naar school!
Silke zit nu in 3e kleuter en Wouter in het 2e, en alles verloopt heel goed, leuke juffen.
Lisa moest wel wat aanpassen nu broer en zus naar school zijn, krijgt ze ineens wa minder aandacht! Maar ze krijgt die nu meer van mij hoor
Ze kruipt al heel goed rond en trekt haat al recht in haar park.
Moet goed opletten als ze kruipt want ze steekt echt alles in haar mond wat ze vind. Ze eet zelfs gras! haha
tis zo'n schatje Niet te geloven dat ze bijna 1 jaar wordt...

Hoe gaat het met de andere ukjes?
Vele groetjes

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:22
ellenvt

Hallo

Hier ook alles goed. Ik ben ook terug begonnen met werken en ik ben eigenlijk wel blij.
Samme doet het nog steeds goed. Hij heeft wel een oorontsteking gehad en daarna zo'n drie weken een virale infectie. De koorts begint weg te blijven dus dat is een goed teken.

Vanaf nu gaat Samme ook naar de creche gaan. Elke vrijdag buiten de vakanties. Ik denk dat hij dat wel plezant zal vinden want hij speelt zo graag.

Amai, dat de kleinsten hier ook al bijna een jaar worden. Het gaat toch veel te snel hé?

Anders alles goed met de kindjes en met jullie?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 14:58
Wizzytje

hier alles ook wel goed. Wel een beetje een ziek kindje (overgeven) maar dat zal ook wel weer passeren.
Voor mama en papa is het wel een rampweek! Eerst is Lara er in geslaagd om mijn simkaart te blokkeren, al mijn telefoonnrs kwijt! En gisteravond is onze pc gecrasht. We hebben moeten formateren en nu ben ik dus ook al mijn emailadressen en emails kwijt.
Gelukkig staan de foto's en zo op een appart gedeelte van de harde schijf en heb ik die nog allemaal.
Heb wel al serieus gevloekt!

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 09:29
eefje

Haha wizzytje! Is eigelijk wel grappig hoor dat ze zo'n deugnieterij uithaalt! Nie zo leuk voor jullie natuurlijk maar jullie zullen er later ook wel om kunnen lachen!
Hoop dat je kleintje snel beter wordt.
Hey Ellen je bent ook wel lang thuis geweest dan! Wat een luxe hé! Zo volop kunnen genieten van je zoontje!

Hier loopt alles ook goed, nog geen zieken gehad (hout vasthouden...)
enkel een verkoudheid maar kan ok nie anders hé met zo'n weer, amai!

Hoe gaat het met de andere ukjes?
vele groetjes!!!

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 19:28
ellenvt

pff, hier is Samme de laatste weken telkens ziek. Nu heeft hij de griep!
Volgende maand moet ik naar de gyné. Ik laat mijn spiraaltje weg halen. Hopelijk wordt het deze keer een meisje.
Dus terug naar Claerhout hé.
Hoe is het met jullie?
Vele groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 09:44
eefje

Hey
Ellen leuk te horen dat jullie voor een 2e kleintje gaan!!
Hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan.
Heb ook en spiraaltje en heb er wel wat last van, amai!
Laat je eens weten of het pijnlijk is om die te laten verwijderen?

Vele groetjes!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 09:57
ellenvt

Hallo Eefje

Ik ben heel goed met mijn spiraalte.
Het verwijderen doet niets van pijn.
Je voelt daar helemaal niets van.
Vele groetjes

Ellen

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 09:48
Wizzytje

Dames
er is terug een babyspaaractie bij Delhaize. Je kunt sparen voor speelgoed van chico door produkten te kopen van Pampers, Olvarit, Bambix... Meer info op http://www.babyspaaractie.be

Hier gaat alles goed ondertussen. Lara heeft de 3-dagenkoorts gehad en heeft 6 tandjes bij (4 boven en 2 kiezen onder), ze is wat laat maar is dat dus aan het inhalen! Ze begint ook meer en meer woordjes te herhalen.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 09:34
eefje

Hey!
Hier hebben we een weekje achter de rug met veel snotneuzen en hoestbuien, maar echt ziek zijn ze nie geweest, enkel Lisa heeft nog een beetje een snotneus. Echt ziek zijn ze nog nie geweest , gelukkig maar!
Op school doen ze het ook heel goed.
Bijna een jaar is ze al, nog even en tis weer feest
Vanmiddag moet ik naar de gyn, heb al 2 weken lage buikpijn en de dokter zegt dat mijn eierstokken gezwollen zijn. Ben ook al 8 dagen overtijd, heb nog steeds mijn spiraal, benieuwd wat de echo zal uitwijzen...

vele groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 10:28
ellenvt

hallo allemaal

Hopelijk komt het allemaal snel in orde Eefje. Laat iets weten hé!!!

Morgen moet ik ook naar Claerhout om mijn spiraaltje weg te halen.

Samme heeft ook nog steeds een snotneus en hoestbuien. De koorts is momenteel weg.

Hoe is het met jullie?

Vele groetjes

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 12:46
eefje

Hey, ben ondertussen bij de gyn geweest en alles is in orde met mijn eileiders en baarmoeder, ben gewoon weer wat onregelmatig zoals vroeger.
De bloedtest was minder, ben vandaag terug bij de dokter geweest en heb een groot ijzertekort en bloedarmoede daardoor. Ook mijn suiker is wa te laag en mijn schildklier werkt nie zo goed, waarschijnlijk dat daarom mijn regels nie komen.
Moet nu ijzerpillen nemen en over 2 maanden terug bloed laten nemen en alles zou moeten weer in orde zijn.
Al bij al valt het wel mee hé

Hoe gaat het nog met de anderen en de kleine ukjes?

vele groetjes

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:59
Wizzytje

blij dat alles in orde is met je, Eefje! Nu goed die pillen nemen en hopen dat je bloed daar ook terug mee in orde is.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 08:44
ellenvt

Hallo

Amai Eefje. Hopelijk komt het allemaal vlug in orde.

Hier is het nog steeds druk want alle bestellingen voor ons huis komen nu allemaal in 1 maand toe. Eerst moesten we maanden wachten en nu komt het allemaal tegelijk.

Ik ben gisteren bij dokter Claerhout geweest. Hij vertelde over zijn zoontje van 13 maanden dat hij nog niet kon stappen maar wel overal naar toe kruipt en nergens af kan blijven. En glunderen dat hij deed.
Hij wou mijn spiraaltje verwijderen maar maakte hem kwaad omdat zijn instrumenten niet klaar lagen en hij deed daar een hele uitleg over.
Allée, met andere woorden was het niet het saai pietje van vorig jaar.

Hij zei ook bij het buiten gaan dat ik wel eens direct kon zwanger zijn want dat ik juist in mijn vruchtbare periode zat. hihi. Ge moet dan nog chanche hebben hé!

Ik ben ook door verwezen naar fysische geneeskunde. Sinds de bevalling verkrampt mijn rechterbeen met pijn rechts in mijn onderrug en bekken. Wanneer ik rond loop voel ik daar niets van. Het probleem is dat ik me 's nachts heel de tijd moet draaien. Nu ja, ik moet 20 oktober langs voor de zekerheid want moest ik zwanger worden dan zou het misschien voor problemen kunnen zorgen.

Intussen heeft Samme nog altijd een snotvalling.
Hoe is het met jullie.

Ik vind het toch leuk om mekaar af en toe nog eens te horen.

Vele groetjes Ellen en Samme

[Laatst gewijzigd door ellenvt - 08/10/2008 @ 12:31] - Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:59
Wizzytje

We lijken hier wel een ziekenboeg. Ik moet op 18 november naar interne geneeskunde. Heel waarschijnlijk heb ik Chronisch vermoeidheid syndroom maar ze willen toch eerst uitsluiten dat er niets met mijn organen is. Ik ben voortdurend moe en heb een slechte weerstand. Ik moet na de bevalling blijkbaar Klierkoorts gehad hebben en dat is waarschijnlijk overgeslaan in CVS. Ik werk al een tijdje part time na een paar keer in slaap gevallen te zijn achter het stuur van mijn bus.
Hopelijk weet ik vlug wat het is want wij zijn ook al aan het denken aan nog een baby. Maar we willen eerst verhuizen omdat het hier te klein is voor 2 kindjes.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 09:43
eefje

Amai wizzy das ook nie niks hé! Hoop dat ze snel vinden wat er is met je en dat ze je snel kunnen verder helpen!
Ellen, hoop dat je nu snel zwanger mag worden en dat je been daar geen problemen bij heeft
Amai echt wel een ziekenboeg hier

Hoe gaat het met de anderen? Lange tijd niks meer gehoord?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >