Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 11:51 Keppie | Hallo iedereen! Hier ben ik ook nog eens. Na 4weken verlof terug aan het werk...jammergenoeg. Ik mis mijn meisje nu al! Ze is heel braaf geweest, maar het kruipen lukt haar ook nog niet hoor. Als ik met haar in de zetel zit, lukt het haar wel om een beetje achteruit te kruipen. Blijkbaar is het eerst achteruit, en dan volle vitesse vooruit ![]() Het is hier inderdaad heeeel stil, maar ja, zal ook deels mijn fout zijn natuurlijk! Hopelijk begint dit forum terug een beetje te leven. Tot gauw! Mieke ![]() |
| 04/09/2008 @ 10:51 Keppie | Dag dames!!! Ik zal maar terug eens een poging doen om onze topic bovenaan te plaatsen. Jammer dat het zo stilligt... Hoe gaat het met jullie, en jullie sloeberkes? Vele groetjes, Mieke & Alaïs xxx |
| 17/09/2008 @ 09:57 ellenvt ![]() | Hallo Eefje Ik ben heel goed met mijn spiraalte. Het verwijderen doet niets van pijn. Je voelt daar helemaal niets van. Vele groetjes Ellen |
| 02/10/2008 @ 09:48 Wizzytje ![]() | Dames er is terug een babyspaaractie bij Delhaize. Je kunt sparen voor speelgoed van chico door produkten te kopen van Pampers, Olvarit, Bambix... Meer info op http://www.babyspaaractie.be Hier gaat alles goed ondertussen. Lara heeft de 3-dagenkoorts gehad en heeft 6 tandjes bij (4 boven en 2 kiezen onder), ze is wat laat maar is dat dus aan het inhalen! Ze begint ook meer en meer woordjes te herhalen. |
| 07/10/2008 @ 13:59 Wizzytje ![]() | blij dat alles in orde is met je, Eefje! Nu goed die pillen nemen en hopen dat je bloed daar ook terug mee in orde is. |
| 09/10/2008 @ 09:43 eefje | Amai wizzy das ook nie niks hé! Hoop dat ze snel vinden wat er is met je en dat ze je snel kunnen verder helpen! Ellen, hoop dat je nu snel zwanger mag worden en dat je been daar geen problemen bij heeft Amai echt wel een ziekenboeg hier Hoe gaat het met de anderen? Lange tijd niks meer gehoord? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?

. Ze eet zelfs gras! haha
Niet te geloven dat ze bijna 1 jaar wordt...