< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Nieuw hier - jonge mama's gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Nieuw hier - jonge mama's gezocht
18/08/2008 @ 14:32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
go carmen, go carmen
hopelijk moet de eerste echte ronde zelfs ni beginnen hé!!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 08:28
sandra

Online Status Bekijk profiel
Ik ben deze morgen terug tante geworden van een meisje. Nina genaamd!
Deze middag gaan we op kraambezoek want ik ben superbenieuwd naar haar verhaal en ook hoe onze Tommy op de baby zal reageren.
Ik laat het jullie nog weten...

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 14:18
Mirjam

Whaaa Carmen, you go girl!!
Sandra, fijn nog eens tante! Daar zal ik nog lang op moeten wachten vrees ik.
Sandra, hoe gaat het met je buik(je)?
Hier hebben we zondag de meter en peter gevraagd en ze zijn allebei heel enthousiast!

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 19/08/2008 @ 14:19] - Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 23:18

carmen joehoe ga ervoor meid
sandra tof he nog eens tante worden!! hoe was het bezoekje! heeft tommy goed gereageerd!! hoe gaat het trouwens met het buikje!! begint ook snel in te korten he!!
mirjam hoe gaat het met u meid? en het buikje?
jambalaya slaapt je kleine meid nu al door!! amai goed he zeg

Hier gaat alles goed! yme is een erg rustige baby, we horen hem zelden!! we zijn vandaag naar k&g gemoeten en hij weegt nu al 4kg700 hij gaat er goed op vooruit snachts moet ik nog 1x opstaan dus das te doen he
met de 2 oudste gaat ook alles goed!! ze zijn alles behalve jaloers! dus ben daar heel blij mee! al wat ze willen doen zijn kusjes geven!! hihihi!! senneke moet op 1sept naar school!! pfff wat ga da pijn doen!!

ale meisjes fijne nachtrust he

tata xxx

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 17:42
LiLLeBi

Ja 1 september zal een grote dag zijn voor je kereltje mama 21 !!!
Tzal toch een 'leegte' zijn denkik he!

Mirjam alles goed met de buik en de bekken?

Sandra, hoe is het bezoekje gegaan?

Jambalaya, je meisje doet het goed zo te lezen

Hoe zou het met alle anderen gaan die hier vroeger meeschreven ...

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:00
sandra

Heykes,

Hier zijn we zowel gisteren als vandaag op babybezoek geweest. Tommy kijkt wel naar de baby als je het hem zegt maar verder dan dat trekt hij er zich niet veel van aan. Dat zal misschien anders zijn eens hij dan mama met een baby zal zien liggen é! Maar voor nu is het echt positief al meegenomen.

Hier alles ok, volgende week terug naar de gyn. Enkel erg veel last (pijn!) in mijn staartbeen. Het is net een spons die telkens dicht geknepen word en terug word los gelaten. Vooral als ik gezeten of gelegen heb voel ik het het ergst. Als het bij dat blijft kom ik er nog goed van af é!

Vrijdag en zaterdag gaan we parket gaan leggen in ons huisje en dan volgende week dinsdag verhuizen we. Het is maar best want het word hier onleefbaar. De helft heb ik al niet meer en het komt hier veel te leeg en koud!

Ja, er zijn er hier al heel wat de revue gepasseerd waar we niets meer van horen hé! Spijtig, maar hun eigen keuze! Het zou wel eens fijn zijn te horen hoe het nu met hen gaat en met hun kleintje(s)!
Wie weet lezen er een paar nog stiekem mee en is dit een duwtje om eens iets te laten horen. Wie weet???

Anders alles in orde met jullie en jullie deugnietjes???

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 22:02
Mirjam

Hey

Mama21, flink zoontje zo te lezen En Senne naar school binnenkort, spannend hoor! Eigenlijk mocht hij vorig jaar ook toch al een tijdje gaan niet?
Sandra, ja als Tommy merkt dat dat baby-tje ineens bij mama blijft en uiteindelijk ook meer naar huis gaat die reactie valt nog af te wachten he.
Pijn rond je staartsbeentje niet fijn he, daar heb ik het tot hier toe 1 keer gehad voor de rest heb ik meer last van de zijkant van m'n bekken
Carmen, mijn buik groeit gelijk gek, ik heb m'n 12 weken buik op m'n profiel staan

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:48
LiLLeBi

Mirjam, jou buik lijkt op de mijne tegen het einde aan ...

Sandra, spannend verhuizen! Je zal blij zijn dat het achter de rug is!

Hier komen de vakantiekriebels opsteken!
Nog een weekje en half en we gaan naar de zon!
Jippie!

En hopelijk komen we zwanger trug

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:49

carmen we zullen volop

xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 08:36
LiLLeBi

Mama21, jou jongens verjaren op dezelde dag ???
Wat een toeval!

Bedankt voor het duimen

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:17

carmen,

ja senne en yme zijn alle 2 op de 12 de juli geboren!!
vrienden en familie zeiden altijd voort lachen, ben der zeker van dat het op dezelfde dag ga zijn en ja ze!! groot toeval natuurlijk maar ja tzullen nu 2 feestjes op 1 dag zijn

hoe is het met de andere meiskes hier en de buikjes

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 22:25
LiLLeBi

Het is hier stiller dan ooit denkik ...

Sandra, hoe gaat het verhuizen?

Mirjam, normaal kom jij hier toch vaker he?

Wij vertrekken morgen naar Mallorca!
Tot binnen 11 dagen!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:07
Mirjam

Hey,

Carmen, ja normaal kom ik vaker, maar we zijn de afgelopen week druk bezig geweest met de bouw, straks komen ze de pomp plaatsen.
Van het weekend ook van het ene naar het andere adres, dus ja het is er de afgelopen daagjes niet van gekomen.
Maar hier alles nog oké hoor, tja buiten die bekkenpijn dan.
M'n ventje heeft nu ook z'n uurrooster en kan niet één keer mee naar de gyn, dus ga proberen m'n afspraken nog te verplaatsen.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 16:04
sandra

Wij zijn verhuisd! Maar goed ook want ik haat verhuizen.
Alles is goed gegaan, geen braak en alles is op ene dag verhuisd!

Voor de rest is alles ok. Erge pijn aan mijn staartbeen als ik te lang heb gezeten, volgens de gyn komt dit doordat ik last heb van bekkenistabiliteit. Vraag me niet wat het is want ik heb er ook geen idee van. Is wel op te lossen door kine en brengt geen problemen met zich mee voor de bevalling. Zwangerschap voorbij is ook de pijn aan mijn staartbeen weg, dus nog even volhouden dan maar!
Ben ondertussen mijn zesde maand ingegaan en alles verloopt vlotjes. Soms vergeet ik zelfs dat ik zwanger ben, zo goed gaat het!
Ik heb ook beslist dat het mijn laastste zwangerschap zal zijn. Twee is genoeg en ik merk ook dat mijn lichaam er veel vanaf ziet. Ook al heb ik nergens last van, veel zichtbare spataders, gewichttoename,...
Twee kindjes is voor mij genoeg, eentje van elk geslacht en hopelijk gezond, wat kan een mens zich nog meer wensen?

Hoe gaat het hier met iedereen nog? Het word hier stiller en stiller met de week! Meiden laat ons forumpje toch niet dood bloeden

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:02
Jambalaya

hela!!

ze lilebi, ziet dat ge met 4 terugkomt hé uit mallorca , kzen is curieus hihi

Mirjam, voel je je ukje al bewegen? Jij hebt wel al een ferme buik hé zo te zien, ammai!

Sandra, voor je staartbeen hé, ik had dat ook heel fel, vooral als ik lang moest zitten, toen heb ik mij zo een speciaal zitkussen besteld, dat loopt schuin af, pricies een grote driehoek, ewel en daarna heb ik er geen last meer van gehad, en voor de prijs (20 euro) kon ge echt ni sukkelen zelle.
Jullie hebben een koningswens héhé :-)

Hier gaat alles prima, Amélie doet het goed, maar ze heeft wat last van verborgen reflux, nu op zich valt het allemaal nog wel mee, want ze slaapt goed (voorlopig nog) en je kan haar nog redelijk troosten als ze huilt, alleen duren haar huilbuien 4 tot 6 uur soms (ze wil dan de hele tijd maar aan de borst), maar elke dag krijgen we er wat meer toer mee, en het lukt beter en beter. Heb gehoord dat de meeste reflux baby's helemaal niet te troosten zijn en niet slapen, maar zij dus wel, beetje vreemd mja, zoveel te beter hé :-D

Met mij ook alles tiptop, kmis alleen mijn en zou zo terug zwanger willen zijn

groetjes
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 15:32

hallo meiden,

carmen doe jullie best eh

sandra heb da ook gehad bekken stabiliteit kan erg pijnlijk zijn he! was ook blij dak er vanaf was!! nog ff volhouden in je 6de maand al zeg pfff tga ook rap he!! waar is den tijd dat we nog allemaal aant proberen waren voor een eerst ukje
jambalaya mercikes voor het kaartje he is echt een heel mooike snap je als je zegt dat je je buikje mist had da ook als ik bevallen was van zano
mirjam voelde uw boeleke al bewegen! of is het daar nog stillekes vanbinnen hoe zit het met de werken van jullie huisje?
heb eens die dvd gekocht van in the womb echt de moeite waard en hele mooie beelden

hier gaat alles goed zenne! senneke is begonnen aan zijn eerste daagjes school!! er zijn nog af en toe traantjes! maar hij gaat nu voorlopig halve dagen tot dat hij het helemaal gewoon is ! en dan kan hij in de namiddag ook gaan!! pfff eenmaal naar school gaat het zo rap he!! niet normaal
met yme gaat ook alles goed! is een flinke eter! helaas slaapt hij nog niet helemaal door! sta dan wel op met kleine oogskes

tot later meiden xxx

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 20:28
Mirjam

Hey

Sandra, jij schiet ook goed op zeg alweer de 6e maand! En goed verhuisd, wat leuk zeg!
Jambalaya, geloof ik goed dat je je buikje mist.
Mama21, oh al school ik zie al op tegen september 2009.
Hier voel ik ons kleintje bewegen (plopjes) sinds ik 14 weekjes ben. Heb ook al sinds m'n 11 weken last van pijnlijke bekken tja niks aan te doen zeker. Ik ga de volgende keer (19/09) eens vragen of ik geen oefeningen kan doen om m'n spieren rond m'n bekken te verstevigen, want ik moet nog lang he.
Het ontwerp van de geboortekaartjes is zo goed als klaar, goed op tijd maar ja ik heb nu minder tijd om ze klaar te maken he, want als ons lucasje wakker is gaat dat echt niet.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 17:31

tis hier stillekes

hoe is het met jullie?

xxx

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 14:25
LiLLeBi

Home Sweet Home !!!!!!!!

Overmorgen mijn NOD al weet ik niet hoelang men cyclus zal zijn...

Raak zal het niet zijn want echt geklust hebben we niet. Ons Zoë lag vlak naast mij in de kamer en dan is klussen niet zo praktisch

Ik heb ook nog van niks symptomen. Niet van de en niet van een eventuele zwangerschap!

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 16:26

carmen toch blijven we maar zoals je zegt met een kindjes naast je is klussen inderdaad niet echt praktisch

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >