Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/08/2008 @ 14:32 ![]() | go carmen, go carmen ![]() hopelijk moet de eerste echte ronde zelfs ni beginnen hé!!! |
25/08/2008 @ 20:49![]() | carmen we zullen volop ![]() xxx |
| 26/08/2008 @ 08:36 LiLLeBi ![]() | Mama21, jou jongens verjaren op dezelde dag ??? Wat een toeval! Bedankt voor het duimen ![]() |
| 31/08/2008 @ 22:25 LiLLeBi ![]() | Het is hier stiller dan ooit denkik ... Sandra, hoe gaat het verhuizen? Mirjam, normaal kom jij hier toch vaker he? Wij vertrekken morgen naar Mallorca! Tot binnen 11 dagen! ![]() |
| 03/09/2008 @ 08:02 Jambalaya | hela!! ze lilebi, ziet dat ge met 4 terugkomt hé uit mallorca , kzen is curieus hihiMirjam, voel je je ukje al bewegen? Jij hebt wel al een ferme buik hé zo te zien, ammai! Sandra, voor je staartbeen hé, ik had dat ook heel fel, vooral als ik lang moest zitten, toen heb ik mij zo een speciaal zitkussen besteld, dat loopt schuin af, pricies een grote driehoek, ewel en daarna heb ik er geen last meer van gehad, en voor de prijs (20 euro) kon ge echt ni sukkelen zelle. Jullie hebben een koningswens héhé :-) Hier gaat alles prima, Amélie doet het goed, maar ze heeft wat last van verborgen reflux, nu op zich valt het allemaal nog wel mee, want ze slaapt goed (voorlopig nog) en je kan haar nog redelijk troosten als ze huilt, alleen duren haar huilbuien 4 tot 6 uur soms (ze wil dan de hele tijd maar aan de borst), maar elke dag krijgen we er wat meer toer mee, en het lukt beter en beter. Heb gehoord dat de meeste reflux baby's helemaal niet te troosten zijn en niet slapen, maar zij dus wel, beetje vreemd mja, zoveel te beter hé :-D Met mij ook alles tiptop, kmis alleen mijn en zou zo terug zwanger willen zijn ![]() groetjes |
11/09/2008 @ 17:31![]() | tis hier stillekes ![]() hoe is het met jullie? ![]() xxx |
12/09/2008 @ 16:26![]() | carmen toch blijven we ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nieuw hier - jonge mama's gezocht

niet fijn he, daar heb ik het tot hier toe 1 keer gehad voor de rest heb ik meer last van de zijkant van m'n bekken

en zou zo terug zwanger willen zijn
in je 6de maand al zeg pfff tga ook rap he!! waar is den tijd dat we nog allemaal aant proberen waren voor een eerst ukje 
en niet van een eventuele zwangerschap!