< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika
15/08/2008 @ 09:48
Erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
negatief. oef.
Mieke2 weet je het geslacht al van je baby'tje?

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 16:09
lies

Online Status Bekijk profiel
Ik voel me heel ellendig. Supermisselijk, moe... Bovendien heb ik weer het gevoel dat de blaasontsteking aan het terugkeren was... Onze dokter is met verlof en ik heb een beetje schrik dat de dokter van wacht niet zo goed gaat zijn. Bovendien kent ie niet veel van mijn voorgeschiedenis. IK wacht nog even af tot morgen , langer mag ik niet wachten, wnat ik mag het risico niet nemen dat ik zware antibiotica moet nemen.

Tis mss nog erg vroeg om aan zulke dingen te denken, maar hoe doen jullie dat met 2 kindjes en de buggy? Wij hebben quinny buzz en ik weet niet of daar zo'n kiddyboard op past. Ik had al eens zitten kijken om tweelingbuggy te kopen via tweedehands. Want Seppe zal net geen 2jaar zijn, dus ik veronderstel dat ie nog wel vaak in de buggy zal zitten. Of nemen jullie 2 buggy's?

Kben vandaag in mijn koken, alhoewel ik niet echt in form ben hoor. Hbe vanmiddag mosseltjes met saus met venkel, courgette, selder en tomaat en saffraan gemaakt. En nu ben ik flantaart aant maken (wel uit een pakske hoor).
Morgen komt mijn schoonbroer onze muren voegen en hij heeft zichzelf uitgenodigd om 's middags te blijven eten. Ik denk dat ik lasagna ga maken.

Groetjes,

Lies

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 17:04
Mieke2

@ Lies : dikke dikke dikke proficiat !!!!!!!!! Geweldig he, zo op t onverwacht, na de vorige keer zoveel moeite te hebben moeten doen ! Ik weet precies hoe je je voelt Wel jammer dat je je niet zo goed voelt momenteel, maar ach de misselijkheid en moeheid, dat weet je tenminste waarvoor het is.
Katrien zal normaal 2 jaar en 2 maanden zijn als ons tweede er is, en wij gaan een dubbele buggy aanschaffen (wel tweedehands van vrienden) Omdat ze dan nog te klein gaat zijn om echt wandelingen te maken. En vanaf september 2009 gaat ze dan naar school, dat is op ongeveer 10 minuutjes wandelen van onze nieuwe woning dus zeker na een vermoeiende schooldag is dat te ver om te lopen.
Voor het bed : Katrien krijgt een groot bed met zo'n veiligheidshekje en daar leggen we ze al een maand op voorhand ofzo in te slapen, zodat ze niet het gevoel krijgt dat ze haar bedje moet afgeven aan de baby.

@ Erika : in jouw geval idd maar beter dat de test nog negatief is. Maar het is denk ik wel vrij logisch dat je zo kort na de bevalling niet meteen weer perfect regelmatig bent he.

Wij zijn gisteren naar de gyn geweest, alles is perfect in orde, ons beebje groeit zeer goed. We weten nu ook het geslacht (enfin, dat is natuurlijk nog niet 100 % zeker) ... het is een jongen Dus Steven content want die wou heel graag een zoon (elke man zeker ?) en ik ook content want ik heb al een dochtertje dus wil ik nu ook wel graag een zoontje.
Vanavond gaan we met steven zijn mama en grootmoeders eten voor moederkesdag. Voor wie het niet weet : in het antwerpse vieren we vandaag moederkesdag en niet in mei. Bij deze dus een gelukkige moederkesdag voor iedereen !!!

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 10:21
Erika

Mieke2: tof een jongen! ik zou graag ook een zoontje hebben als 3de kindje, maar een meisje is evengoed eigenlijk... girlpower hier! 'tga toch snel een tweede zwangerschap he?

Lies: wij hebben geen duobuggy of tweede buggy, wij vonden dat weggegooid geld.
Ons Myrthe scheelt 22maand met Amber.We hebben een meerijdplankje dat op elke buggy past met een stoeltje om zelfs op te kunnen zitten.Gekocht bij Dreambaby.
Als ik alleen zou zijn, wat zelden is met 2 kleine spruiten, gaat Amber in de draagdoek en Myrthe in de buggy.Voor lange afstanden is mijn man erbij en dan nemen we Myrthe in haar plooibuggy en Amber in de draagwieg van de Quinny.
Die duobuggy's zijn erg breed, lomp in de auto, en als je geen zittend gat-kindje hebt dat liever stapt kun je beter in een plankje investeren. Ons Myrthe loopt nu zelfs flink naast de buggy terwijl ze hem met 1handje vasthoudt.

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:37
lies

@Mieke2: leuk van elk geslacht eentje! Wij hopen stiekem op een meisje, maar een jongetje is ook welkom hoor!

@Erika: bedankt voor de raad! Ik dacht er ook al aan om gewoon een plooibuggy te kopen. Als ik met de 2 kinderen alleen op tjok ben (en dat gebeurt hier wel vaak) zal ik het kleinste ook in de draagzak meenemen. Seppe heeft daar bijna nooit in gezeten. Misschien kijk ik ook voor draagdoek, maar daar zal ik wel mee moeten leren werken.

Ben gisteren toch nog naar dokter van wacht gegaan. Maandag gaan ze de urine opsturen naar het labo om te kijken welke bacterie het juist is. Ik heb nu een antibioticum gekregen dat veilig is tijdens de zwangerschap, maar we weten dus niet of dat helpt. Hopelijk wel, want erg zware antibiotica mag dus niet en als de blaasontsteking niet behandeld wordt kan dat overgaan in nierontsteking. Vandaag is het iets beter.
Voor de rest moet ik serieus aan mijn kar trekken. Ben erg moe en heel erg misselijk. Mijn schoonbroer blijft eten en ik had beloofd om lasagne te maken, dus ben ik daar zo'n anderhalf uur mee bezig geweest...
Deze namiddag ga ik proberen te rusten hoor.

Mijn schoonbroer vroeg me eens te informeren over studietoelagen kinderen die je nu ook krijgt op kleuter-lagere school en middelbare schoolleeftijd. Als ik het goed bereken, zouden wij voor Toby ook recht hebben op 90euro. Maar tis weer ne hele papierwinkel hoor... Inkomensberekening, vakantiegeld, alimentatie... Eigenlijk weten ze dat toch allemaal daar in Brussel, waarom krijg je dat niet automatisch? Ga eens kijken of je dat hier kan laten aanvragen op gemeentehuis, dan is het meteen juist.

Lies

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:41
Annemieke

Oh my god liiiiiieeeeeeeeeeeeeesss ! Dat meen je niet !!! Waaaaaaaaw ! Ongelofelijk gefeliciteerd ! Amai jij moet nu echt wel op wolkjes lopen ! (ondanks de misselijkheid... das natuurlijk minder)

En Mieke, jij ook gefeliciteerd met je zoontje ! Je kan idd nooit 100% zeker zijn op voorhand, maar als ze "iets" zien hangen kunnen ze er meestal niet echt naast kijken en is er toch wel vrij veel zekerheid hé.... Een dochter en een zoon, een echte koningswens :)

Erika, jij mag nog effe bekomen voor nummertje drie zich aanmeldt :)

Wij zijn gisteren met Karim zijn halfzusje naar Bobbejaanland geweest, als cadootje voor haar 5de verjaardag. 't Was hééééél leuk, en ik ben ervan verschoten hoe stoer dat kleine meisje wel is. In elke attractie wilde ze in, hoe wilder hoe liever. En achteraf met een big smile eruit, nix huilen of bang of zelfs maar een beetje misselijk... Zalig ! We hebben dus zelf ook volop kunnen genieten van de attracties, en hoefden ons niet alleen te beperken tot de echte "baby- en kinder"toestellen... Ik heb een heel leuke foto van ons twee in een kinderattractie, zal eens proberen of ik ze hier ergens gepost krijg...

Dikke kus,
annemieke
Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:52
Annemieke

de foto staat mee op mijn profiel, voor degenen die ons eens willen zien... :)
Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:05
lies

Amai, annemieke, een meisje van 5 die overal indurft! Chapeau! Ik ebn ooit eens met mijn nichtjes (toen 5 en 3) in de piratenattractie van Bellewaerde geweest.Ik zweer het, de oudste heeft van de eerste tot de laatste minuut geweend en getierd. De andere mensen in ons bootje waren boos...

Blijkbaar had ik dat van de studietoelagen toch verkeerd begrepen. Wij hebben maar 2 punten (2kinderen) en dan mag je maar €27000 gezamenlijk belastbaar inkomen hebben+alimentatiegelden.
Ik dacht al hoor, als je met twee gaat werken, kom je meestal niet in aanmerking voor toelagen.

Vandaag weer lui op de zetel gehangen. Ik moet zeker nog 4machines was in gang steken, er staat nog een mand strijk...

Mieke2, vanaf wanneer ben je bij je tweede zwangerschapskledij gaan dragen? Aangezien ik nog steeds 7kg zwaarder ben dan voor zwangerschap seppe, heb ik maar beperkt aantal broeken en die spannen al redelijk dus...

Lies

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:38
Mieke2

@ Annemieke : leuke foto
@ Lies : Een draagdoek is heel leuk hoor, maar ik vond dat vanaf dat Katrien een maand of drie was toch veel te zwaar worden om meer te doen dan eens naar de bakker te gaan ofzo. Vandaar dat wij toch voor een dubbele buggy kiezen, vooral omdat er waarschijnlijk nog wel 1 of 2 zullen bijkomen Wij kunnen er eentje overnemen van vrienden, dan voel je die aanschaf natuurlijk wat minder want ze zijn wel duur. Maar wat Erika zei over de grootte van die buggy's klopt toch niet helemaal hoor, er zijn ook modellen die achter elkaar zijn ipv naast elkaar. Ik heb al eens proef gereden in de winkel, ok het is natuurlijk wel groter dan een enkele buggy maar dat valt heel goed mee. En ik krijg die perfect in mijn koffer, die is nochtans niet zo groot, ik heb een citroen saxo. Wij hebben ook aan zo'n plankje gedacht, het nadeel is dat Katrien daar 10 tegen 1 niet gaat willen op staan / zitten, tis nogal een wriemelkont, in de buggy zit ze vast he. Maar goed, het is een beslissing die je zelf moet nemen natuurlijk.
Jammer dat je je niet zo goed voelt, ik hoop dat het antibioticum helpt. Ik draag nu sinds ongeveer 2 weken terug zwangerschapskledij, dus sinds 16 weken zowat. Nochtans zie je het nu sneller dan bij Katrien, maar ik was voor ik zwanger was van Katrien een stuk zwaarder dan nu dus had ik nog een aantal broeken liggen die te groot waren, en die heb ik dan nog kunnen dragen. Zelfs nu zit ik er voor sommige kleding nog zowat tussenin, de gewone is te klein maar de zwangerschapskleding nog iets te groot. Maar daar zal ik wel weer ingroeien zeker
Weet je soms een website ofzo waar je info kan vinden over die schooltoelagen ? Dat is misschien voor ons wel interessant, ik wist niet dat kleuter- en lagere schoolkinderen daar ook recht op hadden. Idd belachelijk dat ze dat niet ineens automatisch regelen maar bon, dat is met alles zo he, belastingen, kindergeld ... zij weten het beter als jij maar owee als je eens een foutje durft te maken in één of ander document ... Belgische staat zeker ??
@ Erika : een meisje was hier natuurlijk ook even goed welkom geweest, om het met een cliche te zeggen : als het maar gezond is ! Maar we hoopten toch wel een beetje op een jongen, het is idd een koningswens he ...

Allé, vandaag weer enkele bezoekers gehad voor het appartement, 1 koppel heeft een optie genomen. Het zijn al iets oudere mensen (ik schat zo'n 45 à 50 jaar), en ze wilden graag nog eens met hun zoon komen kijken. Die kent blijkbaar wat van electriciteit enzo, maar die is nu op vakantie en komt dinsdag terug. Ze hebben een optie genomen tot woensdagavond, ik hoop dat ze het nemen ! Zou wel fijn zijn als het zo rap verkocht is, dat is weeral een zorg minder dan.

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 15:31
lies

Ff snel, want vanaf ik uit mijn zetel kom, gaat het slecht met me; Hoofdpijn, duizelig, misselijk. Ik moet regelmatig iets eten, maar ik heb nergens zin in. Deze middag ging mijn man om frietjes, hij vroeg wat ik wilde: ik zei bitterballen en kaaskroket. Ik ging ervan uit dta hij frietjes ging meebrengen voor allemaal. Maar voor mij had hij geen frietjes bij... Een buurjongen is er dan nog gaan halen, maar één keer ik aan dat bakje begon, had dik al genoeg...

Ik dacht er ook aan hoor om z'n buggy met twee zitjes achter elkaar te zoeken (tweedehands). Maar in ieder geval zal de baby eerst in de draagmand liggen en waar steek ik seppe dan? Dus misschien toch even kijken voor zo'n buggyboard. Voor mij moet het vooral heel praktisch zijn, want ik ben hier verantwoordelijk voor alle boodschappen en zo.

Voor in de auto: mag een kindje van 2,5 jaar al op zo'n zitje? Seppe is wel groot hé.

Amai, ik begin hier al te denken aan geboortelijst of niet ipv eerst eens te genieten (alhoewel er nu niet veel aan te genieten is...)van de prille zwangerschap.
Wat hebben/ doen jullie (gedaan) bij een tweede kindje? Er zijn nog een paar zaken waaraan ik denk die we nodig hebben. Flessenwarmer (seppe dronk zijn melk liever op kamertemperatuur), overtrek waskussen, want bij seppe had ik er altijd tekort.

IK ga nog een beetje liggen. Mijn ma zit hier de hele tijd te zagen dat ie iets om handen wil hebben en ik zeg: doe de strijk, maar dat ziet hij natuurlijk niet zitten...

Lies

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 09:51
Erika

Mieke2: duimen dat het app. verkocht is he! Hoeveel is de vraagprijs als ik vragen mag? staat het op immoweb? jij woont toch omgeving mortsel, niet?

Annemieke, hoe gaat het als directrice? heb je veel uitdagingen?

Lies, wij hebben vooral extra bavetten,tetradoeken, een tweede babyfoon (wij slapen op zolder), meerijdplankje, grotere verzorgingstas, 2de leeftijdsautostoel, flesjes, lakentjes,lodger ... op de lijst gezet. geen kleding en bijna geen speelgoed. en een pamperrekening.

oja, en een mixertje voor geen klonters in de pap! ik geef antirefluxpap en das echt op ne wip en ne knip klontervrij!
babycook hebben we ni. ik stoom groenten en aardappels en vlees vanaf 5maand in een potje met bodem water in de microgolf, ff met staafmixer erin en op 10min is eten klaar. terwijl in babycook je gemakkelijk halfuur moet wachten...

ivm autostoel, je kindje mag in tweede leeftijdszit vanaf 15kg en als het hoofd goed ver in de hoofdsteun van de 2de categoriestoel kan.
Hier hebben we dus een tweedeleeftijdsautostoel op de lijst gezet, want we hebben in elke auto nog een eerste autostoel.Moest Myrthe nog geen 15kg wegen, steken we gewoon eens een autostoel van de andere auto in de auto waarmee we wegwillen.
of je kan er bij de voorzorg ook bekomen met triptrap als je beiden bent aangesloten.
wij zijn voor de aankoopbonnen gegaan voor 300 euro. een tweede eetstoel hebben we ni, myrthe zit op een hi-seat (stoelverhoger) op onze gewone stoel en Amber krijgt dan de triptrap.
Wel een volledig nieuwe kamer gekocht want Myrthe heeft een doorgroeikamer.Deze is ook doorgroei maar zonder buro, een commode dus. die kan ik nog wel ergens in huis gebruiken dus enkel buro met de tijd kopen voor Amber.Haar bed kan zoals Myrthe vermaakt worden.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:34
lies

@Mieke2: de website is http://www.studietoelagen.be

@Erika: bedankt voor de tips!

Heb daarnet voor de eerste keer overgegeven en moet zeggen dat het wel een opluchting is; Anders ligt het maar te draaien en te keren op uw maag... Heb nog steeds diarree. Voorlopig zullen er wel geen kilo's bijkomen. Ik ben 2,5kg afgevallen. Was natuurlijk aan het diëten tot woensdag, maar daarna ben ik gestopt.
Probeer in de vooravond naar gyn te bellen. Op maandag opereert hij, dus is hij maar laat in praktijk. Ik hoop dat ik volgende week mag gaan.
Zo, kga eten maken. keb er absoluut geen zin in, maar de rest van het gezin moet toch eten hé.

Lies

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 17:35
lies

Dju, mijn gyn is met verlof tot 31augustus. Ik kan pas op 11sept.gaan.
Ondertussen nieuws gekregen van hospitalisatieverzekering. Wij zijn veranderd sedert juli2007, maar zijn ook nog tot eind dit jaar verzekerd bij de oude verzekering. Ik had die nieuwe verzekering al gestart, omdat er een wachttijd is van 9 maand voor bevalling. Als ik over enkele maanden zwanger zou zijn (dachten we toen), was ik zeker verzekerd. Maar nu ben ik pas verzekerd in april 2009, dus dat zou wel eens krap kunnen zijn.
KGa nu voor mezelf de oude verzekering laten doorlopen en voor het gezin wil die man van het ziekenfonds de datum aanpassen naar 1 jan 2009, zodat we niet dubbel moeten betalen.

Lies

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:20
Annemieke

Lies, ai das pech dat je nog zo lang moet wachten op de gyn... :(

Erika, ja hoor, uitdagingen genoeg zo in mijn spiksplinsternieuwe functie. We hebben net de uurroosters gemaakt, moeten nog aan de leslokalen-verdeling beginnen, moet de mensen van het onderhoud wat achter hun veren zitten, en dan nog 1001 administratieve dingetjes in orde brengen met het ministerie voordat 1 september er is... werk genoeg dus !

Ik denk dat ik nu echt wel eens heel snel naar gasthuisberg ga moeten bellen voor een nieuw onderzoek en waarschijnlijk een nieuwe operatie, want mijn cyclus krijgt rare kuren. Ik heb al langer terug veel last van mijn regels, maar in juni had ik ineens maar een cyclus van 3 weken, in plaats van mijn normale klokvaste maand. Juli leek terug op schema te zitten, maar nu heb ik sinds eergisteren een klein beetje bloedverlies en buikkrampen. Als dat betekent dat mijn regels er weer zijn is dat wéér meer dan een week te vroeg (zou normaal pas rond de 25ste ongesteld moeten worden).
Heb eerst nog even gedacht dat de tussenbloeding miss komt van de stress van de nieuwe job, maar zoveel stress heb ik nu ook niet, en bovendien had ik voor ik in het onderwijs stond een véél stresserender job... Dus dat lijkt me nogal bij z'n haren getrokken.
Begin dus te vrezen dat er iets grondig mis zit daarbinnen, want ik heb in heel mijn leven nog nooit een tussenbloeding gehad...

wordt dus waarschijnlijk vervolgd...
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:02
lies

Oei, Annemieke, ik hoop dat het niet al te erg is daarbinnen.

Ik vind het jammer dat ik niet naar gyn kan, want ik ahd egdacht dat ik volgende week zou kunnen gaan en dat we dan zeker wisten dat alles in orde was met het vruchtje. Dan zouden we het ook aan familie en vrienden vertellen.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:05
lies

Gisteren belde de moeder van Toby en vroeg of hij haar kon opbellen om eens te praten.
Wij hadden via via al vernomen dat zij en haar partner uit elkaar waren en dat ze allebei iemand anders hadden. Dus we namen aan dat het daarover ging.
Toby belde terug en ze moet idd. een zielig evrhaal opgehangen hebben dat er ruzie was en dat ze zich nu zo alleen voelde en ze vroeg of Toby wilde komen. Toby wilde direct gaan, dus lieten we hem gaan. Een half uurtje later belt hij dat hij daar wilde blijven omdat mama zich zo alleen voelde. Wij vonden dat niet goed. Als Toby wil gaan, moeten we dat een week op voorhand laten weten en het gebeurt dan nog vaak dat het voor hen niet past. Nu belt ze zelf en hij zou onmiddellijk moeten komen en blijven. Bovendien vind ik het niet correct om je kind op te zadelen met je verdriet en problemen. Natuurlijk moest ze het hem vertellen en moet ze haar verdriet niet wegsteken. Maar je moet er nu ook niet over doordrammen. Ze laat hem keer op keer in de steek, maar als je hem nodig heeft dan moet hij komen opdraven.
Van mijn man mocht hij niet blijven, maar Toby wilde niet luisteren. Dus heeft mijnman de telefoon dichtgegooid. Toby zal nu dus kwaad zijn op ons.
Het ging redelijk goed qua gedrag. Hij luistert weer, aanvaardt straf,... Je zal zien, hij zal weer onhandelbaar zijn... En school begint bijna terug...

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:31
Mieke2

@ Lies : wat jammer dat je zo veel last hebt momenteel. Neem maar voldoende rust ! In zo'n dubbele buggy zijn de meeste modellen erop voorzien dat je het achterste zitje volledig kan plat leggen, zodat daar idd een klein boeleke in kan, zoals in een voiture. Of soms hoort er ook een draagmand bij die op dat achterste zitje kan gezet worden. Hat voorste zitje dient dan voor het oudste kindje. Ga maar eens rondkijken, er zijn veel mogelijkheden in.
Wij gaan geen lijst leggen, omdat we eigenlijk niet zo heel veel meer moeten hebben, en wat we wel moeten hebben is vrij duur. De duurdere dingen krijgen we van de groot- en overgrootouders, en verder zetten we een pamperrekening op het kaartje zodat we kunnen kopen wat we nog nodig hebben. Veel dingen kunnen we trouwens overnemen van vrienden van ons, die hun kindjes schelen ook ongeveer 2 jaar maar de jongste is ondertussen bijna 4, dus die hebben veel zaken niet meer nodig, o.a. die dubbele buggy. Verder willen we nog kopen : een commode voor de babykamer, een bedhekje voor katrien (die krijgt een groot bed, van mijn mama voor haar verjaardag in december), een maxi-cosi (had ik vorige keer geleend), een tweede autostoeltje (katrien gaat nog te klein zijn) een draagzak (steven is niet zo voor die draagdoek) een borstpomp en sterilisator (had ik ook geleend), zo'n verzorgingskussen en badje dat je op het grote bad kan vastzetten (in de badkamer past geen badmeubeltje meer), een tweede bayfoon en een verzorgingstas (ik gebruikte bij katrien een grote handtas maar dat was niet zo praktisch eigenlijk). Met flesjes enzo wachten we nog af of de borstvoeding vlot gaat, sowieso wel een aantal nieuwe speentjes. Kleertjes heb ik nog van Katrien en we krijgen er ook veel van enkele vrienden en collega's van Steven met zoontjes. Dat is zo waar ik direct aan denk. Heel handig vond ik om eens door de catalogus van babywalz (of een andere zaak) te bladeren, zo kom je op dingen waarvan je zegt, haja, dat heb ik ook nodig.
Jammer dat het nog zolang duurt voor je naar de gyn kan, maar gelukkig dat je het goed hebt kunnen regelen met de verzekering. Daar moeten wij ook nog voor gaan horen, we zijn allebei bij het OZ, maar als gezin zal dat wel goedkoper zijn dan alles apart. Maar dan idd moeten we erop letten dat mijn hospitalisatie blijft doorlopen.
Zeg, die moeder van Toby denkt dat iedereen aan touwtjes hangt zeker ??? Pff, amai die zou bij mij nogal ne gang vliegen !

@ Erika : het appartement staat op immoweb, ik woon idd in Mortsel. Ga maar eens kijken bij appartementen 2 slaapkamers. De vraagprijs is 140.000. Tot hier toe is het helaas nog niet verkocht, ik heb morgen een afspraak met een makelaar. Moest je iemand kennen die interesse heeft, laat maar komen !

Gisteren ben ik iets gaan drinken met Katrien haar meter. Amai daar heb ik eigenlijk toch een slechte keuze gedaan hoor, die intereseert zich dus echt niet aan dat kind he. Ze heeft ze goeiendag gezegd en een koekje van haar koffie gegeven, maar voor de rest niks, alleen met mij gebabbeld en dan niet eens over katrien. Ze was aan het kleuren ondertussen, en dan zou je toch denken dat mensen eens iets zouden zeggen zoals bijvoorbeeld "amai wat een mooie tekening" of "hey, jij bent flink aan het kleuren" ... Maar niks hoor. Ach, we zullen maar hopen dat het betert zeker ? Ik ben al blij dat ze zich af en toe nog eens laat zien want er is een tijd geweest dat we er zo goed als niks van hoorden. Het zal een cadeautjes-meter worden, jammer maar beter dan niks.

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:03
lies

@Mieke2: jammer dat de meter zich niet meer bezighoudt met Katrien. Maar misschien verbetert het wel als ze ouder wordt, misschien weet ze niet goed hoe ze moet omgaan met peuters?

Seppe is gisteren lelijk gevallen. Wij hebben hier in onze woonkamer een verhoogje (één trede) en hij speelt daar vaak op. Maar gisteren is ie eraf gevallen en met zijn oog ergens opgebotst. Het moest gelukkig niet genaaid worden, enkel geplakt. Vandaag ziet de rest van zijn oog er ook erg blauw uit. Ik hoop nu maar dat hij zijn lesje geleerd heeft en dat hij daar niet meer gaat spelen.
Hij is gisteren na een maand terug naar onthaalmoeder geweest. Ze had hem niet in bed gestoken, omdat ze zo van hem aant genieten was. Vertellen, spelen, stapjes zetten...

Lies

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:00
lies

Vandaag weer langsgeweest bij dokter omdat ik weer gevoel van blaasontsteking had. ER zat idd.bloed en etter in mijn urine en ik moet terug starten met antibiotica. Ze gaan nu wel nog urine opsturen naar labo. Omdat ik heel veel pijn had in mijn lies wanneer de dokter erop duwde, maakte ze zich wat ongerust en ik moet woensdag voor eeen echo van buik gaan. Ze denkt dat ik mss nierstenen heb.
Ik heb ook wat pijn in de rug. Eigenlijk ben ik in het algemeen supermottig. Maar ze zegt dat ik mss teveel op de zwangerschap steek en dat er andere oorzaken kunnen zijn.
Ik hoop dat het gauw betert...

Lies

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 08:55
lies

Vandaag echo van buik gehad en vaginale echo. Er is niks aan de hand aan de organen. Ons boeleke zou 7weken en 2dagen oud zijn. Ik heb het hartje horen kloppen.
Khad eigenlijk niet evrwacht dat ik ons boeleke zou zien. Maar die dokter wou vaginale echo doen om blaas te controleren. Maar mijn blaas was niet vol, dus kon hij daar niks van maken.
Blij dat alles in orde is!
Ben dus iets minder ver dan verwacht.

Lies

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >