Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika| 15/08/2008 @ 09:48 Erika ![]() | negatief. oef. Mieke2 weet je het geslacht al van je baby'tje? |
| 16/08/2008 @ 11:52 Annemieke ![]() | de foto staat mee op mijn profiel, voor degenen die ons eens willen zien... :) |
| 18/08/2008 @ 11:34 lies ![]() | @Mieke2: de website is http://www.studietoelagen.be @Erika: bedankt voor de tips! Heb daarnet voor de eerste keer overgegeven en moet zeggen dat het wel een opluchting is; Anders ligt het maar te draaien en te keren op uw maag... Heb nog steeds diarree. Voorlopig zullen er wel geen kilo's bijkomen. Ik ben 2,5kg afgevallen. Was natuurlijk aan het diëten tot woensdag, maar daarna ben ik gestopt. Probeer in de vooravond naar gyn te bellen. Op maandag opereert hij, dus is hij maar laat in praktijk. Ik hoop dat ik volgende week mag gaan. Zo, kga eten maken. keb er absoluut geen zin in, maar de rest van het gezin moet toch eten hé. Lies |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wel jammer dat je je niet zo goed voelt momenteel, maar ach de misselijkheid en moeheid, dat weet je tenminste waarvoor het is.
Dus Steven content want die wou heel graag een zoon (elke man zeker ?) en ik ook content want ik heb al een dochtertje dus wil ik nu ook wel graag een zoontje.
'tga toch snel een tweede zwangerschap he?
Wij kunnen er eentje overnemen van vrienden, dan voel je die aanschaf natuurlijk wat minder want ze zijn wel duur. Maar wat Erika zei over de grootte van die buggy's klopt toch niet helemaal hoor, er zijn ook modellen die achter elkaar zijn ipv naast elkaar. Ik heb al eens proef gereden in de winkel, ok het is natuurlijk wel groter dan een enkele buggy maar dat valt heel goed mee. En ik krijg die perfect in mijn koffer, die is nochtans niet zo groot, ik heb een citroen saxo. Wij hebben ook aan zo'n plankje gedacht, het nadeel is dat Katrien daar 10 tegen 1 niet gaat willen op staan / zitten, tis nogal een wriemelkont, in de buggy zit ze vast he. Maar goed, het is een beslissing die je zelf moet nemen natuurlijk.