< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » nieuwe start symptonen zwanger of niet??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
nieuwe start symptonen zwanger of niet??
20/08/2008 @ 16:20
Daantje32

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Gitti, ZET UM OP meid !!!!!!!!

ik ga weer met je meepuffen.....Puf puf puffffffff.......

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:16
Vke

Gittie veel succes! Ben al benieuwd naar de naam...

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:07

Gittie, Doe dat goed meid!!! x

Vermoedelijke bevalling op 14/09/2008.
Al 50 weken zwanger (125.16% ver), nog 10 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 10:43
Vke

De eerste foto's staan op Anouk's site...http://www.anouk.beebiesite.be

groetjes!

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 21:30
Daantje32

Hey Veerle, geweldige foto's van Anouk,wat een poepie,maar joy is ook een hartenbrekertje of niet dan,lekker gaan genieten van die meiden,ze zijn zo weer groot,hahaah,ik heb daar nu al last van ,dat ik denk waar is dat kleine poepspuitertje gebleven,ze hobbelt nu rond met de grootste verhalen

Groetjes

Daan

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 17:12
Gittieminnie

hoi meiden, ikke hier, rechtstreeks via de draadloze internetverbinding in het ziekenhuis! morgen ga ik alweer naar huis!
Donderdag dus om 13h aan de keizersnee begonnen en een goei 3 kwartiertjes later was onze flinke dochter geboren!
Haar naam: Juna (uitgesproken joena) Fee
48,5 cm en 3160 gram, een fijn poppetje! een schoon snoeteke met vele donkere haartjes, net iets anders dan Laïs Mai.
Mijn herstel verloopt veel beter dan de vorige keizersnee en hoef nu zelfs al geen pijnstilling meer te nemen, was eigenlijk onmiddellijk op de been, vanaf de volgende ochtend. Deed me wel goed!
Het bezoek bleef beperkt aangezien de kaartjes vandaag pas zijn toegekomen bij de mensen. En maar goed ook want het zijn toch vermoeiende nachtjes!
ik zal snel een aantal foto's en het geboortekaartje posten.
De borstvoeding gaat heel goed. Heb wel moeten afkolven om ze sneller op gang te brengen want Juna Fee was net iets te veel afgevallen en ze moest dus sneller wat meer melk krijgen. Gelukkig zijn de vroedvrouwen hier echt super en laten ze (zoals sommige kinderartsten nogal snel willen doen) de kunstvoeding nog wat achterwege.
Alle, tot snel! dikke kussen

Vermoedelijke bevalling op 01/09/2008.
Al 51 weken en 6 dagen zwanger (129.81% ver), nog 11 weken te gaan.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:59
Vke

Dikke proficiat met je 2de dochter Gittie
Mooie naam zeg!
Geniet van jullie gezinnetje. Dikke knuf

P.S: Eneuh...wij zijn op de naam Anouk gekomen via de serie 'gooische vrouwen' haha

[Laatst gewijzigd door Vke - 26/08/2008 @ 19:03] - Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:32
lyn

Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Wat fijn dat alles zo goed verlopen is en zo snel op de been alfijn meid!

Geniet lekker met z´n 4tjes!!!

Liefs van ons!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:40

gittie, een dikke proficiat meid met jullie kleine schat! geniet ervan met volle teugen... Blij te horen dat alles goed gaat en alles vlot is verlopen!!

Hier vandaag naar de gynae geweest... 2 cm ontsluiting, volledig ingedaald en een goeie 3,3kg... ze denkt niet dat het nog voor deze week zal zijn maar denkt ook niet dat ik overtijd zal gaan maar ja, de natuur heb je niet in de hand... Hij zal toch maar komen als hij het zelf wil maar ik hoop stiekem op snel

xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:56

Raar, ik had al iets neergeschreven maar het is plotseling verdwenen... Poging 2

Gittie, Een dikke proficiat met jullie kleine meid! Geniet ervan met volle teugen... Blij te horen dat alles vlot gegaan is en je al terug goed voelt!!

Vandaag bij de gynae geweest: 2cm ontsluiting, volledig ingedaald en een 3,3kg... De gynae denkt niet dat het nog voor deze week is maar ze denkt ook niet dat ik overtijd zal gaan maar ja de natuur heb je niet in de hand... Hij zal komen wanneer hij zelf wil maar van mij moet hij niet te lang meer wachten hoor

Liefs
X

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:57

Ok nu staat het er wel terug... hihi sorry voor het dubbele berichtje

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:02
Vke

Haha Dagmar
Nu is het ongeduldig wachten op jouw baby

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:57
Angeleye's

Gittie van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochter Juna Fee. Wat een prachtige namen hebben jullie wederom bedacht! Wens je een hele fijne kraamtijd want de visite zal nu vanzelf op gang komen!

Dagmar, u're next!
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 20:23
lyn

Dagmar, dat wordt spannend meid!al 2 cmhoop dat het doorzet!

Hier ook goed nieuws meiden...althans dat denk ik haha, ik heb volgens mij gisteren m´n eisprong gehad, dat zou dus betekenen dat m´n cyclus weer helemaal op orde isik heb de cyclusbanner op de langste cyclus, namelijk 31 dagen ingesteld, maar zit meestal tussen de 29 a 30 dagen.
Dus dat zou echt perfect zijn!
Ik voel m´n eisprong altijd en volgens mij was het dus gisteren ook het geval...maar dat is dus een gokje.
Bewust nog niks mee gedaan, eerst alles weer even op orde in het lichaam en de geest en dan volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen

Kus van hier!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:51

Lynn, Ik hoop het voor jou meid!! Ik duim in ieder geval mee...

Gisteren is de laatste vriendin voor mij bevallen: een meisje, Camille!! Ze heeft anderhalf jaar geleden haar zoontje verloren na een weekje dus ik ben super gelukkig voor haar dat alles goed gegaan is...

Ik heb deze nacht weer zo goed als niet geslapen, als ik 3 a 4 uu slaap per nacht haal dan mag ik al blij zijn maar ik begin een beetje op het einde van mijn Latijn te geraken... Ik ging deze week beginnen minderen met afspraken maar mijn collega is ziek dus moet ik ze nog allemaal doen en dat is er net te veel aan maar ja, ... Mijn oma zou zeggen: niet klagen en zagen maar bidden om kracht . Deze morgen zei mijn ventje aan de telefoon dat hij zaaaaaaaaaaaaaalig geslapen had (grrrrrr) en dat hi het liefst heeft dat biepiep er nog 2 weekjes in blijft want anders moet hij zijn patiënten verplaatsen ...

Duimend op een stortvloed vandaag

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 17:38
Vke

Lyn, ik duim super de super met je mee Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

Dagmar, die laatste weken zijn echt wel zwaar hé? Nog efkes meid, en dan heb je dat klein frummeltje in je armen

Daantje, ja die kleintjes worden groot hé, haha! Joy is echt een madammeke aan 't worden...reden te meer dat ik bij Anouk er extra van ga proberen te genieten, want die babytijd is zo om.

Dikke kus iedereen x

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 22:10
Daantje32

Hey meiden,

Even een kort berichtje....kan het nog niet lang volhouden op een stoel en de internet is niet lang genoeg om bij de bank te komen.

Gitti gefeliciteerd met een prachtige dochter en een hele mooie naam,hoe vindt je ze.....Nu lekker genieten....

Ik ben nu herstellende van eenknie operatie,ik bleek inderdaad een scheur in mijn meniscus te hebben en een vorm van slijtage,wat op artrose lijkt,het is nu even afwachten,hoe mijn herstel zal gaan verlopen,als ik echt artrose blijk te hebben,moeten we verder kijken,dat zal wel verklaren waarom ik altijd zoveel pijn in mijn lichaam voel en waarom mijn botten pijnlijk zijn.....

Ga weer lekker naar de bank,been o,mhoog,spreek jullie gauw....

En Dagmar,je kunt gaan hoor, ik heb nu genoeg tijd om mee te puffen,zet um op meid,persen......hihi

Daan

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:32
Vke

OwOw Daantje, dat klinkt niet zo leuk en pijnlijk!
Veel beterschap gewenst hoor! En goed rusten, want knietjes zijn fragiel.
Dikke

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 19:40
Angeleye's

Daantje, sterkte lieverd!! Net nu het mooi weer is zit jij met je been omhoog, wat een timing van het hollandse weer hè!! Beterschapjes.
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 08:53

Daantje, veel sterkte en beterschap meid... Hou die beentjes maar omhoog en laat je bedienen

Meiden, klein vraagje: Ik heb vandaag als een paar keer van die snijdende steken gehad helemaal onderaan in mijn buik... Het voelt niet aan gelijk bij Arthur... Echte weeën heb ik nog niet gehad maar zou dit ook iets kunnen zijn??? Het zijn van die echte venijnen ... Verder nog geen vooruitgang, weekendje aan zee gezeten, veel gewandeld (allé, gewaggeld)... 't heeft wel deugd gedaan!!

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >