< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 3de hart versus verstand

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
3de hart versus verstand
18/08/2008 @ 13:23
Wen370

Online Status Stuur bericht
nee hoor, van gedacht zullen we niet veranderen, maar hij wilt dat dan de 1e week van september laten doen en dan loop ik hier hoogzwanger. want ge kunt daar toch een weekje last van hebben, dus wilt hij zeker een week verlof hebben. en dan tussen kert en nieuwjaar hebben we ook nog beiden verlof, maar ja, das ook niet de ideale periode he.

nne, echt van alles niet, wel van een paar dingen of personen en ik geef daar gewoon aan toe, als itteke of torben bang zijn van iets, dan kunnen ze gewoon bij mij komen en dan blijven ze daar tot het voorbij is, ik geef daar gewoon aan toe, maar ja, das nu niet echt bij alles he, dan loopt ge bijna constant met haar op u arm he. wel als ze bijvoorbeeld ergens bang van zijn en ze komen dan bij mij vertel ik daar wat over dat ze daar geen bang van moeten hebben. zo heeft itteke een tijd geleden bang geweest van mijn oduers hun hondje, dan hup op mijn schoot en dan zei ik dat ze ni bang meost zijn en aaide ik die hond odnertussen, zo ziet ze ook dat het niet nodig is he.

ik zal donderdag avond zelf nog komen posten, want vrijdag zult ge daar dan geen tijd voor hebben he.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:57
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja ik reageer er ook altijd op, als ze bang is als ik weet van wat tenminste
of ze hoort iets en weet niet wat dat is en dan is ze ook bang
wel vermoeiend hoor

alle dan blijft het echt bij 3 daar zult ge uw handen ook al vol mee hebben he

tot wat u blijven de kindjes vandaag ? of zijn ze al allemaal naar huis ?

ja post donderdag maar zal proberen om vrijdag nog is te komen kijken maar ik beloof niks

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 08:05
Wen370

ondertussen is mijn zus bevallen, een meisje, eveline( dat wisten we allemaal al) verder weet ik er nog niet veel van. wel dat het terug een kleintje is, 2.6kg, maar verder is ze in orde.

ja, we zullen inderdaad onze handen ook al met deze 3 vol hebben, deze 2 zijn al zeer actief dus dat 3e zal ook wel zo zijn.

gisteren waren de kindjes allemaal om 17u30 weg, ik werk ook tot dan, vandaag kwart voor 6... das een vervanging voor collega en ik wist dat die soms al eens tot 18u opvang nodig hadden.

hopelijk is mijn man nu redeijk op tijd thuis vanavond dat we eens naar hun nieuw kindje kunnen gaan kijken he.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 17:01
marina

hey

aah is uw zus bevallen leuk tegen wat u is ze binnen gegaan ik hoop voor u een deftig uur
eveline mooie naam

sorry dat ik nu pas antwoord heb het druk met de reis voorbereiding

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:13
marina

hoe is het geweest bij de vroedvrouw ?
alles in orde

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 07:36
Wen370

we moesten pas om kwart voor 7 er zijn. alls was in orde. ons kleitnje is nog niet ingedaald, wel al wat gezakt, die venijnige stekenz ijn dus doordat eht op een zenuw ligt te duwen. maar ik ben weer even gerust.
binnen 2 weken uitstrijkje nemen en nog een bloed laten trekken.
een goeie reis!!!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:19
marina

das goed dat alles in orde is
hopelijk verschuift het wat zodat het niet meer op de zenuw duwt
nog 1 week en ge kunt van uw rust genieten ( voor zover dat kan met 2 kleine kindjes )

dada

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 08:30
Wen370

morgen komen jullie al terug se, hopelijk hebben jullie een leuke reis gehad?!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 21:02
marina

hey morgen laatste werkdag zeker

was leuk op vakantie maar s avonds was er niets te doen we hebben 2 excursies gedaan jeepsafarie en het eiland der bannelingen bezocht daar dumpten ze de melaatsen

eerste dag serieus verbrand in mijn gezicht en voorlaatste dag dr moeten laten komen mijn ogen waren zo dik was precies 1 van mars was een alergie op zonnebrand spuit gekregen pillen pakken en zalfjes smeren

ik zie er vandaag toch al iets beter uit mag ook niet in de zon of onder warm water want dan kunnen die zaken boven mijn ogen terug komen en moet ik weer naar de dr want als dat barst heb ik littekens

shania kent weer wat woordjes bij en jason kruipt hij tijgert soms nog maar

hoe is het met jullie?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:22
Wen370

hey,

vandaag eerste dagje verlof en terug school. torben is redelijk goed vertrokken in zijn klasje, hopelijk is hij deze avond en morgen ook nog zo enthousiast.
heb de laatste dagen veel last van harde buiken enzo maar nu kan ik wat rusten he en mijn man is ook een weekje thuis dus dat zal wel lukken.
net naar de tandarts op controle geweest, die zei ook al, amai nog een maand te gaan en ge zijt toch al goed dik he en ook vrij laag (haar man is gyne dus ze ziet al wel eens regelmatig zwangere vrouwen) dat geeft mij weer goeie moed om het nog zeker 2weken en een half vol te houden, zit nu al met zoveel 'schrik' dat het vroeger gaat komen.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 09:39
marina

van jason was ik ook dik en hij zat ook laag be 2 dagen over tijd gegaan goed rusten en niet te veel zorgen maken

tom zijn nicht is bevallen van een klein zoontje rube 48cm en 2kg 760 zondag babybezoek

jason heeft ineens 5 tanden shania had haar 5de pas 2 weken na haar eerste verjaardag

alles goed en met de kindjes ?

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:22
Wen370

inderdaad ook een klein kindje, maar als hij gezond is maakt dat niet veel uit he.

hier gaat alles prima, mijn man is weer gaan werken, torben zit een dagje op school dus ik en itteke hebben het huis voor ons alleen. hopelijk is torben wel wat rustend e dagen dat hij maar een halve gaat want gisteren hadden ze het beiden weer lastig zenne, dan mocht ons kleintje met 37weken direct komen zenne, pff... maar ja dan zijn er slapeloze nachten enzo, maar das toch anders he, nu zijn het die vervelende hormonen en dat ge niet deftig kunt bewegen enzo en dan verdraag ik met momenten minder.

vorige donderdag op controle geweest en ik had een centimeter opening. alles in orde dus.
voor ons kleintje is bijna alles in orde, enkel nog het materiaal klaar leggen om thuis te bevallen, dat moet tegen 37weken klaar liggen dus in de week leg ik de rest nog klaar, want er ligt al een beetje opzij.
soms vind ik het best moeilijk, ik wil voldoende rustend at alles niet te snel gaat gaan, maar langs de andere kant wil ik ook niet te weinig doen dat alles goed blijft verder vorderen he.

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:19
marina

nog een week en je bent al 37 weken ver t gaat rap vind ik
doe maar alles op uw gemakske

gisteren zijn we op baby bezoek geweest en ons shania was er helemaal vol van ze heeft baby zelf een kusje gegeven en ze ging in de zetel staan zodat ze hem goed kon zien en als we thuis waren was t baby hier en baby daar rube zegt ze niet

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 14:49
Wen370

ja als ik nu terug kijk ik het inderdaad weer snel gegaan, op de moment zelf toch niet hoor.
ik zei vorige donderdag nog tegen de vv dat ik die steken naar onder niet meer heb en ze zei dat ons kleintje inderdaad al terug wat verder was gezakt, wel sinds vrijdag heb ik terug serieus veel steken...

dat zal wel schattig zijn geweest dat ze zo zot was van een babytje, ik ben ook benieuwd wat die van ons gaan doen. mijn zus haar kindje vonden ze niet echt spectaculair, ze hebben beiden wel eens gekeken enzo maar verder was het niet echt intressant.

om half4 ben ik weer weg se, even langs de apotheek, iets voor hun neus gaan halen, weer serieuze groene snottebellen en dan op de terug weg gaan we torben van school halen, hopelijk is het niet te druk in de apotheek want zou niet te laat aan school willen zijn.
deze avond is het in zijn school een algemene info-avond, dus we gaan eens gaan luisteren he, morgen avond een vergadering van het werk en vrijdag is het een etentje met onze collega's , ook van mijn werk uit dus. hopelijk gaat het allemaal goed lukken want savonds ben ik bijna elke dag doodop. slapen gaat nog wel goed, alleen het inslapen niet, dat duurt echt een eeuwigheid.

ik keek er enorm naar uit om rustig thuis te zitten en ik voel mij al een ganse dag echt goed, heb totaal geen zin om in januari terug te beginnen (misschien tegen dan wel uit verveling ofzo) maar momenteel echt niet. maar ja, we moeten want anders zal de bank eens lachen als we niet alles meer kunnen betalen.

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 12:07
marina

hoe was de info avond ?
is het dan de bedoeling dat de kinderen meegaan of niet ik moet er woensdag voor de eerste keer naartoe daarmee dat ik het vraag

hoe voelt ge u vandaag
niet te veel last van steken ?

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 14:19
Wen370

het was info met de juf van zijn klasje, wat ze daar zoals doen in de dag enzo en hoe hij is in de klas. hier zijn ze niet mee geweest, ook al zou dat gemogen hebben, dat was om 20u gisteren avond he en dan slapen die al, ik denk trouwens bij de meeste want van de 8 ouders die er waren van zijn klas had er niemand zijn kindje mee.
als het een bezoek aan het klasje is ga ik ervan uit dat ze wel mee mogen, heb geen idee wat er op jullie school de bedoeling van is he.

vanavond vergadering van het werk, pff, zat daarnet al bijna in slaap te dommelen in de zetel, maar ja...

vandaag heb ik er geen zin meer in, hoewel het nu al terug wat beter is, ik krijg amper mijn schoenen toe, wandelen is ook al niet meer zo vanzelfsprekend. maar goed, het moet nog zeker 1weekje blijven zitten en hopelijk gaat die week dan ook nog snel vooruit he.
ik heb geen idee van wat ik allemaal last heb, steken, harde buik, mijn ribben, rug, noem maar op, hoort er allemaal bij maar op het laatste is dat genoeg geweest he.

vrijdag het etentje, ik maak mij al zorgen over wat ik ga kiezen, vettig eten kan ook eens iets op gang brengen zeggen ze he, dus moet zien dat ik niets te vettig kies want dan mag het nog niet komen zenne!!

wordt er bij jullie nog gepraat over nog 1? bij ons niet meer, heb zelfs al gerief verkocht of te koop gezet, mijn doppler is al weg, draagzak staat te koop, een tut hanger is verkocht (moet nog opgestuurd worden) het is dus echt wel volledig definitief het laatste.

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 14:28
marina

bij ons ist info voor alle ouders in de eetzaal
om 19u dan slapen ze nog niet maar om 19u 30 krijgt jason zijn fles en tegen 20 ligt hij dan in zijn bedje
zal mij maar ne babysit zoeken

we waren dus bij tom zijn nicht naar de baby gaan kijken en ik had het gevoel ben ik blij dat ik daar vanaf ben haha
er zal dus niet rap ne derde komen maar ik zeg niet nooit voor t moment leent die nicht al ons gerief

van dat vet eten heb ik nog nooit gehoord dat dat de bevalling op gang kan brengen
wel van gini en ananas hart

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 09:22
Wen370

ik niet hoor, mijn zin is er nog volledig voor zoeen klein babytje, maar daarna vind ik het ook wel genoeg, ook al vind ik het super schattig, we kunnen niet bezig blijven :-)

ja van vettig en pikant eten kan alles ook wat beginnen, u darmen beginnen dan te werken en u baarmoeder ligt daar tegen en die ritmische bewegingen kunnen op u darmen slagen. voor itteke haar geboorte heb ik toch die wonderolie genomen, is natuurlijk veel sterker dan gewoon vettig eten en dat heeft bij mij ook gewerkt. ja ananas en tonic heb ik ook al gehoord, maar dat en misschien ook wel dat vettig eten denk ik dat ge er al echt ongelooflijk veel moet van gaan gebruiken voordat het werkt.

ik ga met mijn vroedvrouw ook bespreken om terug die olie te 'mogen' nemen want omdat ik zo snel beval wil ik toch zeker mijn man erbij hebben zenne, maar ga nog niet zeggen wanneer we het dan van plan zijn he, das een verrassing.

elke avond als ik eens een harde buik heb maak ik mij al zorgen, toch nog niet deze nacht he (al 2x snachts begonnen dus ga ervan uit dat dat nu terug zo is) maar ondertussen leef ik zo al een paar dagen en hopelijk houden we het zo vol tot nog zeker volgende week dinsdag, dan mag ik thuis bevallen.

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 09:54
marina

nee mijn zin voor de hele kleine babytjes is weg mss omdat ik zoveel problemen gehad heb
wil niet zeggen dat ik ze niet schattig vind he heb zelf aangeboden aan tom zijn nicht om te babysitten

als je voor dinsdag bevalt mag je dan niet thuis bevallen ?

heb er weer een slapeloze nacht opzitten shania was weer moeilijk denk dat ik voor haar nog is naar de osteopaat ga bellen mss dat er iets vastzit en dat ze daarmee slecht slaapt

had ik geweten dat die olie bestond dan had ik ze bij jason genomen

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 10:47
Wen370

ja tuurlijk, babytjes blijven altijd schattig he, maar vaak op een ander he :-)

inderdaad als ik voor volgende week dinsdag zou moeten bevallen, mag het niet thuis, ge moogt pas vanaf 37 weken zwangerschap thuis bevallen omdat ge dan pas 'veilig' thuis kunt bevallen, vanaf dan is een kindje normaal ook volledig in orde he, die laatste weken zijn het vooral de kilokes die er dan nog bij komen en ons kleintje zat altijd al een week voor en op de vorige controle voelde de vroedvrouw ook dat het zeker rond het gemiddelde zit, zelf vind ik niet dat mijn buik nog groeit, maar ja, hij is al een heel stuk gezakt dus misschien zie ik het gewoon zelf niet he.

die olie heb ik hier ook ontdekt hoor. er zijn vele verhalen rond, maar het is volledig veilig voor je kindje, als je lichaam er nog niet klaar voor is dan kan de mama er enkel serieuze diarree aan over houden, daarom ook als de vroedvrouw mij controleert en mijn baarmoederhals is nog veel te lang om het te laten werken dan wacht ik natuurlijk nog wat, zou het nooit doen zonder het met mijn vroedvrouw te bespreken. ik zou het al zeker voor 40 weken nemen en op de vorige controle heb ik dat ook al eens laten vallen, en ze zei normaal raden we het alleen aan als ge overtijd gaat, maar gezien u snelle bevallingen en als alles verder medisch in orde is houdt ze mij niet tegen. dus volgende keer bespreek ik met haar de datum dat ik het zou willen doen en dan kan zij haar zelf ook wat klaar houden, want vorige keer was ze hier ook net op tijd. dus het is eigenlijk in alle opzichten positief als het natuurlijk zal werken he, want dat weet ge ook nooit op voorhand he.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >