Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 12:43 Wendy ![]() | junior ben jij eigenlijk al bevallen? je bent overtijd toch??? |
| 21/08/2008 @ 13:17 ann | Voor vandaag uitgerekend, dacht ik! |
| 25/08/2008 @ 10:01 ann | Hey Wendy Tsja, die laatste kilo's is vooral vocht en gewicht van de baby zelf he. Die komt nu razendsnel bij he! En dat vocht gaat er achteraf vanzelf wel weer af (bij mij ging het wat moeizaam, maar kom, uiteindelijk lukt het wel zunne)... Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met Junior (en baby?) is! Ondertussen zijn de weer gepasseerd. Ik hoop dat september onze maand zal worden! We zijn al 2x in ronde 2 zwanger geworden, en 1x in ronde 1, dus de statistieken staan nog aan onze kant he! Als het nu niet raak is, zal het misschien wel wat gaan wegen, maar kom, één maand met een keer he! 't Is wel raar om iedere keer zo vlot zwanger te worden, maar het dan weer te moeten afgeven. Ik hoop dat we onze portie nu toch gehad hebben zunne... Ik wil ook naar het onderste lijstje!!!! (nog maar eens... maar nu om te blijven he! ) Snuitje, Mimmie: alles ok? |
| 27/08/2008 @ 19:12 snuitje ![]() | met mij gaat het sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens) |
| 04/09/2008 @ 10:41 Ann ![]() | Junior: Ik ben even gaan piepen naar je profiel en ik zag dat je een prachtig zoontje Wout hebt! Van harte gefeliciteerd!!! ![]() |
| 04/09/2008 @ 11:59 Ann ![]() | Idem hier hoor Sterre, die laatste miskraam was ook +3... En eraf krijgen is weer een stuk moeilijker dan ervoor... |
| 21/09/2008 @ 08:02 Ann ![]() | Geen nieuws qua gewicht, wel ander groot nieuws: ik ben ZWANGER!!! Hopelijk derde keer goede keer! |
| 24/09/2008 @ 16:43 Wendy ![]() | ann, van harte gefeliciteerd meid! inderdaad: 3x is scheepsrecht! hopelijk een hele mooie zwangerschap voor jou! doe lekker rustig aan en geniet er lekker van! x wendy |
< vorige pagina | volgende pagina >

afvallen vòòr de zwangerschap: wie nog?

Ik hoop dat het zo blijft want hier kan ik wel mee leven
ahahaha
weer gepasseerd. Ik hoop dat september onze maand zal worden! We zijn al 2x in ronde 2 zwanger geworden, en 1x in ronde 1, dus de statistieken staan nog aan onze kant he! Als het nu niet raak is, zal het misschien wel wat gaan wegen, maar kom, één maand met een keer he! 

... Bovendien heb ik zo'n weegschaal die ook je vetgehalte meet en zo, en ik las op de handleiding dat je die beter niet gebruikt als je
bent. Of wil worden, heb ik daar zelf van gemaakt
Wil nu echt geen risico nemen hoor! Ik hoop dat ik gisteren mijn eisprong had, dus dan zien we wel weer he!
kan me er niet toe zetten om op mijn eten te letten...Heel moeilijk en vooral frustrerend. Maar goed, elke dag neem ik het me voor en vandaag heb ik het gevoel dat het eindelijk weer eens wil lukken.
.... kon ik maar iets troostends zeggen...
ik heb dat al 2 keer gedaan... ik ben ook zwanger en mijn weegschaal weegt ook bmi.
hihihi...
Maar vandaag zijn we flink geweest: deze morgen gaan zwemmen en vanavond nog twee uur gewandeld.