< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » afvallen vòòr de zwangerschap: wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
afvallen vòòr de zwangerschap: wie nog?
19/08/2008 @ 08:34
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Wendy:
Ik had al 2 weken last van misselijkheid. En dan heel licht de hele dag door. En dan in de avond voordat ik ga slapen of middenin de nacht kwam er echt een zware golf van misselijkheid. Zo eentje waarbij ik denk ok nu moet ik een emmer hebben... Maar dan gebeurt er toch niets. (wat ik eigenlijk wel fijn vind)
Voor de rest de borsten die af en toe wat vervelend aanvoelen.

Maar dat is het eigenlijk wel Ik hoop dat het zo blijft want hier kan ik wel mee leven ahahaha
Wat voor kwaaltjes had jij Wendy?

@ Ann:
Dankjewel Ik blijf duimen voor de rest!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:01
Wendy

Online Status Stuur bericht
mimmie ik was vooral misselijk! 10 tot 12 keer per dag hing ik echt boven de wc en dat gedurende 17 weken.... dat verveelt op den duur wel hoor want ik had wel honger!!! maar ik kon echt niets verdragen, echt heeeeeel bijzonder want normaal gesproken ben ik een echte alles-eter. ik ben wel altijd gaan werken, nooit 1 dag thuis geweest, maar zelfs in de auto en op mijn werk was het rennen geblazen. verder had/heb ik last van bloedneuzen, maagzuur (vooral nu, jippie) en rusteloze benen (ook echt een verschrikking!!!). en ik hou nu veel vocht vast dus ik hoop dat het hoge gewicht daar ook mee te maken heeft. mijn voeten zijn niet normaal, ik heb GEEN enkels meer! maar verder heb ik een heerlijke zwangerschap en ik zou het niet willen ruilen!
heel veel succes (kun je nog normaal boodschappen doen??? ik had zo'n moeite met de vleesafdeling....)
x
wendy

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:43
Wendy

junior ben jij eigenlijk al bevallen? je bent overtijd toch???

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:17
ann

Voor vandaag uitgerekend, dacht ik!
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:19
Wendy

ff gespiekt op de vorige pagina: junior is nu 4 dagen overtijd. wel laten weten als je bent bevallen he!!! we zijn veel te nieuwsgierig!

mimmie verloopt alles naar wens?

Sterre, 24, 73.3kg, al 3.7kg kwijt, streefgewicht:65 (voor 1e kindje)
Toetje, 30,74,8 kg, al 2,2 kg kwijt, streefgewicht:63(voor 1e kindje)
Jokske,30,108.2, al 2.5 kwijt, streefgewicht : ooit 80
Garfield, 29, 89.8 kg, al 22 kg kwijt, streefgewicht : 80 (voor 1ste kindje)
ananas 73.5kg, streefgewicht: onder de 70 :) (voor 1e kindje)
Ann, 30, 59, al 7 kg kwijt, streefgewicht: 56 (voor 2de kindje)

ZWANGER!
Junior, 33, begingewicht 73,7kg, nu 80,2 kg(zwanger van 1ste kindje voor 21-08-08)
Wendy, 27, begingewicht 70,0 kg, nu 87,0 kg (zwanger van 1ste kindje voor 06-09-08
Snuitje, 23, begingewicht 78 kg, nu 78.2 kg (zwanger van 1ste kindje voor 13/03/2009)
Mimmie: 26, begingewicht 103.8 kg, nu 104.0 kg (zwanger van 1e kindje, voor 18/04/09)

ja hoor, ik zit inmiddels op +17... ik word nu wel zwaar hoor. mijn handen en voeten herken ik gewoon niet meer! verder voel ik me supergoed dus ik beval waarschijnlijk nog niet binnenkort. maar ja, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren zodat het gaat beginnen. ik weet niet wat ik moet voelen zeg maar. maar nu kan ik alles nog en voel ik me bijna beter dan ooit! dus het mag van mij nog wel een weekje zitten. en daarna weer snel afvallen! hahaha!

ann, hoe gaat het met jou? zijn je duiveltjes doorgekomen of zit je er nog op te wachten? moet je trouwens alweer werken of is het nog vakantie? (door het verlof ben ik alle besef van tijd kwijt... sommige mensen zijn net op vakantie en anderen zijn alweer maanden aan het werk.) de scholen zijn al wel weer begonnen toch?

snuitje gaat ie fijn?
x
wendy

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:01
ann

Hey Wendy

Tsja, die laatste kilo's is vooral vocht en gewicht van de baby zelf he. Die komt nu razendsnel bij he! En dat vocht gaat er achteraf vanzelf wel weer af (bij mij ging het wat moeizaam, maar kom, uiteindelijk lukt het wel zunne)...

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met Junior (en baby?) is!

Ondertussen zijn de weer gepasseerd. Ik hoop dat september onze maand zal worden! We zijn al 2x in ronde 2 zwanger geworden, en 1x in ronde 1, dus de statistieken staan nog aan onze kant he! Als het nu niet raak is, zal het misschien wel wat gaan wegen, maar kom, één maand met een keer he!

't Is wel raar om iedere keer zo vlot zwanger te worden, maar het dan weer te moeten afgeven. Ik hoop dat we onze portie nu toch gehad hebben zunne... Ik wil ook naar het onderste lijstje!!!! (nog maar eens... maar nu om te blijven he! )

Snuitje, Mimmie: alles ok?
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 19:12
snuitje

met mij gaat het

sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens)

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 17:12
snuitje

Heyla allemaal,

ik heb vandaag een lange vermoeiende verlofdag gehad maar wel enorm veel gedaan gekregen!
En onze 12-weken echo vandaag was zalig... super super super ! En de nekplooimeting was in orde, ze zei al direct dat ze weinig vocht zag zitten en dat dat heel goed was, daarna meette ze het en dan zei ze nog eens dat het heel erg goed was het resultaat!
En dan heeft ze nog zitten kijken, maar t was niet makkelijk amai onze pruts die bleef maar bewegen! En niet een klein beetje... eerst was het aant spartelen, daarna rustig precies aant schommelen en daarna had het de beentjes in de lucht met de voetjes gekruist en de handjes tegen elkaar...

daarna heeft ze gekeken naar de hersentjes (er waren al 2 hersenhelften te zien) en daarna keek ze naar de armpjes, vingertjes en dan beentjes en dan naar het blaasje, alles oké !
En toen had onze pruts een armpje langs het hoofdje en leek het even of hij/zij zwaaide naar ons

oh dit was zooooooooooo mooi ! Ik ben zooooooooooooo'n gelukkig mama'tje-in-spé

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:39
Ann

Snuitje, wat fijn dat alles in orde was!!!!

Ik heb me niet meer zoveel gewogen de laatste tijd. Zit een beetje in een ijsjes fase ... Bovendien heb ik zo'n weegschaal die ook je vetgehalte meet en zo, en ik las op de handleiding dat je die beter niet gebruikt als je bent. Of wil worden, heb ik daar zelf van gemaakt Wil nu echt geen risico nemen hoor! Ik hoop dat ik gisteren mijn eisprong had, dus dan zien we wel weer he!

Hopelijk komt het afvallen hier weer wat meer op gang, eens er een paar bevallen zijn!

Hoe gaat het met de andere zwangere dames???

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:41
Ann

Junior: Ik ben even gaan piepen naar je profiel en ik zag dat je een prachtig zoontje Wout hebt! Van harte gefeliciteerd!!!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:58
Sterre

met mij gaat het afvallen helemaal niet goed....sinds de miskraam gewoon weer de 3.7 kilo bijgekomen die eraf waren... kan me er niet toe zetten om op mijn eten te letten...Heel moeilijk en vooral frustrerend. Maar goed, elke dag neem ik het me voor en vandaag heb ik het gevoel dat het eindelijk weer eens wil lukken.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:59
Ann

Idem hier hoor Sterre, die laatste miskraam was ook +3... En eraf krijgen is weer een stuk moeilijker dan ervoor...

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:05
Wendy

Sterre, 24, 73.3kg, al 3.7kg kwijt, streefgewicht:65 (voor 1e kindje)
Toetje, 30,74,8 kg, al 2,2 kg kwijt, streefgewicht:63(voor 1e kindje)
Jokske,30,108.2, al 2.5 kwijt, streefgewicht : ooit 80
Garfield, 29, 89.8 kg, al 22 kg kwijt, streefgewicht : 80 (voor 1ste kindje)
ananas 73.5kg, streefgewicht: onder de 70 :) (voor 1e kindje)
Ann, 30, 59, al 7 kg kwijt, streefgewicht: 56 (voor 2de kindje)
wendy, 27, komt van 87 kilo, nu 80 kilo, streefgewicht 68 kilo

ZWANGER!
Junior, 33, begingewicht 73,7kg, nu 80,2 kg(zwanger van 1ste kindje voor 21-08-08)
Snuitje, 23, begingewicht 78 kg, nu 78.2 kg (zwanger van 1ste kindje voor 13/03/2009)
Mimmie: 26, begingewicht 103.8 kg, nu 104.0 kg (zwanger van 1e kindje, voor 18/04/09)

ik heb het rijtje even aangepast. we zijn bepaald niet zwanger meer! reeds bevallen van een schitterende dochter mirte! heeel dolgelukkig mee! ik ga nu weer lekker beginnen met afvallen, de eerste 7 kilo waren makkelijk! hahaha!
meiden, tot snel.
x
wendy

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:42
snuitje

oh Ann en Sterre .... kon ik maar iets troostends zeggen...

zeg Ann, mag je je op zo'n weegschaal niet wegen als je zwanger bent ik heb dat al 2 keer gedaan... ik ben ook zwanger en mijn weegschaal weegt ook bmi.

Wendy proficiat zeg! Wanneer ben je precies bevallen? Mooie naam trouwens ! jammer dat je geen profiel hebt met foto'tjes

[Laatst gewijzigd door snuitje - 07/09/2008 @ 14:42] - Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 17:53
Ann

Snuitje: die weegschaal van mij meet ook vetgehalte en vochtgehalte, en dat is met een lichte elektrische spanning door je lijf, dus voor het zekerste raden ze af om je erop te wegen als je zwanger bent. Met mijn 2 miskramen in het achterhoofd, ben ik nu niet echt geneigd risico's te nemen he. Maar ik denk dat het een heeeeel klein risico is hoor. En BMI heeft daar niks mee te maken he, dus dat is zeker wel ok.

Wendy: Van harte gefeliciteerd Makkelijk???? Dat lijkt me toch ook een serieuze understatement... Een bevalling om makkelijk af te vallen hihihi...

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 08:02
Ann

Geen nieuws qua gewicht, wel ander groot nieuws: ik ben ZWANGER!!! Hopelijk derde keer goede keer!

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 10:41
snuitje

WAAAAAAW proficiat meid ! Je hebt het zo verdiend !
3de keer goede keer, dit gaat gewoon goed gaan ! positief denken en hopelijk niet teveel stress hé, dat zou je zeker niet goed doen...

Waaw ben echt blij zeg !

Hoe voel je je?

[Laatst gewijzigd door snuitje - 21/09/2008 @ 10:41] - Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 19:24
Ann

Snuitje: ik voel eigenlijk vrijwel niks. Ik ben alleen nog niet ongesteld he Donderdag had ik wat krampen, maar verder niks. En wat jeukende borsten, maar dat wil ook niet veel zeggen he.

Ik neem nu een progesteron supplement in de hoop dat de innesteling deze keer wat beter zal verlopen. We zullen zien he!

Ik ben (tot nu toe ) wel veeeeeel kalmer dan de vorige keer na mijn positieve test. Toen was ik van in het begin aan het flippen, en achteraf vroeg ik me af of ik misschien onbewust wist dat het niet goed was. Dan is het misschien nu een goed teken dat ik rustig ben he, wie weet!

En nog altijd een prima excuus om niet op de weegschaal te gaan staan dus he Maar vandaag zijn we flink geweest: deze morgen gaan zwemmen en vanavond nog twee uur gewandeld.

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 16:43
Wendy

ann, van harte gefeliciteerd meid! inderdaad: 3x is scheepsrecht! hopelijk een hele mooie zwangerschap voor jou! doe lekker rustig aan en geniet er lekker van!
x
wendy

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 06:45
snuitje

Ann ik hoop dat je er ook nog steeds zo gerust in bent ! Geniet van elk moment!

Ik dacht altijd in mezelf : genieten genieten genieten, elk moment is een moment dat je gehad hebt, waar je zo naar uitkeek (ik toch al die tijd dat het er niet goed uitzag)... en ALS (waar we niet aan mogen denken maar ALS) het toch moet mislopen, dan kun je dat toch niet tegenhouden, dus piekeren is enkel slecht voor jou EN de kleine.

Maar ik geloof heeeeeeeeeeel hard dat het dit keer goed gaat gaan, ik voel het gewoon tot in mijn kleine teen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >