Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/08/2008 @ 09:39 | hallo allemaal ![]() vrij wel meteen na de borstvoeding van mijn zoon Sem ben ik aan de pil gegaan door de hormonen en overleg met de arts toch gekozen voor het spiraal. dat deze er maar 7 maanden in heeft gezeten kwam omdat ik een cyste had en ik toch nog eens mama wilde worden dus ik heb mijn spiraaltje er op 29 juli laten verwijderen met de bedoeling om voor de 3x te wordennu heb ik wel bloedverlies gehad 2 en halve dag na het verwijderen maar net zo als bij Mie, denk ik ook niet dat het mijn regels waren ik heb het spiraal 7 maanden gehad met een regelmatige cyclus en de laatste keer was op 19 juli even er voor dus... op 5 augustus heb ik 1 dag licht bloedverlies gehad alleen bij het afvegen wie weet een innesteling?? ik heb ook best een paar dagen last gehad van waterig wit verlies nu dacht ik dus na het lezen hier op het forum dat ik dan misschien toch later dan ik dacht vruchtbaar te zijn... nu ben ik gewoon uit nieuwsgierigheid begonnen met temperaturen ik weet dat ik daar eigenlijk niet zo heel veel uit kan halen gezien ik niet bij het begin ben begonnen ![]() 13 aug 37,2 14 aug 37,1 15 aug 37,1 16 aug 37,2 17 aug 37,1 nu zou ik graag jullie menig willen hebben hier over nu ben ik niet het niet geworden zoals hier voor met spiraal ergens positief natuurlijk met een (lijkt me) hoogte temperatuur ![]() of zal ik wachten met testen????? stel dus dat ik uit moet gaan van een andere nieuwe cyclus na het verwijderen en het bloedverlies 30 juli dan zou me eisprong net 1 dag voor dat ik ben begonnen met temperaturen beetje jammer maar daar kwam ik nu net achter ![]() om een lang verhaal kort te maken wel of niet testen? ik heb wel vagen klachten gevoelige borsten, opgezeten buik en moe verder voor de meiden die bezig zijn en op naar de volgende ronde ik zal een voor jullie branden voor de goede spoedig afloop en de meiden die (net) zwanger van harte gefeliciteerd natuurlijk |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Bijwerkingen verwijderen Mirena spiraal?
te worden

voor jullie branden voor de goede spoedig afloop