Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2008 @ 12:29 bb | Hallo allemaal, Ik type deze reactie vanaf onze nieuwe laptop en heb nog niet de moeite genomen om me hierop te registreren, vandaar dat mijn banner er niet bijstaat. Hier gaat het allemaal best goed. Fender groeit goed en slaapt fantastisch!! Hij heeft het uitslapen echt van zijn moeder! Ik ben inmiddels bijna helemaal overgeschakeld van borst naar flesvoeding en baal daar eigenlijk goed van! Had mezelf echt voorgenomen om hem een half jaar volledig borstvoeding te geven maar sinds ik weer aan het werk ben liep de voeding steeds meer achteruit tot ik bijna niets meer had! Heb van alles geprobeerd..meer aanleggen..een elektrische kolf..neusspray om het toeschietreflex op te wekken, maar niets hielp! Dus nu maar de fles en dit vind hij gelukkig prima. Verder is het morgen een extra spannende dag want we horen morgen of zijn heupjes in orde zijn...daar hebben ze een week geleden een echo en een foto van gemaakt. En we horen morgen bij de fysiotherapeute of ze ons doorstuurt naar de kinderarts om hem een helmpje aan te meten omdat hij een licht a-symetrisch hoofdje heeft vanwege zijn voorkeur voor links! BAH! Niet leuk allemaal! Ik weet wel dat het allemaal tijdelijke probleempjes zijn...en als ik dan hoor van een collega wiens dochter hersenvliesontsteking heeft dan valt dit er natuurlijk bij in het niet...maar toch...Je wilt natuurlijk dat je kindje nooit iets mankeert! Maar goed, verder is het een echt vrolijk mannetje met een guitig koppie! Groetjes van Brechje |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger voor eind mei