< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Mei 2008-Club » zwanger voor eind mei

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Mei 2008-Club
zwanger voor eind mei
18/08/2008 @ 08:28
gemini80

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

O ojee toch.Kunnen ze dat zo jong al krijgen.Wat zielig zeg.Heeft ze dan niet hele erge jeuk.Kan me herrinneren van mezelf dat ik er erg last van had.Jee en dan net nu je weer aan het werk moet.Dat is echt pech hebben.Hopelijk heeft ze er niet zoveel last van en gaat het snel weer over.

Mijn manneke deed normaal ong. 1 x per dag de grote boodschap.Hij krijgt de hyperallergeen voeding en heeft meestal een flinke groene smeuige luiers.Maar sinds 2 dagen poept hij ineens na elke voeding.Zijn onlasting is nu ook geel met van die moeilijk te verwijderen stukjes i.p.v. een groene drab.(sorry hoor,maar heb geen idee hoe ik het moet omschrijven)Het zijn nu ook telkens kleine beetjes.Het lijkt wel weer op de ontlasting die hij had toen hij nog borstvoeding kreeg.Er is niets verandert in zijn voeding of ritme.Vind het wel vreemd dat hij ineens van 1 naar 6 luiers gaat.Het is geen diaree.Hij is ook niet ziek en drinkt en plast gewoon prima.Hij wordt nu alleen niet meer 2 uur na de voeding wakker omdat hij last heeft van windjes,dus dat is wel een voordeel.Is het normaal dat dit zomaar verandert?Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?Heb nog gebeld met het cb,maar daar wordt ik ook niets wijzer.

Heb vorige week gesolliciteerd voor leidster op de tussen en buitenschoolse opvang.Het gaat om 24 uur.Ze vroegen of ik donderdag een middag kon meedraaien en dan zou ik vrijdag te horen krijgen of ik be aangenomen.Spannend!!Ik hoop echt dat ik het word.

Groetjes Ivonne

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:49
BB

Gimpet, ach geur... de waterpokken! Heb gehoord dat als ze dit voor het 1e levensjaar krijgen ze het later nog een keer krijgen!! Wist je dat? Ik hoop dat je een oplossing vind voor je werk! Dat is ook niet leuk beginnen he?

Gemini, ik weet ook niet precies hoe het zit met die poepluiers.. Fender krijgt nog steeds volledige borstvoeding en het lijkt wel of zijn poep steeds meer oranje wordt!! Het lijkt soms wel fluoriserend! En ik eet echt niet veel worteltjes of zo! Hij poept de laatste dagen ook veel meer! Er gingen soms wel 3 dagen overheen voor hij weer een luier vol had maar nu al 3 dagen achter elkaar 1 of 2! En dan ook wat jij al eerder aangaf...Als hij een poepluier heeft dan zit negen van de tien keer ook heel zijn rompertje vol! Wat voor luier hij ook aan heeft! Heb nu dus ook weer van alles in een sopje Vanish staan!

A.s. Woensdag ga ik met Fender voor het eerst babyzwemmen! Ik ben zo benieuwd hoe hij dat vindt... Ben ook heel bang dat hij het zwembad onderpoept!! Dat heeft hij namelijk ook al 2 keer in zijn badje gedaan! Genant! Als dat gebeurt komen we niet meer terug!

Brechje

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:30
gimpet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Spannend, Ivonne, wanneer weet je meer?

Gisteren ben ik toch maar naar de huisarts geweest omdat ik toch twijfelde.
De huisarts zei dat het geen waterpokken waren maar wat dan wel, dat wist hij niet.
Het was een soort infectie maar meer kon hij er ook nog niet van maken.
Ik moest haar goed in de gaten houden maar hij dacht zelf dat ze er woensdag wel weer vanaf zou zijn.
Nou, fijn, waren het nu toch maar gewoon de waterpokken geweest.
Maar goed, ze heeft gelukkig geen koorts gekregen en niet meer vlekjes bijgekregen dus ik denk ook dat we het weer gehad hebben.
Toch weer eng, die ukkies als ze ziek zijn.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 14:26
BB

Fender is vanochtend ook met vlekjes in zijn gezicht wakker geworden maar dit waren helaas allemaal muggesteken!! Hij heeft er 9 ( ! ) op zijn voorhoofd en 3 op zijn handjes! En de dader zat gewoon in zijn wieg!! Ik heb hem uiteraard meteen hartstikke dood geslagen..wat een flinke bloedvlek opleverde! Het lijken ook net de waterpokken.

En vanochtend zijn we gaan babyzwemmen!!
En wat denk je... Hij heeft de hele les gehuild...nee.. GESCHREEUWD!! Is me ook wat! En ik dacht dat hij het leuk zou vinden want hij vind in bad gaan ook altijd zo leuk. Het was wel een hele drukke les en ik heb hem uit zijn slaap moeten halen en daar wordt hij doorgaans chagrijnig van. Hij huilde zo hard dat anderen moeite moesten doen om de zwemjuf te horen! Moet er dus even goed over nadenken wat we hiermee doen. Misschien nog een paar weekjes wachten en dan in ieder geval bij een kleiner groepje.
Maar...hij heeft in ieder geval niet gepoept!

Vrijdag gaan we gezellig met het hele gezin (wij en Fender en hond Izzie) vier dagen naar een huisje in Friesland! Heb er zin in en hoop dat het weer ook een beetje gaat meezitten!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:03
gimpet

Agossie, wat zielig voor Fender! Gelukkig heb jij dat beest doodgemept!
Veel plezier in Friesland. Waar ga je heen? Naar Grou?

Hier is alles weer weg bij Jitte. Geen plekjes meer te zien.
Gewoon weer zo'n vreemde babyziekte geweest.

Vandaag mag ze dan met haar grote zus voor het eerst naar de gastouder.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Ik heb gisteren al mijn eerste werkdag gehad maar toen was papa nog thuis.
Het is me 100% meegevallen, zo'n eerste werkdag.
Het was fijn om weer lekker bij te kletsen met collega's en gewoon weer even wat anders dan flesjes en luiers.
Nu moet ik vandaag en morgen nog en dan ben ik weer de hele week vrij en moet ik volgende weekend werken.
Niks te klagen dus.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 18:21
BB

Hoi,

Fijn dat het werken zo goed bevallen is!
Wij gaan naar Stavoren. Mijn oom en tante hebben daar een vakantiehuisje en daar mogen wij even gebruik van maken!
Waarschijnlijk veel familiebezoek want bijna mijn hele familie woont in Friesland, maar dan in Sneek.
Hoezo Grou? Kom jij daar vandaan?

Brechje

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 09:11
gimpet

Nee, ik kom niet uit Friesland maar ik heb vrienden in Grou wonen, daarom dus.
Maar wordt wel heel gezellig voor je dan.

Gisteren had Jitte een mindere dag.
De hele avond heeft ze alleen maar gehuild bij mijn man.
Het is natuurlijk ook heel wat voor zo'n kleintje.
De hele zomervakantie mag je lekker slapen zoveel als je wil en dan opeens wordt je om de haverklap uit je bed geplukt om je oudste zus naar school te brengen en te halen en omdat je moeder moet gaan werken.
En ook heeft ze bij de gastouder niet geslapen en niet haar flesje gedronken.
Dus 's avonds was mevrouwtje gewoon helemaal op.
Ik vond het wel sneu voor m'n man.
Ik zit lekker rustig op m'n werk en hij met een huilende baby.

Ach ja, komt wel weer goed. Ze moet gewoon weer eventjes wennen aan het nieuwe ritme.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 15:12
BB

Zo, het wordt weer eens tijd dat iemand iets laat horen op deze pagina!!
Hoe gaat het met jullie en de kindjes?
Hier enigszins stress!!
Ik moet volgende week weer gaan werken en we waren al een tijd geleden begonnen met het oefenen met flesjes met moedermelk! Dat was toen geen probleem, ging allemaal goed!
Nu hadden we het al even niet meer geprobeerd omdat ik alle melk die ik maar extra kon kolven wilde invriezen om een voorraadje te hebben.
Gisteren toch maar weer een fles geprobeerd! EN NOU WIL HIJ DE FLES TOCH NIET MEER! Hij begon keihard te brullen en duwde met zijn tongetje de speen weg! Op een gegeven moment moest hij er zelfs van kokhalzen! Vandaag was het weer precies hetzelfde.
Wat nu?!?
Ik kan niet even van mijn werk naar huis komen om hem te voeden volgende week!
En 3 oktober hebben we een bruiloft, Fender blijft dan de hele dag bij mijn schoonouders! Wat als hij de fles dan ook niet wil? Hij kan niet de hele dag zonder eten! HELP!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:19
gemini80

Hey Brechje,

Dat is vervelend zeg,zeker omdat hij eerst wel de fles pakte.Denk toch dat je even moet doorzetten.Is denk ik de enige optie om hem er weer aan te laten wennen.Kolf gewoon iedere dag zeker een flesje af en probeer hem zo weer langzaam te laten wennen.Hoop echt voor je dat het verbeterd.

Ik kom na het weekend even uitgebreid verslag houden.Maar even snel,onze Devin doet het harstikke goed.Het is een super vrolijk mannetje.
Heb vandaag voor het eert weer gewerkt.Oma heeft opgepast.Over 2 weken gaat hij ook enkele halve dagen naar het kinderdagverblijf,ben benieuwd hoe dat gaat.Ben trouwens aangenomen als leidster van de buitenschoolse opvang.joepie!!

Maandag naar het bureau,dan kom ik meteen even uitgebeid verslag doen.
Nu lekker genieten van de avond.Morgen moet ik weer werken van 13.00 tot 18.30 bij de sportschool bij ons in de buurt.

Tot snel

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 22:52
BB

Hoi,

Och ik kan soms zo vroeg in paniek schieten he?!
Even een paar dagen proberen later en inmiddels pakt hij de fles weer goed hoor! We hebben wel een nieuwe fles aangeschaft.. weet niet of het daar aan ligt of dat hij die andere ook gewoon gepakt zou hebben.. We hebben nu een fles die geadviseerd zou worden door artsen. Het zou de darmkrampjes helpen voorkomen en ook helpen bij oorontsteking (?)!! Het heet de B Free fles. Nou ja, het werkt in ieder geval dus ik ben weer een stuk geruster.

Yvonne, wat fijn dat je bent aangenomen op de naschoolse opvang!
Ik heb nog 1 vrij dagje en dan moet ik dinsdag voor het eerst weer beginnen! En gelijk die dag 2 vergaderingen achter elkaar! om gaar van te worden! Ben dan dus aan het vergaderen van 11 uur tot half 2!! BLEEEEH!

Nou, ik ga er weer een eind aan breien want ik moet de hond uitlaten! Vriendlief zit voor een paar dagen in Duitsland voor zijn werk! Niet handig hoor om de hond te moeten uitlaten terwijl je kindje ligt te slapen! Ik ga dus naar buiten met een babyphone in mijn hand! Waar soms het bereik even van weg valt, maar ja dat hondje moet ook plassen he!

[Laatst gewijzigd door BB - 07/09/2008 @ 22:53] - Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 16:29
gemini80

Hallo allemaal,

Gelukkig dat Fender nu wel de fles pakt,Brechje.Is toch weer een hele zorg minder.Ja dat is toch wel even onhandig dat je de hond moet uitlaten.Maar goed dat er tegenwoordig zo'n goede babyfoons zijn.Een vriendin van me doet het ook wel eens.Ze heeft dan altijd een briefje bij met haar adres en daar staat bij dat er een baby alleen slaapt,voor het geval dat haar iets overkomt.Wel een goed idee vind ik.

Vandaag moest Devin weer naar het bureau voor zijn 2e serie spuiten.Hij heeft zich heel goed gehouden.Hij groeit als kool.Is nu al 6970 gr en 65 cm groot.Pff vandaar dat ik van die spierballen krijg.Vraag me af hoe dat over een paar maanden is,dan kan ik die maxicosi toch ooit meer dragen met hem erin.Heb er nu al zo'n moeite mee.
Dacht ik even dat hij de 5e of 6e ziekte had,blijkt hij gewoon 8 muggenbulten op zijn hoofd te hebben,zielig he.
Verder was alles goed met ons manneke.Hij is echt super vrolijk.Zo schattig zeg!

We zijn vandaag ook kennis gaan maken op het kinderdagverblijf.Het is bij ons aan het einde van de straat,dus dat is lekker dichtbij.Volgende week dinsdag gaat hij er voor het eerst heen.Ik vind het wel erg spannend,denk dat ik het erger vind als Devin.Ben heel benieuwd hoe hij het daar gaat doen.Het ziet er allemaal wel goed uit.Ze hebben deze lokatie in maart afgeleverd,dus is zo goed als nieuw.De leiding lijkt me ook wel lief.

Ik heb erg veel zin in mijn nieuwe baan.Zal wel erg vermoeiend zijn inhet begin,al die nieuwe informatie.Gelukkig werk ik maar drie dagen van 6 uur plus eventueel invalwerk.Wat best vaak voorkomt hoorde ik vorige week toen ik mijn contract ging tekenen.Maar dat vind ik niet zo erg,18 uur is ook wel erg weinig.(financieel gezien dan)

Zal weer eens wat vaker komen babbelen.Het gaat nu ook allemaal zo snel.Babbelen,spelen noem maar op.Je ziet gewoon met de week vooruitgang.Hopelijk gaat het met de rest hier ook allemaal zo vlotjes.

Tot snel weer!

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:47
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Lang niets meer van me laten horen.

Hoe gaat het ondertussen met jullie babytje van eind mei?

Ons meisje doet het heel goed. Ze zit bovenaan in de curve met alles. Ze eet goed, slaapt goed en begint echt te schaterlachen. Zalig om te horen.
Ook doet ze al moeite om zich om te draaien. En even kort zitten alleen lukt ook (ik hou m'n handen nog wel vlak bij haar zodat ze niet omvalt).

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 12:29
bb

Hallo allemaal,

Ik type deze reactie vanaf onze nieuwe laptop en heb nog niet de moeite genomen om me hierop te registreren, vandaar dat mijn banner er niet bijstaat.
Hier gaat het allemaal best goed. Fender groeit goed en slaapt fantastisch!! Hij heeft het uitslapen echt van zijn moeder!
Ik ben inmiddels bijna helemaal overgeschakeld van borst naar flesvoeding en baal daar eigenlijk goed van! Had mezelf echt voorgenomen om hem een half jaar volledig borstvoeding te geven maar sinds ik weer aan het werk ben liep de voeding steeds meer achteruit tot ik bijna niets meer had! Heb van alles geprobeerd..meer aanleggen..een elektrische kolf..neusspray om het toeschietreflex op te wekken, maar niets hielp! Dus nu maar de fles en dit vind hij gelukkig prima.
Verder is het morgen een extra spannende dag want we horen morgen of zijn heupjes in orde zijn...daar hebben ze een week geleden een echo en een foto van gemaakt. En we horen morgen bij de fysiotherapeute of ze ons doorstuurt naar de kinderarts om hem een helmpje aan te meten omdat hij een licht a-symetrisch hoofdje heeft vanwege zijn voorkeur voor links! BAH! Niet leuk allemaal! Ik weet wel dat het allemaal tijdelijke probleempjes zijn...en als ik dan hoor van een collega wiens dochter hersenvliesontsteking heeft dan valt dit er natuurlijk bij in het niet...maar toch...Je wilt natuurlijk dat je kindje nooit iets mankeert!
Maar goed, verder is het een echt vrolijk mannetje met een guitig koppie!

Groetjes van Brechje
Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 16:25
gemini80

Hoi hoi,

Hier ook alles prima.We hebben zo'n vrolijk mannetje.Overal waar we komen,doet hij erg zijn best om in de smaak te vallen,echt lief.
Hij kan ook zo heerlijk schaterlachen.Je kunt hem echt helemaal gek maken.

Brechje,net of jij mijn verhaaltje hebt geschreven.Devin krijgt ook al weken fysiotherapie voor zijn voorkeurshouding en tegen het overstrekken.Gelukkig gaat het heel goed,dus een helmpje is waarschijnlijk niet nodig.Zijn hoofdje begint weer een mooie vorm te krijgen en zijn kale plek zit netjes in het midden achter op zijn hoofd.
2 Weken geleden hebben we ook foto's van zijn heupjes laten maken.Ik heb nl zelf heupdysplasie(geen idee hoe je het schrijft)gehad.Maandag kregen we te horen dat alles goed is en er geen afwijkingen te zien zijn.Fijn he.Hopelijk valt het voor jullie ook allemaal mee en krijgen jullie ook goed nieuws.

Verder is er weinig bijzonders.Mijn nieuwe werk bevalt er goed.Het is ook prima te combineren met ons mannetje.Werk 3 of 4 dagen van ong 6 uur,dus heb nog lekker tijd om met mijn schattige kereltje bezig te zijn.

Moet zeggen dat het hier wel erg rustig is geworden.Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Groetjes van ons

[Laatst gewijzigd door gemini80 - 19/10/2008 @ 16:27] - Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 15:49
BB

Hoi Ivonne,

Goh, dat is toevallig! Helaas hebben wij niet zo'n gunstige uitslag als jullie gekregen...er is op de foto een lichte heupdysplasie aan de rechterkant te zien! En toevallig heeft hij deze foto's inderdaad ook moeten maken omdat ik het vroeger zelf ook had, net als jij!
Gelukkig is het maar licht..en wat dit in gaat houden dat horen we op 5 november bij de orthopeed!
Wat betreft zijn hoofdje weten we nog niks meer want afgelopen maandag hadden we naar de fysio gemoeten om zijn hoofdje weer op te laten meten maar zowel Fender als ik zijn allebei geveld door de buikgriep!! Vindt het erg vervelend voor mezelf maar ik vind het zo intens zielig voor dat mannetje! Hij had er echt last van! Hij huilt echt zelden maar nu een hele dag en, helaas, nacht door!! En hij heeft zoveel overgegeven!! Echt hele fonteinen kwamen eruit! En ik maar kleine beetjes drinken geven om te voorkomen dat hij uitdroogt.
Ik kan dus zelf ondertussen niet echt uitzieken maar dat is nu eenmaal zo als je kindjes hebt! Mijn ouders zijn me gelukkig wel veel komen helpen want Alex moest gewoon hele dagen werken!

Fijn dat je werk zo goed bevalt! Ik werk zelf nog maar 20 uur en vindt dat toch wel heel prettig! Ik wil namelijk niks van Fender missen! Zou het heel erg vinden als ik van een ander moet horen dat hij zijn eerste stapje heeft gezet of zijn eerste woordje heeft gezegd!

En inderdaad...WAAR IS IEDEREEN GEBLEVEN?!! Allemaal heel druk met jullie kindjes?

Groetjes Brechje

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 20:36
gemini80

Hoi Brechje,

Jee,wat een nare berichten zeg.Krijg je dat zomaar even in korte tijd op je dak.
Hoe gaat het met de buikgriep,al weer opgeknapt?Zo zielig he,als ze nog maar zo klein zijn.Het heerst ook zo erg.Lijkt wel alsof iedereen er al last van heeft gehad.En dan net als ze die extra zorg nodig hebben,wordt je zelf ook ziek.Dan kun je wel wat helpende handjes gebruiken.Hopelijk voelen jullie je weer beter.

Wat erg dat je kereltje het toch aan zijn heup heeft.Ze zeggen dat het meer bij meisjes voorkomt.Maar je ziet wel weer,daar mag je nooit vanuit gaan.Toch maar goed dat ze het nagekeken hebben.Zie dat je al bijna gesprek met de arts hebt.Dan weet je tenminste wat jullie te wachten staat.Heb geen idee wat ze doen,als je er een lichte vorm van hebt.Hopelijk gaat de behandeling meevallen voor jullie.

Heb je al nieuws over wat ze met zijn hoofdje gaan doen?Zou wel erg sneu zijn als dat er nu ook nog net bij moet komen.Zit hij helemaal in de lappenmand.Hopelijk is er wat geluk jullie kant op gewaaid.

Ik ben afglopen vrijdag nog bij de fysio geweest en ze vond dat het erg goed ging.We hoeven nu ook nog maar om de 2 weken te komen.eind november gaat ze een malletje van de omtrek van zijn hoofd maken.Dan kan ze precies berekenen of hij helmtherapie nodig zou hebben,maar zoals het er nu uitziet is het niet nodig.

Op het moment proberen we de 5e fles achterwege te laten,maar dat wil nog niet altijd lukken.Ik moet hem altijd om 23.00 wakker maken en dan drinkt hij zijn fles met zijn ogen dicht op en valt ook direct in slaap.Moet echt moeite doen om hem nog te laten boeren.Laat ik de fles van 23.00 weg dan wordt hij mooi om 7 uur wakker,maar dan wil hij s avonds vaak eerder de fles.(7-11-3-7)Geef ik die om half 7 dan wordt hij om half 6/6 wakker.Dan is zijn hele ritme door de war omdat hij al zo vroeg een fles wilde.Dus geef ik hem toch maar weer een 5e fles.We zijn nu een beetje aan het bekijken hoe we dat het beste kunnen doen,zonder dat meneer te kort komt.
We zijn aan zijn groentehapje begonnen,maar dat vind hij niet altijd even tof.De ene keer eet hij het wel,maar trek er wel vieze gezichten bij.De andere x wil hij er niets van weten.Even oefenen dus.

Laat je horen als meer weet over de behandeling van Fenders hoodfje en zijn heup?Hoop echt dat het allemaal meevalt.Is toch best zielig voor zo'n jong ventje.Je hebt er toch weer een hoop extra zorgen van.Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes Ivonne

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 09:52
BB

Hallo,

Nou, het lijkt allemaal te gaan meevallen.
De fysio had ons vorige week maandag al wel verteld dat ze er nooit voor zou kiezen om hem en een helmpje en een spreidbroek aan te geven want dit zou slecht zijn voor zijn ontwikkeling! Zijn hoofdje is toen ook weer opgemeten en we horen as maandag hoe dat er nu voorstaat maar optisch gezien had ze het idee dat het wel vooruit gegaan was.
En woensdag zijn we bij de orthopeed geweest..hij zei dat de afwijking minimaal is. We hebben nu het advies gekregen om hem breed te luieren! Dat wil zeggen dat we hem 2 luiers over elkaar aan moeten geven zodat hij zijn beentjes al wat meer naar de zijkant houdt.
10 december moeten we dan weer een foto laten maken en als het dan niet verbeterd is dan krijgt hij waarschijnlijk wel een spreidbroekje. Dus nog even uitstel!

Wij zijn hier weer allemaal opgeknapt gelukkig!
En Fender is echt een inhaalslag aan het maken! Heeft enorme honger! Hij staat al even op 4 flesjes. Ik gaf hem eerst flesjes van 200 ml maar nu hij zoveel vraagt krijgt hij er 2 van 240 ml en 2 van 200 ml!
Hij heeft niet echt een supervast ritme. De ene keer is hij om half 9 wakker en de andere keer moet ik hem wakker maken om half 10 s ochtends!
Wij zijn sinds anderhalve week ook begonnen met zijn fruit/groentehapje! En dit gaat eigenlijk wonderbaarlijk goed! Alleen hadden we laatst bloemkool en dat vond hij niet zo lekker!
Hoeveel eet Devin uit het potje per keer? Of maak je het zelf?
Ik geef Fender potjes voor kindjes vanaf 4 maanden en per keer geef ik een half potje omdat het nog even om een tussendoortje gaat en niet om vervanging van een fles. Ook hadden ze gezegd, rustig opbouwen! Dus ik vraag me af of ik niet langzaamaan het hele potje kan geven van 125 ml!!

[Laatst gewijzigd door BB - 07/11/2008 @ 09:55] - Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 19:33
sandrapaula

Hoi hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.

Onze Kyen groeit echt heel erg hard, hij draagt nu alweer maatje 74 en hij kan al veel dingetjes zelf, zoals, zitten, omrollen, dingen pakken, zijn fles vasthouden en het in en uit zijn mond doen. Het is echt niet te geloven hoe hard het gaat, alleen zijn haar wil nog niet echt groeien maar ja ze zeggen dat hij dan een bos haar krijgt straks.

Ik lees hier niet echt leuke berichtjes over de hoofdjes en heupjes ik hoop echt dat alles goed gaat komen hoor, het CB vind dat Kyen echt een heel mooi hoofdje heeft.

Wij geven Kyen al een hele poos fruithapjes en ook groentehapjes hij vind het echt heerlijk, en s Ochtends krijgt hij bambix appel en s Avonds een pyamapapje, ik vind het echt heel erg leuk dat hij andere dingen gaat eten.

Maandag moet hij weer naar het CBtje toe en dan wordt hij weer gewogen en gemeten ik ben echt zo benieuwd! Maar dat zal ik hier Maandag nog wel even bijzetten, vind het wel leuk om een beetje te vergelijken.

XxX van Sandra en Kyen

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 19:29
gemini80

Hoi Hoi,

Brechje,o gelukkig,toch weer wat beter nieuws.Het zou fijn zijn als het zonder spreidbroekje kan.Toch een mooie oplossing zo.Hopelijk is het voldoende.Fijn dat zijn hoofdje ook al vooruit gaat.Alle kleine beetjes helpen.Weet je ondertussen al wat ze met Fender zijn hoofdje gaan doen?

Devin is ook zo'n hongerlijder.Ik geef hem nu weer 5 flessen van 200.Met 4 was hij gewoon niet tevreden en werd hij veel wakker s nachts en huilde hij veel overdag.Nu is hij tenminste weer vrolijk.Hij heeft het gewoon nodig.Hij groeit ook zo hard.Hij eet ook ong een half potje groente.Omdat hij bijna geen last van zijn darmpjes heeft,ben ik vandaag begonnen met zijn fruithap.Nou dat vond hij veel lekkerder dan zijn groentehap.Het kon hem niet snel genoeg gaan.Echt super leuk.

Sandra,wat fijn zeg dat het zo goed gaat bij jullie.Leuk he, om te zien hoe snel ze alles leren.Mijn moeder zegt ook, ik zie hem met de week vooruit gaan.Devin kan bijna omrollen.Hij is een beetje ongeduldig waardoor het alleen vaak niet lukt.Maar als ik zijn been recht leg dan kan hij er wel overheen.Je moet hem dan eens zien,helemaal trots.
Hoe was het op het bureau?Hoe groot en zwaar is Kyan nu?

Dit weekend krijgen we het druk.Mijn man is jarig.Komen alle oma's en opa's en overgroot oma's en opa's onze jongen weer bewonderen.Zo meteen komt het eerste bezoek al.Ga maar vast de blokjes kaas enzo snijden.

Groetjes van ons

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 21:40
sandrapaula

O ja, dat was ik vergeten te vertellen, maar hier komt het, zijn gewicht was 7780 en zijn lengte 68,3, het gaat echt zo hard, ze zeiden me ook dat hij met brood moest beginnen en fruit met grovere stukjes moest gaan eten.

Morgen komt sinterklaas aan en daar gaan we met hem heen, ik ben echt heel erg benieuwd wat hij ervan vind, hij zal het nog niet snappen, maar ik bedoel eigenlijk of hij zal gaan huilen van zwarte piet.

XxX Sandra en Kyen

P.S Gefeliciteerd

[Laatst gewijzigd door sandrapaula - 14/11/2008 @ 21:42] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >