Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/08/2008 @ 13:26 reb | hoi meiden! dank u voor de gelukwensen! het is idd druk, ben altijd wel bezig, maar het is ook wel zalig hoor! Het is een hele brave meid, we mogen echt niet klagen. Ook de borstvoeding lukt goed, had ik toch wat schrik voor, maar nee hoor, alles loopt zoals het lopen moet!! Hier slaapt Floor nog in een zo'n bedje met spijlen, maar binnen een maand of 4 zal Mona daar in gaan slapen en moet Floor in een "groot" bed liggen (weliswaar gaan we ons nog een afsluithekje aanschaffen in droomland ofzo). tot binnenkort! heb niet zoveel tijd maar ik doe mijn best! ![]() |
| 18/08/2008 @ 11:29 reb | hey claudia, ik zou stoppen en als je druk voelt een beetje afkolven tot de druk weg is, normaal gezien moet dan de stuwing ook wel stoppen na een tijdje!! succes! |
| 21/08/2008 @ 09:52 @u3 ![]() | ik wilde nieuwe fotos erop zetten maar weet even helemaal niet meer hoe dat moest ![]() |
| 27/08/2008 @ 09:05 @u3 ![]() | kan iemand me even helpen hoe het ook alweer moet? ![]() |
| 03/09/2008 @ 12:15 dreamer ![]() | Hoi @u3 Nog gefeliciteerd! Wij wachten heir met spanning op de baby. Zal idd wel weer wennen zijn, want Harm is ondertussen toch echt wel een 'peuter'. groetjes Dreamer |
< vorige pagina | volgende pagina >

beginnen aan 1e kindje in 2006

.
)
. Ik laat het gauw weten, want zijn kamertje is bijna af!
). Nu de laatste paar weken trouwens helemaal geen last meer. Hoop dat het zo blijft.

.
ben eigenlijk nu al best wel uit het baby-gebeuren hihihi gaat snel he?!