< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Moeilijke momenten doorkomen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Moeilijke momenten doorkomen
13/08/2008 @ 13:20
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik heb vanmorgen de laatste echo gehad. Vrijdag is het PU! Er waren 3 eitjes (1-tje meer dan vorige keer) die groot genoeg zijn. Vanavond om 22.30u Pregnyl spuit zetten en dan is het bijna zover!

De TP zou na 4 of 5 dagen zijn, dus dinsdag of woensdag. Ze zullen me dat vrijdag wel weten te zeggen.

Nu maar hopen dat er toch meer dan één eitje bevrucht geraakt. Ze gaan hoogstwaarschijnlijk wel ineens ICSI doen want de gyn zei zelf ook dat we best geen eitjes konden verspillen. Heb ook gezegd dat hij er stiekem 2 mag terug plaatsen maar dat kon hij wettelijk niet doen. Wist ik wel maar ik kon maar proberen, hé

Het wordt weer aftellen dus!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:43
mel

wendy veel sterkte

nouki ben blij dat er nog ééntje is bijgekomen, valt het een beetje mee tot nu toe of is het met momenten lastig?, ik heb er wel wat schrik voor, ook al dat geregel met het werk enzo, ik wens je veel succes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:46
Leen

Wauw Nouki,heel goed nieuws seg!Vrijdag al pu en toch nog een kanshebbertje bij,'k ben heel blij voor je.'k Hoop dat ze idd ICSI toepassen maar aan de uitleg van je gyn te horen zal dat wel.Zeggen ze meteen al wanneer de tp is?In Jette bellen ze je daarvoor op omdat het afhangt van de kwaliteit.Spijtig dat ze er geen 2 mogen terugplaatsen hé,van mij zouden ze dat ook mogen hoor!
En nu maar hopen dat ze allemaal bevrucht geraken en dat de gelukkige zich lekker innestelt bij je zodat je binnen een dikke 2 weken een plaatsje omhoog kan in ons lijstje
Mel,nog even en jij kan ook starten!

Leen x

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 20:05

Hoi hoi,

Wendy: sterkte in de komende tijd...

Nouki: meid,ik draai met al mijn duimen dat het in een keer lukt!!!

Leen: kom je er doorheen? Ik besef maar al te goed hoe moeilijk het voor jullie moet zijn... ik hoop dat jullie veel kracht uit elkaar kunnen putten en moed kunnen opsparen om aan de behandelingen te kunnen beginnen...

Tasmi: he meid, hoest met je? Gaat het alweer beter? Weet je al meer over de uitslag?

Onze kleine jongen ligt nog steeds meestal over dwars, maar dat zal hij van zijn pa hebben ha ha ha... nog 8 werkdagen en ik heb 4 maand verlof, nu ben ik er ook aan toe hi hi hi...

Meiden, fijn weekend en ik denk aan jullie

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:28
Nouki

Hallo allemaal,

Ik kom hier even met mijn minder goeie verhaal.
Gisteren PU gehad. Alles verliep vlot, heb er geen last van gehad, was ook snel weer de oude na de narcose. Mijn vriend moest dan met de eicelletjes (3 follikels) naar het UZA. Daar zijn staal nog produceren en bij het vertrekken zeiden ze hem dat ze tot hiertoe 2 mooie eicellen zagen. Alle hoop op die 2 dus.
Vanmorgen om 9u gingen ze me bellen. Hebben ze ook gedaan. Het was een heel vriendelijke biologe maar het nieuws was minder goed. Ze zei dat bij een reactie op de ICSI een eicel nu 2 kernen zou moeten hebben maar dat ze dat niet hebben. Eén eicel had al helemaal geen kern. Dus maw denken ze dat er geen bevruchting is geweest.

Morgenvroeg om 9u gaan ze terugbellen om verder te zeggen hoe het gelopen is want ze zei ook dat het best kan dat ze iets te vroeg gekeken hadden en dat het ondertussen nog wel verder zou delen.

Dat nieuws een beetje laten zakken, zo vroeg op de morgen was'k er nog niet helemaal bij dus heb ik een half uurtje later teruggebeld. Ze had me de eerste keer al een heel duidelijke uitleg gegeven maar je kent dat, hé. Eerst moet ge da verwerken en dan pas dringt het door en begrijp je er de helft niet meer van.

Die biologe was heel behulpzaam en heeft het nog eens een keer helemaal uitgelegd. Dus : bij ICSI wordt een zaadcel uitgekozen die volgens hen er het beste uitziet. Die wordt dan geïnjecteerd en dan moet de eicel hierop reageren door het teveel aan X of Y chromosomen uit te stoten. Dan krijgen ze dus 2 kernen, zoals moet. Gebeurt dit niet dan wil dat zeggen dat er genetisch ergens iets niet in orde was bij de zaadcel of eicel. Ze zei : je kan niet in het kopje van de zaadcel zien om te weten of het echt wel een goei is. Bij IVF zal de zaadcel die door de eicel geraakt al zowiezo van goeie kwaliteit zijn want anders zou het hem niet gelukt zijn. Voordeel aan ICSI is dus dat als het een goei zaadcel is dat er een reactie komt. Nadeel blijft dat ze met één zaadcel nooit zeker zijn dat het wel een goeie is. En als er nu bv 5 eicellen waren geweest dan was de kans al groter dat er toch ééntje het haalde. Maar met maar 2 eicellen wordt die kans al kleiner.

Blijft dat er nu 30% kans is dat dit eicelletje nog verder reageert. Niet veel dus. Dus ik ga mijn hoop er niet meer op vestigen. Het is zoals al zoveel gezegd : de eerste IVF/ICSI is meestal een test om te weten hoe je de tweede keer moet handelen. Bij mij zullen dat dus meer hormonen worden om meer eicellen aan te maken. En de biologe zei ook dat als er meer eicellen waren volgende keer dat ze dan helft ICSI, helft IVF kunnen doen.

Voila, voor mij stopt het hier dan. Ik ga er vanuit dat er morgen geen terugplaatsing is (zou morgen al zijn als het nog deelt) en dan bel ik zsm naar de gyn maandag om verdere stappen te ondernemen. Ik ga geen rustpauze of weet ik wat doen, ik wil gewoon voort nu.

Een verwarde raar-voelende toch-nog-optimistische Anouk

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:39
mel

hey nouki wat vind ik dit erg voor jou, ik had zo gehoopt dat ze alledrie bevrucht gingen zijn maar inderdaad de 1ste keer is het nog wat zoeken welke medicijnen enzo dus het kan dat de volgende poging wel een succes is, ik wens je heel veel moed toe

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 09:36
Tamsie

nouki hier een mega dikke knuf.

wel t heeft even geduurt voor k iets ben komen schrijven over donderdag, t zit nogal wat te diep. donderdg dus naar de endocrienoloog. een hele uitleg gehad. ze heeft een keer gevoeld en zei dat het er eigenlijk niet geod uitzag. dus met speod een echo en punctie gehad donderdag. deed best wel pijn maar ja. maandag heb k de uitslag of het kanker is of niet. maar hoe dan ook de schildklier moet er uit en wel met spoed, hij duwt steeds verder op mn luchtpijp en krijg steeds minder lucht. gisteren tijdens het wandelen zelfs gehyperventileerd. maar dan. ze vroeg wanneer de laatste keer betrekken hadden gehad, ikke ??? zondag dus. wel na 10 dagen een zwangerschapstest, dus woensdagochtend, en savonds bellen voor die uitslag en als die neg is, terug aan de pil. omdat ge u schildklier nodig hebt om zwanger te worden, moeten we stoppen met proberen vo een kleintje, een jaar tot 2 jaar omdat mn medicatie,d e vervanging van de schildklier helemaal op punt moet staan anders krijg k een gehandicapt kindje. plus dan komt er bij dat ge dan nog moeilijker zwanger raakt plus dan de problemen die er nu zijn, er komt geen eidne aan. ze heeft gezegd dat t nie wil zeggen dat k er geen kan krijgen, ma dat het best wel heel moeilijk gaat worden. en wss zowieso meteen iui omdat ze die dosis van die schilklierhormonen heel nauwgezet moeten in de gate houden en metten verhogen als er iest zou kunnen zijn.

ze zei ook dat k moest zorgen da mn wereld nie instort, ze merkte vaak dat jonge mensen het er heel moeilijk mee hebben, en ze heeft gelijk hoor, amai. k wou altijd een jonge mama worden, ma als we 2 jaar stil liggen, och ja.

mn excuses vo het ego-berichtje, ondertussen gaat het wel een beetje beter, ondanks de vele tranen op dit moment.
de familie weet nog van niks, dus dat gaan we straks is vertellen, en dan maar hopen dat het geen kanker is, want anders zijn we nog verder van huis he. en dan is er dat eewige vraagje, waarom ik, terwijl mn schoonzus een ongelukje heeft en nu met een fiere buik van 6 maand rondloopt.

en eigenlijk hoop ik ondanks dat het heel erg voor mij zou zijn dat k toch zwanger ben.

dikke knuf

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 11:06

Wat een droevige berichten toch hier...

Meiden ik wou dat ik jullie helpen kon, ik weet niet goed hoe ik hierop moet reageren, neem het me aub niet kwalijk!!!

Ben er even stil van...

Liefs en onwijs veel knuffels van ons

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 11:35
Hel1

@ Wendy, veel sterkte! ik denk niet dat ikal ben langsgeweest om te reageren, sorry!
@Nouki, goh, wat een toestand. Heb je al iets gehoord of het toch nog verder gedeeld is en er eventueel een tp zou kunnen zijn? Ik blijf in alle geval ! Nu, als ze volgende keer echt meer eitjes kunnen 'kweken' en ze icsi en ivf kunnen combineren vergroten je kansen idd al een heel stuk hé! Toch wel jammer dat het altijd zo een zoektoch moet zijn hé, dat ze niet gewoon kunnen zeggen dat is de juiste methode voor jou!
@Leen, hoe gaat het met jou? hoe verloopt jouw schema?
@Tamsie, pff, kom hier meid voor een dikke . Wat moet ik je hier nu mee? Ik kan me zelfs niet voorstellen hoe je je nu moet voelen, laat staan dat ik kan bevatten wat er nu allemaal door je hoofd spookt.Ik zou zeggen, probeer je gezondheid nu voor je kinderwens te laten gaan. Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar op dit moment ben jij echt wel het belangrijkste hé! ik hoop dat je hierin veel steun krijgt van familie en je ventje, dat je dit een plaats kan geven. Ik voor een 'goede' uitslag maandag.

meiden, dikke
Hel1

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 12:14
Leen

Pff,seg wat is me dat hier allemaal?Het zit ons echt niet mee hé meiden,steeds weer dat slechte nieuws...

Nouki,een hele dikke,'k vind het heel erg voor je,'k nhad zo gehoopt op goed nieuws voor jou seg.Weet je ondertussen al iets meer?Goed dat je teruggebeld hebt voor meer info want dat is zo,als ze bellen ben je zo overdonderd dat je van alles vergeet te vragen.Ik hoop stiekem dat er toch nog eentje kan teruggeplaatst worden en anders dat je meteen weer kan beginnen en geen maanden hoeft te wachten.Het was misschien een test die eerste keer maar het maakt het er zeker niet makkelijker op!
Mel,nog 2 daagjes en je kan ook starten!
Tamsie,dikke,ik weet niet goed wat ik moet zeggen,het is verschrikkelijk nieuws...Ik hoop dat je morgen positief nieuws krijgt en dat het geen kanker isHet moet ongelooflijk moeilijk voor je zijn,niet alleen ivm je gezondheid maar ook je kinderwens even opzij moeten zetten.Goh,ik vind het zo erg voor je,veel helpt het niet maar we zijn er voor je hé
Anne,nog even aftellen en je werk voor dit jaar zit er op.Het ziet er precies naar uit dat het een keizersnede wordt?Wanneer beslissen ze dat?Ik blijf het nog steeds heel moeilijk hebben,zeker nu ik weer een jaar ouder geworden ben maar in vergelijking met wat Nouki en Tamsie weer voor hebben is dat een peulschil.
Hel1,nog steeds zo misselijk?Bijna je eerste echo!
Zoals ik hierboven al schreef gaat het nog steeds niet zo goed,langs de ene kant zie ik tegen IVF op,langs de andere kant duurt het wachten om te starten lang.Volgende week zondag mag ik in principe starten met suprefact,'k hoop dat ik er niet te veel bijwerkingen van heb,een 3-tal weken later start het spuiten,dan beginnen we er eigenlijk pas echt aan.Verder zijn we info aan het verzamelen over adoptie maar naast het heel hoge financiële plaatje zijn er nog zoveel obstakels dat het echt niet voor de hand liggend isDe voorwaarden zijn zo streng,het is bv voor bijna alle landen een probleem dat we niet getrouwd zijn,sommige landen eisen zelfs dat je gelovig bent!Maar ja,geen kindje zien we ook niet echt zitten.

Leen x

BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, een dochter!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08

ZWANGER
Wendy,NL,27 jaar,voor 06/09/2008, 19-8 controle
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09, 1e echo 20/08/08

BIJNA ZWANGER(?)
mel,B,24j,20de ronde, 19 augustus 1ste spuitje zetten, start ICSI
Nouki,B,35j, alles tesamen 4j bezig, IVF hormonen sinds 01/08
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,25 maanden bezig,5 IUI's mislukt,IVF/ICSI:start suprefact normaal gezien 24/08

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 14:03
Hel1

hey Leen,
de misselijkheid is een paar dagen minder geweest, maar vandaag in alle hevigheid terug. Ik ben intussen bijna verslaafd aan ice-tea, dat is zowat het enige waar ik niet motig van word. Ze zeggen maar: veel water drinken, maar dat lukt echt niet, en cola(wat bij iedereen helpt) helpt bij mij ook niet. Och ja, het hoort erbij en we moeten erdoor.
Ik heb zojuist telefoon gekregen dat de broer van m'n vader na een slepende ziekte overleden is. Vrijdag hebben we begrafenis. En net deze week wilden we, na de echo m'n ouders inlichten. Hoe we dat nu gaan doen moeten we effe bekijken.
groetjes
Hel1

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 16:20
Nouki

Hallo,

Tamsie, wat erg allemaal! Goh, ik was zo overdonderd door je verhaal! Ik weet niet wat ik moet zeggen, het moet verschrikkelijk voor je zijn. En als je nog zo jong bent dan is het gewoon niet eerlijk dat je zo'n dingen al moet meemaken. Het is wel zoals Hel1 zegt, je moet je gezondheid voorop laten gaan. 2 jaar wachten is immens lang maar als het jezelf kan verder helpen dan moet je toch daaraan denken, vrees ik

Hel1, dat is inderdaad wel moeilijk. Zo'n positief nieuws brengen wanneer je juist een sterfgeval hebt. Je weet niet hoe mensen ermee omgaan, hé. Het is wel zo, als het een langslepende ziekte is geweest dan zijn sommige mensen ook wel een beetje opgelucht dat die persoon nu niet meer moet lijden. Maar ja, het blijft een verlies natuurlijk. Misschien toch nog een weekje of twee drie wachten?

Leen, ik had totaal geen bijwerkingen van de Suprefact en Puregon. Een beetje emotineler, ja, ik kon op het einde voor vanalles beginnen bleiten. Maar zolang je weet dat het door de hormonen komt kan je er eigenlijk wel mee lachen. Ik was hier soms aan het bleiten en lachen tegelijk, haha

En nu het moment suprême!!
Vanmorgen belden ze van het UZA en het eerste wat de bioloog zei : mevrouw, wij hebben een perfect embryo voor u!
Ik viel bijna van mijn stoel!

Het was 4 cellig, wat niet veel is natuurlijk. Maar omdat er toch geen vergelijk moest gemaakt worden met andere embryo's die misschien beter zouden zijn, werd deze toch teruggeplaatst. En daar zijn we dan nu van thuis gekomen

De bioloog vertelde dat ze maar 1 kern hadden gezien maar dat het best kon zijn dat ze de ene keer als ze gingen kijken de éne kern zagen en de andere keer de andere kern. Maar als het effectief maar 1 kern had dan stopt het binnen een paar dagen wel met delen. Dus er is nog altijd geen garantie. Hier heb je weer maar 30% kans dat het goed komt. Dus ik juich nog niet maar ben wel blij dat er nog een kans is tov misschien helemaal geen terugplaatsing, hé.

Dus het wordt spannend afwachten

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 16:29
mel

hey nouki echt super hoor, ben zo blij voor jou hé, nu is er inderdaad een kans hé, ik duim voor een goeie innesteling

tamsie wat erg voor je, ik hoop dat het geen kanker is, veel sterkte hé

leen dat wachten duurt toch lang hé, bij mij zijn het maar 2 dagen meer maar het lijken 2 weken, ik wens je veel moed, hoop en sterkte bij je eerste IVF poging

hel1 geniet van je zwangerschap en van de ice-tea hé

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:12

Hoi hoi,

Tamsie: sterkte, het gaat vast goedkomen...

Mel: wauw!!! wat gaat het snel he? Fijn om er nu naar uit te kijken he? Ik hoop zo dat het voor jou snel raak is!!!

Wendy: he meissie, alles oke daar? Jullie zullen vast een moeilijke tijd doormaken, maar weet dat we aan je denken!!!

Leen: jeetje, dus je mag nu gauw beginnen met puffen? Wat houdt het precies in? Wanneer gaan ze je nu concreet helpen dan?

Nouki: geweldig nieuws meid!!! Hoop doet leven, niet waar?

Meiden: de zon komt altijd weer op!!! Hoe donker het ook is...

Liefs en een dikke knuf

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:47
Hel1

Tamsie, weet je al wat meer? Kreeg jij vandaag de uitslag van het onderzoek? Ik nog steeds voor een goed resultaat!
groetjes
Hel1

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:12
Wendy

Online Status Stuur bericht
BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, een dochter!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08

ZWANGER
Wendy,NL,27 jaar,voor 06/09/2008, 26-8 controle
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09, 1e echo 20/08/08

BIJNA ZWANGER(?)
mel,B,24j,20de ronde, 19 augustus 1ste spuitje zetten, start ICSI
Nouki,B,35j, alles tesamen 4j bezig, IVF hormonen sinds 01/08
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,25 maanden bezig,5 IUI's mislukt,IVF/ICSI:start suprefact normaal gezien 24/08

hier weer op controle geweest, alles ziet er goed uit. de kleine wordt geschat op ongeveer 7,5 pond (bij de geboorte) dus dat wordt een hele bikkel! gemiddelde hartslag rond de 150, dus dat is ook in orde. bloeddruk stijgt wel iets maar dat had ik wel verwacht, het is niet bepaald rustig geweest hier...

hel1: succes met je echo morgen!
anne: hoe is het met je nieuwe paardje?
nouki: ik duim als een gek!!! wanneer mag je op controle??
leen: adoptie is inderdaad een lange weg, maar niet onmogelijk hoor, wij hadden ons er ook al in verdiept. vooral het kostenplaatje is enorm maar verder kun je aan alle eisen voldoen vooral als je nog jong bent he!
tamsie: heel erg veel sterkte meid, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... ik hoop echt op het allerbeste voor jullie, maar wat moet dit een moeilijke periode zijn zeg... knuffel!
mel: het is begonnen! spannend meid...

ik denk aan jullie allemaal en leef enorm met jullie mee! heel erg veel succes gewenst, ik kom snel weer even piepen!
x
wendy

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:56

He Wendy,

ben wel benieuwd: hoe hoog was je bloeddruk?
En ligt je kleintje goed? Is hij/zij al aan het indalen?
Vertel...

Liefs en knuf

Mel:

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 11:46
mel

hey vanavond om 19.00 uur zet ik mijn eerste spuitje, ik moet 7 dagen decapeptyl spuiten en vanaf dag 3 nog eens menopur erbij en dit moet ik 10 dagen spuiten, 27 augustus heb ik de volgende afspraak
ik ben daarnet naar de huisarts geweest en hij denkt dat ik een maagzweer heb, pillen gekregen en is het daarna niet beter krijg ik een maagonderzoek, mijn vriend is ook meegeweest want hij heeft pijn in zijn schouders na zijn val met zijn moto en hij moet foto's laten trekken en het zou wel eens kunnen dat hij geopereerd moet worden, het komt dus weer al samen

wendy nog 2 weekjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 11:54
Wendy

Online Status Stuur bericht
hoi anne, mijn bloeddruk was nu 120/70 dat is voor mij erg hoog(normaal gesproken heb ik een bloeddruk van 110/45, erg laag dus). onze pukkie is al ingedaald maar ligt nog niet helemaal vast. dat komt waarschijnlijk ook omdat ik zelf erg lang ben (1,76) hij heeft dus iets meer ruimte dan bij een vrouw van bijvoorbeeld maar 1,60. maar dat hij nog gaat draaien is onwaarschijnlijk. hij ligt dus al mooi met het koppie naar beneden, ruggetje rechts (voor de kijkers links) en de pootjes en armpjes opgevouwen aan de andere kant, waar ook de placenta ligt. ik maakte me een beetje zorgen omdat hij veel minder hikt dan in het begin. hikken is altijd een goed teken omdat ze dan vruchtwater inademen. zo oefenen ze het ademen dus. maar de verloskundige zei dat het normaal is omdat het middenrif nu sterker wordt en er dus minder gehik nodig is om het vruchtwater weer uit de longetjes te ademen.
wel ligt hij met 1 schoudertje "vast" op mijn rechterbekken/heup. dat voel ik ook vaak, vooral als ik voorover leun, dan voel ik het schoudertje echt prikken. ik hoop dus dat hij nog wel een zekere draai gaat maken zodat hij er met de bevalling niet achter blijft haken!
ligt jouw boy al met het koppie naar beneden? een 2e kindje heeft meer ruimte om te tuimelen zegt men toch?
x
wendy

mel: jaaaaa, nog maar een paar weekjes! maar voor hetzelfde geld duurt het nog een maand he! afwachten maar...

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:10

Hoi hoi,

Goh Mel, wat een pech... hopen dat het goed komt met jullie...

Wendy: mijn bloeddruk is bij Jonas gestrand op 140/95 geloof ik. En het gaat meestal om de onderdruk. Laatst stond ie op 80 dus... daarna weer op 65 gelukkig.
Jonas lag trouwens bij mij ook niet vast in het bekken, hij was 'sterrenkijker' vandaar dat het ook niet wilde. Je hebt dan goede sterke weeen nodig en die had ik niet. Ze moeten een spildraai maken vandaar. Maar dat gebeurd meestal tijdens de weeen.
Onze jongen ligt alle kanten uit: vaak schuin over dwars zeg maar. Soms in stuit. Deze gaat zijn eigen weg ha ha ha... maak me niet druk. Zie het wel.
Ik zie een gewone bevalling echt niet zitten, maar dat weet de gyn. wel... het moet ook allemaal helemaal perfect gaan, en ze gaan verder niets doen en anders direct een sectio... dus deze keer geen infuus enzo...
Ga jij thuis bevallen?

Liefs en knuf

[Laatst gewijzigd door Anne - 19/08/2008 @ 13:17] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >