Pff,seg wat is me dat hier allemaal?Het zit ons echt niet mee hé meiden,steeds weer dat slechte nieuws...
Nouki,een hele dikke

,'k vind het heel erg voor je,'k nhad zo gehoopt op goed nieuws voor jou seg.Weet je ondertussen al iets meer?Goed dat je teruggebeld hebt voor meer info want dat is zo,als ze bellen ben je zo overdonderd dat je van alles vergeet te vragen.Ik hoop stiekem dat er toch nog eentje kan teruggeplaatst worden en anders dat je meteen weer kan beginnen en geen maanden hoeft te wachten.Het was misschien een test die eerste keer maar het maakt het er zeker niet makkelijker op!
Mel,nog 2 daagjes en je kan ook starten!
Tamsie,dikke

,ik weet niet goed wat ik moet zeggen,het is verschrikkelijk nieuws...Ik hoop dat je morgen positief nieuws krijgt en dat het geen kanker is

Het moet ongelooflijk moeilijk voor je zijn,niet alleen ivm je gezondheid maar ook je kinderwens even opzij moeten zetten.Goh,ik vind het zo erg voor je,veel helpt het niet maar we zijn er voor je hé

Anne,nog even aftellen en je werk voor dit jaar zit er op.Het ziet er precies naar uit dat het een keizersnede wordt?Wanneer beslissen ze dat?Ik blijf het nog steeds heel moeilijk hebben,zeker nu ik weer een jaar ouder geworden ben maar in vergelijking met wat Nouki en Tamsie weer voor hebben is dat een peulschil.
Hel1,nog steeds zo misselijk?Bijna je eerste echo!
Zoals ik hierboven al schreef gaat het nog steeds niet zo goed,langs de ene kant zie ik tegen IVF op,langs de andere kant duurt het wachten om te starten lang.Volgende week zondag mag ik in principe starten met suprefact,'k hoop dat ik er niet te veel bijwerkingen van heb,een 3-tal weken later start het spuiten,dan beginnen we er eigenlijk pas echt aan.Verder zijn we info aan het verzamelen over adoptie maar naast het heel hoge financiële plaatje zijn er nog zoveel obstakels dat het echt niet voor de hand liggend is

De voorwaarden zijn zo streng,het is bv voor bijna alle landen een probleem dat we niet getrouwd zijn,sommige landen eisen zelfs dat je gelovig bent!Maar ja,geen kindje zien we ook niet echt zitten.
Leen x
BEVALLEN
weentje, 1e kindje, een dochter!
Frutella,28, 1e kindje, een zoon Ruben! 24/03/08
greetje, een dochter!
anneke 1e kindje een zoon Ruhne 11/07/08
ZWANGER
Wendy,NL,27 jaar,voor 06/09/2008, 19-8 controle
Bieke,B,28,na 18 maanden proberen = uitgerekend op 25/09/2008
Anne,NL,32 jaar,uitgerekend 8 oktober 2008,eerste echo: 18/02
Hel1,B,29j,na 25 maanden,uitgerekend voor 11/4/09, 1e echo 20/08/08
BIJNA ZWANGER(?)
mel,B,24j,20de ronde, 19 augustus 1ste spuitje zetten, start ICSI
Nouki,B,35j, alles tesamen 4j bezig, IVF hormonen sinds 01/08
Tamsie,B,21jaar
Leen,B,27j,25 maanden bezig,5 IUI's mislukt,IVF/ICSI:start suprefact normaal gezien 24/08