< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
18/08/2008 @ 16:31
T

Online Status
nans,
ik weet niet hoe het bij Pien was, maar bij ons was de overgang van 2 naar 3 veel moeilijker dan 1 naar 2. Veel chaotischer, anders hadden we er elk eentje, nu is er altijd eentje over. Vooral naar praktische zaken toe vind ik die overgang echt een stuk groter. Het heeft hier veel langer geduurd voor ik alles onder controle had.
Nu ze wat ouder worden, wordt het wel wat makkelijker. Eten aan tafel gaat vlotter, ze kunnen al wat beter alleen spelen. Enkel K nog, die slaapt overdag heel weinig, maar is eigenlijk ook niet lastig. Hij zit nu zeker al een halfuur in zijn park te spelen.
Nu eerst fruitpap maken!
En zelf ook fruit eten, allemaal aan tafel dus!
Ga dan ook mijn soep opzetten, volgens principe van Infra ligne moet je echt veel soep drinken en enorm veel groenten eten, lekker!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:36
vero

Online Status
ik kon kiezen tussen de witte met blauw, groen of roos biesje. heb voor de blauwe gekozen. (roos vond ik echt té meisjesachtig en dat is zo'n vies groen).

ik heb de mijne gekcoht waar mijn lijst lag. ze zijn zeker via internet te koop en in babyzaken. Ik kan er altijd eentje gaan halen hoor moest je er nergens een vinden of kunnen bestellen.

hier nog maar 1 nacht muggen gehad. Andere jaren hebben we er ook meer last van hoor.

mijn meisje is weer wakker. had snel nog gekolfd om ze verse melk te kunnen geven maar weer niet gewild... maar dan wel gulzig aan de borst drinken.
ga alle dagen blijven aanbieden. en volgende week ga ik er echt een dag werk van maken en keihard zijn denk ik als het dan nog niet gelukt is.

en nu wil ze weer op de arm. plakmadammeke.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:43
vero

Online Status
over de overgang naar drie kan ik niet meepraten maar ik vind de overgang van 1-2 minder groot als van 0-1. vooral emotioneel dan. ik kan alles veel beter plaatsen nu. ben er veel geruster in. maar het vrragt wel wat aanpassingsvermogen om er ineens 2 te moeten aanpakken

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:55
Nancy78

Online Status
T, ik ben nog niet van plan om het direct uit te proberen hoor, de overgang van 2 naar 3
we moeten sowieso drie jaar tussen dit kindje en een eventueel volgende laten om bekken voldoende te laten recupereren dus zal ook nog lang niet aan de orde zijn, als het er dan nog van komt - eerst het zien te redden met deze zwangerschap en dit tweede kindje

Vero, merci voor het aanbod! Ik hou het in gedachten voor als ik waar ik mijn lijst leg, gene vind. We leggen lijstje bij dream land en bij ons G, dus hopelijk kan ik dat via één van hun beiden toch krijgen. Indien niet, dan weet ik je te vinden

Goh, sanne komt hier subiet ff langs, ben curieus om L nog eens te zien. En z zal ook blij zijn dat J er is. Kunnen ze nog ff samenspelen.

T, slaapt jouw K maar zo weinig overdag? Z heeft nu weer geslapen van 13-16u, iets langer dan normaal owv de koorts maar 2u slaapt ze toch zeker hoor, en 's nachts t klokje rond...

ah, sanne is er, tot later

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 17:07
Ellen

Online Status Stuur bericht
Nele, kan jij mij wat meer vertellen over die micros copische co litis? Want ik vind er niet echt iets over op het internet.

Goh, ik vond de overgang van 1 naar 2 toch veel groter dan van 0 naar 1. Ik denk dat elk kindje erbij simpelweg NOG meer werk betekent dan je al gewoon was. Ik ben momenteel alleszins nog niet toe aan een derde...

Die speculoospasta vind ik ook wel lekker, vooral die die je in de speciaalzaken kunt kopen

Nans, O heeft geen muggenbeten gehad in Fra. De beten die je zag waren nog van thuis. Dat laat bij haar echt littekens na zeg De muggen die ik soms vind in haar kamer zijn ook echt rare muggen. Ik heb nog nooit eerder zo'n muggen gezien. Ze hebben zo precies lange voelsprieten achteraan en je kan ze héél gemakkelijk doodslaan want ze bougeren bijna niet. En als je ze doodslaat verpulveren ze precies...
Ik heb ook al beten gehad en ze jeuken enorm. En M heeft nog geen enkele beet terwijl zijn raam toch ook vaak openstaat. De één is al gevoeliger dan de ander zeker?

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 17:29
Pien

Online Status
Ik vond de overgangen allemaal ongeveer even 'groot', ttz, in het begin gaat dat nog, maar eens de baby meer 'noden' heeft (vaste voeding en aandacht) wordt het plots een stuk belastender. Maar na een jaar ben je het wel compleet gewoon en lijkt één minder soms zo peanuts. Maar dat zal wel normaal zijn zeker, alles went he?!
Net mazout besteld... waarschijnlijk de laatste keer, want tegen dat deze op is willen we compleet op zonneenergie zitten! (nog verbouwplannen voor over enkele jaartjes!)
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:09
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé, ben hier nog eens, maar bekaf, vanalles en nog wat gedaan, groetesoep gemaakt (met overschot koude schotels), batterij auto opgeladen, PJ in bad, bij de opa van G want die is jarig (88 etc..allé ge kent dat wel..en heb eigenlijk beetje hoofdpijn. Ga mij een uitgebreid bad nemen zé seffens.

Maar eerst nog even reageren op Ellen. Wel, ik heb boeken oer die ziekten maar ga ze moeten opsnorren uit mijn dozen, overmorgen week ik thuis, kzal het dan eens doen. En op het werk zelf staan er ook meer nog, zal ik ook eens nazien. Kijk ik met veel plezier na hoor vooraleer ik hier kwats zou vertellen.

1-->2 of 2-->3...ja, ze zeggen het hé dat het zulke grot aanpassingen zijn....nu lijkt het mij peanuts, hmmhmh, niet waar hoor, maar het is wel zo dat ik niet weet he het zal zijn die verandering. van 0 -->1 is ook een verandering, maar kmoet zeggen dat dat uiteindelijk goed meeviel. Zonder lijkt idd zo mega makkelijk hé nu ;0)

Nans, dinsdag kom ik dus eens af, we zullen dan nog wel afspreken welk uur hé.

Pien, volledig op zonne-energie, waaw!
En ik moet bekennen : speculoospasta heeft mij sinds dit weekend in zijn macht , ja, toeval dat jullie er net nu over beginnen maar G heeft er zaterdag voor de 1ste x gekocht en tis echt wel lekker vind ik. 1/3 pot is al verdwenen..

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:18
Sanne

Online Status
hallo,

ik zit hier te typen met l. op mijn arm... ze heeft vandaag amper van haar oren gemaakt en veel geslapen. Nu zit ze mij aan te staren met haar grote kijkers en te kirren en te lachen

ik ben mij deze middag 2 nieuwe jeansbroeken gaan kopen. ik was het acute broekentekort kotsbeu. Héél frustreren vooral om elke keer te moeten proberen of er echt niets meer past als die paar goeie in de was zaten.

deze namiddag is mij wel tebinnen geschoten dat ik net na mijn bevalling van j. ook een curettage gehad heb en onder narcose geweest ben omdat de placenta niet kwam, en toen mocht ik onmiddellijk bv geven aan J., dus blijkbaar mag het wel...
ik ga nog niet onmiddellijk beginnen kolven denk ik, ik haaaaaaat dat echt.

Vero, 2 krijsers, dat klinkt héél bekend. Hier is 't ook dikwijls zo dat ze mij alletwee net op 't zelfde moment nodig hebben . Dan is 't wel effe zweten.
Drie zie ik op deze moment ook absoluut niet meer zitten.
Ik mag er niet aan denken dat ik nu opnieuw zwanger zou zijn, met alle vermoeidheid en misselijkheid van dien. Ze mogen mij afvoeren dan.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:41
Pien

Online Status
Sanne, NU een derde niet meer zien zitten lijkt me redelijk normaal als je nog maar een week of 7 geleden bevallen bent! Ik moest echt wel lachen met je uitspraak!!
Maar sowieso, als je er echt bijna elke avond alleen voor staat, zou ik drie ook niet zien zitten hoor... 't is toch corvee!

E ligt net in zijn bed, heb nog een vrij mooie vacature gevonden aan Unief A'pen, niet helemaal waar ik naar op zoek was in feite maar allicht veel beter te combineren met thuis, alleen al omdat ik het met trein + fiets zou kunnen doen en zo toch een heel deel verplaatsingsstress zou kunnen vermijden. Nog eens nader bekijken nu dus.
Voel me echt misselijk nu, ik zou op den duur al bijna beginnen denken dat ik zw ben zeg. Doodmoe, slapeloos, dement, hoofdpijn (iets wat ik nooit heb normaal!) en nu nog mottig ook. Ik hoop maar dat het PMS is want anders hebben we een probleem!
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 07:41
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
haha Pien, who knows
kZou het nog wel fijn vinden, zo een eerste 4deforum-mensje

Ik zit hier nu weer beetje in de miserie, allé, geen grote rampen hoor ofzo. Maar twas toch efkes vloeken daarjuist, ja, alweer platte autobatterij. Ik was extra vroeg opgestaan om voor de inspectie eerst nog naar de schouwing te gaan en pffff, kzal alweer alle trucken mogen bovenhalen om aan de inspectie te geraken. Want met die auto durf ik niet meer de baan op, kmoet naar A'pen met andere mensen in mijn auto en kheb geen zin om daar vanavond Touring te moeten bellen hoor ofzo. Ging ik om de auto van mijn ouders hier rechtover, maar heeft die platte band zeg, tkan zo allemaal tegelijk tegenzitten hé. kVind er wel iets op, kweet aleen nog niet wat
Maar tzijn een rote rampen hé...enkel vervelend. Want toen iemand indertijd van mijn miskramen tegen mij kwam zagen over een kras op zijn auto of een latte batterie zou ik zijn nek omgewrongen hebben, dus ik ga stoppen met zagen, gelukkig zij er hier nu geen misrkamen meer

Voor de rest alles oké, buikje wordt dikker en ik in het geheel ook eigenlijk . Anders kan ik daar al vlugger een rem opzetten als ik enkele kilootjes zou bijkomen maar nu is dat moeilijk hé. En dat Pien ooit zou schrijven dat ze van de speculoosjes moet afblijven, wie had dat gedacht.

Griet,
Janbibejan bij jou zou moeten lukken voor mij!

Allé, ga hier is wat regelen zé!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:19
vero

Online Status
oei nele, je dag had beter kunnen starten dan. maar je kijkt er positief tegenaan hè.

pien, je gaat toch geen testje moeten doen? stel je voor seg... effe schrikken maar toch welkom zeker dan hè?

sanne, ik heb mij ook een nieuwe jeans gekocht. ik kan wel terug in al mijn kleren maar die jeansen worden nu wel intensiever gedraegn als wanneer ik gewoon ga werken.

en nu moet mijn meisje eten denk ik. of slapen...

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:44
Sanne

Online Status
Nele, je dag had beter kunnen beginnen hé.
Veel courage...

Ja Pien, inderdaad, 't is misschien nog vroeg hé nu om 't over een derde te hebben . Alhoewel, toen J. net geboren was wist ik al meteen dat er zeker nog een tweede zou komen op termijn. Nu is dat gevoel er totaal niet.
Ach ja, we zien wel... 't zal ervan afhangen hoe vlot alles daar verloopt in C. Als er nog een derde komt, zal 't daar moeten gebeuren, want als we terug komen binnen 3 jaar vind ik mezelf al te oud.
En misschien is die job nu wel niet helemaal wat je zoekt bij 't unief, maar kan je eens je daarbinnen zit, verder zoeken intern en komt er op termijn iets vrij dat je wel meer ligt ?
Bij ons op 't werk begonnen er veel zo. Ze wilden in de eerste plaats bij een grote internationale firma werken en begonnen daarna intern te solliciteren eens ze er een jaar werkten naar iets wat hen meer interesseerde.
Laat ons iets weten als je gaat testen hé, altijd spannend

Beide vroedvrouwen hebben geantwoord op mijn mail dat de narcose geen kwaad kan voor de bv. Van zodra ik wakker genoeg ben zit er blijkbaar bijna niets meer van die stof in mijn bloed en mag ik terug bv geven. Vroedvrouw H. heeft er blijkbaar zelfs een studie over gedaan en als ze in 't ziekenhuis zouden tegenpruttelen, mocht ik haar hulp inroepen om ze te overtuigen. Maar aangezien het bij J. destijds ook mocht, zal 't wel geen probleem zijn denk ik.
Oef, een hele opluchting, want ik zag dat afkolven en die flessen echt niet zitten. Ik wil gewoon rustig verder bv blijven geven.

K&G was hier al om 9u15 deze morgen. Ik was net gedoucht, gelukkig.
Onze kleine meid doet het schitterend. Ze weegt al 4,6 kg ondertussen. Ze is van P3 naar p50 gegaan van gewicht, en van P3 naar P75 qua hoofdomtrek. Redelijk spectaculair volgens die verpleegster.
Dat doet echt wel deugd om te horen dat je kleintje het zo goed doet.

Gisteren was 't trouwens net 1 jaar geleden van mijn operatie voor die bbz. Ik heb mijn klein meisje eens extra dik geknuffeld toen ik eraan dacht. Ik had toen nooit durven dromen dat ik een jaar later al zo'n schatje zou vasthebben.

Vero, die doeken lijken wel interessant. L. slaapt momenteel nog altijd in haar lodger. Ik ga er nog een tweede bijkopen denk ik, zo'n katoenen.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:51
Leen

goeiemorgen
ben hier ook eens, alles bijlezen lukt niet, want Y. zit hier bij mij en wilt constant mee typen.
alles hier goed. gaan sebiet naar mijn ouders, daar meeëten en dan Y. daar te slapen leggen en ondertussen gaan wji nog rondzien voor buitenverlichting.
al vanalles gedaan en ook al veel speeltuintoestanden.
ikke wel doodmoe. zou dat echt door dat ijzertekort komen? ik slaap geen enkele nacht door, word om de 2u wakker, ga erin rond 22u en Y. slaapt tot 7u ongeveer. vandaag was 't half negen, maar ik lag te waken vanaf 7u natuurlijk.

Sanne, toch terug curretage, chance dat je direct terug bv mag geven. en je kleine meid doet het zo goed, prima zeg, is leuk om te horen hé. succes met de pipitraining van J.
hier wil Y. alleen naar toilet gaan, ze zegt soms gewoon dat ze moet gaan en dan mogen wij niet mee. grappig hoor, mijn zelfstandige meid.

Pien, laatste keer mazout ingedaan? wij moeten ook nog indoen tegen de winter. grote plannen dan nog om volledig op zonneënergie over te schakelen. is wel hele investering hé.

en dus een berichtje van G. dat ze goed misselijk is, hoera, alles zit dus goed, ben zooo blij. en ze zit in Cali fornië, prachtige streek, ben daar ook al twee keer geweest en blijft toch mooi hé. amerikanen zijn dan wel speciale mensen, maar hun land blijft toch wel mooi. het mooiste park vond ik yellow stone. en Las V e gas vond ik ook de moeite, kitch zoals nele zegt, maar toch wel de moeite waard om eens gezien en beleefd te hebben.

ga hier eens alles klaar zetten en andere kleren aandoen. A; is naar de kapper en nog om wat gerief en dan moeten we doorgaan.

tot later
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:13
Ellen

Yellow stone hebben wij ook nog gedaan en is indeed spectaculair!! Ik zou zo'n reis ook nog wel eens willen doen, maar dat komt er eigenlijk niet meer van nu... Het geld gaat altijd naar andere dingen: huis, kindjes, auto,...

Sanne, na M wist ik ook direct dat ik nog een 2de wou en miste ik echt mijn zwangerschap. Na O was dat gevoel er ook echt niet. En nu nog steeds niet. Wij gaan de keuze voor wel of niet een derde ten laatste nemen als O 2 jaar is. Langer wil ik niet wachten omdat ze dan te veel gaan schelen.

Goed dat je toch verder bv mag geven na de narcose. 't Moet zijn dat het geen sterke narcose is en dat die veilig is voor de bv.

L doet het wel supergoed hé?! Al op de P50 voor gewicht! 't is goeie vettige melk die jij produceert!

Nele, 'k ben zeker geïnteresseerd in wat jij weet over die darmziekte. Maar je moet nu niet speciaal voor mij ganse boeken lezen hoor! Je mag ze anders ook eens mij geven, dan kan ik ze zelf lezen.

Nu eten!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:22
Nancy78

Online Status
hoi

hier ben ik ook nog es

oei, pien, kan je nu zw zijn? ik kan zeker verstaan dat dat je even paniek doet krijgen... maar nemen jullie niets v voorzorg? allez, ik wil niet belerend overkomen hoor, helemaal niet, maar ik dacht dat jij de pil nam?
enfin, hopelijk is het niets en is het gewoon door samenloop van omstandigheden? Laat ons dus hopen dat er snel duiveltjes aan te pas komen...

nele, ai, je dag startte inderdaad niet echt denderend Zou daar goed zot van gekomen zijn, ben echt een stresskonijn op dat vlak. Maar je pakt het inderdaad al redelijk sportief op, goed van je meid
En ja, kilo'tjes bij... hier van t zelfde, ik durf al amper meer op weegschaal staan

Leen, geniet ervan bij je mama. Blijft Y daar dan of is het enkel daar blijven terwijl jullie voor buitenverlichting gaan kijken?

Zelf zit ik beetje verveeld met familiekwestie. Mijn nonkel van 60j heeft gisteren een hartaanval gehad. Hij moet nu blijkbaar 5 overbruggingen krijgen. Het is zowat het kakkersnestje van mijn oma, als je begrijpt. Straks ga ik bij mijn lieve oma langs... maar... ze weet nog van niets! MIjn tante en oma, dat klikt niet zo fantastisch, maar ze ging deze voormiddag mijn oma verwittigen. Alleen, toen ik mijn oma aan lijn had om 12u, wist ze nog van niets. Ik vind het nu vré ambetant om langs te gaan straks, als zij nog van niets weet. Maar ad andere kant is het toch niet aan mij om zo'n nieuws mee te delen? Alleen kan ik niet zo goed liegen tegen mijn oma, dus wordt moeilijk straks. Mag ik iets zeggen (en dan gaat mijn tante ambetant zijn omdat ik t al gezegd heb) of niet (en dan gaat mijn oma teleurgesteld zijn in mij omdat ik het wist en niets zei)

Pfff... ik hoop gewoon dat ze t weet tegen dat Z wakker is en we naar oma gaan...

Nans

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:24
Nancy78

Online Status
oh ja, sanne, nu vergeet ik nog te reageren op K&G ivm L! zo'n spectaculaire vooruitgang zeg! Bij ons deed Z de omgekeerde beweging: van P 50 bij geboorte naar P3 getotterd... Maar het is beter andersom natuurlijk, ge hebt alvast héél voedzame BV-melk!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:31
vero

Online Status
Ja Sanne, L is ons H aan het bijbenen hoor. Die komt maar traag bij. Morgen moeten wij op consultatie (eerste spuitjes + rota). Ze zal nu wel ongeveer 5kg wegen denk ik.
Ze weegt nu eigenlijk zoveel als T op dezelfde leeftijd. en die was 600g lichter bij geboorte. een vriendin had een kindje dat ook zo snel bijkwam en die zei dat de vroedvrouw zei dat ze eskimo-melk had. in het noorden is de melk vetter omdat ze dan rapper een speklaagje tegen de kou hebben. Bij T klopte dat dan wel want dat was een winterkindje. en H komt veel minder snel bij.

ik ging eigenlijk mijn gras afrijden maar het weer is hier niet van die aard da'k buiten wil gaan werken nu. hopelijk tegen het weekend beter weer. er komt zondag babybezoek en we willen BBQ doen. en mijn broer heeft veel vrije tijd deze week dus we zouden vrijdag naar de speeltuin willen gaan. en zondag gaan ze met T naar Bokrijk.

En H heeft het vandaag wat moeilijker om te blijven slapen precies. t zal veel vastpakken worden.

Sanne, ik heb die katoenen lodger ook. die wordt hier nu gebruikt als we met de koets buiten gaan. of in het relaxke of om buiten te zitten. maar om in te slapen gaat het niet want de kleine miss worstelt zich daar gewoon uit.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 14:58
Pien

Online Status
Grote opluchting vannacht: mijn regels!
Amaai, zeg, voorafgegaan door echt wel een KANJER van een PMS dan toch!! Euh, ja, Nans, we nemen wel wat 'technisch-mechanische' voorzorgen maar heb maar van maand 7 tot maand 10 minipil genomen (was toen van plan om met bv te stoppen en vond het dan zo stom om nog een doos minipillen te gaan halen voor 3 maand. Maar intussen zijn we dus al 3.5 maand verder... (en nu is het helemaal niet meer de moeite, want we gaan er toch ooit eens mee moeten ophouden he...). In ieder geval, voel me wel vrij opgelucht vandaag! Ik denk dus echt wel dat het bij drie gaat blijven hier, al had ik me het 'we-zijn-compleet-gevoel' wel iets duidelijker voorgesteld! Ik ben gewoon veel te moe om nog eens aan heel die hutsekluts te beginnen (hoe graag ik het ook doe/gedaan heb!!!), ik mag er niet aan denken dan op dit moment nog eens een week of 8 kotsmisselijk te zijn ook! . En dan geraak ik ZEKER niet meer aan het werk buitenshuis...

Heb me vandaag wel al ongelooflijk kwaad moeten maken op Desirée, ik moet tegenwoordig alles 10 keer herhalen voor ze nog maar aanstalten begint te maken om te luisteren en te ageren, en ben dat zo zoetjes aan BEU aan het worden! Dus we pakken haar nu wat strenger aan, het kan neit zijn dat H WEL moet luisteren en Madame niet...

E is wel uiterst snoezig momenteel, hij staat nu alleen en zet zo heel voorzichtig een eerste pasje af en toe! Maar als ik hem probeer te fotograferen laat hij zich altijd op mij vallen!

Nele, hopelijk toch op inspectie geraakt...

Leen, mazout is geleverd. 1590 euro voor 2000 liter hebben we betaald... Veel he, zeg, ik ben er eigenlijk niet goed van!
Ook al gaan tanken en auto moet eigenlijk ook nog op onderhoud, 't leven is toch echt wel duurder geworden he?!!
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 17:11
Ellen

Pien, oef, da's toch een geruststelling!
Ik begrijp wel dat je het gevoel van 'compleet' te zijn wel graag duidelijker had gehad. Maar je hebt nog tijd om dat gevoel te krijgen hé (of net het omgekeerde: we willen zeker TOCH nog een 4de).

Nans, da's inderdaad vervelend zeg! Jij kan er niks aan doen hé dat jouw tante en oma ruzie hebben, ik denk dan ook niet dat jouw oma jou iets kwalijk zal nemen. Het feit dat je tante nog niks gezegd heeft zal de spanningen tussen haar en je oma wel doen toenemen en jouw oom zal daar dan de dupe van zijn terwijl die zo'n stomme ruzies nu ECHT wel kan missen! Jongens toch, sommige mensen kunnen toch echt kinderachtig doen hé?

Ik ga mijn schattekes halen. Heb deze namiddag 3 uur geschilderd, 't geeft wel een voldaan gevoel.

Zeg, nog een vraagje: vanaf zaterdag verkopen ze lattenbodems, matrassen, donsdekens,... in A l d i. Wij hebben dat nog allemaal nodig voor M's bedden (B heeft zo'n dubbel bed gemaakt: gewoon bed en een onderbed) en het is echt geen geld. Zou dat degelijk materiaal zijn? Iemand ervaring mee?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:21
Nancy78

Online Status
Hier ben ik weer

ben bij mijn oma geweest
ze wist het intussen gelukkig al... chance, want ik had dat echt niet kunnen zwijgen hoor... Ze was wel onder de voeten hoor, mijn oma. Wel logisch hé, als uw zoon een hartaanval gekregen heeft en een zware operatie moet doorstaan. Mijn tante is uiteindelijk na de middag gegaan naar mijn oma, ze is niet zolang gebleven blijkbaar. Mijn oma was wel spijtig dat ze het maar dag nadat het gebeurd was wist, maar dat ik wel verstaan. Ze piekert echt veel nu, en wil haar kind niet verliezen, want ook al is zij bijna 87 en hij 61, dan nog maakt dat geen verschil hé, het blijft je kind, nietwaar?

Wanneer de operatie plaatsvindt, weten we nog niet maar ja, vré lang kunnen ze niet wachten...

Pien, dat zal wel een opluchting zijn. Missch nu toch een permanenter (en veiliger) anticonceptie kiezen? Wel chique dat je nog BV geeft aan Etje. Hij is bijna 14mnd zeker?
Wel ambetant dat je het zo op je heupen krijgt van A'tje tegenwoordig, zal weer een stuip zijn van de peuterpuberteit zeker?

Ellen, ik zou het niet weten, van matrassen en zo ken ik niet veel. Maar ik denk wel dat je de kwaliteit kan betrouwen hoor, wij hebben al enkele toestellen van de a l d i en ben altijd tevreden ervan geweest.

Verder wel een rustig dagske hier gebleken hé... zal vanaf september wel meer vollen bak zijn

Groetjes
Nans

Nans

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >