Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 16:14 M'tje | Mollie, in het begin lag Skadi 15 minuten aan ieder borst, nu is dat veel minder geworden, maar dat komt doordat ze beter en sneller kan drinken, denk nu niet meer dan 10 minuten aan ieder borst. Els, hier geef ik ook borstvoeding, merk wel dat als Skadi in een huilbui is om de krampjes dat ze liever bij mij in slaap valt dan bij de papa... Nog eventjes meiden, hoop voor jullie dat jullie niet overtijd gaan Liefs van ons! |
| 18/08/2008 @ 23:28 M'tje | Mossie, ik moet ook haar pamper verschonen na 1 borst hihi... Maar ze is goed aangekomen joh, super! De kraamverzorgster heeft per ongeluk haar weegschaal hier laten liggen, morgenvroeg ga ik dat ding maar eens stiekem in gebruik nemen als ze hem nog niet heeft opgehaald hihi... Selena, jeej meid vreselijk!!! ![]() Maar wel ontroerend dat hij de naam heeft toegefluisterd, erg mooi... Nog iets leuks bij de Ikea gevonden? Ik heb daar enkel ansichtkaarten gekocht met eendjes erop en lijstjes erbij gekocht, die geverfd, de kaarten erin en ze hangen nu aan de muur in haar kamertje... Liefs van ons! |
| 20/08/2008 @ 09:55 Yana ![]() | @Els: Hier ook geen slijmprop verloren; enkel water gebroken, een ganse emmer vol, naar mijn gevoel :-) |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie ook augustus baby???

Morgenvroeg gyné controle, ben eens benieuwd! 

Ben ik wel blij voor!

het er erg naar zn zin. De gyné heeft nu de boel een beetje geforceerd, zelf geprobeerd opening te rekken, was erg pijnlijk!
Mss dat dit iets uithaald, en anders mag ik nu zondag ochtend binnen komen 
of