Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2008 @ 13:20 Fleur | Hallo, Oh Lotje... ik kwam even op de 9 maand site de " grafiek" van Stien opzoeken en bijvullen ...en nu verneem ik toch wel schitterend nieuws !!!!!!!!!!!!! Dikke proficiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ook nr je foto'kes gekeken.. zo schattig he .. !! Je hebt dat super gedaan meid !! ![]() ![]() ![]() Heel gek maar ik had ook vanaf week 36 een zwangerschapsvergiftiging .. waardoor Stien niet echt meer groeide en bijkwam ...terwijl bij mij de kilo's erbij vlogen. Uiteindelijk is ze dan geboren op 38 weken omdat ze het beter uit de buik zou stellen dan erin .. ![]() Geniet nu mr van je kleine wondertjes .. en hopelijk zijn ze snel sterk genoeg zodat ze mee naar huis kunnen. Alvast een dikke knuffel, geniet ervan en probeer je lichaam nu maar wat rust te geven. Dikke kussen XXX |
| 15/08/2008 @ 13:25 Fleur ![]() | Test banner |
| 15/08/2008 @ 13:36 Rien | Ooooh Lotje, na je mailtje ben ik holderdebolder naar het forum gevlogen. Megadikke proficiat met je prins en prinsesje!!!!!!! Waaaaaw dit had ik even niet verwacht. Goed om te horen dat de kleintjes het goed doen. Ik duim dat je zoontje snel naar huis mag en dat je dochtertje het supergoed blijft doen zodat ze snel kan aansluiten. In tegenstelling tot Fleur had ik geen fotootjes gezien, dus even terug in die mail kijken. Meid, ik ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!! Ook een dikke proficiat aan de papa! Voor jou, heel veel energie voor komende dagen want zo 2x/week naar het ziekenhuis, en net bevallen, is best zwaar. Maar ik weet gewoon dat je met twinkelende oogjes telkens de deur uitstapt. Jij bent echt zo een natuurlijke mama. Dikke zoen aan je kleintjes!!!! |
| 15/08/2008 @ 13:38 Rien | Fleur, Stientje doet het goed he qua lengte en gewicht!!! Is ze ziek geweest van het spuitje of heeft ze dat nog maar pas gehad? Onze F kruipt ondertussen de hele kamer door, echt zalig om zien. Hij heeft nu wel een oorontsteking en is wat slappekes. Gisteren naar de dokter geweest, omdat hij met koorts van de creche kwam. Allemaal ene fijn verlengd weekend!! xxx |
| 21/08/2008 @ 08:10 Rien | Oh Isabel ... heel veel sterkte aan je broer, jou en jouw familie ... . |
27/08/2008 @ 13:01 ![]() | Oei isa* Drukke moeilijke momenten dan bij u. Veel sterkte hoor, moet zeggen ik weet niet echt tips. Ik zou zeggen proberen te praten met je man en evt hulp zoeken. lieveke |
| 28/08/2008 @ 12:07 isabel ![]() | hallo allemaal gisteren ging het toch al beter met kris denk dat hij het zwaar heeft op z'n werk dat het daardoor gedeeltelijk komt. Isabel |
| 28/08/2008 @ 23:28 Zepke | Hallo allemaal! Eindelijk even tijd om nog eens iets te posten! Ben ondertussen verhuisd en begonnen op m'n nieuwe werk. Alles was zo rommelig en druk dat ik geen tijd vond om even langs te komen!Proficiat Lotje met je en !! Leuke namen trouwens! Ik had het niet verwacht eigenlijk! Goed dat alles goed verlopen is en dat de kleintjes het zo goed doen!!! Probeer goed te rusten zodat je extra van ze kan genieten eens ze thuis zijn!!! Mooie foto's!!Sorry dat ik op de rest even niet reageer (ik kom zo snel mogelijk terug) maar ik ben doodmoe van de verhuis en het nieuwe werk. Dus ik kruip maar weer in bed! Groetjes, Zepke |
| 04/09/2008 @ 10:39 Rien | Gelukkige verjaardag voor Deniske!!!!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

en een
...
maar goed ze zijn gezond en wel ter wereld gekomen en ze doen het zo goed nu

Ben ondertussen verhuisd en begonnen op m'n nieuwe werk. Alles was zo rommelig en druk dat ik geen tijd vond om even langs te komen!
maar ik ben doodmoe van de verhuis en het nieuwe werk. Dus ik kruip maar weer in bed!