< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Van 1983 en zwanger van eerste kindje...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Van 1983 en zwanger van eerste kindje...
13/08/2008 @ 17:46
kleintje_83

Online Status Stuur bericht
Mossie!! Proficiat, zo'n schatje!!

Hier zijn de weeen wat minder. Ze zijn er nog steeds maar niet zo frequent en niet altijd pijnlijk. Het zal dus even een opstoot geweest zijn. Er is geen haast bij, ik heb liever dat hij nog twee weekjes blijft zitten. Komen doet hij toch.
Ik houd me wel minder rustig nu. Ik ga wat meer wandelen en doe vanalles dat ik normaal niet zou doen. Ik krijg dan een wee, maar dat mag nu wel he.

Wappo, nu komt het toch echt dichterbij he!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 10:52
Wappo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Iepsies, hier weer van uit het ziekenhuis Deze keer met vals alarm, donderdagnacht binnengekomen met om de 2 min. weeën, is beginnen doorzetten en dan ineens terug vermindert om nu uiteindelijk zo goed als stil te liggen. Generale repetitie van de natuur denk ik
Straks mag ik normaal terug naar huis en dan zal het toch wel spannend afwachten worden, heb wel opening nu.

Ja Kleintje, wij zijn precies dezelfde weg aant bewandelen

Groetjes
Wappieflappie

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 17:44
kleintje_83

Hey Wappo,
ik ken het!
Bij mij leek het de laatste keer ook zo serieus, en dan stoppen ze. Ik denk dat we de boekjes niet te veel moeten volgen. Die zeggen, ga naar het ziekenhuis als ze om de vijf minuten komen, bij mij gaat het direct naar om de drie minuten.
Het zal ook niet lang meer zijn voor jullie! Spannend!
Ik heb maandag een afspraak en dan gaan ze normaal gezien kijken of ik opening heb, zou wel leuk zijn want heb toch al goed afgezien.

Groetjes!! En good luck mocht het ineens van dat zijn!!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 17:59
kleintje_83

Hello,
hier is het weer goed aan de gang. Sinds gisteren 10u savonds pijnlijke weeen elke vier minuten. Ze duurden ook echt lang. Daarna werden ze wat minder regelmatig maar wel veel pijnlijker. Heel de nacht door. Ik dacht al, het is hier precies begonnen. Ik heb tot 6 uur gewoon wakker gelegen (gelopen) van de pijn. Nu is het 11uur smorgens en de ween zijn serieus minder. Ik heb ze wel nog en conctante zeurende rugpijn.
Ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren. Ik ga gewoon wachten tot ze heel dicht op een komen.

We zullen wel zien zeker. Ik hoop dat het nu eens doorzet want dat blijft wel aanslepen seg.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:40
Wappo

Wow kleintje, het wordt echt spannend nu. Als je morgen op controle bent geweest moet je snel verslag uitbrengen he
Als het zover is ook veel succes

Hier voel ik momenteel dat ons kindje flink aan het duwen is, afwachten zeker he

Groetjes
Wappo

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 03:14
kleintje_83

Hey iedereen,
zoals beloofd even een verslagje na de gyn.
Baby zit goed beneden en is aan het indalen. Ze zegt dat hij wel nog wat te gaan heeft.
Ik heb 1 cm opening en bmh begint in te korten en is zacht.
Ze schat dat we een kindje gaan hebben van minsten 3700g, dus geen kleintje, wat wel mag.
De gyn zei ook dat het waarschijnlijk geen drie weken meer zal duren. Ik heb de weeen beschreven en ze zei dat ik volgende keer maar gewoon binnen moet komen. Zeker als het weer voor 10 uur aan een stuk is.
Wel goed nieuws dus, het is niet meer veraf en de weeen brengen toch iets op.
Mijn buik hangt ook een stuk lager en de meesten rondom mij zeggen dat ze denken dat het niet meer lang zal duren. Niet dat ik dat allemaal vertrouw, maar toch wel leuk om te horen, dat het nu echt snel gaat gebeuren. Ik ben vandaag nog de laatste dingen gaan halen, ben er dus helemaal klaar voor. Mijn man ook, hij kan niet wachten om vrijaf te hebben.
Groetjes!!
Wappo: bij jou nog verandering?

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 09:04
Wappo

Hey kleintje,

Goed nieuws dus En wat een gewicht seg Hier hetzelfde verhaal met de papa, kijkt ook uit naar zijn vakantie
Sinds vannacht heb ik terug contracties en ze zijn pijnlijker dan toen ik ben binnen gegaan. Zit nu volop te hopen dat het gaat doorzetten deze keer heb zo een voorgevoel dat ons kindje er wel aan toe is. Maar als het niet voor vandaag is, morgen heb ik sowieso een afspraak bij mijn gyn dus dan gaan we weer wat meer weten. Ik hou jullie op de hoogte...

Groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 19:55
kleintje_83

Hey Wappo succes, wie weet is het van dat.
Ja, ik weet het, een goed gewicht he. Mijn man was 5kg bij de geboorte dus ik denk dat het van daar moet komen. Ik was maar een kleintje en ik ben tijdens deze zwangerschap maar 4kg bijgekomen, dus ik weet niet waar het vandaan komt. Zolang hij gezond is he.

Ik had vanacht weer weeen en ik heb het gevoel dat het gewoon nooit gaat doorzetten. Ik ben zo moe, ik ga niks van energie hebben voor het echte werk.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:06
Wappo

Hier ons verslagje van vandaag:

- we namen de juiste beslissing om geen weeënremmers meer te starten
- volgens de gyn kan ik mss zelfs nog 39 weken halen maar dat is natuurlijk moeilijk te zeggen
- ons kindje weegt ongeveer 2kg580
- alles is bij ons gemiddeld, mijn gewichtstoename, gewicht van het kindje...
- ik mag gerust mijn huishouden doen en alles doen waar ik zin in heb zolang ik maar naar mijn lichaam luister
- blijkbaar maak ik wel kans op preeclampsie omdat mijn moeder dat heeft gehad dus moet bloeddruk opvolgen maar die is momenteel super goe dus een zorgen
- ons kapoentje is nu een sterrekijkertje dus ik hoop dat het nog draait
- als ik nog 3 dagen wacht en dan beval mag ons kindje zelfs meteen op de kamer en geen couveuse

maw, wij gaan genieten

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:34
kleintje_83

Hey Wappo,
klinkt goed, je bent uit de gevarenzone. Ik was ook opgelucht na 35 weken.
De risico's zijn dan veel kleiner als je kindje ineens zou geboren worden.

Hier nog altijd hetzelfde. De weeen houden niet op maar worden maar niet sterker. Ik ben wel blij dat het tenminste iets opbrengt. Ik denk dat ik nog vrij ver ga geraken, zeker 38 weken.

Heel veel succes nog met je buikje, geniet van de laatste dagen nog niet als mama, komt nooit meer terug he.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 01:06
kleintje_83

Hey Wappo,
nog iets veranderd?
Hier is het precies weer wat minder, nog altijd weeen, maar veel minder en niet meer zo pijnlijk. Ik probeer wat te rusten, ga de energie binnenkort goed kunnen gebruiken.
Ik hoop toch tot september te wachten met bevallen, dan komt er familie op bezoek, en niemand van mijn familie heeft mij al zwanger gezien, dus hopelijk kan dat nog.

Succes nog met de laatste dagen!
Groetjes!!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 14:50
Wappo

Hey kleintje,

Ook hier gaat het op en af vreselijk he... Vannacht weer slecht geslapen, ik werd echt wakker van de contracties maar ze kwamen met veel tussentijd, net lang genoeg om terug in slaap te vallen en dan weer wakker te worden door de volgende
Ik probeer dus ook overdag nog te rusten maar aangezien ik op mijn houding moet letten en niet teveel achteruit mag hangen is dat niet altijd makkelijk.
Afwachten zeker benieuwd hoe het hier nog zal lopen...

Groetjes
Wappo

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:50
Wappo

Hey hey,

En kleintje, is het bij jullie ook nog altijd spannend? Hier is het nog wachten en wachten. Ik blijf wel veel contracties hebben maar ze doen 'helaas' geen pijn. Soms word ik 's nachts wel wakker van pijnlijke contracties maar dan stoppen ze weer. Echt vreselijk
We worden echt wel ongeduldig hier...

Groetjes
Wappo

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 16:42
kleintje_83

Hey Wappo,
ja, nog altijd wachten...
ik krijg al van mensen die mij zien de vraag of ik nog ALTIJD zwanger ben, ik ben nog niet eens overtijd.
Ik heb nog altijd weeen, helemaal niet regelmatig en vaak niet meer zo pijnlijk. Ik heb zoveel pijn rond mijn bekken, druk enzo, ik kan bijna niet meer stappen.
Sinds gisteren wel weer wat meer activiteit, continu weeen en ze doen wel pijn. We zullen wel zien, ik probeer ze nog niet echt te timen.
Ik heb gisteren een kindje van 4 dagen oud vastgehouden, 3 kg ongeveer, zo klein!! Ik verschoot wel even, de mijne zal niet zo klein zijn, maar toch nog klein. Ik kijk er wel naar uit, begin serieus ongeduldig te worden en mijn man ook.

Nog succes met het wachten, 1 ding is zeker, komen doen ze toch!
Groetjes!!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:35
Wappo

Hey hey,

Gisteren bij de gyn geweest, ons kindje zal nu ongeveer 3kg wegen. Het is gedraaid dus daar ben ik blij om, hopelijk beslist ons kapoentje van zo te blijven liggen nu... Gisterenmorgen heb ik blijkbaar eindelijk échte voorweeën gehad. Het mag toch wel echt doorzetten hoor

Ik vraag me af hoe het met al de andere zwangeren is... Laat van jullie horen, ik ben benieuwd

Groetjes
Wappo

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:46
Antje

Hallo allemaal, Hier ben ik ook nog eens... Had op zoveel topics geschreven dat ik het overzicht een beetje kwijt ben en dus ook de topics niet meer allemaal kan vinden... shame on me!
Ik heb even vlug alles bij gelezen maar het is teveel om te onthouden nu en om op iedereen te reageren.
Wel las ik er al dames zijn bevallen... Gefeliciteerd! Voor de meeste hier begint het nu toch wel spannend te worden he! Voor mij duurt het nog wel ff maar als ik erover nadenk dat het 'nog maar' 16 weekjes is krijg ik het soms wel eens benauwd, moeten nog zoveel doen...
Voor de rest alles goed hier met iedereen?
Ik kom nu weer wat vaker kijken en schrijven nu ik het topic weer heb gevonden, beloofd
groetjes Antje

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 15:29
kleintje_83

Hello iedereen,
hier alles nog hetzelfde. Sinds gisteren wel weeen (weeral) en heel de nacht door, dus geen oog dichtgedaan. Zit hier nu nog altijd met weeen maar ze komen niet goed door. En ze doen precies veel pijn in mijn rug.
Straks nog een afspraak met de gyn, ik hoop dat er wat verandering is.

Groetjes!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:55

Hoi hoi,

FF snel een berichtje tussen de pampertjes door
Hey kleintje_83, ik hoop voor je dat de weeen goed doorzetten zodat je jullie kleintje snel in je armen kan bewonderen!

Wappo, tuurlijk geldt dit voor jouw ook é

Hier gaat alles redelijk goed, buiten het feit dat onze meid heel veel teruggeeft... Wat krampjes en pijn veroorzaakt Niet fijn als je meisje zo'n pijn heeft...
Maar voor de rest is het een schat van een meid!

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:27
kleintje_83

Hello iedereen!
Ik kom net van de gyn en ze zegt dat het de goede richting uitgaat. Ben 1.5 cm en 50% ingekort, de baby zit heel laag zegt ze, heleaal ingedaald dus.
Ze heeft mij gestript en amai, de wee kwam 1 seconde later, en ik stond direct in het zweet.
Ik heb nog altijd weeen nu en ik hoop dat het nu echt doorzet. Ik ga straks een heel langewandeling maken, en dan zien we wel. Hopelijk helpt het allemaal een beetje.

Groetjes!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:53

Hey kleintje_83

Spannend!!! Hopelijk hebben de weeen doogezet en heb je je kleintje nu in je armen!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >