< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Temperatuurverhoging

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Temperatuurverhoging
28/06/2008 @ 12:16
valerie

Online Status Bekijk profiel
Hallo mensen,

Ik heb twee kinderen en ben sinds deze maand aan het tempen. Vandaag heb ik een derde tempstijging ondekt op dag 10 na de ovulatie. Mijn ovulatie heb ik laat gekregen volgens fertillity. Ik heb ook vanmorgen al getest met een mat-care test die je 6 dagen voor je menstruatie kunt gebruiken, die is negatief maar misschien heb ik gisteren of vandaag pas mijn innesteling gehad omdat ik vandaag een derde stijging zie, Zou dat kunnen?

Liefs
Valerie
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 14:52
valerie

Dit las ik ergens en het lijkt heel erg op wat ik nu heb. Het is nog afwachten natuurlijk maar jah, wie weet ben ik wel zwanger en weet mijn lichaam dat nu pas.

Stijging van lichaamstemperatuur: Als je lichaamstemperatuur verhoogd blijft (een halve graad, gemeten 's ochtends voor alle activiteit) blijft tot na de tijd dat je ongesteld moet worden, en niet terugloopt naar het niveau voor een eisprong, kan dit wijzen op zwangerschap. Nadat een eicel bevrucht wordt, doet het er een week over om in de baarmoeder te komen en zich daar te nestelen. Pas op dat moment weet je eigen lichaam dat het zwanger is. Als hCG (zwangerschapshormoon) vrijkomt kan nog een temperatuurstijging te zien zijn, een week tot 12 dagen na de eerste temperatuurstijging bij de eisprong.

Liefs
Valerie
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 22:17
valerie

Zoals ik eerder vermelde heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die gaf negatief aan maar nu ik weer keek zie ik toch wel een heel licht streepje, hij is echt heel licht en ik heb hem vergeleken met een oude waar geen streepje te zien was, dus als het goed is ben ik gewoon ZWANGER. Ik test volgende week weer natuurlijk maar ook aan mijn temp kan ik het zien, ik deed ook wel eens 'savonds een temptest en zo hoog als die vanavond was is ie echt nog niet geweest een temp van 37,7. Gisteravond was ie 37,4. maar natuurlijk temp ik 'sochtends voor het opstaan en mijn temp is nog steeds hoog.. ik voel mij ook zwanger, vooral vandaag heb ik veel last van buikkrampen, echt veel en heb last van donkergele afscheiding, niet zoveel hoor.. ik weet niet of dat ook nog iets zegt. Maar verder hou ik jullie wel op de hoogte als ik zwanger ben ben ik zwanger van onze derde, onze oudste twee zijn 9 en 6 allebei jongens.

Valerie
Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 12:51
valerie

hoihyhbjkhoihjnkjhpi
[Laatst gewijzigd door valerie - 29/06/2008 @ 12:51] - Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 09:58
Babyke*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn temp was ook zo hoog!
Succes met testen

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:19
valerie

ik ben zwanger
Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:12
Babyke*

Dikke proficiat!

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:19
tijgertje86

Online Status
Gefeliciteerd Valerie ik hoop ook gauw te volgen......

Liefs tijgertje86

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:20
valerie

Ik zou nu ongeveer 7 weken en 5 dagen zwanger moeten zijn, vanmorgen heb ik een uitwendige echo gehad om de termijn precies te bepalen maar ze zei dat ze alleen een lege vruchtzak ziet. Dus volgens haar is dit een miskraam. Ik wil natuurlijk een inwendige echo omdat ik zovaak lees dat je zo vroeg bij een een uitwendige echo vaak niets ziet. De vruchtzak is wel gegroeid, ik ben misselijk en heb pijnlijke borsten en geen bloedverlies. Ik ben natuurlijk een beetje in de war en besef het niet zo.. zijn er mensen die dit met de echo weleens zo hebben meegemaakt?? Helaas was ze er van overtuigd dat dit voor 99% een miskraam is, maar misschien heeft het vruchtje zich verstopt? Of praat ik mijzelf nu moed in?

Liefs
Valerie
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:57
Deniesje

Ik heb ook even een vraagje.

Ben nu al een hele week erg misselijk geweest (tot gisteren) en m'n temperatuur blijft ook maar aan de hoge kant.
Normaal is die 36,7 maar nu 37,6, de hele week al.

Zou volgens berekeningen de 13e of 14e een innesteling kunnen hebben, maar kan het nu misschien zo zijn dat ik zwanger kan zijn?

Heb sommige dagen ook last van zware hoofdpijn, maar voel me zeker niet ziek of zo.

Kan iemand me helpen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]