Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2008 @ 13:49 Rendy ![]() | Heykes, Ik kan bijna uit de wachtkamer he Evy hopelijk blijft het goed gaan he ![]() |
17/08/2008 @ 18:32![]() | ah leuk evy!! is dat dan je eerste keer dat je je wurmpke ziet. Morgen zien we ons pluisje ook weer, wordt dan me 2de bezoek bij de gyn, laat morgen wel weten hoe het verlopen is ![]() |
| 17/08/2008 @ 23:01 Evy ![]() | jep Kaatje, de eerste keer dat we dit wurmpje gaan zien.. ben eens benieuwd of het even beweeglijk gaat zijn als zijn/haar broer ![]() |
| 19/08/2008 @ 22:10 teigetje ![]() | wat jammer evy. Snappen die mensen dan niet dat je dan zo vol zenuwen zit te wachten op die eerste keer? gekke gasten zijn het |
19/08/2008 @ 22:28![]() | oh evy wat jammer nou, oh zult wel balen. zit je daar naar uit te kijken en dan gebeurt er zoiets. Ja probeer maar naar een andere gyn succes meid |
| 27/08/2008 @ 21:58 Goedele ![]() | Evy, heb je intussen een nieuwe datum??? Amai, ik zou daar niet mee kunnen lachen. Je kijkt toch wel echt uit naar die eerste echo en dan lappen ze je zoiets! ![]() |
| 28/08/2008 @ 20:36 teigetje ![]() | ohhhh zeker spannend. Is overigens wel erg rustig hier laatste tijd... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

We gaan ervoor! Voorjaar / zomer 2008

hoop maar dat alles goed zit, maar heb er geen goed gevoel bij
afwachten maar he... 

gyn, stom amai. Kan me goed voorstellen hoe dat voelt je kijkt er al naar uit en dan bellen ze af.