< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Nieuw hier - jonge mama's gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Nieuw hier - jonge mama's gezocht
13/09/2008 @ 08:34
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Carmen, we blijven meid. En als je cyclus mooi 28 dagen zou zijn, dan waren je vruchtbare daagjes nog voor je vakantie he. Dus alles kan nog

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 13:29
Mirjam

Carmen!!!!! 1 dag overtijd!!!!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 15:20
LiLLeBi

Hihi ja, alles kan nog maar met een negatieve test lijken de kansen wel kleiner te worden he!
Woensdag ga ik nog eens testen als de er nog niet zijn!

Hoe gaat het met iedereen?

Wij denken rond haar verjaardag het grote bed te plaatsen in haar slaapkamertje.
Zo kunnen we haar bedje van nu gebruiken voor de nieuwe baby.
En heeft ze nog effe tijd om te wennen.

Heb geen idee of het al zal lukken maar wie niet waagt niet wint he!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 08:47
LiLLeBi

We zitten in de volgende ronde!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 08:50
Mirjam

Oh spijtig Carmen! Gelukkig heb je niet lang moeten wachten he. Hoelang had het eigenlijk met Zoë geduurd?

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 08:56
sandra

Online Status Bekijk profiel
carmen, nieuwe ronde nieuwe kansen. En zoals je eerder had gezegd, nu begint in feite ronde 1 é!!

Mirjam, hoe gaat het met de dikke buik? Voel je al wat beweging?

Mama 21, hoe gaat het met the boys? Is wel wat wennen zeker met eentje minder in huis overdag nu de oudste naar school gaat?

Jambalaya, hoe gaat het met je meid? Drinkt en slaapt ze goed?

Met mij alles goed. Maandag mag ik terug naar de gyn voor een echo en het zal deugd doen om nog eens onze kleine meid in actie te zien. Er zal nu al een echte baby op het scherm te zien zijn hé!!
Mijn geduld begint nu al stillaan op te geraken als ik denk dat ik nog zolang moet wachten voor ik ze kan vasthouden. Geduld loont hé!
Ik heb al alles in orde en nu is het wachten geblazen, hopelijk zal het deze keer natuurlijk in gang gaan. Zo onverwachts naar het ziekenhuis moeten vertrekken lijkt me heerlijk. Vooral iedereen schrikt zich dan rot als je hen opbeld met het heugelijk nieuws dat ze al geboren is. Zal blij zijn als het allemaal zo ver zal zijn.
Dat blijft toch altijd zo spannend hé!!!
Ook met Tommy is alles in orde, het word een grote deugniet!
Als hij zijn zinnetje niet krijgt laat hij zich op de grond vallen of bonkt hij met zen hoofd enkele keren tegen de muur aan. Niet te doen! En dan huilen natuurlijk é!! Het word een echte kwajongen met veel te veel streken. Het heeft ook zen charmes zeker!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 14:46

carmen spijtig, mja nu kan de echte ronde beginnen hé

hier alles ok, ze heeft wel reflux, maar maandag naar osteopaat en hopen dat het zich oplost.
Slapen gaat goed en drinken ook, komt heel goed bij. Alleen soms slaapt ze 9 uur aan een stuk (KEI goed :-) ) maar andere keren is ze keilang wakker (s nachts gelukkig bijna nooit wiiihii). Bv zaterdag was ze wakker van 8.30u tot 1 u s nachts, en ni willen slapen hé, zag er ook niet moe uit, klaarwakker. En ze wil niet alleen zitten, je moet dan rond gaan met haar en haar pakken anders is het huilen geblazen, ach ja, vind het zo erg niet, en met de draagzak is het nog niet zo moeilijk ook niet om haar vaak te dragen

sandra kan goed verstaan dat je er fel naar uitkijkt, ik had dat ook de laatste 3 maanden kon ik niet meer wachten. Maar zo heel lang is het niet meer hé!! Het zal er rap genoeg zijn, ben wel es benieuw naar de naam die jullie gekozen hebben.
Moet je nog veel regelen of is alles al zowat gedaan? Minder geregel dan bij een eerste zeker, of heb ik het mis? :-)

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 08:38
sandra

Jambalaya, reflux!! Onze Tommy had dat ook. Moet ze medicatie ervoor innemen. Tommy kreeg daar medicatie voor en sliep altijd schuin zodat zen pap in zen maagje bleef. Reflux baby's staan bekend om hun kleine tukjes (of in jouw geval geen) die ze doen en voor hun hangerigheid hé! Als tommy in zen park zat moest er ook altijd iemand bij hem gaan zitten of hij begon te huilen. Die tijd passeert ook hoor, maar je merkt later toch wel dat ze die aandacht blijven vragen.
Voor de komst van onze meid is volgens mij alles in orde. De suikers zijn besteld, de kaartjes zijn gekozen, papieren zijn in orde. Dus volgens mij ben ik klaar, nu wachten tot zij er klaar voor is.
Ja, de naam hé! Ik ben daar ook altijd nieuwsgierig in hoe mensen hun kindjes noemen. Wel ik kan je verzekeren, het is een pracht van een naam, een echt meisjesnaampje. Vinden wij toch hé! En het past bij de achternaam en ook bij Tommy. Ik hoor die naam al graag van toen ik nog op school zat en ben er altijd trouw aan gebleven. Al chance dat Sven het ook graag hoort. Zo was dat met Tommy ook, al jaren hoorde ik die naam graag en wist ik dat ik later mijn zoon zo zou gaan noemen. En nu komt de tweede wens uit. Perfect é!!

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 12:18

hoi meiden

hadden jullie na jullie bavalling terug een regelmatige cyclus,
ik had mn de 15 augustus maar ze nog niet gezien pfff das weer om zot te worden he

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 07:49
Mirjam

Hey

Mama21, kan ik je niet vertellen want na m'n 1e regels ben ik de pil aan gegaan.
Controle was super! Beebje goed gegroeid, alles zag er goed uit en we weten nu ook wat het gaat worden, maar dat blijft ons eigen kleine geheimpje tot na de bevalling.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 08:02

mirjam ik denk een jongentje ;-;)

sandra ze krijgt polysilane gel, dat werk goed maar morgen gaan we naar de osteo en dan zou het over moeten zijn na een paar behandelingen. Ze heeft wel verborgen reflux dus je ziet niet dat ze teruggeeft, af en toe komt het er wel uit hoor, maar meestal gaat het gewoon op en neer.
soms heeft ze wel kleine tukjes maar meestal slaapt ze gewoon lekker door, zijn we al heel blij voor;
Hoop toch dat de hangerigheid ook over gaat gaan, want ammai als de onthaalmoeder ook zo moet gaan rondlopen als ik doe hihi :-)

ah fijn zeg, alles al in orde, dan is het idd wachten geblazen.

amélie wilde ik ook al 3 jaar, fijn hé als je dan je naamkeuze eindelijk echt kan gaan gebruiken!

jullie hebben echt een koningswens hé met een jongen en een meisje :-)

mama21 ik heb nog niet mijn regels gehad sinds de bevalling, mja geef borstvoeding dan is dat normaal zeggen ze, soms kunnen ze wegblijven tot je stopt met borstvoeding schijnt. Hoe het is als je geen bv geeft weet ik niet zeker maar ik geloof dat ze dan ook 2-3 maand nekeer kunnen overslagen.

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 11:33
sandra

Gisteren zijn we naar de gyne geweest om nog es te gaan zien hoe het met onze kleine meid gesteld is.
Ze doet het erg goed zei de gyne.
Normaal moet ze nu ongeveer een 1200kg wegen en ze weegt nu ongeveer zo'n 1400kg. Dus het word een flinke baby. De gyne gokt tussen de 3.400 en 3.700kg bij de geboorte, dus dat word zwoegen en zweten voor mij!!!
Het vruchtwater zag er helder en erg goed uit, het hartje klopte heel goed, de moederkoek is heel zuiver, kortom het was dik in orde.
Ook met de mama gaat alles goed, ik was niets bij gekomen! Olé!!!
We hebben ook een mooie foto mee gekregen van haar gezichtje! En ik moet toegeven, heb wat zitten vergelijken met die van Tommy indertijd, en ze heeft wat gelijkenissen mee van haar grote broer! Op het eerste zicht dan toch é want zo'n echo is toch wat onduidelijk hé!
Toch altijd fijn als ze even in je buik hebben gekeken en dat alles goed gaat! Opluchting alom!!!!

[Laatst gewijzigd door sandra - 23/09/2008 @ 11:34] - Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 17:39
sandra

Ik heb eens een vraagje voor mama21, tussen jouw jongens is het leeftijdsverschil ook klein. Ik vroeg me dus af hoe je met hen gaat wandelen als je alleen bent. Vooral dan met de twee kleintjes! Heb je een twinbuggy, buggyboard of doe je de baby in een draagdoek?
Ik ben nu dus in twijfel of ik al dan niet een twinbuggy zou aanschaffen of me zou beredderen met de baby voorlopig in een draagdoek te doen tot tommy op zo'n buggyboard blijft staan.

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:17

sandra dat is nu niet te vergelijken hoor, maar als ik ga wandelen met de hond pak ik altijd de draagdoek en nu heb ik die eigenlijk altijd aan (ook om schoon te maken ofzo :D), zelfs als mijn ventje erbij is!
Ben er dus helemaal voor en echt, het is heel gemakkelijk en fijn en je hebt je twee handen vrij voor je oudste.
Ik had eerst een draagzak maar daar kreeg ik een zere rug van na een tijdje, bij die draagdoek heb ik dat niet.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 17:29
sandra

Ik heb de knoop inmiddels door gehakt en ga opteren voor een draagdoek. Vind die twinbuggy's klein voor Tommy en denk dat het gemakkelijker zal zijn met zo'n doek.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 17:37
sandra

Nieuwe buikfoto op mijn profiel te bekijken!!!!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:40
LiLLeBi

Sandra, hele mooie buik!

Jambalaya, alles ok ginder?

Mirjam, jij zal ook al wel een grote buik hebben!

Strax om 12.15u naar de oogkliniek! Wat een uur Dan gaat ze meestal slapen of ligt ze al lekker te knorren! DSie gaat dus moe zijn!
Heb ze nu om 7u uit bed gehaald, en ik ga proberen haar om 9.30u er trug in te leggen ...

Ik wil effe heel trots zeggen dat ons Zoë vandaag voor de eerste keer uit zichzelf al 2 x op het potje gegaan is!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 15:50
sandra

Mama 21, wat las ik gisteren op je msn??? Dat jullie huis volledig is afgebrand op 18 september of heb ik dat mis gelezen????

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 08:42
Mirjam

Hey

Sandra, mooi buikje meid! Hier gaat onze lucas ook de buggy in en de kleinste in de draagdoek. Met onze lucas had ik een tri-cotti maar die is voor mij te groot en voor m'n ventje past hij goed dus ja kan hem niet kleiner maken. Ik heb nu een 2-handse tricot-slen gekocht.
Mama21, ik las het ook op msn. Hebben jullie ondertussen al iets anders op het oog? Want jij bent toch ook onthaalmoeder he, of heb ik het mis?
Carmen, m'n buikje ik denk dat die voor de moment een beetje stil staat, ik zou er nog eens een fotootje van moeten trekken dan kan ik het vergelijken. Ik merk wel dat m'n buikje steviger aan het worden is.
Wat goed van Zoë zeg!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 18:03

hoi meiden

ja jullie hebben inderdaad juist gelezen! we zijn nog niet lang terug van in het ziekenhuis, ik en mijn man hebben 2 dagen op intensieve gelegen! de kindjes hebben maar 1 nacht op pediatrie moeten blijven! mijn man is verbrand geweest aan de ogen, en op 3 plaatsen genaaid geweest aan zijn hand omdat hij de ruit kapot heeft willen slaan! ik heb veel irritatie aan de longen door het inademen van de rook! alles is volledig uitgebrand we hebben niets meer over! voor de moment verblijven we in een crisiswoning van de gemeente tot dat het onze terug opgebouwd is! we hebben veel gehad aan vrienden aan familie die inzamelen acties hebben gedaan! ook vreemde mensen die spontaan hulp hebben geboden! we hadden niet gedacht dat ze hier zo sollidair waren! de gemeente heeft zelfs een rekening geopend!!!
we hebben ongelooflijk veel te danken aan onze buren die alles op alles heeft gegeven om er ons uit te halen!! we zijn hun echt dankbaar!!
ben heel blij dat de kindjes eruit zijn!!!! ging da nooit verwerkt hebben denk ik!! nu is het nog materiele schade!! maar das vervangbaar een leven niet he

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >