Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/09/2008 @ 08:34 Mirjam ![]() | Hey Carmen, we blijven ![]() groetjes Mirjam |
| 15/09/2008 @ 13:29 Mirjam ![]() | Carmen!!!!! 1 dag overtijd!!!! groetjes Mirjam |
| 16/09/2008 @ 08:47 LiLLeBi ![]() | We zitten in de volgende ronde! |
| 16/09/2008 @ 08:50 Mirjam ![]() | Oh spijtig Carmen! Gelukkig heb je niet lang moeten wachten he. Hoelang had het eigenlijk met Zoë geduurd? groetjes Mirjam |
18/09/2008 @ 12:18![]() | hoi meiden hadden jullie na jullie bavalling terug een regelmatige cyclus, ik had mn de 15 augustus maar ze nog niet gezien pfff das weer om zot te worden he ![]() |
| 25/09/2008 @ 17:29 sandra ![]() | Ik heb de knoop inmiddels door gehakt en ga opteren voor een draagdoek. Vind die twinbuggy's klein voor Tommy en denk dat het gemakkelijker zal zijn met zo'n doek. |
| 25/09/2008 @ 17:37 sandra ![]() | Nieuwe buikfoto op mijn profiel te bekijken!!!! ![]() |
| 26/09/2008 @ 15:50 sandra ![]() | Mama 21, wat las ik gisteren op je msn??? Dat jullie huis volledig is afgebrand op 18 september of heb ik dat mis gelezen???? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nieuw hier - jonge mama's gezocht

er nog niet zijn!

Dan gaat ze meestal slapen of ligt ze al lekker te knorren! DSie gaat dus moe zijn!