Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2008 @ 19:01 Kyra ![]() | Hoi, ........ Verder met iedereen alles ok? Dean...dat klinkt nog eens ver zeg...2009!!!! Zalig, geniet ervan! Groetjes! |
| 12/08/2008 @ 19:17 MED ![]() | Kyra, idd, moeilijk hoor! Heel veel sterkte voor je familie! En beter weer... graag! Kan iemand dat regelen??? Iedereen liefs! |
| 13/08/2008 @ 08:59 Emma ![]() | Ps...hoe kan ik die avatar ook alweer veranderen??...heb naar mijn idee al overal gekeken... |
| 13/08/2008 @ 20:21 Renate ![]() | Vraagje, wie van jullie heeft ervaring met de Puckababy? Een soort inbakerzak. X |
| 20/08/2008 @ 07:37 Emma ![]() | Hoi hoi, Wat is het hier rustig zeg....met iedereen alles goed??...niemand zal van het goede weer aan het genieten zijn.. .Hier alles goed.... xxEmma en Milan ![]() |
| 20/08/2008 @ 11:00 Kyra ![]() | Inderdaad erg rustig, Groetjes! |
| 21/08/2008 @ 23:10 MED ![]() | Oh en Dean, als ik me niet vergis gaan jullie morgen ook weg?! Geniet ervan, hele fijne vakantie gewenst! |
< vorige pagina | volgende pagina >

als zwanger worden niet zomaar lukt

.

.
.