< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » nieuwe start symptonen zwanger of niet??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
nieuwe start symptonen zwanger of niet??
14/08/2008 @ 08:46
lyn

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dank jullie wel!

Hier gaat het redelijk, heb eergisteren de echo gehad en alles is eruit, mijn baarmoeder was leeg.
Morgen voor de 2de x HCG prikken, maar verwacht dat, dat wel o.k zit want dinsdag was het al heel laag.

Ik ben wel ontzettend moe en was gisteren erg duizelig en misselijk maar dat is nu weer over, behalve de moeheid.
Ik slaap zelfs 's middags, das me nog nooit gelukt dus het is toch een behoorlijke aanslag op m'n lichaam.

Ik voel nu wel een groot gevoel van leegte, je leeft toch toe naar iets wat je heel graag wilt en dan bam...is het weg.
En ik voel ook een enorme boosheid naar vrouwen die hun vruchtje/kindje laten aborteren omdat het even niet uit komt, het dat nooit begrepen maar kan ze nu helemaal wel schieten, dit kindje/vruchtje was zo gewenst maar toch gaat het mis...waarom?

Augustus is wel een zwarte maand aan het worden, mijn vader was 10 augustus 2 jaar overleden en op 11 augustus m'n miskraam en ik ben 15 augustus jarig..nou, nou, wat een feest

Sorry voor al deze negativiteit, heb te kort geslapen vannacht, de kleine man was vroeg wakker en ben niet zo'n ochtend mens, hoop dat ik zo weer wat bijtrek

Gittie, al de kriebels?

Daantje, hoe staat het bij jou?is er een kans op dat het raak is?en hoe is het met je knie?

X van hier!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 09:34
Vke

Ach Lyn, vind dit zo erg voor je Geef jezelf de tijd om het te verwerken en een plaatsje te geven. Dikke dikke *knuf*

Wij staan op het punt te vertrekken naar het ziekenhuis. Heb regelmatig weeen en een lichte druk...het kan ook niks zijn, maar deze keer ben ik echt onrustig en wil het toch even laten checken.
Dus misschien beval ik vandaag of morgen of sta ik straks terug thuis, haha

knuf iedereen

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:23
Vke

Joehoeeee het is begonnen! Om de 7 min weeen. Ben terug naar huis gekomen om thuis wat verder te puffen en wat te eten (als ik kan). Als ik het echt niet meer kan houden, mag ik terug gaan. Spannend!!!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 13:27
lyn

woehoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!
zet em op vke!!!!ben zo benieuwd of het een manneke of meidje is!
laat je gauw weten of alles o.k gegaan is?
suc6, je kan het

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 20:04
Daantje32

VKE: Zet um op meid..........Pffff... Pffff.... Ennnnn Persen !!
Hi Hi, ik leef helemaal met je mee....

Lyn,ik herken je gevoel zooo......ik had nog nooit eerder zo'n leeg gevoel gehad.....Gun jezelf de tijd en schroom niet om het te laten blijken, hier begrijpen we het allemaal....

En tja hoe gaat het hier,ik ben bang dat wij even weer in de wacht moeten,mijn knieverhaal is dusdanig heftig,dat ik maandag naar het ziekenhuis moet en misschien volgende week als geopereerd moet worden,aangezien ik dit weekend mijn vruchtbare periode heb,nemen we maar niet het risico dat het toch raak is,zal je zien dat het dan wel raak is, ik wil toch wel heel graag geholpen worden en we hebben nu nog de keuze,omdat we het weten,vandaar,jammer,maar mijn knie moet zo snel mogelijk weer klaar worden,want nu kan ik niet goed voor Janine zorgen en daar bala ik vreselijk van,gelukkig kan Michiel inmiddels weer meer en wisselen we mekaar af.......

Hoe staat het verders met de rest????

Groetjes

Daan

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 15:07
Angeleye's

Lijn gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe voel je je nu?! (niet omdat je jarig bent, maar door de miskraam bedoel ik!)

VKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Zet um op en kom ons het maar snel vertellen!

Gittie, zit de kleine nog veilig bij jou??

Danielle, jeetje wat naar dat het zo slecht gaat met je knie. Nou ja, laat die eerst maar helpen want zwanger zijn en zo'n knie (met de verweking van alle banden en pezen door de hormonen) lijkt me helemaal een nachtmerrie en een aanslag erop!! Denk aan je!
Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 20:10
lyn

Hee meiden, zag op de site van joy dat de kleine geboren is en dat iedereen het goed maakt.
Wat het is geworden en hoe "het" heet staat in het gastenboek van http://www.joy.dreumessite.be, laat de eer aan Vke om het hier te "vertellen"
Vke, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 21:21

vke gefeliciteerd en natuurlijk Joy en de trotse papa ook.

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 16:20
Angeleye's

zeg Lijn... waarom kan ik die naam niet vinden dan in dat gastenboek?? Bedoel je Zenne?? Volgens mij is dat een 'gewoon' woord voor de belgen (maar ik heb het graag mis hoor )

VKE GEFEFELICITEERD hoop dat je ons snel op de hoogte komt brengen!!

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:43
Daantje32

VKE, mannetje en Joy, GEFELICITEERD met jullie dochter......ben heel benieuwd hoe ze heet,kan het inderdaad ook inet vinden op Joy haar site....
Je hebt het weer gehad,nu lekker gaan genieten......

Kus Daan

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:58
lyn

Haha, ja ik weet dat zenne geen naam is whaha.
Ze heet Anouk, heb het wel ergens zien staan,misschien op de site van Anouk zelf, die heette toen nog anders, staat op de home site van Joy.
Mijn schoonzusje is trouwens 4 weken terug bevallen van Senne, lijkt er wel op Zenne haha

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:23
lyn

Angeleye´s, nog bedankt voor je felicitatie!

Ik zit nu in de boosheid fase om het zo maar te noemen.
Eerst was er het ongeloof, het ging zo ontzettend snel allemaal, daarna het verdriet van het verlies van het vruchtje en de zwangerschap zelf.
En nu ben ik dus kwaad op zo´n beetje alles en iedereen, behalve op Tygo en jullie natuurlijk.
Het valt mij ook zo ontzettend tegen hoe iedereen reageerd.
De reacties varieren van lomp, dom, kort door de bocht en pijnlijk.
Misschien heel flauw maar ik zal een top 5 maken:
Twee van de 5 staan met stip op nummer 1, maar het is nog maar net geleden dus dat kan nog veranderen.

Met gedeelde plek op nummer 1:

*Wat naar voor je zeg, als je, je weer wat beter voelt dan moet je onze kinderkamer eens komen bekijken(een kennis die nu hoogzwanger is en notabene zelf een miskraam heef gehad op 15 weken!!)........he ja, echt zin in nu mijn eigen droom uit een spat.

*Tja, het leven heeft z'n voors en tegens he?.........ja....als je een lekke fietsband hebt, dan zit het ff tegen ja...een miskraam zit NIET EVEN TEGEN!!!.

Nummero 2:

*Ik vertelde aan mijn schoonmoeder dat ik het zat ben al dat verdriet in mijn leven en dat ik het zo zat ben om er weer voor te vechten en weer de moed ergens vandaan moet halen om er weer voor te gaan.
En daar kwam die weer:"tja, iedereen maakt nare dingen mee in z'n leven".
Ja, ik heb in 3 jaar tijd mijn mama borstkanker zien krijgen, mijn zoontje bijna zien overlijden tijdens de bevalling, mijn vader na tig jaar weer gezien en kort daarna was hij al weer dood, zelf een depressie met angstaanvallen gehad en nu dus een miskraam.
Ja hoor, iedereen heeft wel eens wat....

Nummero 3:

Van manlief zelf: "Mocht je hiervoor wel vrij krijgen van je werk?"...
Mannen komen inderdaad van mars en vrouwen van venus.

Nummero 4:

"Het zou veeeel erger zijn als je langer zwanger was geweest"
Geen commentaar

Nummero 5:

En nog 1 van manlief.
Ik lag op bed vanwege de pijn en de moeheid dus vroeg aan hem of hij het huishouden op zich kon nemen.
Antwoord: pfff, daar heb ik eigenlijk geen zin in"
Je begrijpt, hij heeft het nog maar net overleefd....echt niet te geloven, ik denk dat de hele straat mij gehoord heeft

Sorry voor dit klaagbericht maar het moest er echt even uit.
Ik weet dat iedereen het goed bedoeld, maar ik word alleen maar verdrietiger en bozer van deze opmerkingen.

Ik heb vanaf afgelopen nacht besloten om tegen wie dan ook te zeggen dat het prima met me gaat.
Scheelt een hele hoop lompe opmerkingen.
En mensen willen ten slotte het liefste horen dat het goed met je gaat, want anders voelen "ze" zich ongemakkelijk en weten ze niet hoe snel ze er een lompe opmerking eruit moeten gooien en snel weg moeten lopen.
Dit klinkt heel triest misschien maar het helpt me wel, Marco weet ervan en vindt het moeilijk dat ik nu "acteer"tegen mensen maar begrijpt het wel.
Op zich gaat het nu wel, het heeft gewoon tijd nodig.

Liefs van mij

[Laatst gewijzigd door lyn - 16/08/2008 @ 21:28] - Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 06:01

Vke, Proficiat meid met jullie kleine Anouk!!!! Hoop snel het hele verhaal van je te horen... Geniet van jullie meid!

Lynn, Wat rot zeg!! Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor aanpakken! Och meid, als je je slecht voelt, dan voel je slecht... Mensen zullen toch altijd iets te zeggen hebben. Als je zegt dat je je goed voelt dan zul je commentaar horen van, amaai die is er snel over!!! Ik spreek uit ondervinding... Mensen zijn cru en denken niet verder dan hun neus lang is...
Ik heb zelf een paar jaar geleden een zwaar auto ongeval gehad en had veel inwendige breuken en letsels maar ik mag niets zeggen want ik moest geluk hebben dat ik nog leef. En als ik nu een 'klaag' dat ik toch nog eens last van het een of ander heb dan krijg ik te horen, ge ziet toch niets aan jou??? Wat kan er dan in godsnaam pijn doen???
Je proberen er niets van aan te trekken, ik weet dat dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan, zeker als je zelf nog aan het verwerken bent en je eigenlijk gewoon een dikke knuffel nodig hebt en iemand die tegen je zegt: Ik vind het naar meid!! Het is echt kl*te dat je zoiets moest overkomen!

Daantje, goh die knie van jou wil maar niet beteren hé... Ik hoop dat alles goed gaat en dat de operatie goed zal verlopen...

Gittie, Het nadert voor jou ook hé...

Hier alles in orde! Ik begin gewoon serieus af te tellen! Het 'zwaarste' is mijn serieus slaaptekort ( te zien aan het uur ik nu aan't schrijven ben en ik ondertussen mijn vaatwas al heb leeggehaald en opnieuw gevuld en mijn tweede was aan't draaien ben) En aangezien mijn lief mannetje er eentje is die de buurt bijeen snurkt, geraak ik niet meer terug in slaap... Nog 3 weekjes werken en ik mag stoppen en dan hopen dat ik niet overtijd ga
Vriendin 1 is bevallen vrijdag (na 1 week overtijd te gaan), vriendin 2 is voor alle dagen, vriendin 3 voor over anderhalve week, Schoonnichtje voor over 3 weken en dan ikke En dan tussendoor nog 2 trouws... Ja ja het is een kostelijke maand aan cadeau's

Zo, ik ga nog even proberen mijn oogjes te sluiten...

Tot later en slaapzacht aan iedereen!

Dagmar, Arthur en minimup

Vermoedelijke bevalling op 14/09/2008.
Al 50 weken zwanger (125.34% ver), nog 10 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 20:31
Daantje32

Hey meiden,

Dagmar, heb jij neit al een beetje nesteldrang.........hihi

Lyn, laat iedereen zijn commentaar maar eens voor zich houden.....
Ze hebben denk ik geen idee wat het met een vrouw doet, anders maak je niet van die lompe opmerkingen, het heeft echt tijd nodig en je anders voor doen als je je voelt,ik weet neit of dat nou gaat helpen,als iemand een opmerking wil maken doen ze het toch wel.
je kunt hier lekker je verhaal kwijt en je mag van ons zoveel "zeuren"als jij vind dat nodig is,er zal niemand zijn die daar iets over zegt,toch meiden?

Hier veel pijn vandaag,beetje eigen schuld,heb vandaag janine haar speelgoedkist geverfd in hele frisse kleurtjes,hele dag veel gestaan,maar goed hij is op het aflakken na klaar voor gebruik,deze week gaat de box eruit en kan er voor haar een mooie speelhoek gecreëerd worden,ze krijgt een werblad langs de muur,met stoeltjes en speelgoed bakken eronder en een school/magneetbord,maar dat meot allemaal nog even geknutseld worden, wat mij ook heel leuk leek,maar ik weet niet waar je het kunt kopen is een hele grote papier rol om op te tekenen,iemand een idee waar je dat kunt kopen?

Ik ben een beetje moe en heb veel pijn,ga lekker op de bankhangen,komt om half 9 een leuke film........

Groetjes

daan

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 08:47
lyn

Hoi!

Meiden, bedankt voor de oppepper!
Het gaat weer iets beter, ik doe niet meer of het prima gaat, aan mijn hoofd is toch wel genoeg af te lezen dus dat werkt toch niet.
Gisteren met mannetje en kleine man naar het strand geweest, even uitwaaien en praten en dat was wel nodig, het zit nu weer goed.
Ik had niet verwacht dat het lichamelijk en emotioneel zo'n grote klap zou geven.

Dagmar, nog even meid!!!spannend he?
Gaat het dit keer goed met je bekken?daar had je de vorige keer toch erg last van?

Daantje, zo'n grote papierrol kan je in een grote kantoorhandel halen.
Ik zag trouwens een leuk magneetbord en krijtbord bij het kruitvat in de aanbieding!
Je kan eventueel ook een stuk deur of muur verven met speciale krijtverf, ook erg leuk.
Kan je bij elke bouwmarkt kopen.
Enne, denk om je knie...niet dat mijn waarschuwing helpt

Ik ga hier de boel is ff goed poetsen, even afreageren met de poetslap

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 09:30

Daantje, Goh die nesteldrang heb ik nu al een kleine maand en ik word er onnozel van Zelfs Arthur doet mee, hij is constant aan't kuisen . Wij kopen voor arthur altijd gewoon wit papieren tafellaken waar we dan de hele tafel mee bedekken en dan kan hij tekenen en kleuren naar hartelust en 't is nog goedkoop ook... Janine's speelhoekje gaat super zijn!! En euh, een beetje voorzichtig met je knie, genoeg rusten!

Lyn, Ik heb nu meer last van mijn bekken dan bij Arthur... Hij is goed aan't indalen en soms is het alsof mijn bekken in 2 splitst, 's nachts gemakkelijk draaien of uit de zetel klauteren is tegenwoordig geen gemakkelijke klus meer maar we tellen af hé .
Je moet alles op JOUW manier verwerken en de rest kan ontploffen hoor... En zoals Daantje zegt, wij zijn hier altijd het luisterend oor!!

Gisteren op babybezoek geweest bij vriendin nr.1... Kamiel Zo een schoon venteke... Dan wordt het verlangen nog groter... Maar zo klein!!! Amaai, ik ga dat echt weer gewoon moeten worden, als je nu zo een grote vent gewoon bent... Maar dat went wel weer snel zeker??

Ik loop zooooooooo moe!!! 's nachts kan ik niet slapen en tegen de ochtend als mijn wekker afloopt dan val ik zalig in slaap maar ja...

Vermoedelijke bevalling op 14/09/2008.
Al 50 weken zwanger (125.34% ver), nog 10 weken te gaan.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:57
Daantje32

Hey meiden,

Dagmar,de laatste loodjes wegen het zwaarst,een gezegde hier in nederland en ik denk dat jij inmiddels ook de man met de hamer tegen bent gekomen,vervelend als je niet slapen kunt 'snachts,kun je ook niet bijladen....

Wat mijn knie betreft,ik wordt waarschijnlijk begin volgende week geopereerd,de arts in het zieknhuis verwacht bijna zeker dat er een scheur in mijn meniscus zit.....6 weken herstel...balen,wij gaan 1 september met vakantie,als ik dan begin volgende week geholpen wordt heb ik een week om dusdanig te herstellen dat ik op vakantie kan,we zitten in een bungalowpark,dus of ik nu thuis zit of daar,dan heb ik toch nog een beetje vakantie gevoel.....

Groetjes

Daantje

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:24
Vke

Hier ben ik terug!
Super gelukkig met mijn 2 meisjes en lieve man!

Op 14/08 is Anouk geboren om 17:50u
Vlotte bevalling zonder verdoving omdat het weer zeer snel ging. Ze is een lichtgewichtje, maar maakt het heel goed. Ze slaapt en eet goed, echt een droommeisje

Ik kom later nog eens terug bijlezen, foto's posten etc...

Bedankt voor de felicitaties!
Dikke knuf iedereen

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 22:24
Gittieminnie

hellow meisjes....hier waarschijnlijk laatste berichtje voor mijn bevalling!
Lyn, leef met je mee, laat het gevoel over je komen, verwerken hoort erbij en probeer je op te trekken aan de goede reacties die je gekregen en niet de slechte. Mensen reageren soms erg bot, soms ook uit onwetendheid of soms weten ze gewoon niet hoe zich te gedragen in zulke situaties. Kop op en gooi het eruit hier bij ons!

Vke!! proficiat met je tweede dochter!!! Toch nog mooi op tijd, niet echt te vroeg.... Tof hoor! en zo te horen vlotte bevalling gehad? goed hoor! Anouk, genoemd naar the one and famous nederlandse Anouk?

Daantje, veel succes met de operatie, dat je goed mag herstellen meid!!
Dagmar, voor jou ook aftellen, ben je nog aan het werk? ja zeker.... tja, als zelfstandige zal het tot de laatste minuut zijn zeker... ik duim!!!!
voor mij morgen laatste dagje thuis en donderdagochtend om 11h binnen...spannend!! ben nu nog de laatste babykleedjes aan het wassen, op het laatste nippertje, weet het...maar tijd kom ik precies te kort!!!! en zijn hier nog volop bezig met veranderingen en aanpassingen...vandaag voor de eerste keer warm water gehad... juij!!!
Allé, meiden, tot binnekort, ik kom zo snel mogelijk een seintje geven met de naam van onze dochter!!
dikke kussen

Vermoedelijke bevalling op 01/09/2008.
Al 51 weken en 6 dagen zwanger (129.98% ver), nog 11 weken te gaan.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:12
Lyn

Evene snel een berichtje,

Gittie, zet em op meid!!!heeeel veel suc6!!laat je gauw iets van je horen?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >