Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/08/2008 @ 13:27 lyn ![]() | woehoeoeoeoeoeoeoeoeoe!! zet em op vke!!!!ben zo benieuwd of het een manneke of meidje is! laat je gauw weten of alles o.k gegaan is? suc6, je kan het |
| 15/08/2008 @ 15:07 Angeleye's | Lijn gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe voel je je nu?! (niet omdat je jarig bent, maar door de miskraam bedoel ik!) VKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Zet um op en kom ons het maar snel vertellen! Gittie, zit de kleine nog veilig bij jou?? Danielle, jeetje wat naar dat het zo slecht gaat met je knie. Nou ja, laat die eerst maar helpen want zwanger zijn en zo'n knie (met de verweking van alle banden en pezen door de hormonen) lijkt me helemaal een nachtmerrie en een aanslag erop!! Denk aan je! |
| 15/08/2008 @ 20:10 lyn ![]() | Hee meiden, zag op de site van joy dat de kleine geboren is en dat iedereen het goed maakt. Wat het is geworden en hoe "het" heet staat in het gastenboek van http://www.joy.dreumessite.be, laat de eer aan Vke om het hier te "vertellen" ![]() Vke, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
15/08/2008 @ 21:21 ![]() | vke gefeliciteerd en natuurlijk Joy en de trotse papa ook. ![]() |
| 16/08/2008 @ 16:20 Angeleye's | zeg Lijn... waarom kan ik die naam niet vinden dan in dat gastenboek?? Bedoel je Zenne?? Volgens mij is dat een 'gewoon' woord voor de belgen (maar ik heb het graag mis hoor ) VKE GEFEFELICITEERD hoop dat je ons snel op de hoogte komt brengen!! ![]() |
| 20/08/2008 @ 08:12 Lyn | Evene snel een berichtje, Gittie, zet em op meid |
< vorige pagina | volgende pagina >

nieuwe start symptonen zwanger of niet??

Geef jezelf de tijd om het te verwerken en een plaatsje te geven. Dikke dikke *knuf*
iedereen

zeg Lijn... waarom kan ik die naam niet vinden dan in dat gastenboek?? Bedoel je Zenne?? Volgens mij is dat een 'gewoon' woord voor de belgen
(maar ik heb het graag mis hoor 

. Wij kopen voor arthur altijd gewoon wit papieren tafellaken waar we dan de hele tafel mee bedekken en dan kan hij tekenen en kleuren naar hartelust en 't is nog goedkoop ook... Janine's speelhoekje gaat super zijn!! En euh, een beetje voorzichtig met je knie, genoeg rusten!