< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
18/08/2008 @ 10:13
Mamzel

Online Status Bekijk profiel
En Jelana, heb je nieuws van je echo?

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 10:47
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Tigris... lukt het een beetje met die tests?

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:37
Jelana

Donderdag heb ik een goeie echo gehad. Ons ukje is al groter dan 4 cm en wou echt niet goed liggen voor de nekplooi haha!!

Maar uiteindelijk een nekplooi van 1,1cm kunnen nemen en daarna nog bloed genomen. Nu moet ik wachten tot woensdag voor de uitslag maar ik maak er mij geen zorgen om.

Ik heb donderdag wel 3u moeten wachten. De gyn was alleen (normaal zijn ze met 4) EN er waren veel spoedgevallen (geen bevallingen hoor). Maar ik was op van de zenuwen!
Maar toen ik het zag bewegen en het hartje hoorde was ik onmiddellijk gerustgesteld.

Heb nu gebeld voor een tussentijdse afspraak want ik vind 23 sept te lang. Ik mag 5 september (na lang zagen) nog eens gaan. JOEPIE
Nu kan ik weer gaan aftellen.

Tigris

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:17
Tigris

Dag meisjes,

Hier deze morgen een superpositieve ovu-test, het test-streepje was zelfs donkerder dan het controlestreepje . Gelukkig heeft mijn ventje de namiddag en konden we dus direct ons huiswerk maken . Ik hoop alvast op een positief eindresultaat, zeker nu we het echt zo opgevolgd hebben. Mijn banner zit er deze maand dus helemaal op.

Jelena: joehoe, al 4 cm, en je ziet maar, als je eventjes doorduwt, dat je toch wat vlugger mag teruggaan. Woensdag nog een spannend dagje, laat iets van je horen hé! Voor de rest op naar 5 september!

Ook al regent het buiten, ik voel me vandaag super goed in mijn vel!

Allemaal een dikke .

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:18
flairtje

Allé Tigris! Ik hoop het enorm voor je! Zou echt geweldig zijn nu!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:11
Mamzel

Tigris, ik weet niet waarom, maar ik heb een goed voorgevoel...

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 17:19
Tigris

Mamzel, ik hou je aan je voorgevoel!!!!!

Dank je Flairtje!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:18

Hey Tigris, hopelijk hebben je vriend zijn zwemmerkes jouw eitjes goed in het vizier gehad he
En zijn ze er met z'n allen opgevlogen (ale, gezwommen).
Hier eigenlijk weinig nieuws.
Afwachten...
Voel niks, helemaal niks, behalve wat meer witverlies.
Maar ja, mijn lichaam heeft me al zo vaak bedot met vanalles te "voelen" dus daar hou ik geen rekening meer mee.
We zien wel...

Fijne avond

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 16:48
thrallgi

Hier is het ook afwachten Leentje enik voel wel dingen, maar de dingen die ik voel betekenen niets goeds. Al twee dagen last van buikpijn, kan goed zijn dat het mijn darm is,(heb extreem gevoelige darmen) maar anderzijds ben ik alweer angstig, wat als het een vroege zwangerschap is die opnieuw fout afloopt. Oh ja ik mag zo niet denken, maar ja...Nog een weekje ongeveer afwachten hier vermoed ik, en dan ergens NOD of...
Spannend tigris

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 21:43
Sarah

Online Status
@ Tigris ik hoop voor je op een positieve test aan het eind van deze cyclus

@ Leentje en Thrallgi succes met afwachten

@ Jelana mooi hé die echo's Super dat het allemaal goed leek

@ Flairtje zo mooi twee van die kanjers

@ Wensje is jullie ook steeds zo aan het schoppen. Onze kleine is zo nu en dan echt een hele tijd achtereen aan het bewegen

Hier alles goed. We zijn weer naar de vk geweest en alles lijkt goed! De kleine ligt zelfs al zo hoog als hij met 24 week zou moeten liggen. De kleine vond het alleen niet zo leuk dat de vk op mijn buik aan het duwen was. Want hij/zij begon te schoppen Ze heeft m'n mannetje aangeraden iedere avond voor het slapen gaan zijn hand op m'n buik te houden. Op een gegeven moment kruipt de baby dan helemaal naar zijn hand toe We zullen zien. Hij heeft het ukkie nl. nog helemaal niet gevoelt.
Volgens mij vandaag m'n eerste harde buik gehad. Pff dat voelt behoorlijk beroerd zeg Maar ja, we doen het allemaal voor het goede doel.
Wel heb ik bij deze week een vreemd gevoel. Anders was ik vrijdag of zaterdag uitgerekend geweest. Ik mag blij zijn dat ik al weer zwanger ben, maar het blijft je toch zo nu en dan bezig houden.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:18
Tigris

@Leentje en Thrallgi: hier wordt mee voor jullie!!

@Sarah:leuk dat je kleintje zoveel beweegt! Ik kijk al uit naar dat gevoel! Dat je een raar gevoel hebt kan ik me goed voorstellen, bij mij komt de uitgerekende datum ook steeds dichter en dichter . . . Hopelijk ben ik tegen dan ook terug zwanger, dat zou het allemaal denk ik toch wat verlichten . . .

@Jelena: vandaag de bloeduitslag . . . laat iets weten. Fijn dat je zo vlug terug mag gaan.

@Flairtje: al een beetje bekomen van die wervelende zwangerschap? Kan je al meer beginnen genieten nu?

Voor de rest, allemaal een dikke .

Mijn ventje is vandaag met een paar vrienden naar Walibi, en ik ga dus op mijn gemak een dagje shoppen in Aalst. Heb sinds mijn eisprong nog steeds heel gevoelige buik, voor de rest is het de dagen aftellen hé .

[Laatst gewijzigd door Tigris - 20/08/2008 @ 08:18] - Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:08

Tigris, ik duim mee voor je dat deze ronde de lucky one is.
Bij mij zalt weer nougabollen zijn denk ik, heb precies wat pijn in mijn buik al... Enfin we zien wel he.
En iets gekocht Tigris? Zeg, vraagje. Ben je toevallig schoenen tegengekomen van het merk Converse? Ge weet wel, zo van die All Stars lijk vroeger in de mode was en nu weer opkomt.
Ik zou er graag hebben, maar vind er geen in Mechelen of Lier. Ja, alleen met van die drukke prints op, maar das meer iets voor mijn lln dan voor mij

Sarah, leuk dat je de baby zo voelt.
Wat is harde buik eigenlijk?
Ja Jelana, wanneer heb je de uitslag van je bloed?

Voor de rest groetjes aan iedereen.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:35
Donnie

Hee Flairtje,

mooie fotootjes hoor! Echte knapperds! Kun je nu lekker gaan genieten van deze mooie mensjes in je buik!

Liefs!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 07:58
Jelana

Hoi hoi,

Ik heb gisterenavond nog een mail doorgekregen met de uitslag en alles is in orde. De resultaten waren goed, geen verhoogd risico.
De gyn zegt er wel niet bij wat het resultaat is, maar ik vind het beter zo dan heb ik minder stof tot piekeren.

Tigris, ik hoop ook dat deze ronde jou ronde is en ook voor u Leentje & Thrallgi (en alle andere natuurlijk). Hopelijk hebben we dan straks een babyboom

Vandaag een klein feestje . 12 weken!!
Ik voel me niet echt anders hoor, ik tel weer af tot 5 september. En denk dat ik dan wel zal moeten leren genieten.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 09:52
flairtje

Verslagje van Leuven gisteren...

Het gaat nog steeds hetzelfde... goed naargelang omstandigheden.
Ze heeft wel gezegd dat het een zwangerschap is tegen alle verwachtingen in. Tot 28 weken is het afwachten hoe het gaat en wekelijks opvolgen. Want er zijn wel enkele zaken die opvolging vragen.
- het verschil in groei
- ongelijk verdeeld vruchtwater
- de gedeelde placenta waardoor risico op tts

Maar momenteel gaat het dus zeker niet slecht. Ik vroeg haar of we voorzichtig mochten beginnen plannen en ze zei dat we beter nog wat voorzichtig zijn tot aan de 28 weken.

Heb er wel een dubbel gevoel bij nu...

Achja...

Flairtje

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:37
thrallgi

Jelena, goed nieuws dat, ben blij voor je Al twaalf weken nu. Goed zooo.
Flairtje, ik had zo gehoopt op goed nieuws voor je zodat jullie eindelijk eens konden genieten van jullie zwangerschap, maar het blijft zo een roetjbaan van gevoelens, ongeloofelijk wat jullie moeten doormaken. Anderzijds denk ik zo, jullie hebben al bewezen dat ze vechtertjes zijn,ik heb zo toch het gevoel dat ze gaan blijven vechten. Laat ons hopen dat de groeiachterstand snel ingehaald wordt en dat het vruchtwater en de placenta geen problemen moeten opleveren

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 13:58
Tigris

@Leentje: Ik alvast voor je dat het een positieve ronde wordt! Helaas heb ik niet echt naar schoenen gekeken. Heb 2 truitjes gekocht, voor de rest véél gepast, maar niks naar mijn zin, tja, ben geen gemakkelijke qua kledij . . ..

@Jelena: goed dat alles in orde is! Joepie de 12 weken-grens bereikt, da's al héél wat hé! Ik duim ook mee voor die babyboom zenne!!!

@Flairtje: Beu zeg dat je nog altijd niet kan beginnen plannen, maar kop op meid, zoals thrallgi zegt, denk ik ook dat je 2 vechtertjes hebt, jullie zijn nu zo ver al geraakt, de rest lukt ook nog wel! Dat ze je maar goed blijven opvolgen!

@Thrallgi: Nog geen symptoompjes?

Hier nog altijd last van mijn buik, vooral links , hoop dat het niet terug een cyste ofzo is . . . zelfs moeten stoppen met , deed te veel pijn. Heeft daar nog al eens iemand last van gehad?? Mijn eisprong is al voorbij, dus dat kan het niet meer zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:31

Jelana, goed zo, probeer er nu maar is goed van te genieten.

Flairtje: niet echt goed nieuws maar zeker geen slecht nieuws he. Zoals hier al gezegd, ik denk ook dat ze, net zoals de mama, vechtlust hebben en er zeker alletwee gezond en wel doorkomen.

Tigris: ik heb ook vaak steken of pijn in mijn onderbuik, ook tijdens het vrijen soms. Het hangt een beetje van het standje af, maar soms moet ik ook tegen mijn man zeggen dat hij moet ophouden omdat het pijn doet, en das idd ergens zo onderin links of rechts. Precies dat hij ergens tegen "stampt" (ja sorry).
Heb geen idee van wat dat komt maar 't kan flink vervelend zijn.

Nu heb ik veel last van steken in mijn onderbuik, rechts. Zo ineens ne steek en dan over. Maar denk dat ik mijn regels ga krijgen, want zit al met ongi-krampjes

Groetjes allemaal

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 15:45
Jelana

Yep Tigris, dat heb ik ook nog gehad.
Bij mij was het een cyste van een eisprong. Dit is weggegaan bij mijn volgende ms.
De cyclus erna was ik zwanger maar ik was overtuigd dat die cyste er nog zat want had soms nog steken daar. Gyn heeft gekeken met echo maar er was niets te zien.

Ik hoop bij u dat het een goed teken mag zijn

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:07
Mamzel

@ Flairtje: argh meid, ik kan me zo voorstellen dat die uitspraak van de gyne een domper is. Ik weet nog dat ik na mijn miskraam ook constant op zoek was naar geruststelling en dat ik die maar niet kreeg. Echt balen. Aan de andere kant gaat het echt maar om statistieken he. Jullie zijn al zo lang positief gebleven: nog even doorbijten en jullie beebjes zijn levensvatbaar buiten de baarmoeder! Ik vond dat bij Alle geweldig als ik die mijlpaal had bereikt. Zoals iemand hier al zei: het zijn vechterjes hé die mini Flairtjes!

@ Leentje en Thrallgi: de duimen draaien hier overuren. Ik hoop zoooooooo dat we inderdaad straks met een babyboom zitten.

@ Jelana kijk eens aan, ons Amerikaantje heeft de 12 weken met glans bereikt! Proficiat hoor

@ Tigris: hm, ik denk niet dat ik dat gevoel dat je beschrijft al heb gehad maar ik heb ook zo'n rare dingen hoor. Vanmorgen gevreeën en heb sindsdien constant het gevoel alsof er iets 'wegzakt' in mijn buik. Echt heel raar.

@ Sarah: Bij ELla was ik amper 4 maanden ver toen ik mijn eerste harde buik kreeg. Was toen ook even schrikken maar gyne heeft mij toen uitgelegd dat het gewoon je lichaam is dat aan het 'oefenen' is. Je moet enkel ongerust zijn als je er heel veel snel na elkaar hebt. Op tijd rustig aan doen.

Het verdere nieuws is dat mijn vriendin die samen met mij zwanger was vanavond binnengaat in het ziekenhuis voor haar keizersnede. Ik had dus mijn beebje binnen twee weken ook in mijn armen moeten houden. Ik probeer bewust de datum niet bij te houden maar ja, hier kan ik echt niet aan ontsnappen. Het blijft moelijk als ik eraan denk.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >