< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » twijfels bij een 4de kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
twijfels bij een 4de kindje
12/08/2008 @ 21:34
nathalieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik ben Nathalie en ik heb die Shettles methode toegepast bij ons laatste kindje en met succes Ik kende deze methode van mijn mama want zij heeft die methode ook toegepast toen ze zwanger wilde worden van mij en dus ook met succes

Als je het juist doet werkt het echt!!

Ik wil ook nog heel graag een 4e kindje maar ventje ziet dat niet zo goed zitten maarja eigenlijk wilde hij maar 1 kindje

Veel succes meiden

Grtz Nathalieke

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 08:04
VaNeSsA

hey

ja man wil mee, als we alleen zijn, als de vraag van buitenstaanders komt dan ist steevast nee ze , tis goed, zo???!!! snappen wie het snappen kan, maar goed ik ken men ventje bij Stijn wast, nee geen kindjes, voor Pieter wast: nee met 1 tje ist goed, voor Bart wast neenee met twee kindjes zijn we compleet... dus ja ik weet dat als hij al 1 keer tegen mij zei ja dat het ook ja is!

wij rijden voor het ogenblik met een skoda, daar gaan de drie kindjes nipt in ( nipt maar ze zitten en ze zitten zoals ze moeten zitten elk in hun stoel/maxi cosi) voor het ogenblik hebben we 3 slaapkamers de twee oudste slapen samen en de jongste slaapt op mijn kamer, dus we hebben nog een kamer over voor het ogenblik. Op reis gaan doen we niet ver, dus een weekje centerparcs of naar zee, meer moet dat nie zijn voor mijn kindjes zolang ze kunnen spelen zijn die al blij
We zijn aant rondkijken om te kopen, nu huren we nog , en onmiddelijk voor een huis die groot genoeg is voor 4 kindjes

Nathalieke wat houd de shettles methode eigenlijk in? Hehe, dat van dat 1 kindje klinkt zo bekent

tot een dezer , groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:35
nathalieke

Hoi Vanessa,

Als je op de vorige pagina bij de reactie van Michéle gaat kijken, daar staat het haarfijn uitgelegd.

Grtz nathalieke

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 14:58
VaNeSsA

hehe mercikes, nie altijd simpel om begrijpend te lezen met baby op de arm en nog 2 ventjes die het begrip "minuutje" nogal letterelijk nemen mea culpa

grtjes

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 08:34
Iselha

Gisteravond de plank uit het park naar zolder gebracht. Jonah begint te kruipen en dan kan hij uit het park vallen als het zo hoog staat. Ik daag mijn ventje uit door te zeggen dat we het zullen wegzetten voor de kleinkinderen. Zijn antwoord: hopelijk. Ik - onschuldig, maar goed wetend - hopelijk dat we kleinkinderen krijgen? Waarop hij weer zegt: als we het niet moeten naar beneden halen voor een 'accident de parcours.' Een vierde moet je samen beslissen, maar een 'accidentje' komt vanzelf en wordt aanvaard. Ik heb het er zooooooo moeilijk mee. Ik kan toch niet zelf een accidentje uitlokken! Zal nog maar wat geduld oefenen, maar moest ik nu al weten dat we desnoods pas over drie jaar er nog eens voor gaan, dan zou me dat rust geven. Voila, even mijn hart gelucht:)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]