Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/08/2008 @ 13:35 nathalieke ![]() | Hoi Vanessa, Als je op de vorige pagina bij de reactie van Michéle gaat kijken, daar staat het haarfijn uitgelegd. ![]() Grtz nathalieke ![]() |
| 15/08/2008 @ 14:58 VaNeSsA ![]() | hehe mercikes, nie altijd simpel om begrijpend te lezen met baby op de arm en nog 2 ventjes die het begrip "minuutje" nogal letterelijk nemen mea culpa ![]() grtjes |
| 20/08/2008 @ 08:34 Iselha | Gisteravond de plank uit het park naar zolder gebracht. Jonah begint te kruipen en dan kan hij uit het park vallen als het zo hoog staat. Ik daag mijn ventje uit door te zeggen dat we het zullen wegzetten voor de kleinkinderen. Zijn antwoord: hopelijk. Ik - onschuldig, maar goed wetend - hopelijk dat we kleinkinderen krijgen? Waarop hij weer zegt: als we het niet moeten naar beneden halen voor een 'accident de parcours.' Een vierde moet je samen beslissen, maar een 'accidentje' komt vanzelf en wordt aanvaard. Ik heb het er zooooooo moeilijk mee. Ik kan toch niet zelf een accidentje uitlokken! Zal nog maar wat geduld oefenen, maar moest ik nu al weten dat we desnoods pas over drie jaar er nog eens voor gaan, dan zou me dat rust geven. Voila, even mijn hart gelucht:) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

twijfels bij een 4de kindje

Ik kende deze methode van mijn mama want zij heeft die methode ook toegepast toen ze zwanger wilde worden van mij en dus ook met succes

mea culpa