< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's Tremelo, Keerbergen, Haacht...
03/09/2008 @ 11:31
Lindeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Petra,

Hoe gaat het nu met uw ventje zijn rug?Hopelijk al beter...spijtig voor jullie geplande uitstapjes!

Gisteren eindelijk naar de gyno geweest...we kwamen binnen en het eerste dat hij zei was:Ik heb me vergist in datums!Phoe...wat een geruststelling zenne...we hadden ons al vanalles in het hoofd gehaald!
Het blijft dus 7 November!En alles pico-bello met ons ukje!

Voor de rest alles ok hier,ons Anoukje is de rustigheid zelve,geen driftbuien meer maar een lieve meid!
Slaapt van 20u30-8u30 en natuurlijk is dit ook fijn voor mij natuurlijk,kan ik wat langer slapen

Verleden weekend zijn we naar de Champagnestreek geweest en het was heel warm daar 36 graden!!Toen heb ik wel afgezien amai,ook met het wandelen!
Binnen 2 weken gaan we naar de wijnfeesten in Duitsland en ik ben aant denken om mss een rolstoel te gebruiken voor de wandelingen daar omdat het echt heel moeilijk gaat!
Wat denken jullie?is dit niet TE...ik wil ni als een flauw mie overkomen!!

En met de rest alles ok en de kids??

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:59
mieke

Heleu,

@lindeke; amai, 7 nov dat kort ook serieus af voor jullie hè. En als je een rolstoel wil gebruiken dan doe je dat toch gewoon! Niemand heeft daar voor de rest zaken mee.

Hier is het nu afwachten tot 17 september en hopen dat de niet doorkomen. Voor de rest alles ok, Lucas is een braaf kind dat slaapt van 8 tot 8, zaaaaalig!
Enfin, veel groetjes daar en hopelijk tot snel!

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 15:32
mieke

Alles ok hier? Ik laat morgen bloed trekken na twee mooie streepjes...

groetjes

[Laatst gewijzigd door mieke - 14/09/2008 @ 17:57] - Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 13:54
Lindeke

WAAAW Mieke proficiat seg!Das nog eens fijn nieuws!Hopelijk is de bloedtest ok!Dan heb je redelijk vroeg al kunnen testen hé...laat iets weten van de uitslag zenne...!

Hier alles rustig,aant aftellen eigenlijk al,ik kan niet wachten om ons babietje vast te houden en te knuffelen!

De laatste tijd heb ik wel veel last van oefenweeën,das soms ni zo leuk,daarom denk ik ook dat ik het niet uit zal dragen,heb heel de tijd het gedacht dat het vroeger gaat komen!
We zien wel hé

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 20:31
mieke

Hey,

Bloedtest was negatief spijtig, maar door dus naar volgende ronde! Ach, nu kunnen we nog wat "oefenen" hè!!

Ik hoop dat je beebje niet te snel komt, maar daarom moet het natuurlijk ook weer geen 40 weken zijn hè, eens de 37 weken gepasseerd mag het komen hè. Ik duim voor je dat alles goed gaat, hou ons wel op de hoogte hè!!

groetjes

[Laatst gewijzigd door mieke - 16/09/2008 @ 20:32] - Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 11:20
Lindeke

Oh wat spijtig Mieke,je zou dan zeggen een possitieve test..!Echt spijtig maar idd hop naar de volgende ronde...je gaat zien dat er snel een brusje voor Lucas zal bijkomen

Hier loopt alles stilletjes...volgende week beging ik met de doopsuiker en verder tellen we maar af...

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 13:32
Petra

Mieke, idd jammer van de negatieve test, hopelijk volgende ronde wel een positief testje.

Lindeke, alles staat dus klaar om jullie kleintje te verwelkomen. Ik weet niet of je het al geschreven had, maar blijft het geslacht een geheimpje?

Ohja het ventje ligt nog steeds in het gips, volgende week gaat die er eindelijk af, maar dan zal het toch nog eventjes duren voor hij terug goed kan lopen, we zullen wel zien hoe het verder gaat.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 14:46
Lindeke

Hey Dames,

Hier alles ok,serieus aant aftellen nu want amai heb de laatste week veel last van harde buiken+soms echt wel weeën!
Heb van de dokter nu platte rust voorgeschreven gekregen en dat probeer ik nu wel wat te doen!
Ons anouk gaat dan nu 4 dagen naar de onthaalmoeder ipv 3!Ons Anouk vind dat zeker ni erg,ze gaat super graag!!

Alles staat klaar op de komst van ons tweede beebje!Het geslacht blijft geheim!Want er zijn hier een paar van de familie en vrienden die hier al eens komen rondneuzen...JAJA die curieuzeneuzemosterpotten

Hopelijk herstelt je ventje goed Petra!
Mieke alles ok?Hou ons een beetje op de hoogte hé!

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 12:17
mieke

hey,

Je kan dan echt wel aftellen nu hè!! Ik hoop dat je een vlotte bevalling hebt en een kerngezonde baby!!
Hier niet veel nieuws te melden, druk aan het knutselen aan nrtje 2 en nu maar afwachten hè...

groetjes

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 20:25
Lindeke

Hey Dames,

Hier gaat het spannend worden...ben deze morgend mijn slijmprop verloren en heel de dag vage weeën,zo menstruatiepijnen in men rug!
Ik hoop dat het zich een beetje doorzet!

Greetz,

Lindeke,Anouken ?

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 09:38

Hoi,

Ik heb een vraagje. Zijn er mama's van wie de kindjes naar een om in Keerbergen gaan? Wat zijn jullie ervaringen bij een bepaalde om (slecht of goed)?

Alvast bedankt!
Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 11:41
Petra

Tara, sorry ik kan je niet verder helpen, mijn dochters gaan naar een kribbe.

Lindeke en Mieke jullie heb ik reeds geupdate op ons andere topic

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 08:57
Lindeke

Tara,

Mijn dochter gaat naar een OM in Tremelo en ben daar heel content van!
De sfeer is ook huiselijker en de groep kindjes is ook kleiner!

Mijn dochter ging eerst naar een kribbe maar kon zich daar moeilijk aanpassen,veel huilen en was altijd overstuur als ik ze ging ophalen!

Maar dat hangt ook van kindje tot kindje af denk ik hoor!

Maar men ervaringen met de OM van Anouk zijn

Greetz,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 08:34
mieke

Lindeke?? En? Nog niet doorgezet?? Ben benieuwd hoor.

Tja, over om kan ik weinig advies geven, ik ben zelf om dus ik kan niet vergelijken...

groetjes

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 17:56
mieke

Wat zie ik hier!! Proficiat Lindeke met je kleine spruit! Alles goed gegaan?? Geniet ervan.

groetjes

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 22:10
Lindeke

Hey Dames,

Tussen de gezellige drukte door zal ik effe men verhaal vertellen ce

Zaterdag 1/11 controle,nog niets opening!Gyno vroeg of ik het niet wou laten inleiden omdat de baby al redelijk zwaar zou zijn!Maar ik wou dat niet,wou liever nog wat wachten!
Maandag 3/11 heel de morgend voel ik me slecht,duizelig,misselijk,maagpijn,slap op men benen!Toch maar eens naar de materniteit gebeld en moest eens langs komen!
rond 14u aangekomen en effe aan de monitor gelegen,bloed getrokken etc...conclusie:Te hoge bloeddruk en 2cm opening!!
Na overleg met assistente en gyno wilden ze me daar houden en de volgende dag laten inleiden!Schrokken wel even,zijn dan snel naar huis gereden,Anoukje bij oma en Vava afgezet,samen nog iets gaan eten en om 20u naar kliniek!
Dinsdag 4/11:Om 5u s'morgens pilletje gestoken om 6u en 7u nog 1!
Om 8u vliezen gebroken...weeën begongen stilletjes toch op te komen!
Om 10u bakster gekregen en weeën komen goed op gang..
Om 11u30 hevige weeën,controle nog maar 7cm!
(zag het toen even niet meer zitten)
Ging toen verschrikkelijk snel...om 11u45 persweeën...gyno stormde nog verloskamer binnen maar kwam te laat na 2 keer persen was ons Prinsesje Karen daar!!Waaw seg zo snel...

Geboren om 11u55 juist zoals haar zus Anouk!!

Ze doet het heel goed ons Karen,drinkt vlot haar moedermelk(kolf wel af)en drinkt nu toch al zo een 80cc!
Anoukje zorgt goed voor haar zusje,pampertje geven,tutje geven enzo...Alleen als ik ze vasthoud wil zij ook op de schoot enzo..is niet altijd gemakkelijk natuurlijk!Zal wel beteren hé!

Voor de rest met iedereen alle ok?

Lindeke,Anouken Karen

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 08:26
mieke

Hey,

Van harte proficiat hoor!! Moet wel raar zijn als het ineens zo snel gaat hè. Enfin, het belangrijkste is dat je kleintje gezond is. In het begin zal de grote zus inderdaad wat moeten aanpassen, maar dat komt vanzelf wel goed hoor. Geniet ervan!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]