< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » Bevallen in maart 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
Bevallen in maart 2007
18/08/2008 @ 11:06
Jedi

Online Status Stuur bericht
Succes met je eerste werkdag Virgenie!!!!

Pff, khoop dat het niet te erg is bij je vader Bren!

allebei dikke knuff

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:40
Bren

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mooie tatoo Virginie. Succes met je eerste werkdag. Laat maar gauw weten hoe het was. Constant commentaar krijgen is niet leuk he, é, ookal s-zeggenze nadien sorr. Je hebt het onertussen toch maar gehoord.

GA vandag beetje kuisen. Heb hier al 14 dagen niets meer gedaan. Maarja leven gaat verder hé en we kunnen het ons niet permiteren alles te laten liggen.

Dikke knuffel

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:15

Hohioi,

zo mijn eerste werkdag zit erop en ik ben kapot.
Boh... we hebben de planken voor de stock (bovenop dus) op alle stellingen gedaan en de rekken voor dvds en spellen enzo, maar boh dat is toch wel heeeeel anders werken dan dat je achter je pctje zit hoor.
MAAR ik ben er zo blij mee. Met alle collegas kan ik het wel goed vinden, 1tje begint morgen pas dus die leer ik woensdag kennen.
6 vrouwen en 1 man die zich al filiaalleider waant, dus kijken of hij gelijk heeft. Haha.

Nee tot nu toe geen spijt ervan. Bevalt prima

Knuffel Virgenie

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:35
Bren

Goed zo. Tof dat eerste dag al meeviel. Is toch beetje belangrijkste hé.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 17:50
Jedi

Dat zie je al snel he Bren, als je npaar dagen uit je routine bent.
Ik merk dat hier ook. Als ik zo een lui dagje heb dan heb ik de dag erna meer werk. Dus is het beter voor mezelf dat ik toch het noodzakelijke doe en niet teveel laat liggen.

Mooie tattoo hoor Virgenie!! Doet ze nog pijn? Of doet dat enkel pijn wanneer ze dat zetten?
Dat zal wel anders werken zijn nu.
Je zal wel moe zijn na zo'n dag.
Tof dat het meegevallen is.

De kids zitten te zagen voor een huisdier. Nu mogen we af en toe eens passen op het hondje van mn broer en ze willen er één dat niet weggaat.
Met een vis zijn ze niet tevreden, het moet aaibaar zijn

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 09:23
Bren

een aaibaar huisdier dat niet wegloopt. Geen makkelijke opgave. Een konijntje of een fred ofzo.

Moet straks op controle bij de gyn. Heb daar echt een hekel aan. Ga marek in tussentijd ff bij onthaalmoeder afzetten. Kan ze hem al beetje leren kennen.

Huisje ziet er ondertussen terug in orde uit. Heb twee dagen door gewerkt. Ga nu wel samen met Wannes het zo proberen houden.

Virgenie, hopelijk had je gisteren niet te stijve spieeren van al het sleuren maandag en anders kun je ze vandaag terug losmaken Duim dat laatste collega ook meevalt.

Hoe gaat het slapen bij jullie? Hier twee zalig lange slapers maar niet deze nacht. Marek om 3u en Jiri om 5u dan om het haflf uur een van de twee. Volle maan????

Ga dan vertrekken.

Knuf

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 18:20

Hoihoi,

het slapen gaat hier eigenlijk weer beter.
De afgelopen dagen heeft hij doorgeslapen, al is hij nu verkouden en dus meldde hij zich om 12 uur... Daarna geslapen tot half 8.
Dus ik mag niet klagen, niet te hard roepen natuurlijk.
Overdag gaat het wel. Ik kan hem niet in bed leggen (als hij in de auto inslaapt kan ik hem wel in bed leggen, anders niet) maar anderen kunnen hem wel in bed leggen (iedereen dus behalve papa en mama) en bij de opvang heeft hij vandaag 2 uur geslapen.

Hij eet wel weer meer de laatste dagen, dus groeispurt denk ik.

Vandaag heb ik al meegeholpen vakken in ruimen, de rest is daar gistern al meegestart.....
Morgen mag ik weer, hahaha vind het echt super leuk daar.

Knuff en succes bij de gyn

Virgenie

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 12:21
Bren

Tof dat het er zo leuk is, virgenie.
Dat hij beter slaapt zal ook wel deugd doen hé.

Ben gisteren weer goed gekeurd door de gyn. Heb voorschrift voor minipil nu en de pil nadien maar hij had gelijk wel door dat ik ze wsl toch niet zal gebruiken. Minipil na ff wel omdat ik zeker niet zwanger wil worden gedurende de eerste 6 maand want anders vrees ik dat ik de bv niet zal volhouden en dat zou zonde zijn. Nadien zien we wel terug.

Gisteren gaan eten met wannes zijn papa en heb me super geamuseerd. Gaan altijd naar een chinees restaurant waar ze enorm bezig zijn met Jiri ook. Houden altijd oogje in het zeil en hij mag daar vrij rondlopen. En als hij moe wordt leggen we hem in reisbedje in een donker hoekje van het restaurant. En ook dan zie ik dat de bazin regelmatig gaat gluren om te kijken of hij wel in orde is.
Echt genoten van eten en flesje wijn enzo. Ook na het eten erg genoten van wannes Werd tijd dat ik mijn gedachten eens kon verzetten.

Gisteren ook het goede nieuws gehad dat ze stiefpapa langzaam aan het wakker maken zijn. Gaan nu kijken hoeveel hij zelf probeert te ademen. Hij mag niet tegenwerken want blijft wel geïntubeerd. Als hij teveel tegenwerkt gaan ze maandag of dinsdag beademen via een buisje in de keel ipv door de mond en dan kunnen ze hem zeker wakker maken.

DEze avond komt opa oppassen op Jiri terwijl ik mega naar training van wannes. Nadien geven we een drink voor de geboorte van Marek. Ben blij dat wannes me de laatste dagen 'verboden' heeft om naar Frank te gaan. Het over en weer rijden naar brugge eiste echt wel zijn tol en nu heb ik drie dagen echt van Marek kunnen genieten.
Mss ga ik nog vroeger gaan werken. Gisteren belde collega van me dat het razend druk was doordat een zwangere collega die dag gestopt was ook. Moet platliggen van dokter. Ik voel me op den duur abnormaal. We zijn met 4 jongere vrouwen op het werk en ik ben de enige die mijn ganse zwangerschap uitdoet en mag blijven rondlopen. Als mijn baas belt, zou ik mss wel vroeger gaan werken om ze uit de nood te helpen, maar dan ga ik wel een tegenprestatie vragen. Vindt dat het tijd wordt voor een loonsverhoging.

Ga spaghettisaus beginnen maken.

Vele knuffeltjes

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 09:39
Jedi

Blij te horen dat het goed gaat met Frank. Nu hopen dat hij zelf goed ademt en snel weer op de been is.
Je bent wel een sterke mama hoor. Zo je kids naar de onthaalmoeder doen enzo, ik zou het niet kunnen. Moest ik nu een vaste job hebben gehad, misschien wel, maar nu....
Kga nu wel een job van 10u/week zoeken ofzo, dat ik een paar centjes kan verdien voor ietwat meer luxe, voor de kids.
En stiekem ook voor mezelf, kwil eindelijk eens werk maken van de tuin. We gaan een houten speelhuisje in de tuin zetten (waar zwembadje staat) en tegen de voorgevel ga ik het beplanten met, frambozen, braambessen, bosbessen, klimaardbeien, aalbessen en een dwergappelboompje en peerboompje. Op die manier wordt het een echt snoephuisje. Als ik alles korthoud dat overwoekert het niet. En wil ook meer kleur in de tuin, met grote bloempotten en misschien wel een stukje in de vaste grond. Kdroom er zelfs al van

En Virgenie, vallen de nieuwe collega's ook mee?
Het doet goed dat je een job hebt waar je je goed voelt he.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 10:23

Hoihoi,

Gelukkig dat hij langzaam weer zelf mag gaan ademen hoor, denk je wel aan genoeg rust voor je eigen.

Een moestuintje van fruit, heerlijk hoor. Wij hebben allen aardbeien, bramen en frambozen in de tuin maar de laatste 2 ben ik zelf niet zo kapot van.

nou mijn job bevalt goed hoor, maar ik ben kapot als ik savonds thuis kom.
Vooral het smiddags de vracht uitpakken en in de winkel neerzetten (dag erna wordt hij pas in de rekken ingeruimd) is het zwaarste.
Maar ik geniet hoor.

Collegas zijn ook leuk, maandag was het super lachen, woensdag en donderdag merkte ik iets afstand. Kijken hoe het verder gaat.

MOrgen dag met de trein weg, hoop dat het droog blijft.

Knuff

[Laatst gewijzigd door luckey - 23/08/2008 @ 10:25] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 09:57
Bren

Jedi, lijkt me lekker al dat fruit in de tuin. Hopelijk vind je vlug iets om beetje bij te verdienen zodat je je dromen kan uitvoeren.

Ja virgenie, kan me voorstellen dat het fysiek een pak lastiger is. Maar dat loopt wel los. Net als het leren kennen van alle collega's.

Frank dit weekend terug wat slechter. Had het vrijdag te lastig om zelf te ademen en hebben hem terug volledig verdooft. Nu afwachten tot ze beslissen wanneer ze begin deze week buisje steken en hem wakker maken. Pff duurt me allemaal veel te lang.

Zaterdag bbq gehad met basket van wannes. Heb me gelukkig toch beetje kunnen amuseren. Marek heeft goed geslapen en Jiri tot 23u flink gespeeld zonder zagen.

Jiri verandert zo vlug. Hebben jullie dat ook met de kindjes. Week op week zie ik hem zoveel veranderen. Ik wordt er ook trotser en trotser op. Hoop dat het zo zal blijven want het is zo'n kapoen dat ik denk at hij ook wel eens te ver zal gaan.

Dikke knuffel

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:01
Jedi

Hoe was je dagje trein?

Ik ga eindelijk werk maken van mn dieet, want ik prop me de laatste tijd nogal vol met alles wat ik maar kan vinden
We gaan elke dag een eindje wandelen, dat doet ons deugd en zo hebben we iets meer beweging.
Het huisje is bijna klaar. Vandaag ga ik het zwembadje opruimen en morgen komt de schommel.
De kids zijn een paar dagen bij mn ouders, dus als ze terug komen staat er hun een mooie verrassing te wachten.

Van mn ouders krijg ik een paar aardbeiplantjes, das al een mooi begin. En een oom van mij heeft een grote doornloze braam in de tuin, daar krijg ik vast wel een stekje van Dan hoef ik eenkel de rest nog te kopen.

Ik heb gereageerd op een advertentie in de krant, ze zoeken huishoudhulpen, uren en dagen zelf te bepalen. Wordt goed betaald en na drie, zes en twaalf mnd krijg je loonsverhoging. Straks moet ik bellen voor een afspraak.
Over een paar maanden begint mn opleiding én kga enkele maanden op avondcursus, dus de centjes zullen welkom zijn.

Senne is nu naar de teletubbies aant kijken, hij zegt dadaa, zo grappig!! Dat kind begrijpt echt alles he.... gisteren bracht hij papa's pantoffel, we vroegen waar de ander was en hij kon niet goed volgen.... ik zei pak schoen van papa daar, hij ging naar de living en kwam terug met de andere pantoffel. Echt geweldig!!
Hij krijgt weer 4 tanden tegelijk, twee snijtandjes boven en twee kiezen onder. 'S nachts dus weer lastig....

Groetjes...

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:06
Jedi

Ja ze veranderen idd heel snel.
Wat ik wel merk bij Senne is (en ik denk ook dat dat komt omdat ikzelf wat ouder ben) dat ik er zo'n connectie mee heb. Ik moet er maar naar kijken en we begrijpen allebei wat er is. Zal ook komen, omdat hij de derde is...

Lekker zo'n bbq, we hebben dat gisteren ook gedaan.

Nu ga ik verder doen want straks moet senne weer naar bed.

Dikke kus

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:53

Hoihoi,

de treinreis was een rampje. Niet vanwege sem, die vond het wel interessant allemaal hoor. HIj hield zich ook goed.
We zijn naar Amsterdam geweest, dat was toch gauw 2,5 uur met de trein. Terugweg echter was er op het traject een aanrijding met een persoon gebeurd en hadden we dus vertraging.
We hebben er in totaal 4,5 uur over gedaan om thuis te komen.
Gaar waren we. Had verwacht dat sem wakker zou wroden het snachts (hij had overdag ook niet willen slapen) maar hij heeft de hele nacht doorgeslapen.
Vandaag ochgerme had hij diarree, ik hoop dat het hem morgen beter gaat.

Ze zijn ook begonnen met het opbouwen van de gang en wc, die waren de afgelopen 3 weken helemaal kaal.
Plafonds zijn nu gestucd en de vloer in de gang is ge-egaliseerd.
Morgen wordt de wc ruimte betegeld en denkelijk ook al de gang.
Vrijdag is alles klaar in elk geval, ik kan niet wachten.
Gelukkig hebben we 2e toilet boven, anders was het toch wel een ramp hoor.

MOrgen even langs op het oude werk, mijn tattoo laten zien....

Knuff Virgenie

sem heeft trouwens eindelijk 1 kies door (3 puntjes tenminste) en helpt me nu ookmee in het huishouden (hij stofzuigt, ruimt de wasmachine/wasdroger in en uit)
HIj zegt nu ook "op" als het eten op is.
HIj maakt smak geluidjes als hij het eten in zijn mond stopt.
Het is gewoon zo puur genieten he..... HIj is heel nieuwsgierig, super.

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 09:59
Jedi

Hey dames,
ik kom even afscheid nemen op het forum.
Aangezien ik vanaf maandag een druk jaar tegemoet ga, werken + twee opleidingen, vrees ik voor de weinige tijd die ik nog ga overhebben voor onze gesprekjes. Ik ga wel proberen te reageren maar het zal een pak minder zijn.
Tot weerziens
dikke knuff en xxx

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:49

Hoihoi,

Jedi heel veel succes met je werk en 2 opleidingen. Petje af hoor en dat met 3 kids.
We sms-en gewoon regelmatig en dan kijken we voor weer een dagje af te spreken!!!

Knuff terug Virgenie

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 14:43
Bren

Succes Jedi, ik heb echt bewondering voor jou!
Ik duim dat alle opleidingen vlot gaan en als je eens stoom wil afblazen sms je maar of spreken we wel eens af.

Ik ga woensdag gaan praten met mijn baas om vroeger te beginnen maar ga dan ook opslag of iets dergelijks (maaltijdscheques, auto,...) vragen. Vind dat ze iets mogen doen om hun personeel te houden.

Jiri gisteren van een stoel gevallen en nu staat er een mega blauwe bult op zijn voorhoofd. Heeft er gelukkig nog weinig last van. Ze zijn toch erg veerkrachtig hé.

Virgenie, tof zeg dat verbouwingen zo goed opschieten. Bij ons schiet het niet op. Telkens komt er weer iets tussen en wannes en ik zijn veel te braaf om ons boos te maken.
Jemig, zo lang op de trein, zou moeite hebben om Jiri rustig te houdne.
Hier hebben we ook enkele dagen diaree gehad. Mss ergens toch een virus in de lucht.

Frank heeft nu een tube in de keel en dat ziet er al veel beter uit dan die buis in zijn mond. Vanmiddag verminderen ze de verdoving, hopelijk gaat het vlot.

Knufjes

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 10:24

Hoihoi,

de wc is klaar!!!!! Nou ja bijna eigenlijk, we moeten alleen de toiletpot en wastafel nog hangen en eventueel wat deco aan de muur.
Maar dat kan maandag pas, zo kan alles goed uitharden.
HEt is mooi geworden zeg.
Nu de hal nog behangen en dan kan die ook ingericht worden.

Pfff morgen staan we op de rommelmarkt, hopelijk halen we daar ook een leuke cent binnen.

Knuff Virgenie

oja goed dat het frank "beter" gaat!!!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:32
Bren

En hoe is de rommelmarkt geweest? Hopelijk heb je iets verdient.
Tof dat alles mooi geworden is. ALtijd leuk als het resultaat is zoals verwacht of beter.

Ben beetje nerveus voor woensdag. Ga het moeilijk hebben om Marek achter te laten. Ik weet nu 100% zeker dat hij het goed zal hebben bij de opvnag, wat bij Jiri niet zo was omdat ik haar nog niet kende. En toch voel ik me er minder goed bij. Zal wel los lopen zeker.

NEt met Marek naar dokter geweest. Hij heeft een superdroge huid, vooral in de huidplooien. De huid schilferd daar echt. Nu had ik dit weekend hem een dikke laag lotion opgedaan en niet zo goed ingewreven om het gans de nacht te laten intrekken in de hoop dat het goed zou zijn voor zijn velleke. Toen hij wakker werd lagen zijn huidplooien allemaal open, met grote rode plekken rond. Net brandvlekken. Alles dan ingewreven met zinkzalf en tegen de middag was alles terug dicht en roodheid weg maar wat voelde ik me slecht. Heb nu van de dokter een voorschrift voor speciale zalf en moet stijfselvlokken in zijn bad doen ipv badolie.

Vorige week heeft de onthaalmoeder de kindjes terug 'getest'. Omdat Jiri bijna 18 maand is heeft ze de test van 18-24 maand afgenomen en hij kon reeds bijna alles. Enkel kleren uitdoen, enkele woorden zeggen en potlood op bepaalde manier vasthouden was nog probleem. Was echt trots op mijn zoontje. En onthaal ging nu iets regelmatiger kleuren met hem en woordjes oefenen (alhoewel ze ook denkt dat hij niet wil praten).
Doen ze dat bij jullie ook?

Dikke knuffel

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:13

Hoihoi,

wat goed zeg dat die test goed heeft doorstaan.
Wat moest hij dan allemaal doen en kunnen?
Zou ik ook wel eens willen testen.

Met Marek zal het wel allemaal loslopen hoor, ik zal voor je duimen!!

Wat we de laatste dagen aan hem merken is dat hij meer woorden zegt:
kij (is kijk) oooto (auto) zijn de woordjes die hij sinds vandaag goed zeg.
Hij snapt ook zoveel he. Toestraks in het badje liet ik hem de diertjes zien, hij keek echt heel aandachtig en probeerde het ook na te zeggen.
ki (kikker) haa (haai) ee (eend)

Super grappig.
Mindere is dat hij als sinds vorige maandag diarree heeft. Hhij drinkt ook minder, gelukkig is het weer het "harden".
Ik kijk morgenvroeg even aan en anders ga ik langs de dokter.

De markt was niet zo goed, maar goed we hadden babykleertjes, speelgoed en dj spullen, of heel goedkoop dus of duurder. Was niet veel gading. Jammer.

Groetjes Virgenie

[Laatst gewijzigd door luckey - 01/09/2008 @ 21:14] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >