< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » kippensoep

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/08/2008 @ 09:18
Nathalie Devoldere

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja hoor, het zal wel klaar raken. Nu is het nog wat vroeg om aan alles te beginnen he. Zaterdag de hele namiddag cakes bakken. En dan zondag vroeg op he.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:35
M.

nahtalie, alvast veel succes met de babyborrel, moet je maar eens laten weten hoe t is gegaan

Nancy, en kijken de kids al terug uit naar school of hebben ze liever de vakantie? waar gaan ze nu heen als jij bent werken?

hier alles zen gewone gangetje, dacht wel even dat Laurine haar sprongetje voorbij was maar niets is minder waar
ze is thuis met momenten echt niet te doen maar allee even tanden bijten en t zal wel overgaan zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 22:27
nancy

nathalie, als er cake over is, één adres hé...

M, ja, die peuterpuberteit is wat hé!!! Maar ze moeten erdoor, niets aan te doen... Die sprongetjes maken het de ouders wel extra moeilijk en lastig hé, maar ja...

De kindjes gaan naar de buitenschoolse opvang bij ons in de gemeente, volgende week ben ik nog een paar dagen thuis omdat de opvang gesloten is... maar ze kijken uit naar school hoor!!! Ik eigenlijk ook !!!

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 22:34
nancy

Nathalie, wij zijn deze namiddag naar een heel geslaagde en lekkere babyborrel geweest??? Hoe was die van jullie???

M, hoe gaat het met de kleine mie???

Milan is net in zijn bed gekropen, wou niet slapen. 't Zal pieken morgen als hij er om half zeven uit moet... We zijn deze avond nog gaan pokeren bij familie en dan loopt dat altijd wat uit hé!

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:29
M.

hoi,

eindelijk eens terug een goede nachtrust gehad vandaag, t is al een dag of 5 dat Laurine heel slecht slaapt s nachts en dat voel je wel
gisteren en vandaag heeft ze niet geslapen in de morgen en dan merk je wel dat ze s avonds meer moe is dus hopelijk keert de nachtrust nu terug
ik denk dat het ook daardoor is dat ze wat 'lastiger' is de laatste tijd
ze is zelf wat aan het zoeken en hangt zo tussen die periode van wel en niet slapen
ook in de opvang gisteren was ze niet te genieten blijkbaar
tja, t zal allemaal wel passeren
vandaag is ze hier bij mij al heel flink geweest, was echt trots dat ze zo mooi kon spelen en gans de morgen is wakker gebleven
verder een fijn weekend gehad, we zijn naar de speelplaneet in stasegem geweest en Laurine had het echt naar haar zin
denk om er zeker nog eens terug naartoe te gaan

Nathalie, hoe was de babyborrel?

en Nancy, Milan was moe zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 17:35
nancy

M, die slaap heeft hij gewoon ingehaald in de opvang natuurlijk. Hij heeft daar dan van 13u tot 16u geslapen. Gelukkig wou hij dan wel om half tien terug in zijn bed en hebben we hem niet meer gehoord tot de volgende morgen. Hij zal dus wel volledig uitgeteld zijn...

En ja, dat slapen, dat is inderdaad een beetje zoeken hé!! We hebben die periodes hier ook gehad. Geen dutjes meer overdag, dan krijg je inderdaad je slaap terug 's nachts. Dat was hier ook zo!!

Vanavond gaan we naar het vuurwerk. Vorige week zijn we ook geweest, maar toen heeft Milan geweend van 't begin tot het einde. Hij was zo geschrokken van het eerste vuurwerk... We gaan er nu wat verderaf gaan staan... en als ze flink zijn, dan krijgen ze een ijsje!!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 13:39
M.

hoi,

kom snel even langs nu Laurine ligt te slapen
de nachten gingen precies weer wat beter maar onze zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus
ze heeft gelukkig geen koorts en eet nog goed maar echt veel last van neus en hoesten
ga niet direct naar de dokter lopen want het is niet zo erg maar

Nancy, vroeg me wel af wat jij geeft tegen een gewone verkoudheid
ik heb hier nog junifen staan en neusfdruppels, zou dat goed zijn?

van t weekend zijn we ook naar Kortrijk geweest, weet niet of jullie dat programma fata morgana kennen? wel de opnamen waren in kortrijk, mijn ouders wonen daar dus zodoende zijn we maar eens gaan kijken
niet te lang gebleven want er was overdreven veel volk, niet te doen
voor de rest weinig nieuws, ben aan t kijken om me terug in te schrijven om te gaan sporten 2 keer per week maar t is nu wel even zoeken naar het plannen ervan hoor met een man die veel werkt en een in huis

nancy, hoe is de 1e schooldag verlopen vandaag?

nathalie, alles ok bij jullie?

groetjes

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 21:53
nancy

M, Junifen is eigenlijk voor de koorts te bespreiden hé!! Bij ons gaan verkoudheden meestal geplaagd met hoesten, dus ik geef ze hoestsiroop en als het erger wordt ga ik een voorschrift halen voor puffers. Maar neusdruppels is ook goed, om de neus vrij te krijgen.

De eerste schooldag is zeer goed verlopen. Geen traantjes!!

Ik zit wel met een lumbago sinds deze morgen, maar dat overleef ik wel hoor! Ik word tenslotte al een jaartje ouder hé (morgen 32)!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:18
M.

snel ff voor ik naar het werk vertrek

gelukkige verjaardag Nancy maak er maar een fijne dag van
feestje gepland deze avond? of is t voor van t weekend?

groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 15:03
nancy

M, dank je wel...
Vanavond komen er inderdaad familie en vrienden langs om een glaasje te drinken... altijd leuk en gezellig...

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 18:42
Nathalie Devoldere

Hey,
kweet het, tis lang geleden, maar ik vind gewoon de tijd niet echt om hier langs te komen.
Het zal wel beteren eens ik terug ga werken, dan heb ik mijn dagelijkse middagpauze waarin ik kan kletsen he.
Alles gaat nog zeer goed, Luka wordt al een grote flinke jongen.
Hij weegt nu al 5kg 280 en is al 58cm lang. Hij kan al dingen oppakken en in zijn mondje steken, maar hij moet er nog veel bij nadenken en dan kwijlt hij enorm
Hij zou ook al willen vertellen, of wat daarvoor moet doorgaan he.
Kzal mijn fotoke eens veranderen hiernaast zie.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 13:02
M.

nancy, leuk feestje gehad?

nathalie, mooie foto hoor
wanneer moet je eigenlijk terug gaan werken?

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 18:25
nancy

M, ja hoor, ik heb goed gevierd. Er is veel familie langsgeweest en ook een paar vrienden.
Hoe is het met Laurien? alles goed?

Nathalie, watblieft?? Geen tijd meer voor ons???
Hoe zou dat nu komen? Pas op, het wordt alsmaar beter en beter hoor!!
Schoon ventje zulle... 't Ziet er inderdaad een flinke stoere bink uit!!

Hier alles prima. Morgen mag Yentl al naar het eerste verjaardagsfeestje van 't schooljaar en het is pas 5 dagen bezig. Pas op, da's wel plezant hé!!

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:57
M.

hoi,

hier een lekker rustig namiddagje thuis zitten, t is echt ellendig weer, we gingen graag eens naar de braderie geweest zijn maar het regent al gans de dag en tja ik voel me nu ook precies niet zo lekker
man en Laurine zijn weer genezen maar nu heb ik een kanjer van een verkoudheid
morgen gelukkig niet gaan werken, dus kan nog ff wat uitrusten, hopelijk ben ik er weer door tegen dinsdag
gisteren ouders op bezoek gehad, dus we zijn niet echt veel de deur uitgekomen, enkel om boodschappen te doen
Laurine is meegeweest, in de kar, dat doet ze echt heel graag en ja aan de kassa had ze natuurlijk direct ee pak koeken in haar handen
bij de slager heeft ze ook voor de 1e keer een schelleke vlees gekregen, ze vond het te vies om vast te pakken maar heeft het wel opgegeten nadat papa het in stukjes heeft getrokken

nancy, was t een leuk feestje dat Yentl naar geweest is?
is wel eens leuk voor de kids zo een verjaardagsfeestje met al de schoolvriendjes hé

groetjes

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 07:51
nancy

M, voel je je al iets beter ondertussen?
Ik heb ook een serieuze verkoudheid gehad, nu blijft er nog keelpijn over... we overleven dat wel hé!!

Yentl had een leuk verjaardagsfeestje met 10 vriendjes uit haar klas.

Gisteren ben ik met alletwee naar de huisarts moeten gaan, hoesten dat ze doen... dus alletwee aan de antibiotica. Zal nu ook wel vlug gaan beteren...

Ik ben thuis vandaag en morgen, maar ik moet natuurlijk wel het weekend werken... voor wat, hoort wat hé!!

Groetjes

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 11:22
M.

hoi,

de verkoudheden zijn hier weer de deur uit maar van veel slapen is er deze nacht toch niets in huis gekomen hoor!
Laurine heeft echt een heel slechte nacht gehad
plots is ze wakker geworden rond 1u en we hebben er bijna 2u mee opgezeten en maar keihard wenen dat ze deed
eerst dachten we dat ze t deed voor de aandacht omdat we toen telkens weer de kamer binnen gingen maar t bleef duren
haar buikje maakte wat raar lawaai dus dacht even aan krampjes maar je weet dat zo moeilijk zeker hé
hebben haar toen een fles gegeven en ze wat laten kalmeren en na veel op en neer lopen is ze dan eindelijk totaal uitgeput in slaap gevallen
deed echt wel raar hoor, zo wenen en niet weten wat er met je aan de hand is

nancy, ik zie dat er bij jou wat zieken zitten nu, dat is minder leuk
hopelijk zijn ze er snel weer door
moet je vaak t weekend werken?

groetjes

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 13:30
M.

hoi,

kom ook snel ff langs tijdens de middagpauze
vind het jammer dat ik moet werken vandaag want we zijn 4 jaar getrouwd en ging wel liever vieren met men ventje
nuja, hij heeft maandag verlof genomen en dan gaan we lekker eten naar de sauna
dus ik ging toch maar alleen thuis zitten en daar is t nu ook niet helemaal de dag voor, was voor vandaag uitgerekend van de mk in februari
toch wel met gemengde gevoelens hoor
vraag me al gans de dag af hoe t ging geweest zijn met 2 kapoentjes erbij
vast wel heel zwaar en ik weet dat t beter zo was maar toch...je staat er even bij stil op deze dag

hoe is t hier? ook maar stilletjes zie ik

groetjes

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 21:13
nancy

M, een slechte dag vandaag!!! Zo'n mk roept herinneringen op hé, en vooral als die uitgerekende dag er dan ook is...
Zijn jullie trouwens bezig voor het volgende???

Gefeliciteerd met jullie 4de huwelijksverjaardag!!! Dat er nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeel mogen bijkomen!!!

Ik moet om de vier weken een weekend werken, dus ik mag eigenlijk niet klagen, vind ik... maar 't is toch lastig... Morgen is mijn mama jarig en ik heb de laten, dus ik zal maar om half tien toekomen. Ambetant, maar kom... er zijn mensen die het veeeeeel slechter hebben hé!!!

Heeft je ventje je nog een beetje kunnen opvrolijken vandaag?

Ik ga mijn strijk wegleggen, heb er uren aan gezwoegd... 't was veel!! En de volgende droogkast is weer aan het draaien...

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 11:58
M.

hey,

ventje was redelijk laat thuis maar we hebben toch nog proberen te genieten van de avond, had hem een cadeautje gekocht en hij was er heel blij mee, dan gewoon nog wat samen gezeten en wat gebabbeld over Laurine en de toekomst en hoe t zou geweest zijn met 2 kindjes er bij nu
was wel een dubbel gevoel, enerzijds triest en op andere momenten zaten we even te lachen met de streken die Laurine vast en zeker zou uitgehaald hebben met haar broerjes of zusjes
tja, we kunnen de tijd niet meer terugdraaien hé en moeten er toch door
we zijn niet bezig voor een 2e hoor, nog even wachten, heb nog geen vast contract op mijn werk, we zitten nog met grote kosten aan ons huis en ook Laurine zit nu in zo'n moeilijke leeftijd dus we hebben wel wat tijd
soms willen we wel al hoor maar dan zegt ons verstand dat we beter nog even zouden wachten
de twins waren ongeplans maar ze gingen welkom zijn hoor, maar nu we de keuze hebben wachten we liever nog even

heb je nog kunnen vieren voor je mama haar verjaardag?
wat heb je haar gegeven?

ga je snel laten want Laurine begint honger te krijgen

groejtes

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 21:23
nancy

Zo, mijn werkweekend zit erop... ben er weer vanaf voor drie weken!
Mijn mama heeft een handtas van Esprit gekregen van mijn zus en van mij, en ze was er heeeeel tevreden mee. Ze was dringend toe aan een andere, maar ze vond precies haar goesting niet. Bij deze...

Morgen ga ik met Milan naar de uroloog. Ben eens benieuwd. Denk dat hij zal moeten geopereerd worden, omdat zijn openingske niet groot genoeg is. We zien wel...

Ik kan me wel voorstellen dat het een heel dubbel gevoel zal geweest zijn. En die fratsen, die komen er later ook wel met de broertjes of zusjes van Laurine.
Welk cadeautje heb jij je man gegeven?

En Nathalie is van de aardbol verdwenen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >