Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/08/2008 @ 07:51 Kyra ![]() | Dean en Marlies, fijne vakantie! Groetjes Kyra |
| 29/08/2008 @ 08:48 Renate ![]() | Ik weet niet hoe het met jullie zit maar Mega Mindy, Kabouter Plop en Piet Piraat komen in februari naar Nederland en ik ga! YEAH Dikke kus van Puk |
| 03/09/2008 @ 11:49 Bibi ![]() | Oh en Dean en Marlies, jullie natuurlijk ook een fijne vacancione! X Bibi |
| 06/09/2008 @ 09:52 Kyra ![]() | Ik heb wat vakantiekiekjes op m'n profiel geplaatst Met iedereen verder alles goed? Groetjes!! |
| 06/09/2008 @ 20:46 dean ![]() | en heb nog paar foto's geplaatst. liek op de wipwap, aan het krijten. en mama's buikie met 33 weken..... dean |
| 08/09/2008 @ 14:19 dean ![]() | hoeej marlies. hoe is het laseren gegaan? hopelijk mooi resultaat! dean |
| 08/09/2008 @ 16:25 Bibi ![]() | Hi Marlies, Ben ook benieuwd hoe het was en of je meteen weer veel beter kunt zien zonder bril. Lijkt me best vreemd. Hopelijk is het allemaal goed gegaan X Bibi |
| 08/09/2008 @ 16:58 Kyra ![]() | Hoi, Ja Marlies, hoe is het laseren van je ogen gegaan? Hebben ze eerst 1 oog gedaan en over een poosje het andere? Of beide tegelijk? Groetjes! |
| 09/09/2008 @ 15:39 MED ![]() | Oh... en moet wel wennen... Wil steeds naar mijn bril grijpen! ![]() |
| 09/09/2008 @ 20:10 dean ![]() | heej goed joh! maar goed herstellen en daarna lekker gluren! dean |
| 11/09/2008 @ 20:32 MED ![]() | Kyra, wie is Marleen??? Of ligt dat aan mijn ogen??? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

als zwanger worden niet zomaar lukt

Maar je staat soms versteld van je eigen kind he. Ik wel hoor tenminste 
Maar het blijft een knapperd met z'n mooie ogen