Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2008 @ 16:24 Lieke ![]() | Hey dames, Kennen jullie Aurora nog? Ik heb juist op het forum gezien dat ze in maart een 2de kindje verwacht! |
01/09/2008 @ 18:25 ![]() | ooh aurora dan ben ik wel benieuwd als je hier ooit nog eens leest. Ik dacht nl dat haar relatie toedertijd kapotgelopen was? Ben dus wel benieuwd naar het verhaal! |
| 02/09/2008 @ 08:57 knorretje ![]() | Natuurlijk ken ik Aurora nog. Als je het leest. Gefeliciteerd! Hartstikke leuk voor je. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er mama worden in mei 2006?

Ach het komt wel als het komen moet. finn is in alles haantje de voorste geweest behalve in dat potje dus.
voor jullie hoor.
Je zal het geluk maar eens hebben om met dat mens te bevallen.

).
Mijn zusje heeft ook ooit eens zoiets gehad. Ze stond met haar vinger tussen de deur (bij het scharnier) en ik gooide de deur dicht.Gevolg, topje lag er haast af.
)). Daarnet pakte ze uit zichzelf een rode emmer, zette m op haar hoofd en ging rondjes lopen rond de tafel met een emmertje in haar hand ondertussen "zeg roodkapje" zingend (ze komt niet verder dan die twee woordjes maar ach). Zoooo grappig