< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » belle en de beesten (part iii)

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
belle en de beesten (part iii)
25/08/2008 @ 16:09

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Date bij Liesje: doet mij eraan denken!! Hoe zit dat nu eigenlijk met dat ene receptje?

We moeten zaterdag naar een bruiloft, anders had ik zeker graag gekomen (allez, als ik al zou mogen natuurlijk hé)

Groetjes!

PS: nog effe melden dat ik de knoop heb doorgehakt en een buikwandcorrectie ga laten uitvoeren.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 22:33
Liesje

Voor de daters: check jullie mail!! Stuurt iemand de mail ook naar Els, ben haar e-mailadres kwijt...

Liesje

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:34
els

Online Status Stuur bericht
Hallo dames!

Sorry dat het wat langer stil bleef van mijn kant, maar ik heb nog geen tijd gehad om aan jullie te denken...

Onze reis was super, tot wouter de twee laatste dagen ziek werd: koorts en diarree... We schreven het eerst toe aan vermoeidheid (hij heeft zich de hele week 200% gegeven, en weigerde overdag te rusten). We dachten dat het eens thuis wel zou beteren, maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden. Eerst nog proberen op te lossen met ENTEROL, Lacteol,... maar zonder resultaat, integendeel. gelukkig is hij goed blijven drinken, eten gaat moeilijker.

Gisteren hebben we een "staaltje" moeten binnenbrengen in 't labo, vrijdag weten we normaal gezien welk beestje hem zo ziek maakt. We zijn ondertussen wel al gestart met een sterker medicijn (AB).

Normaal gezien zou hij over een dag of vijf weer beter moeten zijn, maar jullie raden het al... De date zal zonder ons zijn...
Momenteel is hij echt slapjes, en heeft hij rust nodig...
Sorry Liesje en andere beestjes... Tenzij er op heel korte tijd verandering komt, moeten we deze keer passen...

groetjes,

Els
Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:19
Leen

Els,
Veel beterschap voor Wouter! (Wij hopen stiekem op een wonderbaarlijke snelle genezing ).

Liesje,
Mail gelezen en goedgekeurd. 'k Zal eens nadenken over een dessertje . Ik kom met Dries, Stef blijft bij papa.

Lara,
Wanneer is de operatie gepland?

Efteling was leuk. En nu verder werken voor school, want heb deze week nog zo goed als niets gedaan. (Alleen gecontroleerd of ik nog herexamens moet afnemen, maar dat blijkt niet het geval, oef!).

Groetjes!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 17:31
nancy

Lara, eindelijk beslist, je verlangt er al zo lang naar hé!!!

Els, ai, gelukkig zijn de eerste dagen van de reis super geweest, laten we die laatste snel vergeten. Hopelijk komt hij er vlug weer door...

Liesje, als er nog over is van het dessert, stuur je het wel op hé!

Erika, alles goed??

Leen, Efteling is inderdaad super hé! We gingen normaal gezien deze zomer ook gaan, maar aangezien onze vakantie een pretpark was, gaan we naar de Winterefteling gaan!!

Belle, last van de peuterpuberteit? Daar moeten ze allemaal doorheen hé en dan heb je de kleuterpuberteit,...

Hier alles prima. Straks naar het vuurwerk in Duinbergen. Vorige week ook geweest en Milan heeft geweend van 't begin tot het einde. Nu gaan we er iets verder af gaan staan...

Gisteren kennis gemaakt met de juffen. Morgenavond mogen ze een uur en een half gaan spelen in de klas...

En ik mag vollen bak beginnen draaien op mijn werk want mijn collega'tje van 26 jaar heeft baarmoederhalskanker...

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 19:58
Liesje

Effe snel (moet Wout in bed gaan stoppen...)

Els, Wouter zo ziek? Jammer dat het voor zaterdag niet zal lukken!! Ik had me er al op verheugd je eindelijk eens te zien... Misschien wordt Wouter nog snel beter? Zie je het niet zitten om alleen met Dries te komen, maar ja, dat is natuurlijk ook zo zielig voor kleine broer... 't Belangrijkste is natuurlijk dat hij volgende week maandag volledig fit is!!

Lara, BRRR, operatie. Veel succes ermee, hoor!

Nancy, amai, zo jong en al baarmoederhalskanker... Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!

Ben weer weg, kom morgen nog wel eens terug...

Liesje

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 14:54
Liesje

Hellow,

Nancy naar het vuurwerk gaan kijken, maar Milan is er niet zo verzot op. Ik denk dat het hier hetzelfde zou zijn...

Wout zit met zijn plasticine te spelen, zus ligt in bed, maar slaapt niet. Komt niet zo goed uit, want straks moeten we nog op restaurant, en als ze niet slaapt, wordt het niet echt een "rustig etentje".

Morgen geven ze mooi weer, we hebben een schitterende datum voor de date gekozen! Was het vorig jaar ook niet zo (was er toen zelf niet bij)? Heb alvast de schuif af van de buren gevraagd, die staat nu sinds vanmorgen te pronken in onze tuin. En is al goed ingewijd door ons kinderen...

'k Ga ons Lotte nog maar eens onderstoppen, mischien valt ze dan toch nog in slaap...

Groetjes,
Liesje

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 17:17
els

Helaas, geen goed nieuws hier...
Wouter is nog steeds niet veel beter.
Dankzij de serkere medicijnen (AB) is de koorts wel weg en is hij iets fitter, maar de stoelgang is allesbehalve normaal.
Vandaag was normaal de uitslag van het onderzoek bekend. De ha zei dat alles wijst in de richting van een microbe, maar ze zouden pas morgen weten welke. Hij zal ons morgen bellen zo gauw hij de uitslag heeft. Misschien volgt er een ziekenhuisopname, omdat in sommige gevallen de AB intraveneus moet worden gegeven. Gelukkig blijft hij goed drinken, van uitdroging is geen sprake.

Ik vind het ook heel jammer dat ik niet op de date zal zijn. Nu ik verleden jaar "de ban gebroken" heb, ben ik nog moeiljk te stoppen, maar dit is overmacht...
VOlgende keer beter ! Jullie zullen in elk geval mooi weer hebben
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:59
Leen

Piep!

Els,
Veel beterschap voor Wouter. Laat je weten wat de uitslag vandaag was?
Jammer dat we het zondr symmetrische cakejes zullen moeten doen. Was het vorig jaar je allereerste date?

Nancy,
Ik vond de Winterefteling heel mooi. Wel wat drukker, maar meer sfeer. We zijn er in januari 2007 geweest. Ze waren toen helemaal betoverd door de sprookjes en hebben er nog maanden van nagenoten.
Brrr... 26 jaar en baarmoederhalskanker.

Liesje en co,
Tot sebiet!

Verder nog steeds geen uurrooster (probeer maar iets te plannen, Stef z'n school had eigenlijk gisteren al graag geweten wanneer hij wel en niet op de bus moet). Dries is gisteren gaan kennismaken met z'n nieuwe juf. Hij zag het helemaal zitten.

Aan alle kindjes die al mogen/moeten: een prettige eerste schooldag!

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:59
Leen

Oeps twee keer...

[Laatst gewijzigd door Leen - 30/08/2008 @ 10:00] - Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 11:46
Liesje

Ja, Leen, tot straks!

Els, aiai, hopelijk keert het tij bij Wouter. Een ziekenhuisopname zou nu niet echt goed uitkomen... En we zullen snel weer eens een date plannen, OK? Ik had graag ook eens je cakejes geproefd...

Liesje

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 19:54
els

Hallo beestjes,

hopelijk hebben julli egenoten van de date vandaag!

We hebben vandaag nog nieuws gehad van de ha: wouter is besmet met de shigella-bacterie. De AB is nog aangepast (maar gelukkig geen ziekenhuisopname noodzakelijk), problemen kunnen tot 14 dagen duren... Zijn eerste schooldag zal dus wat "verschuiven"... Gelukkig staan grootouders paraat...
Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 23:00
Liesje

kiekeboe!

Els, gelukkig moet Wouter niet naar het ziekenhuis! Wel ontzettend jammer dat hij daardoor de eerste schooldag moet missen. Kunnen ze ook zeggen hoe hij die microbe gekregen heeft?
En de date was heel gezellig (vond ik toch). Fantastisch weer, lekker eten, leuk gezelschap,... 't Was heel leuk om alle kindjes eens "live" te zien, voordien kenden we hen alleen van foto's of van wilde verhalen op het forum. Mika heeft een flink plasje gedaan op Lotte haar potje, Gilles heeft zitten "chillen" in een emmer water, Matthis had het warm, Dries was de rust zelve, en die van mij hebben zich ook rot geamuseerd (Lotte vroeg vanavond zelf om te gaan slapen, en dat is absoluut niet normaal!)
Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Foto's zal ik nog wel eens doorsturen, moet eerst zien of ze wel allemaal voor publicatie vatbaar zijn.

Leen, hoop dat het met je papa allemaal meevalt, hoor! En succes met de eerste schooldag maandag, dat geldt trouwens voor alle kindjes hier!!

Liesje

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 10:27
Isabelle

Piep,

Els, gelukkig hoeft Wouter niet opgenomen te worden in het ziekenhuis. Wel jammer dat zijn 1ste schooldag "uitgesteld" moet worden. Vindt hij het zelf heel erg?

Liesje, dank voor de leuke ontvangst gisteren. Het was echt super gezellig! En wat een weertje he!! De kindjes hebben zich in elk geval goed geamuseerd met al dat water

Wout en Lotte zijn 2 hele mooie en brave kindjes, en jullie hebben een zeer mooi huis!

Ilse, uwe Gilles is echt ook wel een kastaar he Keigrappig om hem zo bezig te zien met die emmer water. En Mathis is echt ook een dolleke, was leuk om nog eens een flesje te kunnen geven aan zo'n kleintje

Leen, leuk om ook jou eindelijk eens te ontmoeten Ge zijt een toffe en gezellige madam, en Dries een flinke kerel!

Nancy en Els (en ook Lara en de rest natuurlijk), hopelijk kunnen jullie er de volgende keer ook weer bij zijn!

Heeft iedereen trouwens nog genoten vd geplande BBQ's? De onze was zeer lekker

Ik ben benieuwd naar de foto's. Staat er niet teveel naakt op Liesje?

Seffes vertrekken naar de markt, kippeke gaan halen voor deze middag.

Alvast voor morgen een fijne 1ste schooldag voor onze leerkrachten en voor alle kindjes!

Groetjes,
Belle, Mika en Junior

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 14:25
nancy

Volgende date wil ik er ook weer bij zijn hoor!!!!
Jullie hadden het echt getroffen met het weer ook hé, amaai!!!
En die foto's wil ik ook zien hoor, ook de niet-voor-publicatie-vatbaar-foto's!!!!

Gisteren ben ik eerst naar Aalst geweest naar een trouwmis van een vriendin van mij. Prachtig kleed, mooie emotionele mis, leuke bus,... teveel om op te noemen.
En dan spoeden richting huis om de BBQ in gang te steken, want door een geval van overmacht (geen lokaal meer ter beschikking), is de BBQ van de jeugdbeweging tenslotte bij ons thuis doorgegaan!!! De kindjes hadden het ook reuze naar hun zin, Milan is om 23u gaan slapen en Yentl om middernacht. Yentl was om 9 u alweer zo fris als een vis!!

Geniet allemaal nog van de laatste zonnestralen!!!!!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 15:39
Leen

Piep!

Ik kom hier gelijk binnen vallen met leuk nieuws: ik ben vandaag nog eens tante geworden. Mijn schoonzus is deze morgen bevallen van een zoontje Jack. Dadelijk eens bellen om te horen of we al op bezoek mogen, want anders is het pas dinsdag of woensdag (ik heb morgen helaas vergadering).
Deze morgen een leuke picnic gehad met vrienden. Helaas deze morgen ook per ongeluk hubbie zijn gsm gewassen...
Met mijn papa is alles goed, het viel achteraf bekeken allemaal goed mee (voor zij die niet op de date waren: hij heeft gisteren bij mijn zus aan het huis per ongeluk een elektriciteitskabel gesnoeid ipv klimop). Hij moet de brandwonden en de snijwonden aan zijn bovenarm dagelijks laten verzorgen, maar hij is zo'n uurtje geleden met mijn mama mee naar huis mogen gaan).

Liesje,
Nog eens bedankt voor de leuke namiddag gisteren. Dries was inderdaad vrij rustig, maar hij vond het wel heel leuk (tja, allemaal nieuw speelgoed...). Wout en Lotte zijn echte schatjes!
Hopelijk niet teveel werk om alles terug op te ruimen...

Belle,
Ook erg leuk om jou eens in real life te zien. Net zo'n toffe madame als ik gedacht had! En Mika is een flink en ondernemend mannetje! Zijn zusje gaat nog veel plezier met hem beleven!
Ik moet de foto's nog uploadan, maar als je wilt zet ik hier en daar een zwart blokje...

Ilse,
Ook erg leuk jou in real life te zien. En je twee flinke mannetjes! Baby'tjes... Hopelijk was je nog een beetje op tijd voor de bbq... Wij vonden het alleszins niet erg dat je de tijd wat uit het oog verloren was.

Els,
Veel beterschap voor Wouter. Gelukkig geen ziekenhuisopname, dat geregel kan je tijdens de eerste schoolweek echt wel missen!

Nancy,
Hopelijk niet teveel opkuis van de BBQ! Alleszins, een goede test voor de date van volgend jaar bij jullie in de tuin!

Aan alle schoolgaande kindjes een fijne eerste schooldag morgen!
Groetjes!

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:47
Liesje

Goeienavond!

Merci voor de complimentjes! Ik vond het ook allemaal heel gezellig. Idd heel tof om Leen ook te leren kennen, volgende keer Els ook nog!
Naaktfoto's??? Belle, die van jou heb ik gewist!
Haha, die zwarte blokjes brengen me wel op ideetjes! Mika heeft zelf voor een zwart blokje gezorgd, nl. een borstel.

Nancy, eigenlijk hadden wij zaterdag dan ook nog bij jou kunnen komen! Leuk dat de kindjes zich goed geamuseerd hebben, en lekker lang opgebleven!

Leen, gelukkig is het met je papa toch niet zo erg als het klonk. Alweer een opluchting! En succes morgen op school! Ah ja proficiat met je nieuwe neefje ook! Weer baby'tje kijken!! Ik zal Lotte meesturen, want die is verzot op baby'tjes! Hoewel, zaterdag heeft ze niet veel naar de baby omgekeken, maar zich wel goed geamuseerd met grote broer Gilles!

Wout is vanavond vlot gaan slapen, we hebben nog samen zijn rugzakje klaargezet, hij zal morgenvroeg vast snel uit bed komen! Ik hoop dat zus later even graag naar school gaat, dat zal wel, zeker.

Liesje

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:27
Isabelle

Morgen!

Fijne eerste schooldag voor de kindjes, en voor de leerkrachten!

Leen, gefeliciteerd met je neefje Jack! Ben je nu gisteren al een bezoekje gaan brengen?
Gelukkig is het toch niet al te erg uiteindelijk met je papa. Wel schrikken zoiets
Oops gsm gewassen 't Is naar de vaantjes zeker?

Liesje, en hoe snel wat Wout uit bed deze morgen? Is Lotte ook terug naar de OM dan vandaag?

En waar blijven de foto's trouwens?? Ben benieuwd om ze te zien, mét of zonder zwarte blokjes

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:41
Liesje

Goeiemorgen!

Belle, Wout heeft tot 7u30 geslapen, netjes de klok rond. Hij was erg enthousiast om naar school te gaan. Toen we de speelplaats opliepen, riep een klasgenootje naar hem, en weg was hij!! 't Is wel een plezier zo!
Lotte gaat op maandag en dinsdag bij mijn ouders, donderdag en vrijdag bij de OM. Ben benieuwd, 't is al 6 weken geleden dat ze nog bij de OM geweest is.

Oh ja, ik zal proberen vanavond aan de foto's te werken! Als hubbie niet op de laptop moet...

Liesje

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 12:28
Ilse

Hello hello!

Ben hier eindelijk! Elke keer, maar dan ook elke keer als ik aan mijn pc wil gaan zitten, komt er iets tussen. Oftewel bezoek, ofwel telefoon, ofwel mamaaaaaaaa, ofwel wheeeeeeeee ... Zit nu juist 2 seconden neer, en wie is er terug wakker, jaja mijn kleinste spruit.

En hij is niet content ... kom dus straks eens terug

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >