volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/07/2008 @ 10:24![]() | hoihoi, Lekker rustig hier! Groupy, was ff nieuwsgierig hoe het gaat.. Hou je het allemaal nog vol? Groetjes Marianne. |
10/08/2008 @ 08:22![]() | Goed nieuws! |
| 10/08/2008 @ 09:08 silly ![]() | jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! wat een geweldig nieuws!!! (hier ook geweldig nieuws: vrijdag zijn we getrouwd! foto's en verslag volgen nog) kus syl |
| 10/08/2008 @ 09:29 groupy ![]() | MaryAnn, proficiat meid ![]() ![]() Silly, jullie ook gefeliciteerd hé ![]() Hier nog niks, hopelijk toch niet te lang meer ![]() Groetjes Miranda |
| 10/08/2008 @ 11:08 silly ![]() | hier de eerste foto: http://entertainment.we...16964970055217943HrJWqY de foto's van de fotgraaf hebben we nog niet, maar die komen er snel aan. Maryann, hoe voel je je? Ben je moe en misselijk of kan je de hele wereld aan? |
| 10/08/2008 @ 22:14 groupy ![]() | MaryAnn, je vriend zal het snel genoeg gaan beseffen ![]() ![]() Silly, mooie foto hoor! Hier nog steeds rond... Groetjes Miranda |
25/08/2008 @ 17:30![]() | Groupy, je bent gister ingeleid denk ik? Ben benieuwd! Hoop dat het allemaal goed is gegaan! Ik kijk nog ff op je site om te kijken of er nieuws is. Groetjes Marianne. |
31/08/2008 @ 09:40![]() | Heej Groupy, Gefeliciteerd met Daan!! Vertel vertel, hoe is het allemaal gegaan? En alles goed met de kleine vent? Groetjes Marianne. |
18/09/2008 @ 18:50![]() | heej Groupy, ik zie dat Daan alweer bijna 1 maand is! Maar wanneer kom je hier vertellen? Groetjes Marianne. |
volgende pagina >

Vanaf maart ’05 bezig met klussen

) hij me ten huwelijk vraagt. Ben eens benieuwd!
Ik zei ook dat we naar zee gingen zondag voor 2 weken, en hij zei dat kan, maar ik moest mn zwangerschapsdossier toch maar meenemen in mn tas zodat ik het bij me heb als er iets gebeurde...