Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 23:23 peggy ![]() | deyaert is schijnt ook super!! Maar heel druk bezet. |
| 27/08/2008 @ 12:50 Petra ![]() | Die ken ik niet. Ik dacht dat er maar 4 gyné's waren daar? Deyaert Vanovers., Van Dijck en Koninckx? |
| 27/08/2008 @ 18:18 Kristien ![]() | Peggy, juist gemist! Ik dacht dat ik vorige week (voor 18/8) een in de Colruyt gezien had (Heverlee). Anders misschien de Fun? Groetjes, Kristien |
| 28/08/2008 @ 12:23 peggy ![]() | Vraagje : Bij welke mutualiteit zijn jullie? |
| 29/08/2008 @ 09:36 Saskia | Wij zijn bij de cm. Zeg Peggy ik heb gisteren in de fun in korbeek-lo een boekentasje gezien van mega mindy. ah zeg en nog is mercikes voor gisteren. groetjes, Saskia |
| 29/08/2008 @ 13:15 Petra ![]() | ben net terug van de dokter. Lilith heeft spruw ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

hey meiden,

zijn de revue al gepasseerd; abdijschool,de school op de diestsesteenweg,de boomgaard op de wilselsestwg,en dat kleuterschooltje in de buurt waar k&g is.