< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
08/08/2008 @ 10:03
jenny

Hoi meiden,

Bloem, heel veel sterkte meid, gelukkig is het meegevallen.

Mijn ei komt eraan hoor Maris, ik denk morgen. Ik ben gisteren niet aan ovu-testen toegekomen vanwege de hectiek, maar eergister had ik een bijna positieve test en gisteravond had ik opeens erg veel vruchtbaar slijm, dus hebben we gelijk maar even "geklust".
Ik denk dus dat ik 23 aug mijn NOD heb.

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 13:25
stefke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lieve bloem, het is geruststellend te lezen dat alles goed is verlopen! nu is het aftellen naar eind augustus (heb je al een datum?) voor de onderzoeken en hopelijk draait het positief uit voor jullie

els, bedankt voor de tip ivm het niet vettig eten. ik ga er idd eens op letten
hier helpt het ook om fayth in een bakerzak te leggen, daar wordt ze rustig van (meestal) en valt dan in slaap voor een tijdje
de nachten gaan hier tegenwoordig wel redelijk: 1 keer komt ze nog voor voeding maar ga vanavond haar laatste voeding eens later geven en kijken hoe ze daarop reageert

zo meteen even sporten en daarna voor de 3de keer naar de osteopaat; ben benieuwd!

liefs

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 14:51
els

Online Status Bekijk profiel
hey
stefke, na de 3de keer is het bij hanne veel beter gegaan! Ik had inderdaad ook een bakerdeken om haar in te steken, werd ze ook rustig van tot ze plots het niet meer wilde,... Sindsdien zijn de nachten veel onrustiger
Deze nacht was hel, ze is van 12 tot 2 wakker geweest, krampen? Maar niets hielp, ze liet heel veen winden en uiteindelijk ook kaka en om 7u was ze alweer wakker, terug van't zelfde, nu is ze natuurlijk steendood en vervelend,... Maar Heleen had de voorbije dagen diarree en krampen dus zou ze er ook van hebben?
groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 15:17
stefke

hey els

het maakt me zeker nieuwsgierig dan die 3de keer want tot hier toe...telkens als we van de behandeling komen gaat het beter maar na enkele dagen zitten we terug bij af

hoe bedoel je haar bakerdeken niet meer willen?
hier protesteert ze ook even maar ik hou haar dan nog even in mijn armen, praat zachtjes tegen haar, geef haar paar kusjes en ze kalmeert dan snel. als ze kalm is leg ik haar pas in haar bedje en na een klein 15 minuten slaapt ze dan, 8 uur lang al 2 weken nu

kan me voorstellen dat die nachten op die manier hel zijn! en je hebt er dan nog 2 rondlopen waardoor je nog minder rust hebt natuurlijk

fayth ligt nu ook in de bakerzak te slapen, nu al 2,5 u en dat doe ik elke dag in de namiddag want anders slaapt ze niet overdag en is ze ook strontvervelend, huilen, enz...

moet haar straks wel wakkermaken voor de osteopaat maar tegen we terug zijn is het al bij 18 u en bijna bad-bedtijd dus zal een korte avond worden voor haar

hoop dat het snel betert met hanne!
het zou best kunnen dat ze het 'virus' van elkaar hebben overgenomen mss...

liefs

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 19:45
Bloem

jenny, inge en maris hoe staat het erbij jullie voor?? Ik mag over 1,5 week naar de gyn en ga dan meteen wat hulp vragen. Ik wil alles toch beter emotioneel gaan verwerken. ik zou namelijk nu niet weten, hoe ik met een eventuele nieuwe zwangeschap zou moeten omgaan.
Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 22:36
els

hey
stefke,
hoe is het nu?
Hanne wou van de 1ne op andere nacht haar armen absoluut uit het bakerdeken! ze heeft zo getrokken en gewrongen tot ze eruit was en werd pas rustig toen het deken uit was, nadien heb ik het nog geprobeerd, maar gedaan
Wat we nu hebben gevonden wat ook helpt is haar heel stevig onderstoppen en een muziekje opzetten.
Bloem, ik kan mij voorstellen dat dit loodzwaar is voor jullie, ik weet niet goed wat zeggen, ik heb makkelijk praten, heb mijn 2 kindjes, vind het echt heel moeilijk, maar als het een troost kan wezen, ik leef met je mee en gun je van ganserharte een goede zwangerschap en een bloem van een baby!
groetjes

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 21:15
mariska

Hoi Bloem,

ik leef ook met je mee, wat een ellende 2 miskramen achter elkaar.

Hier is mijn ei afgelopen donderdag geweest en we zitten dus weer in de wacht.

Jenny wanneer is jou NOD aanstaande woensdag??

Inge hoe is het met jou?

Gr Mariska
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 15:31
jenny

Hey meiden,

Mijn ei was lekker laat, en denk ook niet dat het iets gaat worden deze maand. De dag van mijn positieve ovutest moest ik afrijden op de motor, dus stress alom.....maar wel geslaagd

Maar dan heb ik dus vrijdag a.s. mijn NOD, maar geen kwaaltjes hier hoor....

Bloem, Inge....hoe is het bij jullie?? Inge, gaat het weer goed met de clomid?? Bloem, is je cyclus alweer een beetje terug?Of is het daar nog te vroeg voor??

Maris, afwachten maar weer, Pff..weet niet of ik volgende maand aan IUI ga beginnen.....

Gr. Jenny
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 08:54
mariska

Hoi meiden,

hoe is het met jullie?

Gr Mariska
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 10:19
Bloem

Ola, meisjes! Nog een paar dagen en ik ga naar de gyn om de onderzoeken door te nemen. Ook, ga ik vragen of zij mij door verwijst naar iemand die mij kan helpen (op geestelijk gebied dan) Ik kan mijn frustraties, toch erg moeilijk kwijt.
Snds gisteren, is het bruinverlies bijna zo goed als over. Echt nog inimini beetje. Dat werd tijd ook. Over mijn cyclus kan ik helemaal niets zeggen. Ik zie het vanzelf wel. Ik wil deze maand ook echt niet zwanger worden, dus maakt het niet zo veel uit. Ik houd er sowieso rekening mee, dat wel weer een jaar zal duren voordat het weer zo ver is. Ondertussen zijn we nu dus 1 jaar en 8 maanden bezig (en nog geen normale zwangerschap) Al mijn vriendinnen worden nu ook zwanger en dat maakt het er niet makkelijk op. Hopelijk blijf ik ooit wel een keer zwanger. We zullen het zien. Lukt het bij de rest van de dames nog een beetje?? Hoe zit het bij jullie, met de frustratie?

Liefs Bloem
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:41
jenny

Hoi Bloem, fijn dat je nog even langskomt om te laten weten hoe het met je gaat. Ik begrijp je frustratie maar al te goed hoor. Ookal ben ik nooit zwanger geweest. Ik ben nu ook 1 jaar en 8 maanden bezig, ik weet ook niet of ik wel zwanger kan worden.
Sterkte in ieder geval......

Hier nog geen. Gisteren dacht ik even "Hey daar is ie weer", omdat ik rood aan mijn wc-papiertje had met afvegen. Maar nu kan ik hem dus niet meer vinden.. Dat heb ik nog nooit gehad, maar betekend volgens mij weinig goeds.....en innesteling kan het niet meer zijn...

Jenny
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 12:26
inge

hallo meiden

ook hier lopen de frustraties wel eens hoog op
het duurd zo wel erg lang om eens een goede zwangerschap te hebben
en ik ben ook bang dat het na de miskraam weer erg lang zal duren
en dat je vriendinnen in je omgeving wel zwanger worden dat is ook heel moeilijk.
ik heb deze week gehoord dat er weer een zwanger is en dat is al de 7e in de tijd dat wij zwanger willen worden.

bloem ik hoop dat je snel een goede behandeling krijgt voor je lichaam en je emoties.ik snap je heel goed hoor meid!

jenny het klinkt idd alsof de weer komen
wat staat jou de komende maand te wachten aan behandelingen?

deze maand zit ik zonder clomid omdat ik de vorige keer te vroeg mijn kreeg en ik had geen nieuwe medicijnen mee op vakantie.
het zou een wonder zijn als we nu zwanger zijn zonder medicijnen.
we wachten maar weer af.

liefs inge

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 10:05
mariska

Hallo,

bloem, heel veel suc6 komende week bij de gyn, hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid. Het zou fijn zijn als je wat hulp krijgt bij de verwerking van alles.

Inge, het zou leuk zijn als het deze maand toch nog lukt. Vervelend is dat als je steed geconfronteerd wordt met andere zwangeren terwijl je zelf zo graag wil, dan denkt je ik ben nu toch wel eens aan de beurd.

Jenny mijn duimen draaien weer voor jullie.

Ik heb woensdag mijn NOD, ik zal wel weer zien, ik verwacht niets.

Gr Mariska
Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 21:26
stefke

hey dames!

fijn is dat als je geen mail krijgt als er iets wordt geschreven...heb ik al meer gehad dus moet ik maar eens meer uit mezelf komen kijken maar de tijd ontbreekt me soms sorry dames

els, het gaat al stukken beter met fayth en ze slaapt heel af en toe al een nacht door ook. ik leg ze in een puckababy te slapen (kan je zien op de site van puckababy), dat is een bakerzak waar ze toch de begrenzing heeft maar ook een beetje bewegingsvrijheid en dat is eigenlijk het ideale! zonder dat ding slaapt ze eigenlijk helemaal niet vast en slaat ze zichzelf steeds wakker. we gaan a.s. vrijdag voor de laatste keer naar de osteopaat en dan zou het toch van de baan moeten zijn! we merken wel dat ze nu best vrolijk is, echt al een heel verschil met 8 weken terug...

lieve bloem, ik wil je heel veel succes wensen bij de gyn en hopelijk kunnen ze je daar snel verder helpen met eventuele behandelingen, advies en/of oplossingen. ik gun het je van harte en ik hoop echt waar dat je heel snel een normale zwangerschap mag ondergaan. toch geloof ik dat een volgende zwangerschap steeds met een ongerust en bang gevoel zal zijn na je enge ervaringen en dat het moeilijk genieten zal zijn. maar: geloof in je eigen lichaam en het komt heus wel goed meid! dikke knuf voor je

maris, voor jou duim ik mee voor een positieve test meid! hou ons op de hoogte he. wanneer ga je testen? woensdag of...?

jenny en inge: kom op he dames!

liefs
stefke

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:32
jenny

Ik ben weer ongie hoor!!
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 20:21
mariska

Ach nee, niet weer .

Wat balen weer zeg, trek je het een beetje?

Ga je nu weer verder met iui?

Het moet toch potverdorie een keer raak zijn.

Sterkte maar weer
Gr Mariska
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:22
jenny

Na weer een beetje de moed bij-elkaar geraapt te hebben, ga ik door naar de 3de IUI. Donderdag beginnen met prikken en volgende week maandag eerdste ovulatie echo.

Maris hoe is het met jouw??

Gr. Jenny
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:03

Jenny, echt heel jammer dat je nu toch niet "spontaan" zwanger bent geworden. Kan me heel goed voorstellen dat je er weemoedig van wordt, je zou voor minder.
Ik hoop echt dat de uitspraak "derde keer, goeie keer" voor jullie van toepassing mag zijn.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Elke

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:09
Bloem

lekker weer hier.

Vandaag naar gyn geweest. Ze wil graag dat we sowieso weer doorgaan. We gaan volgende week bloed afnemen voor een chromosonen onderzoek. Bloedstolling kan pas over 3 maanden omdat ik net zwanger ben geweest. We gaan nu toch maar weer verder met proberen en als we niet binnen 3 maanden zwanger zijn (wat ik zeker niet verwacht) gaan we het bloedstollingsonderzoek doen. We hebben pas over een maand of 3/4 uitslag van chromosonen onderzoek.

Dikke knuf aan alle klussende dames. Zet 'm op.
Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:05
stefke

hey dames

jenny, wat rot weer Ik hoop ook voor je dat de derde keer eindelijk de goede keer mag zijn

lieve bloem, wat een wachttijden toch! echt niet fijn dat de gyn je nog maar eens 3 maand laat verder doen...het is toch erg dat je zolang moet proberen vooraleer ze iets ondernemen hoor! en 2 miskramen op een rij is mss geen toeval en je wil daar toch zekerheid over...hopelijk gaan die maanden heel snel voorbij super dikke digiknuf voor je

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >