< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie ook begin 20 en proberen voor eerste

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie ook begin 20 en proberen voor eerste
20/08/2008 @ 20:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames,

hier even een klein verslag van bij de gyne...

zoals ik al eerder zei moesten we eerst aan de monitor en dat was volledig in orde!! ze schommelde tussen de 130 en de 160 slagen per minuut en dat is uitstekend zei de gyne! zo willen ze het zien...
er was alleen nog steeds geen activiteit te zien (harde buiken e.d.) en dat vond ik wel spijtig want daar had ik wat op gehoopt...

dan op onderzoek bij de gyne en dat was even pijnlijk!!
hij had eerst een uitstrijkje genomen en dan getoucheerd en het toucheren heeft echt niet deugd gedaan!!! heb nu verschrikkelijk veel pijn en kan hem niet verzachten...
wat nu blijkt is dat ik enkel een vingertopje opening heb en dat er nog niets verweekt is en dat ze nog vrij hoog zit!
pfff... dat had ik even niet verwacht! had ergens gehoopt dat er toch een beetje was maar helemaal niets!?
ach ja, nog een beetje geduld!
ook de echo was weer heel goed...

momenteel is ons prinsesje ongeveer tussen de 44 en 46 cm en weegt ze tussen de 2800 en 2900 gr!

volgende afspraak is 3 september...

xxx
annick

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:23
SMDJ

hey iedereen

annick jammer dat je zo weinig opening en verweking hebt he
hopelijk heb je niet meer te veel last van het toucheren he

super u meisje weegt al goed he

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:12

hey,

ja van de toucheren heb ik toch nog steeds last hoor...
ben vandaag met een vriendin naar antwerpen geweest en zie nu toch af hoor... terug die pijnen van vorige week en zoals gisteren na dat onderzoek...

hoop dat het toch niet te lang meer gaat duren want zelfs plassen doet al pijn aan mijn schaambeen...

xxx

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 11:26

hey dames,

was me voor de zoveelste keer aan het vervelen en dacht zal jullie nog eens lastig vallen met mijn gezaag!

gisterenavond nog eens lekker iets gaan doen... is weeral even geleden nu het begint te korten!
vanmiddag naar mijn schoonbroer gaan kijken hoe hij klungelt in het voetballen en dan bij hen gaan eten...

kijk er naar uit naar zo'n avonden... dan kan ik mijn gedachten eens verzetten en gaat tijd ook goed vooruit! anders duurt ie zo lang... elk uur is precies een dag! hahaha...

en hoe is het voor de rest bij jullie?
@SMDJ, jij zal ook wel aan het aftellen zijn zeker?
@snuitje, hoe verloopt je zwangerschap?
@amarins, begint ook goed te korten voor jou he!
@ tirza en anke, hoe is het met jullie kindje??

xxxx
annick

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 13:14
snuitje

roh mijn zwangerschap gaat zo ontzettend snel, ik kan het niet geloven... maar tis ook heel erg druk hier...

deze week gaat het ook goed, bijna niet misselijk en al een stuk minder moe.

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 13:59
SMDJ

hey iedereen

snuitje inderdaad je gaat snel he al bijna 12 weken
wanneer krijg je terug echo

annick ja inderdaad sommige dagen duren lang he
ik ben nog niet echt aan het aftellen ze
vind dat het snel is gegaan ben nog een beetje aan het genieten van het buikje

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 15:06

helaba,

@ snuitje: amai jij bent al bijna aan je 12 weken!! is idd al heel snel gegaan dan! bij jou gaat het snel en bij mij traag!

@SMDJ: ik ben langs de ene kant wel aan het aftellen maar langs de andere kant dan ook weer niet... ik kan nog goed goed genieten van de trappels in mijn buik maar begint toch door te wegen... heb dan ook nog eens de "pech" dat ik een jongensdracht heb zegt de gyne en dat maakt het dan ook weer eens beetje zwaarder...
ach, we zullen wel zien wanneer ze wilt komen he! als ze echt te goed zit dan komt ze nog niet!

xxx
annick

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 15:55

hey dames,

heb weer eens niets te doen en daarom kom ik nog eens langs he...
ventje ligt nog steeds te slapen want die heeft de nacht gehad en de hond heeft ook weeral eens haar ogen toe... die heeft toch een luxe leven ja!! niet te doen!

hier is de verveling weer maar eens toegeslagen... kan me echt met niets bezig houden en als ik dan 's morgens zeg dat ik ga kuisen dan heb ik niet eens de fut meer om eraan te beginnen...

ach ben weeral eens aan het zagen over hoe ik me voel, maar das echt door verveling hoor! vind van mijn eigen dak serieus aant zagen ben de laatste tijd!

xxx
annick

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 23:11
Tirza

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden,

Even snel een berichtje van ons hier.

Alles gaat super hier. Zijn wel ziek geweest, Chenaya weer erg verkouden. Ze is de 20ste weer bij CB geweest (ik was mee natuurlijk, ze ging niet alleen hahahaha) ze weegt 8030 gram en is 66.5 cm lang. Wohow. Ze eet groente en fruit. ze kan zoveel nieuwe dingne. Probeert ook al te kruipen (helaas gaat dit nog achteruit).

Moet helaas weer gaan, kleine moet een fles en schone kont en dan hup weer trug in bed.

(ik heb het echt ongelovelijk druk op het moment, sorry meiden.)
Liefs van ons

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 23:15

tirza zo leuk je nog eens te horen!!!
oooh en kleintje gaat er ook goed op vooruit lees ik... super gewoon!!!!

xxx
annick

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 13:00
SMDJ

hey iedereen

annick ja soms verveel ik me thuis ook ze
maar binnenkort hebben we ons werk wel he

tirza fijn om te horen dat alles oke is met jullie

hier aan het uitkijken naar onze meid maar ben nog zeker men buikje niet beu

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 17:22

hey dames,

hebben vandaag eindelijk de ziekenfonds in orde gekregen en de vakbond!! man man... is dat even een pak van mijn hart! had echt schrik dit niet in orde te krijgen en dan alleen maar gezever te hebben na de geboorte! pffff.... nu kan ik tenminste met een gerust hart bevallen! enkel het doopsuiker nog maar dat is voor vanavond en sebied mijn koffertje maken se...
ben blij dat het allemaal achter de rug is! nu is het echt alleen maar afwachten... alle geluk is ventje nu heel de week thuis en kunnen we vanalles gaan doen zodat tijd lekker snel gaat...

@ smdj: ja binnenkort hebben we onze handen vol.... maar we gaan dat zeker goed doen!!

xxx
annick

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:18
Anke

Annick, balen dat er nog zo weinig te zien was, maar ja, je hebt ook nog ff de tijd natuurlijk.
En dat het inwendige onderzoek zo pijnlijk was, hij heeft je flink toegetakeld zeg!!
Gaat het nu wat beter?
Maar je kindje doet het goed zeg!! Mooie lengte en gewicht!
Kom je je dagen nog een beetje door??
Heb je geen stapels tijdschriften of dvd's die je nog wil bekijken!!
Daar was ik toen lekker aan begonnen, benen op de bank en uitrusten maar!

Snuitje, goed om te horen dat het alsmaar beter gaat!
En heerlijk dat die misselijkheid en moeheid er bijna niet meer zijn, nu gaat het genieten nog veel meer gebeuren!!

Tirza, leuk om weer iets van je te horen.
Wat gaat je kleine meid snel zeg!
Grappig dat ze kruipt, maar achterste voren, hahaha.
Geniet ervan!

SMJD, jouw tijd gaat ook snel zeg!
Nog even en voor je het weet ben je bevallen en heb je je kleintje in je armen!
Kun je het je al voorstellen?

Hier gaat het nog steeds goed!!
Jelte drinkt echt super uit de borst, had em laatst nog es gewogen omdat ik wel eens heel benieuwd was hoeveel hij nu dronk.
Maar 100-110 cc redt ie wel in 20 min.
Hij krijgt nu niet meer langer de tijd van me, 10 min ene borst, boeren, 10 andere borst en nog een boer en dan nog ff knuffelen en dan weer naar bed.... vaak nog wel met een hoop protest, haha.
En het is nog maar 2x voorgekomen dat ie toch nog wat honger had daarna, nou ja, dan nog heel even aanleggen, maar vaak gaat het dan nog om een paar slokken en dan valt ie tevreden in slaap in m'n armen.
Heerlijk, dit scheelt me zoveel tijd!
Morgen krijgt ie z'n prikken, spannend, ik hoop dat ie er niet al te veel last van heeft.
Ik ben vandaag voor controle naar de gyn geweest, en nog een afsluitend gesprekje na de bevalling.
Alles was goed, en helaas heeft m'n lichaam al een keer een seintje gegeven dat m'n menstruatie gewoon weer op gang komt, gelukkig was het maar 1 dag een hele kleine bloeding.
Ondanks dat ik volledige borstvoeding geef!! Maar goed, er zijn dus vrouwen die ondanks de borstvoeding toch een kleine menstruatie krijgen.
Bij m'n volgende bevalling is er geen reden om weer in het ziekenhuis te bevallen, dus we gaan er maar vanuit dat een evt 2de in de toekomst gewoon keurig minimaal 37 weken blijft zitten.
Ook keek ze even hoe lang m'n bevalling had geduurd, en ze zei "nou, dat beloofd wat voor een 2de, die gaan vaak nog sneller"
Ze had mij om 10.45 voor het eerst gezien om naar de ontsluiting te kijken, en 2 uur later ben ik gaan persen.
Nou, verder niet veel te melden hier.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:22
SMDJ

hey iedereen

anke super dat jelte het zo goed doet he
ja hoor kan met me al voorstellen maar heb nog geduld ben het zwanegr zijn nog niet beu ze

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 15:00

hey dames,

vandaag maar een rare dag hoor!
vannacht om 2 uur is mijn ventje zijn bomma overleden, vanmorgen om 11 uur is een bevriend koppel getrouwd en om 7 uur vanavond gaat een vriendin binnen om ingeleid te worden...
man, man... alles op een dag... een overlijden, een trouw én een geboorte... kan het nog raarder?????

en toppunt van al... sinds we weten dat zijn bomma overleden is is het bij mij aan het rommelen... veel krampen (precies darmkrampen) en beepje is raar aan het doen... dan rustig en dan druk maar toch anders dan anders...

ach ja, hopelijk gaat deze dag snel over want voel me al heel de dag raar...

xxx

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:21
snuitje

sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens)

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:33
snuitje

sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens)

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 21:00
Anke

Jeetje Annick, idd een rare dag.
Zo gebeurt alles tegelijk.
Enne, sta jij op het punt om te bevallen???

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:43
M_amarins

Vanochtend weer bij de verloskundige geweest.
Moeite om heen te gaan, maar ben er veilig aangekomen

Het viel haar gelijk al op dat ik moeilijk loop, dus gelijk ff gevraagd.
Ondertussen bloeddruk gemeten, 114/68
De baby ligt goed ingedaald met haar hoofdje en volgende keer, als het goed is, een echo erbij. voor de ligging. Leuk, nog een echo

Voor mijn bekken en benen raadde ze mij aan om naar de huisarts te gaan, heb een brief meegekregen.
Zul je net zien dat mijn HA vandaag niet werkt...
Dus maandag kan ik pas bellen voor een afspraak.
Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 22:13
Anke

Idd leuk dat je nog een echo krijgt.
Maar wat moet de huisarts aan je bekken doen dan??
Fijn dat je meisje is ingedaald, is altijd een geruststelling.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >