Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/08/2008 @ 10:23 SMDJ ![]() | hey iedereen annick jammer dat je zo weinig opening en verweking hebt he hopelijk heb je niet meer te veel last van het toucheren he super u meisje weegt al goed he ![]() |
24/08/2008 @ 23:15 ![]() | tirza zo leuk je nog eens te horen!!! oooh en kleintje gaat er ook goed op vooruit lees ik... super gewoon!!!! xxx annick |
| 26/08/2008 @ 16:22 SMDJ ![]() | hey iedereen anke super dat jelte het zo goed doet he ja hoor kan met me al voorstellen maar heb nog geduld ben het zwanegr zijn nog niet beu ze ![]() |
| 27/08/2008 @ 18:21 snuitje ![]() | sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens) |
| 27/08/2008 @ 18:33 snuitje ![]() | sorry dat ik er laatste tijd zo weinig ben... druk druk druk op het werk en thuis savonds geen pc meer op (buiten vandaag eens) |
| 27/08/2008 @ 21:00 Anke ![]() | Jeetje Annick, idd een rare dag. Zo gebeurt alles tegelijk. Enne, sta jij op het punt om te bevallen??? |
| 29/08/2008 @ 22:13 Anke ![]() | Idd leuk dat je nog een echo krijgt. Maar wat moet de huisarts aan je bekken doen dan?? Fijn dat je meisje is ingedaald, is altijd een geruststelling. |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie ook begin 20 en proberen voor eerste

en dan bij hen gaan eten...
elk uur is precies een dag! hahaha...