Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 17:46 Kindynos ![]() | Hey meiden ondertss dag 67, en nog steeds geen ![]() daarnet naar huisarts gebeld, ik ga vanav bloed laten trekken... Grtjs |
| 26/08/2008 @ 21:21 Nooteke | Hallo iedereen, Hier is er nog ééntje met een lange cyclus. Ik ben eind mei gestopt met mijn nuvaring en heb de eerste ronde ene cyclus gehad van 63 dagen, zoals hier al eerder is gezegd is dit echt om zot van te worden. Ik ben op 17 juli bij de gyne geweest en toen zat er een gerijpte follikel klaar en dat is ook bevestigd geweest met een bloedtest. Ik heb dit ook gevoeld daar ik enorme gevoelige en pijnlijke tepels had en was toen ook heel slechtgezind. Ik ben dan na 14 dagen ongesteld geworden. Ik zit ondertussen op dag 26 van mijn tweede ronde. Vorige keer heb ik mijn eisprong gevoeld maar dat gevoel heb ik nu nog niet gehad. Voelen jullie wanneer de eisprong er is? Ik heb me voorgenomen dat als ik in december (dan zijn we zes maanden aan het proberen) nog zo ongeregeld ben ik nog eens een bezoekje ga brengen aan de gyne. Is dit te vroeg? @eva: Ik heb ook de ovulatietesten van Mat-Care en ik heb gelezen dat als het tweede streepje lichter is dan het controlestreepje de test negatief is. Het tweede streepje moet even donker of donkerder zijn dan het controlestreepje om positief te zijn. Als je zo een lange cyclussen hebt is het eigenlijk onbegonnen werk om ovu-testen te doen daar je niet goed weet wanneer je moet starten. Ik wens iedereen veel succes. We houden elkaar op de hoogte. Lieve groetjes, Nooteke |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger willen worden, maar onregelmatige cyclus

Ben super blij voor je! Hopelijk mogen er nog snel volgen 
... ga deze week eens bellen naar dokter om bloed te laten nemen, 60 dagen overtijd en na 2 negatieve testen, wil ik toch wat meer duidelijkheid...
groetjes

wil worden. Ik
) maar je moet je niet te snel laten afschepen hoor. Tis niet leuk om ongeduldig en bang rond te lopen.