Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/09/2008 @ 13:16 jenny | Ohh Bloem, meissie toch.... Ik kan het niet beter voor je maken, maar mss een troost dat er mensen met je meevoelen.Maris, ik had effe het idee dat je met goed nieuws zou komen....Jammer, weer niet Ga je nog medische hulp zoeken, je bent best al een tijdje bezig.Snap jij dat nou regelmatige cyclus, pos. uvutesten, klussen en nog steeds niets. Ik snap het niet hoor...![]() Hier inseminatie gehad en weer op de wachtbank.. Groetjes Jenny |
| 05/09/2008 @ 16:47 Musje ![]() | Wat een gedoe hier zeg, waarom moet het nou zo moeilijk gaan bij jullie allemaal. Jullie verdienen het ook om een kindje te krijgen. Bah!!! Hier gaat het moeizaam. Julyan is nog steeds ongelukkig en kan geen rust vinden. Nu naar een cranio-sacraal-therapeut geweest. Voor een (heel lang) verslag http://www.hofstrakids.nl |
| 07/09/2008 @ 20:27 mariska | Hallo Allemaal, ik ben hier om afscheid te nemen van dit forum onderdeel. Ik ben namelijk zwanger, 9,5 week en uitgerekend op 8 april. Wij zijn uiteraard super blij, maar aan de andere kant vind ik het zo oneerlijk voor de andere die al veel langer bezig zijn dan mij. Dit is ook de rede waarom ik hier niet meer zal komen. Wij hebben dinsdag onze eerste echo, we weten dan zeker of het kindje leeft. Met alle miskramen hier was ik daar toch ook wel heel onzeker over. Maar nu alles goed lijkt te gaan krijg ik wel het vertrouwen dat alles goed is. Ik hoop hier dus ook weg te blijven. Jenny, ik hoop niet dat je boos ben dat ik hier heb gelogen, maar ik vond dit ook niet de plek om het te vertellen. Ik heb ook zo lang gewacht met vertellen omdat ik hoopte dat je nog met goed nieuws voor mij zou komen. Maar helaas was dat niet het geval. Ik duim voor je dat het ook voor jullie eens voor de wind gaat, juliie hebben je porsie de laatste jaren toch wel gehad. Maar er kan van alles gebeuren, dat zie je maar bij ons. Het heeft toch ook zonder oorzaak een jaar geduurd. Het is trouwens gebeurd in de maand dat ik het testje van je geleed had, ik was als nog te laat met bestellen en ben dus zonder ovu test zanger geworden, en we haden alleen op dag 14 en adg 16 geklust. Ik had ook alle normale klachten, wat ik ook heb als ik ongi wordt, hoofdpijn, pukkels, bmm allees precies het zelfde. Ik merkte van mijn zwangerschap pas wat toen ik 2 weken overtijd was. Bloem, heel veel sterkte de komende tijd, met de onderzoeken en het verwerken, en het zwanger worden. Inge, voor jouw een beetje het zelfde. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat de laaste tijd, en ik hoop dat deze naam van dit forum snel gaat veranderen in kindje 2009. Kusjes Mariska |
| 08/09/2008 @ 17:17 jenny | Hoi meiden, Er moet me toch even iets van het hart. Ten eerste Mariska gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kon het moeilijk geloven toen je telefonisch even kwam melden dat je al bijna 10 weken zwanger bent. Maar jullie zijn best lang bezig geweest en het is jullie echt van harte gegunt. Nou wat wel mijn verbazing schepte, er glashard over liegen, zelf als ik het je gewoon op de man af vroeg. Kijk ik gun het jullie echt, maar om nou 6 weken lang in geuren en kleuren vertellen dat je je ei hebt of dat je weer ongesteld bent geworden met je nieuwe NOD in september, terwijl je in werkelijkheid gewoon zwanger bent. En ik dan weer mijn medeleven tonen. Dat vind ik te ver gaan en niet normaal. Je zegt dat je mij wilde sparen, maar ik heb vorige maand een pauzemaand gehad en volgende week is mijn NOD, dus dat klinkt niet echt aannemelijk. Vertel dan gewoon helemaal niets of benader mij even persoonlijk als je een pos. test heb, en je het (nog)niet op het forum wil hebben. Ik dacht dat wij als schoonzussen anders met elkaar omgingen. Weet niet of ik overdreven reageer hoor meiden, komt gewoon even rauw op mijn dak op deze belachelijke manier. ![]() |
| 08/09/2008 @ 17:53 Bloem | Jenny, wil me totaal niet bemoeien met jullie prive situatie, maar kan me heel goed voorstellen dat je er nogal van ondersteboven bent. Ik kan me je reactie goed voorstellen. Hopelijk kunnen jullie het uitpraten. Het is gewoon ook niet eerlijk he meid!! Ik weet het. Ik baal er ook van, dat iedereen om me heen maar zwanger wordt. Vanmiddag bloed laten prikken en nu 4 maanden wachten op de uitslag. Ik voel me gelukkig weer ietsie pietsie beter. Mariska, gefeliciteerd. Ik snap alleen niet waarom je niet meer op het forum zal komen???? Er zijn hier toch genoeg die ook al kindjes hebben. Ook al heb ik het heel moeilijk ik spiek af en toe toch even op dit forumpje. Liefs aan iedereen!! |
| 15/09/2008 @ 21:42 Bloem | durft er niemand meer na het stormbericht te reageren ![]() Toch wel jammer hoor! Maar goed, het is toch altijd ieder voor zich he. Ben nu halverwege mijn nieuwe cyclus. Na mijn mk werd ik netjes na 28 dagen ongesteld. Ik ga er vanuit dat het ongeveer weer een jaar gaat duren. Dan ben je ook niet zo ingesteld op zo snel mogelijk. Ik zou het eignlijk ook wel fijn vinden om eerst eens wat uitslagen te krijgen. Die verwacht ik hopelijk nog voor de kerst en dan meteen (als het lukt) dat bloedstollingsonderzoek achter aan. Dikke zoen van Bloem |
| 15/09/2008 @ 21:43 Bloem | o, en Jenny heb je het al uitgepraat?? |
| 15/09/2008 @ 23:56 jenny | Ohh lieve Bloem , ik hoop dat het wat beter met je gaat.Met mij gaat het redelijk, er zijn wat mailtjes over een weer gestuurd en het lijkt me beter dat ik de situatie laat rusten. Ik wil immers dat Mariska wel van haar zwangerschap kan genieten. De relatie is in ieder geval wel bekoeld en ik neem tijdelijk wat afstand. Ik voel me ook redelijk labiel met al die hormonen, dus ik ga dat ook allemaal niet trekken. Meis, ik hoop dat je snel weer zwanger bent...liefs Jenny |
| 25/09/2008 @ 21:18 Bloem | Bedankt weer voor de lieve berichtjes Hier gaat het allemaal weer snel. Volgende week verwacht ik alweer mijn tweede menstruatie. Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met de uitslag van dat chromosonen onderzoek. Ik wil eigenlijk zo.s.n dat bloedstollingsonderzoek doen. En dat kan dus als de uitslagen van die andere binnen zijn (ergens rond de kerst of zo)Aiko, nog gecondoleerd met je oma. Ik wens je veel sterkte toe. Fijn dat alles goed met Quinten. Musje, hoe gaat het met jouw mannetje? STef, ook alles goed met je kleine meisje? Andere meisjes, veel suc6 weer he. Hopelijk komen wij ook ooit aan de beurt ![]() liefs bloem |
| 01/10/2008 @ 13:23 inge ![]() | hoi(voor diegene die hier nog lezen) ik ga weer naar de volgende ronde ![]() liefs |
| 01/10/2008 @ 22:27 Luna ![]() | Pfff Inge...Ik herken je gevoel helaas meid...Bijj mij liep ook niet alles van een lije dakje...Heel veel stekte met alle tegenslag meid!! ![]() ![]() ![]() |
| 02/10/2008 @ 00:04 jenny | Inge, Sterkte meissie............ ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
Ik kan het niet beter voor je maken, maar mss een troost dat er mensen met je meevoelen.
Ga je nog medische hulp zoeken, je bent best al een tijdje bezig.
regelmatige cyclus, pos. uvutesten, klussen en nog steeds niets. Ik snap het niet hoor...

weer doorgekomen.

, ik hoop dat het wat beter met je gaat.