< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
05/09/2008 @ 13:16
jenny

Ohh Bloem, meissie toch.... Ik kan het niet beter voor je maken, maar mss een troost dat er mensen met je meevoelen.

Maris, ik had effe het idee dat je met goed nieuws zou komen....Jammer, weer niet Ga je nog medische hulp zoeken, je bent best al een tijdje bezig.
Snap jij dat nou regelmatige cyclus, pos. uvutesten, klussen en nog steeds niets. Ik snap het niet hoor...

Hier inseminatie gehad en weer op de wachtbank..

Groetjes Jenny
Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:42
inge

Online Status Bekijk profiel
kom op he meiden
we houden de moed er nog even in
maar ik snap je ook wel hoor bloem
het is niet niks om je kindjes te verliezen.
ik wens jou en je man heel veel sterkte
en ik hoop dat je snel geholpen kan worden.

bij mij zijn gister de weer doorgekomen.
en deze ronde begin ik weer met clomid.
dus volgende week donderdag moet ik weer voor een echo of er een eitje klaar zit.
ook heb ik nu voor het eerst ovulatie testen opgehaald.(kruidvat)
dubbele controle dus zou nu wel moeten lukken.

liefs inge

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:47
Musje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat een gedoe hier zeg, waarom moet het nou zo moeilijk gaan bij jullie allemaal. Jullie verdienen het ook om een kindje te krijgen. Bah!!!

Hier gaat het moeizaam. Julyan is nog steeds ongelukkig en kan geen rust vinden. Nu naar een cranio-sacraal-therapeut geweest. Voor een (heel lang) verslag http://www.hofstrakids.nl

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 20:27
mariska

Hallo Allemaal,

ik ben hier om afscheid te nemen van dit forum onderdeel.

Ik ben namelijk zwanger, 9,5 week en uitgerekend op 8 april. Wij zijn uiteraard super blij, maar aan de andere kant vind ik het zo oneerlijk voor de andere die al veel langer bezig zijn dan mij.

Dit is ook de rede waarom ik hier niet meer zal komen.

Wij hebben dinsdag onze eerste echo, we weten dan zeker of het kindje leeft. Met alle miskramen hier was ik daar toch ook wel heel onzeker over. Maar nu alles goed lijkt te gaan krijg ik wel het vertrouwen dat alles goed is. Ik hoop hier dus ook weg te blijven.

Jenny, ik hoop niet dat je boos ben dat ik hier heb gelogen, maar ik vond dit ook niet de plek om het te vertellen. Ik heb ook zo lang gewacht met vertellen omdat ik hoopte dat je nog met goed nieuws voor mij zou komen. Maar helaas was dat niet het geval. Ik duim voor je dat het ook voor jullie eens voor de wind gaat, juliie hebben je porsie de laatste jaren toch wel gehad. Maar er kan van alles gebeuren, dat zie je maar bij ons. Het heeft toch ook zonder oorzaak een jaar geduurd. Het is trouwens gebeurd in de maand dat ik het testje van je geleed had, ik was als nog te laat met bestellen en ben dus zonder ovu test zanger geworden, en we haden alleen op dag 14 en adg 16 geklust. Ik had ook alle normale klachten, wat ik ook heb als ik ongi wordt, hoofdpijn, pukkels, bmm allees precies het zelfde.
Ik merkte van mijn zwangerschap pas wat toen ik 2 weken overtijd was.

Bloem, heel veel sterkte de komende tijd, met de onderzoeken en het verwerken, en het zwanger worden.

Inge, voor jouw een beetje het zelfde.

Bedankt voor jullie steun en toeverlaat de laaste tijd, en ik hoop dat deze naam van dit forum snel gaat veranderen in kindje 2009.

Kusjes Mariska
Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 20:46

Bloem, goed dat je verder hulp gaat zoeken.
Jullie hebben je part wel gehad en ik hoop echt dat ze je er snel kunnen bovenop helpen. Het beste wondermiddel zou natuurlijk een mooie baby zijn.

Mariska, een dikke proficiat!

Musje, hoe gaat het ondertussen met je kleine ventje?

Groetjes
Elke

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 17:17
jenny

Hoi meiden,
Er moet me toch even iets van het hart. Ten eerste Mariska gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik kon het moeilijk geloven toen je telefonisch even kwam melden dat je al bijna 10 weken zwanger bent. Maar jullie zijn best lang bezig geweest en het is jullie echt van harte gegunt.

Nou wat wel mijn verbazing schepte, er glashard over liegen, zelf als ik het je gewoon op de man af vroeg.
Kijk ik gun het jullie echt, maar om nou 6 weken lang in geuren en kleuren vertellen dat je je ei hebt of dat je weer ongesteld bent geworden met je nieuwe NOD in september, terwijl je in werkelijkheid gewoon zwanger bent. En ik dan weer mijn medeleven tonen. Dat vind ik te ver gaan en niet normaal.

Je zegt dat je mij wilde sparen, maar ik heb vorige maand een pauzemaand gehad en volgende week is mijn NOD, dus dat klinkt niet echt aannemelijk. Vertel dan gewoon helemaal niets of benader mij even persoonlijk als je een pos. test heb, en je het (nog)niet op het forum wil hebben. Ik dacht dat wij als schoonzussen anders met elkaar omgingen.

Weet niet of ik overdreven reageer hoor meiden, komt gewoon even rauw op mijn dak op deze belachelijke manier.
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 17:53
Bloem

Jenny, wil me totaal niet bemoeien met jullie prive situatie, maar kan me heel goed voorstellen dat je er nogal van ondersteboven bent. Ik kan me je reactie goed voorstellen. Hopelijk kunnen jullie het uitpraten. Het is gewoon ook niet eerlijk he meid!! Ik weet het. Ik baal er ook van, dat iedereen om me heen maar zwanger wordt.

Vanmiddag bloed laten prikken en nu 4 maanden wachten op de uitslag. Ik voel me gelukkig weer ietsie pietsie beter.
Mariska, gefeliciteerd. Ik snap alleen niet waarom je niet meer op het forum zal komen???? Er zijn hier toch genoeg die ook al kindjes hebben. Ook al heb ik het heel moeilijk ik spiek af en toe toch even op dit forumpje.

Liefs aan iedereen!!
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 22:46
Musje

Jenny: ik snap helemaal waar dit vandaan komt. Snap best dat Mariska het nog even voor zich wil houden tot ze de 12 weken grens voorbij zou zijn of een echo gehad heeft, maar ik vind dat niet passen bij het 'samen proberen' en alle het lief en leed delen. Vriendinnen van mij die bij mij op de hoogte waren van ons 'proberen' heb ik meteen de eerste keer dat ik ze sprak of zag het goede nieuws verteld. Wel zo eerlijk om de mooie momenten te delen. Ik snap niet hoe Mariska met het uitstellen van vertellen jou zou willen sparen. Haar zwangerschap is een feit, dus dan is erover liegen zinloos... MAar goed, het zal vast goed bedoeld zijn maar volledig verkeerd uitgepakt zijn.

Bloem; Ik hoop dat je bloedwaardes je duidelijkheid geven en dat je met die informatie snel stappen kan ondernemen waardoor de kansen op een goede zwangerschap toenemen! Ik leef enorm met je mee! Een onvervulde wens met ook nog zoveel verdriet erbij is gewoon vreselijk!

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 11:28
Luna

Jeetje meiden, ik moest even bijlezen hoor...

Mariska, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind het jammer dat je hier niet meer komt terwijl er meerdere zwangeren en mama´s meeschrijven hier. Alle mindere dingen delen is goed, maar leuke dingen (zoals je zwangerschap) delen is nog veel fijner toch? In elk geval veel geluk!

Bloem, heel veel sterkte voor jou en je man. Kan niet veel anders voor je doen als je dit wensen...Ik hoop dat je snel alles op een rijtje krijgt en natuurlijk mama wordt van een mooie baby!

Jenny, Ik kan me je reactie ook heel goed voorstellen meid...Als je iemand persoonlijk kent en diegene houdt zulk nieuws moedwillig achter (ookal is dat ws omdat ze je niet wil kwetsen) komt dat vaak nog harder op je dak als wanneer ze je gewoon had verteld wat er aan de hand is. Probeer toch geen ruzie te maken meid, goede vrienden (zoals je schoonzus) zijn wel heel belangrijk en volgens mij hadden jullie een goede band samen! Ik hoop dat je ook snel goed nieuws mag melden meid, het is je zo gegund...

Aiko, fijn te lezen dat het met Quentin steeds beter gaat! Lekker van hem genieten!!!

Musje, ik ga strakkies je site even bekijken meid!!!

Hier gaat alles goed, Marino groeit als kool, Raven is heerlijk aan t peuterpuberen en lekker jaloers...heelk fijn, haha! Groetjes meiden!!

voor iedereen!!!

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 21:42
Bloem

durft er niemand meer na het stormbericht te reageren

Toch wel jammer hoor! Maar goed, het is toch altijd ieder voor zich he. Ben nu halverwege mijn nieuwe cyclus. Na mijn mk werd ik netjes na 28 dagen ongesteld. Ik ga er vanuit dat het ongeveer weer een jaar gaat duren. Dan ben je ook niet zo ingesteld op zo snel mogelijk. Ik zou het eignlijk ook wel fijn vinden om eerst eens wat uitslagen te krijgen. Die verwacht ik hopelijk nog voor de kerst en dan meteen (als het lukt) dat bloedstollingsonderzoek achter aan.

Dikke zoen van Bloem
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 21:43
Bloem

o, en Jenny heb je het al uitgepraat??
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 23:56
jenny

Ohh lieve Bloem, ik hoop dat het wat beter met je gaat.

Met mij gaat het redelijk, er zijn wat mailtjes over een weer gestuurd en het lijkt me beter dat ik de situatie laat rusten. Ik wil immers dat Mariska wel van haar zwangerschap kan genieten.

De relatie is in ieder geval wel bekoeld en ik neem tijdelijk wat afstand. Ik voel me ook redelijk labiel met al die hormonen, dus ik ga dat ook allemaal niet trekken.

Meis, ik hoop dat je snel weer zwanger bent...liefs Jenny
Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 22:38

Bloem, eigenlijk heb je wel gelijk want ik durfde nt meteen te reageren
Ik begrijp Jenny volledig en zou denk ik ook zo reageren.
Ik gun Mariska natuurlijk dat ze zwanger is en hoop dat ze een zalige zwangerschap en een wolk van een baby zal hebben, maar ik denk dat ze beter dan even nt had komen reageren ipv leugens neer te schrijven.

Jenny, die hormonen doen heel wat met je lichaam dus kan me wel goed voorstellen dat je het nt makkelijk hebt.
Ik hoop echt dat je snel zwanger bent en dat die rotzooi nt meer nodig is.

Dikke knuffel
Elke

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:25
Musje

Hey... hoe gaat het hier? Bloem, ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten. Ik hoop dat 3 keer scheepsrecht is en dat het deze keer goed blijft gaan. Een vriendin van me heeft 2 miskramen gehad (met 8 mnd ertussen) en was meteen de volgende cyclus na de 2de zwanger. Die zwangerschap is helemaal goed gegaan, ook al bleef ze wel bloed verliezen. Nu heeft ze weer 2 miskramen gehad en hebben ze dat stollingsonderzoek gedaan. En ja hoor, ze had 'iets.' Nu is ze net weer zwanger en nu moet ze elke dag medicatie spuiten... Ik hoop dat het goed blijft gaan nu! Er is in ieder geval een grotere kans!

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 16:19
Aiko

Hoi,
Hoe is het hier met iedereen?
Jenny ik begrijp dat je het moeilijk hebt met de situatie. Ik duim voor je dat je ook snel resultaat hebt.
Bloem ook voor je blijven mijn duimen draaien.
Hier heb ik een zware week achter de rug. Nadat in maart mijn grootvader overleden is heb ik gisteren mijn grootmoeder moeten begraven. Haar overlijden was redelijk plots en we hebben het er met de familie wel moeilijk mee. Het leven is soms niet eerlijk. Ze was erg gek van onze kleine jongen en ik vind het erg dat hij haar niet echt meer kan leren kennen. Lans de andere kant ben ik ervan overtuigd dat hij er een hele goed beschermengel bij heeft.
Met Quentin gaat het ondertussen gelukkig wel heel goed. Het wordt echt een kleine vrolijke deugniet

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 21:18
Bloem

Bedankt weer voor de lieve berichtjes Hier gaat het allemaal weer snel. Volgende week verwacht ik alweer mijn tweede menstruatie. Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met de uitslag van dat chromosonen onderzoek. Ik wil eigenlijk zo.s.n dat bloedstollingsonderzoek doen. En dat kan dus als de uitslagen van die andere binnen zijn (ergens rond de kerst of zo)

Aiko, nog gecondoleerd met je oma. Ik wens je veel sterkte toe. Fijn dat alles goed met Quinten.

Musje, hoe gaat het met jouw mannetje?

STef, ook alles goed met je kleine meisje?

Andere meisjes, veel suc6 weer he. Hopelijk komen wij ook ooit aan de beurt

liefs bloem
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 12:53
stefke

hey dames

wat een gedoe steeds...ik meld me hier op het forum om een mail te krijgen als er wordt gereageerd en 9/10 keer krijg ik geen mail..dan kom ik na een tijdje nog eens piepen en is er weer een heleboel bijgeschreven

lieve bloem, wat een ellende toch dat lange wachten...khoop dat de tijd een beetje vooruit gaat voor je zodat je ook verder kan want nu kan je maar weinig buiten wachten en je eitjes tegemoet komen natuurlijk.. khoop dat je een goede uitslag mag krijgen hoor en dat je gewoon verder kan hierna

aiko, gecondoleerd met het overlijden meid. het lijkt me zeker niet makkelijk om dit alles te verwerken; je hebt ook al een vreed jaar achter de rug toch...gelukkig gaat alles nu wel goed met je kleine mannetje

musje, hoe gaat het met je kindje? is hij al geopereerd ondertussen? gaat het al beter met de borstvoeding en zo?

hier gaat het eigenlijk steeds beter met fayth: ze slaapt nog niet door maar slaapt wel goed, overdag slaapt ze ook redelijk en eet goed, ze is vrolijk, lacht veel en brabbelt... geen klagen dus hier!

over 1,5 week terug gaan werken, het zal me zuur opbreken om mijn meisje te moeten missen, maar het hoort er nu eenmaal bij he...
volgende week is de oplevering van ons nieuwe huis, dan kunnen we ook eindelijk beginnen verhuizen dus het worden nog drukke maanden die laatste van 2008...

meisjes, zet em op en ik blijf voor jullie hopen dat het snel eens raak mag zijn! zou zo graag een nieuw topic willen openen met de beebjes van 2008 -2009

dikke knuf voor iedereen

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:23
inge

hoi(voor diegene die hier nog lezen)

ik ga weer naar de volgende ronde

liefs

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 22:27
Luna

Pfff Inge...Ik herken je gevoel helaas meid...Bijj mij liep ook niet alles van een lije dakje...Heel veel stekte met alle tegenslag meid!!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 00:04
jenny

Inge, Sterkte meissie............
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >