Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 13:34 Ploempje | @Leen: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Deze morgen heb ik gebeld voor mijn bloedresultaten (gisteren wisten ze het nog niet) en ik heb een eisprong gehad! Ze kunnen dan wel niet zeggen wanneer. Maar ik ben toch super content. Dat is nu al twee maanden na elkaar en dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad . Onmiddellijk na het telefoongesprek begon ik al te twijfelen of ik het wel goed gehoord heb. Maar ik durf nu niet meer terug te bellen om het nog eens te vragen... . Mijn ventje zegt dat ik het wel goed gehoord ga hebben. Ik begin serieus te hopen! Al weet ik rationeel dat ik weinig kans maak. Ik heb al een paar dagen steken in mijn onderbuik, hoofdpijn, alle symptomen zoals mijn maandstonden er aan schikken te komen. Dus ik kan je helemaal volgen als je de symptomen beschrijft. Ik vind het ook dubbel. Ik mag niet te veel hopen want het is niet omdat ik een eisprong heb dat de kansen ook groot zijn. Mijn ventje zijn zaadjes zijn namelijk ook niet schitterend dus het moet echt al een toevalstreffer zijn. Nu ja, die bestaan . Kan dat dat ik echt voel alsof mijn maandstonden komen maar dat ze dan toch niet komen? Of mag ik mijn hoop opgeven? Ik voel Leen dat we ongeveer in dezelfde situatie zitten dus het is wel spannend wat het bij beiden gaat geven. Ik ga ook maandag testen als ik ze dan nog niet heb gehad. Hou mij op de hoogte! @ Marylene: wat scheelt er? Spelen je hormonen met jou? Problemen op het werk? Als je het ziet zitten mag je het altijd komen uitleggen hé. We kunnen je altijd proberen steunen. Het is niet omdat jij zwanger bent dat je geen zorgen meer kunt hebben hé. Die zijn ook belangrijk! @ Louise, Joke, Sterre: Ik wou dat ik kon wensen wat ik wil en dat deze uitkomen. Ik zou jullie zeker niet vergeten hoor! Het moet inderdaad pijn doen om iets wat je veel te kort gekend hebt. Je mag de moed echter niet opgeven. Dat sterretje aan de hemel zal ooit een lichtpuntje zijn.@Lauie: tof dat je ventje zo gekeerd is! Amai het waren emotionele tijden de laatste tijd voor jullie. Ik hoop dat je samen terug even als daarvoor. Als jullie er beiden voor willen gaan dan kan dat zeker geen probleem zijn. @bolleke: Beu van die waarden! Jij verdient echt zoveel beter! Ik @Sabine: amai zo'n drukke week. Hopelijk kan je je snel aanpassen aan je nieuwe ritme. Veel succes! @ Kim en snuitje: veel succes met jullie rug! Ik hoop echt dat het stilaan beter is! Mijn rug doet sinds gisteren ook pijn maar ik denk dat het verhuizen en het sleuren er zeker voor iets tussen zit. Sorry als ik iemand vergeten ben... |
| 27/08/2008 @ 13:36 Ploempje | Even aangepast AFSPRAKEN: Joke: 26/08 afspr gyn (na MK - bespreking vervolg behandeling) Snuitje: 01/09 (11.15u) echo op 12 weken Hel1: 02/09 (18.45u) echo op 8,5 weken Lauie: 08/09 (10:15) echo. Ploempje: 11/09 Kim : 11/09 echo op 12 weken Marylène: 11/09 controle geen echo. Lauie: 18/09 controle verloskundige. BIJNA ZWANGER: Leen: NOD 01/09/2008 Ploempje: NOD 01/09/2008? Louise: NOD 02/09/2008 Joke: NOD 10/09/08 ZWANGER: Marylène - 24 jaar - eerste kindje - uitgerekend 23/12/2008 Snuitje - 23 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 13/03/2009 Lauie - 22 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 17/03/2009 Kim - 28 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 21/03/2009 Hel1 - 29 jaar - eerste kindje - uitgerekend: 11/04/2009 |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nog mensen met PCO

geven. Ik hoop dat ik snel de positieve moed terug vind, bedankt om zo met me mee te leven, het helpt me echt..
.

?
.
als daarvoor. Als jullie er beiden voor willen gaan dan kan dat zeker geen probleem zijn. 
, en je weet ik sta ook klaar voor je hé ! Of als je me wil mailen... als het privé is versta ik het ook hoor !